mám taky 1,6 a veslo se mi taky cca 3 až 3,2 l.....
Jinak v příručkách píšou pro 1,6 zetec 2,8 ltr a pro 1,8 zetec typ A 2,8 ltr a Typ B 2,4 ltr.(ale nalej tam 3ltr a bude to v cajku)
Ono ty udaje 2,8 ltr jsou braný nejspíš po nějakém klidu ale když to tam leješ a kontrolním šroubem čekáš na první kapičku tak se tam vejde o nějakou decku více(prostě než tam ten husstej olej steče po stěšnách a soukolích)
Ještě k tomu co psal skaldal k té plastové kostce......já jí tam mám,ale fakt je vidět že eskortíci mají ty převodovky jako bezúdržbové poprávu...(jedním slovem..ta plastová nálevka je tam úplně k hovnu,jedině snad že bych tam chtěl 3ltr oleje nalejt brčkem. (zlatej šroub vedle kontrolního[pokud je] a jinak radši tím kontrolním.
Nicméně bacha.....já vůl jsem si na petku dal hadici a na konec hadice jsem si narval ustřihlej náhubek z kartuše od tmelu (aby se mi to vešlo do díry po té zátce) samozřejmě po dolití mí tam ten náhubek zůstal......šťoural jsem štoural až jsem ten náhubek došťoural dovnitř...no co..---oni by si ty kola s tím plastem hlavu nedělaly,ale co s tím drátkem kterým sem to šťoural a který mi tam spadl taky.....no převodovka šla ven a rozhodit....co vám budu povídat...vyskytlo se plno jiných problémů...
Takže když to shrnu...tak radši v převodovce olej ani neměnit..nesahat a když už jo tak do 1,6 a 1,8 Zetec 2,8 ltr
_________________
Escort Combi r.v.96 1.6 Zetec 66 kW (už jsou z něj asi plechovky na guláš
)
Escort combi r.v.98 1,8 TD 66 kW (Aktuální z něj budou plechovky až 2015
)
Focus Combi 1,6 16V 74Kw r.v 2002 po faceliftu(blinkry v lampách:-) ) LPG