fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 29 zář 2024 01:16

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: LSD
PříspěvekNapsal: 20 lis 2005 19:09 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 srp 2004 12:18
Příspěvky: 261
Bydliště: Praha
Jedná se o převodovku už tady zmiňovanou typu BC z RS turba.Neví někdo jestli se nedá na serivé špeře co v této skříni je změnit svornost na víc? Pořád vycházim z toho že 10 % je skoro nic.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 lis 2005 01:54 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Pořád lepší 10% než nic. Těch 10% pro normální ježdění je dostačujících.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 lis 2005 08:34 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Podle myho by ta svornost upravit sla, pravdepodobne jinym, napruzenim tech lamel, pripadne pridanim lamel. Ale nezkousel jsem to.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 lis 2005 12:50 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 dub 2005 15:58
Příspěvky: 358
Bydliště: Zruč nad Sázavou
Kdyz uz se tu vrtate v prevodovkach. Jak je na tom svornost MTX v porovnani s obycejnou BC treba z 1.3 kdybych je chtel zamenit ?. A co znamena svornost 10%? co vuci cemu se vztahuje ? Ja si pod 10% nic nepredstavim akorat, ze je to vic nez 0 a min nez 100.

_________________
bývávalo i Ford Escort XR3i 1.8 16V Replika RS2000 kit car


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 lis 2005 13:56 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Podle mne je svornost normalni BC a MTX se satelitama stejna, tj. nulova, pokud je jedno kolo na klouzacce, tak se bude protacet a na druhy se neprenese nic. Tu svornost si vysvetluju, kolik % sily se prenese na kolo, ktery by bez LSD stalo, takhle se jedno protaci na kluzku, ale to na hrubsim povrchu alespon castecne prenasi silu, podle stupne uzavreni od tech cca 7% az treba po 100% u mechanicky uzavrenyho difu.
Jinak zamena BC za MTX u esca sice neni az taKOVY PROBLEM, ALE MUSIS K TOMU MIT komplet razeni, spodni uchyt prevodovky bud s jinou napravnici a dirama na uchyceni, nebo to na puvodni navarit, Zadni vrchni uchyt do kastle i na prevodovku, to se da nouzove prizpusobit z puvodniho, ale nepokladam to za dobry pro vetsi namahani, komplet razeni s domeckem a komplet poloosy. Pred dvema tejdnama jsme tuhle akci delali.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 lis 2005 15:00 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 dub 2005 15:58
Příspěvky: 358
Bydliště: Zruč nad Sázavou
A setrvak a lamela a pritlacak ?........ No uvidime

_________________
bývávalo i Ford Escort XR3i 1.8 16V Replika RS2000 kit car


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 lis 2005 15:23 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Jo, setrvak i celej spojkovej set taky, mas recht, clovek zapomina. Nejlepsi je mit cely RS na dily u toho.
Ale kdyz porovnam puvodni veci a mohutnost tech RS, je to sakra rozdil, prece jen je videt, ze je to delany na vetsi namahani.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 lis 2005 13:19 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 dub 2005 15:58
Příspěvky: 358
Bydliště: Zruč nad Sázavou
Takze v mym pripade celou 1.3 protoze se chystam MTX zamenit za BC :D

_________________
bývávalo i Ford Escort XR3i 1.8 16V Replika RS2000 kit car


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 lis 2005 14:09 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Chapu dobre, ze chces dat misto MTX nejakou BC? Neni to krok zpatky?

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 lis 2005 14:27 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 srp 2004 12:18
Příspěvky: 261
Bydliště: Praha
futura píše:
Podle myho by ta svornost upravit sla, pravdepodobne jinym, napruzenim tech lamel, pripadne pridanim lamel. Ale nezkousel jsem to.


Takže kdybych dodal samotný diferák byla by možnost se na to podívat případně něco s tím udělat??? Do budoucna.

Já pořád vycházim z toho jak jsem servisoval tu relly sprintovou fabku tak když byla nově poskladaná převodovka tak jsme měli co dělat otočit s kolem když to bylo zvednutí.Museli jsme vždy dva každý na jedný straně otáčet současně kolem pak to docela šlo. Tady když to mám zvedlí tak s tím točím jak s kafemlejnkem a žádný odpor. Tak nevím.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 lis 2005 16:51 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
No jo, jsem pro kazdou spatnost. Takze ty mas ted turbovou prevodovku s LSD a jde ti lehce otacet i zvedlym kolem, kdyz druhy je na zemi? Zkus zvednout celej predek, pokud tam je LSD bude se pri otaceni jednim kolem stejnym smerem otacet i druhy. Pokud se to druhy bude tocit obracene, bud tam LSD nejni, nebo ma chybu. Neco podobnyho ma Honza, taky ma LSD, ale neni to OK, u mne maka uplne jinak. Taky kdyz vyrazis vnitrni kloub, tak u LSD je uvnitr pruchozi doura jenom, u obycejny je videt uvnitr napric cepo satelitu.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 lis 2005 18:35 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 srp 2004 12:18
Příspěvky: 261
Bydliště: Praha
futura píše:
No jo, jsem pro kazdou spatnost. Takze ty mas ted turbovou prevodovku s LSD a jde ti lehce otacet i zvedlym kolem, kdyz druhy je na zemi? Zkus zvednout celej predek, pokud tam je LSD bude se pri otaceni jednim kolem stejnym smerem otacet i druhy. Pokud se to druhy bude tocit obracene, bud tam LSD nejni, nebo ma chybu. Neco podobnyho ma Honza, taky ma LSD, ale neni to OK, u mne maka uplne jinak. Taky kdyz vyrazis vnitrni kloub, tak u LSD je uvnitr pruchozi doura jenom, u obycejny je videt uvnitr napric cepo satelitu.


Určitě co tam byla Xr3i převodovka tak to bylo jak říkáš je tam čep od satelitů ale v tý turbo si fakt nejsem jist.Něco mi říká že je normální BC bez LSD. Taky na rozjezd to nebylo nic moc když to jelo. Co jsem měl předtím turbo tak to jelo na 1 a 2 uplně jinak. No nic mám možnost kopit samostatný diferák s LSD a pak mám celý jedno auto s kterým teď chci jezdit. Tak uvidíme.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 lis 2005 20:09 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 dub 2005 15:58
Příspěvky: 358
Bydliště: Zruč nad Sázavou
futura píše:
Chapu dobre, ze chces dat misto MTX nejakou BC? Neni to krok zpatky?

no jak se eo vezme de o to z keryho pohledu se na to divas.
1) MTX je tezka vezes sebou neco co s BC ne
2) MTX ma veliky hridele nehlede setrvak a pritlacak Roztacis neco co s BC nemusis
3) MTX sezenu pouze s prevody 3.82 a 4.06 kdyz nepocitam diesel
4) co se tyce lepsi synchronizace u MTX no nevim no. Ta moje ma 40t po vymene synchr a kdyz to srovnam s BC co jsem mel na 1.4 naj 140t tak nevidim rozdil
5) Plus pro MTX je ze toho oproti BC musi zakonite snyst vic ale ja letos najel 1117km a auto stoji uz 3 tydny v garazi. Navic motor ma tak max 180Nm.
To jsou pro me duvody ji vymenit akorat se bojim te svornosti preci jen jsou satelity v MTX vetsi=>podle me vetsi treni vetsi moment na zatizenem kole i kdyz treba je to blbost (zamerne nepisu svornost protoze mi ten nazev furt nejak neleze do palice)

_________________
bývávalo i Ford Escort XR3i 1.8 16V Replika RS2000 kit car


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 lis 2005 22:14 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 srp 2004 12:18
Příspěvky: 261
Bydliště: Praha
Nový poznatek BC a IB5 mají stejný diferencial. Nevím jestli to tu už někdy náhodou neproběhlo.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 lis 2005 09:05 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
To Lukas1, hele to jsi ale pekne vyargumentoval, kdyz se nad tim zamyslim, asi se z tohodle hlediska neda oponovat. Takze mi ted ani neprijde tolik lito, ze mi tam ta MTX nejde jen tak prehodit a s klidem se spokojim s repasnutou BC. Diky.
To Bery, zajimavy,je fakt, ze nekde psali, ze loziska a nektery streva stejny, ale tolik jsem se tim nezabejval.Mozna by ani ten starter vzadu nemusel tolik vadit, chtelo by to porovnat bloky motoru, jestli tam musi bejt vykousnuti nejaky,myslim, ze neco k tyhle problematice jsem videl i na www.mwstewart.co.uk projed si to vsechno, jsou tam i jiny zajimavy veci.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 pro 2005 22:09 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 srp 2004 12:18
Příspěvky: 261
Bydliště: Praha
Nový poznatek. Fiesta se stejným motorem a má LSD na 35%.

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... %3AIT&rd=1


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 pro 2005 08:58 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
No jo, ale to je bestie, kde ze serie zustalo fakt jen torzo. Ono kdybys u nas ten diferak soupnul nekomu, kdo dela skrine na zavodaky, tak ti s tim udela taky, co budes chtit. Ale obavam se, ze cenove by to nevyslo o moc lacinejc, nez origo Quaif. Kdysi mi nabizeli kolikovou speru na fianu za 15 a narikali, jak lacino to prodavaj.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 pro 2005 09:39 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 srp 2004 12:18
Příspěvky: 261
Bydliště: Praha
Vždyť je to jen tak lehce poupravovaný pro volný pohár.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 pro 2005 09:44 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 srp 2004 12:18
Příspěvky: 261
Bydliště: Praha
Jo taky jsem už zprovoznil moje RS a je fakt , že při otočení jedním kolem se točí i to druhý ve stejným směru a jde to ztuha. Prostě je tam cítit odpor.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz