fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

TYP PŘEVODOVKY
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=6&t=3567
Stránka 1 z 1

Autor:  Návštěvník [ 25 zář 2005 10:45 ]
Předmět příspěvku:  TYP PŘEVODOVKY

ZDRAVÍM VŠECHNY FORĎÁKY. CHŤEL BYCH SE JEN ZEPTAT,JESTLI NĚKDO NEVÍ NA JAKÝ TYP ESKORTA JE PŘEVODOVKA S OZNAČENÍM: XXIV/3.JÁ MÁM FORD ORION 91. 1,4.A TU PŘEVODOVKU JSEM SEHNAL Z BOURAČKY,ALE NA STARÉ JE OZNAČENÍ JINÉ.POTŘEBUJU VĚDĚT JESTLI MŮŽU JEZDIT S1,4 A MÍT PŘEVODOVKU NA 1,6 MOTOR.DÍKY ZA ODPOVĚĎ.ROSŤA :smt069

Autor:  George V. [ 26 zář 2005 06:47 ]
Předmět příspěvku: 

Pokud to půjde namontovat, tak s tím jezdit můžeš, ale budeš mít línou lemru, bo 1,6 a výš má těžší stálý převod. Hlavně aby to nebyla převodovka z diesela :D

Autor:  Návštěvník [ 28 zář 2005 19:54 ]
Předmět příspěvku: 

Díky za odpověď.A stálý převod má vliv na převody?Myslel jsem,že jenom udržuje synchronní poměr otáček mezi hřídely,aby při řazení lépe zapadli ozubení.Čau :wink:

Autor:  carPWR [ 28 zář 2005 22:49 ]
Předmět příspěvku: 

no samo ze staly prevod ma vliv na prevody....

Autor:  George V. [ 29 zář 2005 08:29 ]
Předmět příspěvku: 

To ROSTIMIL:

Stálý převod je proměnlivý z toho důvodu, aby pro každý motor nebylo nutné vyvíjet zvlášť převodovku, tj. převodové poměry pro jednotlivé stupně jsou totožné pro každý typ motoru; stálý převod se pak realizuje v převodovém poměru mezi druhou hřídelí převodovky a diferenciálem. Důsledek pak je ten, že např. slabší motor musí k dosažení stejné rychlosti točit víc otáček.

Autor:  carPWR [ 29 zář 2005 10:39 ]
Předmět příspěvku: 

no ale nejsou vsechny prevodovky stejny a jen das jinej stalej prevod prece...zalezi jak ktera...

Autor:  George V. [ 29 zář 2005 11:10 ]
Předmět příspěvku: 

Podle mne budou všechny převodovky na Escorty v benzínu + nepřeplňovaný diesel stejný, jiná bude pro některé 1,8 a turbodiesel (což souvisí s větším přenášeným momentem). Liší se samozřejmě jen v tom stálém převodu.

Autor:  M. [ 04 říj 2005 08:36 ]
Předmět příspěvku: 

Rostimil: Ten stálý převod si můžeš jednoduše představit následovně. Máš dvě jízdní kola, vzadu mají obě stejná pětikolečka (jako pět rychlostí) a jedno kolo má vepředu větší tác a jedno menší tác - to jsou ty stálé převody a musíš uznat sám, že velikost tácu vepředu dokáže s celkovým poměrem slušně zahejbat :D snad je to aspoň trochu pochopitelné :D

Autor:  Návštěvník [ 06 říj 2005 20:07 ]
Předmět příspěvku: 

Díky za odpovědi. ;-) už tomu rozumím. :lol:

Autor:  Micko [ 05 zář 2009 10:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: TYP PŘEVODOVKY

že vám do toho skáču...nevíte někdo kde by se dala sehnat tabulka s převody na 1.6D? Nebo graf Rychlostní stupně-otáčky-rychlost? Nemám otáčkoměr a nemám jak jinak změřit otáčky a docela by mi bodla nějaká orientační pomůcka např. kolik to točí když jedu na V. 100kmh atd...

Autor:  EwanS50 [ 05 zář 2009 10:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: TYP PŘEVODOVKY

Podle data jim do toho asi neskáčeš.
Možná ti pomůže tohle (google):
http://www.vibratesoftware.com/html_help/html/Ford/Ford_Transmissions_Main.htm

Autor:  Micko [ 06 zář 2009 22:08 ]
Předmět příspěvku:  Re: TYP PŘEVODOVKY

:-) díkyti..ještě tak vědět co v tom mám za převodovku a přepočítat to na rychlosti :-D ale každopádně díky

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/