fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
TYP PŘEVODOVKY http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=6&t=3567 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Návštěvník [ 25 zář 2005 10:45 ] |
Předmět příspěvku: | TYP PŘEVODOVKY |
ZDRAVÍM VŠECHNY FORĎÁKY. CHŤEL BYCH SE JEN ZEPTAT,JESTLI NĚKDO NEVÍ NA JAKÝ TYP ESKORTA JE PŘEVODOVKA S OZNAČENÍM: XXIV/3.JÁ MÁM FORD ORION 91. 1,4.A TU PŘEVODOVKU JSEM SEHNAL Z BOURAČKY,ALE NA STARÉ JE OZNAČENÍ JINÉ.POTŘEBUJU VĚDĚT JESTLI MŮŽU JEZDIT S1,4 A MÍT PŘEVODOVKU NA 1,6 MOTOR.DÍKY ZA ODPOVĚĎ.ROSŤA ![]() |
Autor: | George V. [ 26 zář 2005 06:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
Pokud to půjde namontovat, tak s tím jezdit můžeš, ale budeš mít línou lemru, bo 1,6 a výš má těžší stálý převod. Hlavně aby to nebyla převodovka z diesela ![]() |
Autor: | Návštěvník [ 28 zář 2005 19:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
Díky za odpověď.A stálý převod má vliv na převody?Myslel jsem,že jenom udržuje synchronní poměr otáček mezi hřídely,aby při řazení lépe zapadli ozubení.Čau ![]() |
Autor: | carPWR [ 28 zář 2005 22:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
no samo ze staly prevod ma vliv na prevody.... |
Autor: | George V. [ 29 zář 2005 08:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
To ROSTIMIL: Stálý převod je proměnlivý z toho důvodu, aby pro každý motor nebylo nutné vyvíjet zvlášť převodovku, tj. převodové poměry pro jednotlivé stupně jsou totožné pro každý typ motoru; stálý převod se pak realizuje v převodovém poměru mezi druhou hřídelí převodovky a diferenciálem. Důsledek pak je ten, že např. slabší motor musí k dosažení stejné rychlosti točit víc otáček. |
Autor: | carPWR [ 29 zář 2005 10:39 ] |
Předmět příspěvku: | |
no ale nejsou vsechny prevodovky stejny a jen das jinej stalej prevod prece...zalezi jak ktera... |
Autor: | George V. [ 29 zář 2005 11:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
Podle mne budou všechny převodovky na Escorty v benzínu + nepřeplňovaný diesel stejný, jiná bude pro některé 1,8 a turbodiesel (což souvisí s větším přenášeným momentem). Liší se samozřejmě jen v tom stálém převodu. |
Autor: | M. [ 04 říj 2005 08:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
Rostimil: Ten stálý převod si můžeš jednoduše představit následovně. Máš dvě jízdní kola, vzadu mají obě stejná pětikolečka (jako pět rychlostí) a jedno kolo má vepředu větší tác a jedno menší tác - to jsou ty stálé převody a musíš uznat sám, že velikost tácu vepředu dokáže s celkovým poměrem slušně zahejbat ![]() ![]() |
Autor: | Návštěvník [ 06 říj 2005 20:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
Díky za odpovědi. ![]() ![]() |
Autor: | Micko [ 05 zář 2009 10:18 ] |
Předmět příspěvku: | Re: TYP PŘEVODOVKY |
že vám do toho skáču...nevíte někdo kde by se dala sehnat tabulka s převody na 1.6D? Nebo graf Rychlostní stupně-otáčky-rychlost? Nemám otáčkoměr a nemám jak jinak změřit otáčky a docela by mi bodla nějaká orientační pomůcka např. kolik to točí když jedu na V. 100kmh atd... |
Autor: | EwanS50 [ 05 zář 2009 10:45 ] |
Předmět příspěvku: | Re: TYP PŘEVODOVKY |
Podle data jim do toho asi neskáčeš. Možná ti pomůže tohle (google): http://www.vibratesoftware.com/html_help/html/Ford/Ford_Transmissions_Main.htm |
Autor: | Micko [ 06 zář 2009 22:08 ] |
Předmět příspěvku: | Re: TYP PŘEVODOVKY |
![]() ![]() |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |