fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Převodovka RS vs D
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=6&t=3946
Stránka 1 z 1

Autor:  Bery [ 09 lis 2005 14:47 ]
Předmět příspěvku:  Převodovka RS vs D

V RS z roku 86 - 90 je udajně samosvorný diferencial (špera).Neví někdo na kolika procentech svornosti je nastavená a jakého typu?A ještě jeden dotaz. Prý je stejná jako v diselu a teď z kterého 1,6 nebo 1,8?

Autor:  futura [ 09 lis 2005 15:01 ]
Předmět příspěvku: 

Jojo, LSD v serii ma jedine RST esco, zadny jiny ani fiana ho nema. Je to udajne 7-10%,na papire nic moc, ale v praxi je to dost znat, asi brali v uvahu, ze to neni na zavodeni, ale vylepseni pro beznej provoz.Je lamelovej a da se prehodit do jakykoliv BC skrine, nekde jsem zahlidnul, ze snad i do novejsi IB5, ale tu jsem rozebranou nemel, takze nemuzu potvrdit.

Autor:  Bery [ 09 lis 2005 15:19 ]
Předmět příspěvku: 

Tak zdroje nelhaly. Taky tuším cosi o 10% a to mi připadá dost málo.Nemám představu jak na přední náhon ale co dávali na Capri na zadek tak to vždy balo 60 až 70% uplně běžně na seriovou 2.8 injection.Takovou malou svornost prý dnes má kdejaká serijová převodovka.Tak nevím.

Autor:  futura [ 09 lis 2005 15:51 ]
Předmět příspěvku: 

No s tou malou svornosti jsem si myslel taky, bawa pokud jsem slysel maji tak cca 25%, vetsi svornost se udajne pouziva na sprinty a podobny veci, do zatacky by to muselo delat psi kusy a spis zhorsovat vedeni, nez vylepsovat. O hoblovani gum nemluvim.
Asi je taky rozdil mezi sperou u predo a zadohrabu, u predku ty kola jeste ridej, pokud by to bylo vic, asi by nastal problem.Kazdopadne i to LSD je poznat dost na rizeni, i se servem musis do zatacky pouzit znatelne vetsi silu, nez bez LSD.A je to znat i na jistote a yjezdu z utahnutych zatacek ve srovnani s otevrenou verzi, zvlast na kluzkym povrchu.
Podle mne vsechny seriovy diferaky na bazi beznyho planetu a satelitu nemaji zadnou svornost, pokud je jedno kolo na kluzku, neprenasi se na nej zadna sila.

Autor:  Dawe [ 09 lis 2005 16:53 ]
Předmět příspěvku: 

Bery píše:
Tak zdroje nelhaly. Taky tuším cosi o 10% a to mi připadá dost málo.Nemám představu jak na přední náhon ale co dávali na Capri na zadek tak to vždy balo 60 až 70% uplně běžně na seriovou 2.8 injection.Takovou malou svornost prý dnes má kdejaká serijová převodovka.Tak nevím.


Zajimavy. Na Granady/Scorpia se davala svornost 25-30%, to co rikas ty u Capri je skoro jak terenak :D

Autor:  Bery [ 10 lis 2005 15:43 ]
Předmět příspěvku: 

Dawe píše:
Bery píše:
Tak zdroje nelhaly. Taky tuším cosi o 10% a to mi připadá dost málo.Nemám představu jak na přední náhon ale co dávali na Capri na zadek tak to vždy balo 60 až 70% uplně běžně na seriovou 2.8 injection.Takovou malou svornost prý dnes má kdejaká serijová převodovka.Tak nevím.


Zajimavy. Na Granady/Scorpia se davala svornost 25-30%, to co rikas ty u Capri je skoro jak terenak :D


Nechci kecat možná už byly upravený. Fakt je že to byly nějaky okruhoví obludy.

Autor:  Bery [ 10 lis 2005 15:49 ]
Předmět příspěvku: 

Jo "DAWE" nemáš náhodou tušení jak je použitelný diferák ze Scorpia do starých tuhých náprav (Capri ,Taunus ,Granada ,Escort aj.).

Autor:  deekay [ 11 lis 2005 00:46 ]
Předmět příspěvku: 

Mel sem za to ze MTX75 mela taky nakou malou svornost, jinak s tema zadohrabama - tam se snese svornost mnohem vetsi. Nicmene tech 70% je uz celkem dost i na zadohrab, pri pridani plynu v zatacce se to musi dost urvavat.

MkIII a IV RS turbech byl Ferguson-viskoza, puvodne fordem vyvinutej pro okruhovy fiesty

Autor:  Dawe [ 11 lis 2005 11:57 ]
Předmět příspěvku: 

Bery píše:
Jo "DAWE" nemáš náhodou tušení jak je použitelný diferák ze Scorpia do starých tuhých náprav (Capri ,Taunus ,Granada ,Escort aj.).


Do Granady a Capri zfleku pouzijes nejen diferak, ale i poloosy a s malinkou upravou u Capri i celou napravu. Dela se to hlavne kvuli stabiku. Na Taunuse by to teoreticky nemel byt problem taktez, ale nazivo jsem to jeste nevidel.

Autor:  Bery [ 11 lis 2005 13:17 ]
Předmět příspěvku: 

Dawe píše:

Do Granady a Capri zfleku pouzijes nejen diferak, ale i poloosy a s malinkou upravou u Capri i celou napravu. Dela se to hlavne kvuli stabiku. Na Taunuse by to teoreticky nemel byt problem taktez, ale nazivo jsem to jeste nevidel.


Tak a s pravdou ven. Co máš společnýho Ty a Capri?

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/