fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

LSD
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=6&t=4048
Stránka 1 z 1

Autor:  Bery [ 20 lis 2005 19:09 ]
Předmět příspěvku:  LSD

Jedná se o převodovku už tady zmiňovanou typu BC z RS turba.Neví někdo jestli se nedá na serivé špeře co v této skříni je změnit svornost na víc? Pořád vycházim z toho že 10 % je skoro nic.

Autor:  mrazik [ 21 lis 2005 01:54 ]
Předmět příspěvku: 

Pořád lepší 10% než nic. Těch 10% pro normální ježdění je dostačujících.

Autor:  futura [ 21 lis 2005 08:34 ]
Předmět příspěvku: 

Podle myho by ta svornost upravit sla, pravdepodobne jinym, napruzenim tech lamel, pripadne pridanim lamel. Ale nezkousel jsem to.

Autor:  Lukas1 [ 21 lis 2005 12:50 ]
Předmět příspěvku: 

Kdyz uz se tu vrtate v prevodovkach. Jak je na tom svornost MTX v porovnani s obycejnou BC treba z 1.3 kdybych je chtel zamenit ?. A co znamena svornost 10%? co vuci cemu se vztahuje ? Ja si pod 10% nic nepredstavim akorat, ze je to vic nez 0 a min nez 100.

Autor:  futura [ 21 lis 2005 13:56 ]
Předmět příspěvku: 

Podle mne je svornost normalni BC a MTX se satelitama stejna, tj. nulova, pokud je jedno kolo na klouzacce, tak se bude protacet a na druhy se neprenese nic. Tu svornost si vysvetluju, kolik % sily se prenese na kolo, ktery by bez LSD stalo, takhle se jedno protaci na kluzku, ale to na hrubsim povrchu alespon castecne prenasi silu, podle stupne uzavreni od tech cca 7% az treba po 100% u mechanicky uzavrenyho difu.
Jinak zamena BC za MTX u esca sice neni az taKOVY PROBLEM, ALE MUSIS K TOMU MIT komplet razeni, spodni uchyt prevodovky bud s jinou napravnici a dirama na uchyceni, nebo to na puvodni navarit, Zadni vrchni uchyt do kastle i na prevodovku, to se da nouzove prizpusobit z puvodniho, ale nepokladam to za dobry pro vetsi namahani, komplet razeni s domeckem a komplet poloosy. Pred dvema tejdnama jsme tuhle akci delali.

Autor:  Lukas1 [ 21 lis 2005 15:00 ]
Předmět příspěvku: 

A setrvak a lamela a pritlacak ?........ No uvidime

Autor:  futura [ 21 lis 2005 15:23 ]
Předmět příspěvku: 

Jo, setrvak i celej spojkovej set taky, mas recht, clovek zapomina. Nejlepsi je mit cely RS na dily u toho.
Ale kdyz porovnam puvodni veci a mohutnost tech RS, je to sakra rozdil, prece jen je videt, ze je to delany na vetsi namahani.

Autor:  Lukas1 [ 22 lis 2005 13:19 ]
Předmět příspěvku: 

Takze v mym pripade celou 1.3 protoze se chystam MTX zamenit za BC :D

Autor:  futura [ 22 lis 2005 14:09 ]
Předmět příspěvku: 

Chapu dobre, ze chces dat misto MTX nejakou BC? Neni to krok zpatky?

Autor:  Bery [ 22 lis 2005 14:27 ]
Předmět příspěvku: 

futura píše:
Podle myho by ta svornost upravit sla, pravdepodobne jinym, napruzenim tech lamel, pripadne pridanim lamel. Ale nezkousel jsem to.


Takže kdybych dodal samotný diferák byla by možnost se na to podívat případně něco s tím udělat??? Do budoucna.

Já pořád vycházim z toho jak jsem servisoval tu relly sprintovou fabku tak když byla nově poskladaná převodovka tak jsme měli co dělat otočit s kolem když to bylo zvednutí.Museli jsme vždy dva každý na jedný straně otáčet současně kolem pak to docela šlo. Tady když to mám zvedlí tak s tím točím jak s kafemlejnkem a žádný odpor. Tak nevím.

Autor:  futura [ 22 lis 2005 16:51 ]
Předmět příspěvku: 

No jo, jsem pro kazdou spatnost. Takze ty mas ted turbovou prevodovku s LSD a jde ti lehce otacet i zvedlym kolem, kdyz druhy je na zemi? Zkus zvednout celej predek, pokud tam je LSD bude se pri otaceni jednim kolem stejnym smerem otacet i druhy. Pokud se to druhy bude tocit obracene, bud tam LSD nejni, nebo ma chybu. Neco podobnyho ma Honza, taky ma LSD, ale neni to OK, u mne maka uplne jinak. Taky kdyz vyrazis vnitrni kloub, tak u LSD je uvnitr pruchozi doura jenom, u obycejny je videt uvnitr napric cepo satelitu.

Autor:  Bery [ 22 lis 2005 18:35 ]
Předmět příspěvku: 

futura píše:
No jo, jsem pro kazdou spatnost. Takze ty mas ted turbovou prevodovku s LSD a jde ti lehce otacet i zvedlym kolem, kdyz druhy je na zemi? Zkus zvednout celej predek, pokud tam je LSD bude se pri otaceni jednim kolem stejnym smerem otacet i druhy. Pokud se to druhy bude tocit obracene, bud tam LSD nejni, nebo ma chybu. Neco podobnyho ma Honza, taky ma LSD, ale neni to OK, u mne maka uplne jinak. Taky kdyz vyrazis vnitrni kloub, tak u LSD je uvnitr pruchozi doura jenom, u obycejny je videt uvnitr napric cepo satelitu.


Určitě co tam byla Xr3i převodovka tak to bylo jak říkáš je tam čep od satelitů ale v tý turbo si fakt nejsem jist.Něco mi říká že je normální BC bez LSD. Taky na rozjezd to nebylo nic moc když to jelo. Co jsem měl předtím turbo tak to jelo na 1 a 2 uplně jinak. No nic mám možnost kopit samostatný diferák s LSD a pak mám celý jedno auto s kterým teď chci jezdit. Tak uvidíme.

Autor:  Lukas1 [ 23 lis 2005 20:09 ]
Předmět příspěvku: 

futura píše:
Chapu dobre, ze chces dat misto MTX nejakou BC? Neni to krok zpatky?

no jak se eo vezme de o to z keryho pohledu se na to divas.
1) MTX je tezka vezes sebou neco co s BC ne
2) MTX ma veliky hridele nehlede setrvak a pritlacak Roztacis neco co s BC nemusis
3) MTX sezenu pouze s prevody 3.82 a 4.06 kdyz nepocitam diesel
4) co se tyce lepsi synchronizace u MTX no nevim no. Ta moje ma 40t po vymene synchr a kdyz to srovnam s BC co jsem mel na 1.4 naj 140t tak nevidim rozdil
5) Plus pro MTX je ze toho oproti BC musi zakonite snyst vic ale ja letos najel 1117km a auto stoji uz 3 tydny v garazi. Navic motor ma tak max 180Nm.
To jsou pro me duvody ji vymenit akorat se bojim te svornosti preci jen jsou satelity v MTX vetsi=>podle me vetsi treni vetsi moment na zatizenem kole i kdyz treba je to blbost (zamerne nepisu svornost protoze mi ten nazev furt nejak neleze do palice)

Autor:  Bery [ 23 lis 2005 22:14 ]
Předmět příspěvku: 

Nový poznatek BC a IB5 mají stejný diferencial. Nevím jestli to tu už někdy náhodou neproběhlo.

Autor:  futura [ 24 lis 2005 09:05 ]
Předmět příspěvku: 

To Lukas1, hele to jsi ale pekne vyargumentoval, kdyz se nad tim zamyslim, asi se z tohodle hlediska neda oponovat. Takze mi ted ani neprijde tolik lito, ze mi tam ta MTX nejde jen tak prehodit a s klidem se spokojim s repasnutou BC. Diky.
To Bery, zajimavy,je fakt, ze nekde psali, ze loziska a nektery streva stejny, ale tolik jsem se tim nezabejval.Mozna by ani ten starter vzadu nemusel tolik vadit, chtelo by to porovnat bloky motoru, jestli tam musi bejt vykousnuti nejaky,myslim, ze neco k tyhle problematice jsem videl i na www.mwstewart.co.uk projed si to vsechno, jsou tam i jiny zajimavy veci.

Autor:  Bery [ 08 pro 2005 22:09 ]
Předmět příspěvku: 

Nový poznatek. Fiesta se stejným motorem a má LSD na 35%.

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... %3AIT&rd=1

Autor:  futura [ 09 pro 2005 08:58 ]
Předmět příspěvku: 

No jo, ale to je bestie, kde ze serie zustalo fakt jen torzo. Ono kdybys u nas ten diferak soupnul nekomu, kdo dela skrine na zavodaky, tak ti s tim udela taky, co budes chtit. Ale obavam se, ze cenove by to nevyslo o moc lacinejc, nez origo Quaif. Kdysi mi nabizeli kolikovou speru na fianu za 15 a narikali, jak lacino to prodavaj.

Autor:  Bery [ 09 pro 2005 09:39 ]
Předmět příspěvku: 

Vždyť je to jen tak lehce poupravovaný pro volný pohár.

Autor:  Bery [ 09 pro 2005 09:44 ]
Předmět příspěvku: 

Jo taky jsem už zprovoznil moje RS a je fakt , že při otočení jedním kolem se točí i to druhý ve stejným směru a jde to ztuha. Prostě je tam cítit odpor.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/