fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Náhon tachometru
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=6&t=4939
Stránka 1 z 1

Autor:  Jardas [ 22 úno 2006 23:57 ]
Předmět příspěvku:  Náhon tachometru

Nevíte někdo jak opravit tachometr?Nefunguje v převodovce.Co se stím dá dělat?

Autor:  mrazik [ 23 úno 2006 00:04 ]
Předmět příspěvku: 

Z té převodovky se to dá krásně celé odmontovat, pasuje tam nějaký stranový klíč, takže to pak venku můžeš pořádně skouknout.

Autor:  Jardas [ 23 úno 2006 00:28 ]
Předmět příspěvku: 

Takže se to dá opravit?Zítra se na to zkusím podívat.Jestli se mě to podaří vymontovat.Koupil jsem auto v neděli ,majitel tvrdil že prý je špatný náhon,ale hlavně to něják zprovoznit.

Autor:  Jardas [ 25 úno 2006 17:34 ]
Předmět příspěvku: 

Tak se mě to podařilo opravit.Jeden z problémů byl,že neoriginální náhon špatně drží u budíku.Po menší upravě vše snad OK.U Fordu mě bylo řečeno,že i oprava náhonu v převodovce je bez problémů a ne příliš náročná.

Autor:  Tomashek [ 02 bře 2006 15:37 ]
Předmět příspěvku: 

Jardas píše:
Tak se mě to podařilo opravit.Jeden z problémů byl,že neoriginální náhon špatně drží u budíku.Po menší upravě vše snad OK.U Fordu mě bylo řečeno,že i oprava náhonu v převodovce je bez problémů a ne příliš náročná.


A kolik teda stocil byvaly majitel na tachometru? :-D :-D :-D

Autor:  Jardas [ 04 bře 2006 01:16 ]
Předmět příspěvku: 

Jo tak to se nikdy asi nedozvím.

Autor:  Wizzy [ 24 dub 2006 10:30 ]
Předmět příspěvku: 

Chtěl jsem promazat náhon tachometru a při povolování náhonu jsem pohnul s tím celým "domečkem", kde je snímač rychlosti pro EEC. Tak jsem to chytil sikovkama, sundal náhon a ten domeček zase utáhl, ale pak mi začalo vrtat hlavou, jestli je to OK, protože v Etzoldovi u demontáž/montáže čidla je napsané toto:
"Označíme si polohu hřídele tachometru v motorovém prosotru. Pozor: Chybně umístěný pohon tachometru může způsobit, že se ukazatel tachometru chvěje a že vzniká v oblasti snímače rychlosti hluk. Pohon tachometru se může dokonce ulomit."
No jak to tak ještě jednou čtu, tak asi zbytečně zmatkuju, nejspíš mluví o tom, aby nebyl lanovod do osmičky, ale původně jsem to pochopil tak, že záleží i na pootočení snímače na převodovce. Takže asi nezáleží a normálně se utáhne a hotovo, je to tak?

Auto mám teď na špalkách, tak to nemůžu vyzkoušet.

jo a kudy vlastně vede náhon u vás - pod motorkem stěrače, nebo přes? ;-)

Autor:  Jardas [ 24 dub 2006 16:12 ]
Předmět příspěvku: 

Jestli dobře pamatuju,tak ho mám pod motorkem stěraču.

Autor:  MLYNEK PETER [ 19 črc 2006 21:13 ]
Předmět příspěvku: 

Skušali ste niekto demontovať celý systém náhon tachometru?Myslím tým demontáž lanka,snímača otáčiek a samotný mechanický prevod.Dostal som sa až po ten mech.prevod a dalej ani hnúť.Proste nejde von.Z boku je pružný kolík asi má ísť vytiahnuť,ale mne nejde.Rozoberali ste to niekto?Potrebujem vedieť či ten kolík má ísť von.
Potrebujem to celé vytiahnuť kôly kontrole oleja a prípadnej výmene oleja v prevodovke.Bohužial sa do prevodovky žiadnym iným spôsobom nedostanem.Prevodovku mám typu (asi) B5 alebo IB5.

Autor:  ACEMajky [ 19 črc 2006 23:28 ]
Předmět příspěvku: 

Na 40km/hod mi po vysiateni budiku tacho zacina poskakovat rucicka, na 50km/hod skace docela dost (asi o 4km nahoru a dolu a na 60 uz se to ustaluje a na 80 uz je ot OK, co s tim? zkousel jsem s nim hybat ale nepomaha a mam pocit ze v palubce za budikama priskrtava, asi vymenit za novy co? - Jak ho ale dostat ven abych ho mohl vymenit, precijenom si myslim ze protazeni skrze gumovou pruchodku bude nadlidsky vykon - ven pude, ale novej dovnitr bude masakr

Autor:  futura [ 20 črc 2006 07:22 ]
Předmět příspěvku: 

K tomu kolicku jisticimu je desne blbej pristup, ale da se to. Chce to chytit ten kolicek do klesti a hodne stisknout(je to vlastne trubicka ktera ma jednu stranu riznutou a tim vlastne pruzi a rozpina se) a kledivkem do tech klesti klepat a tim vytahovat. Pokud je tam kolicek zasunutej skoro uplne,je to na nervy a v aute se to nemusi podarit. Pri montazi zpatky staci zaklepnout kolicek tak neco za pulku, nebo jen o trochu vic, aby se dal pri pristi demontazi za co chytit. Kdyz je kolicek venku, tak ten nahon taky nejde uplne lehce,je tesnenej uvnitr gumovym krouzkem v drazce a ten odpor to chce prekonat. Tahat to za zavit klestema sice jde, ale neni to uplne optimalni, idealni by byl stary nahon, ten nasroubovat a skubnout. Paceni mozny,ale na aute nic moc.
Ace, klidne to vyhod, nemel bys mit problem, nekdy pomaha i vetsi zasunuti nebo vysunuti nahonu do palubky v zapojenym stavu, jen bowden od motoru zahejbat.

Autor:  Wizzy [ 20 črc 2006 07:35 ]
Předmět příspěvku: 

Pomůže i náhon promazat, ale jen krátkodobě - u mě - asi by to chtělo nějaké tužší mazivo, které se v teplém motoru jen tak nerozehřeje a nesteče dolů. Ale jak ho tam zase dostat a co by to udělalo v zimě...

Autor:  ACEMajky [ 20 črc 2006 07:44 ]
Předmět příspěvku: 

No nejlepsi asi na promazani je grafitova vazelina, ale nedavno jsem mel rozdelanou pristrojovku jak sjem cistil budik tachace a ze by s emi to chtelo zase kuchat, to nechce :( - ale asi to potrebuje promazat prave za budikem ten nahon v palubce


Futy - zkusim to povytahnout vice do motoru, snad pomuze mrska jedna

Autor:  Wizzy [ 31 črc 2006 13:19 ]
Předmět příspěvku: 

ACEMajky: Jak jsi dopadl? Zajímá mě to, protože bych rád odstranil stejné poskakování.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/