fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

nedořazuje
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=6&t=5926
Stránka 1 z 1

Autor:  IndyJones [ 15 kvě 2006 09:31 ]
Předmět příspěvku:  nedořazuje

chlapi je tu někdo na moravě kdo si poradí se seřízením řazení pětky na escu 1.6 r.v.98? :oops:

Autor:  VíťazBrna [ 16 kvě 2006 22:24 ]
Předmět příspěvku:  Řazení

díval ses na vůle v táhle od páky k převodovce? Mám obavy, že všechny obtíže jsou jen od páky k palci do převodovky, pak už nic. Možná ještě spojka ale to by se projevilo i u jiných rychlostí, tuším. Od táhla je kloub, ten může být suchý (namazat) nebo vychozený.

Autor:  IndyJones [ 17 kvě 2006 08:40 ]
Předmět příspěvku:  Re: Řazení

zkoušel jsem to nastavit ale nic,ještě se dá nastavit vevnitř na řadičce a nebo je synchron v háji :(

Autor:  futura [ 17 kvě 2006 09:20 ]
Předmět příspěvku: 

Razeni 5ky jde jeste serizovat natocenim takovyho palce na tahlu pod tim plechovym vikem na konci prevodovky.Viko je asi na 10ti sroubech, tesneni vydrzi vetsinou i nekolikerou montaz, akorat se musi s citem odlepit, vytece ojej z prevodovky jeste, jinak no problem. Ale pokud se s tim od vyroby nehejbalo, je malo pravdepodobny, ze by to bylo na tomhle tahlu, vetsinou jde o spravny serizeni tahla od radicky, u starsich aut uz nema cenu postupovat podle navodu v knihach a pouzivat zarazeni 4ky a stredici trn, jde o to, vychytat stredni polohu mezi drahama doprava -doleva a stred ve smyslu dopredu-dozadu. Nejlepsi je udelat znackovacem rysky na tahle z prevodovky a presuvny objimce tahla saltpaky a potom ladit.

Autor:  IndyJones [ 17 kvě 2006 09:34 ]
Předmět příspěvku: 

MĚ TO CVAKNE PODLE PÁKY ŽE BY TAM MĚLA PĚTKA BÝT ALE JAK PUSTÍM SPOJKU TAK MI ZVONÍ ZUBY O SEBE DOSLOVA BRNKAJÍ O SEBE A DIVAL JSEM SE NA VIČKO A STIM NIKDO NEHYBAL TAKŽE JE TO ORIGO Z VYROBY

Autor:  futura [ 17 kvě 2006 10:34 ]
Předmět příspěvku: 

Podle paky bych to v zadnem pripade neposuzoval, jediny presny ukazatel je vyzkouset radit tim cepem s dirou co couha z prevodovky. Samozrejme po odpojeni tahla. Musi tam byt jednoznacna poloha dopradu dozadu ve stredni poloze a potom totez po pootoceni doprava,doleva.Pokud tohle bude a jsem presvedcenej, ze jo, jde o nastaveni tahla razeni tak, aby vychyleni radicky doleva,doprava ze stredni polohy bylo na kazdou stranu stejny, pochopitelne po namontovani na radici cep v prevodovce. Stredni poloha dopredu,dozadu musi byt taky zachovana. Je to trosku laborovani a chce to mit aspon predek nahore, ale s trochou trpelivosti se muze razeni neuveritelne zlepsit.
Predpokladam, ze v domecku radicky nejsou nadmerny vule, nic prasklyho atd. Pokud bys to chtel udelat dokonale, tak je dobry ten domecek vymontit celej i s tahlama, vymezit vule na pace a pripadne napruzit dole pruzinky poloh paky doprava,doleva.

Autor:  IndyJones [ 17 kvě 2006 10:42 ]
Předmět příspěvku: 

tak uvidim zkusim se nacpat někam na dilnu a budu laborovat jinak synchron stoji na 5 ve fordu 500kč to neni hrozný

Autor:  futura [ 17 kvě 2006 11:05 ]
Předmět příspěvku: 

To neni tak hrozna cena,docela me prekvapila. Ale zkusil bych fakt zacit od nejjednodussich veci, nez zacnu neco kupovat a menit. Tobe tam pri jizde ta 5ka nakonec pres zuby zapadne? Je rozdil mezi studenou a ohratou prevodovkou? Zkousel jsi ji tam dat s meziplynem? Z toho vseho bych vychazel.

Autor:  IndyJones [ 17 kvě 2006 11:09 ]
Předmět příspěvku: 

s tahlem pod autem jsem laboroval a nic,za jizdy ji zařadim ale zuby zvoni o sebe a nezařadim ji

Autor:  Walker [ 17 kvě 2006 12:02 ]
Předmět příspěvku: 

IndyJones píše:
s tahlem pod autem jsem laboroval a nic,za jizdy ji zařadim ale zuby zvoni o sebe a nezařadim ji
Měl jsem podobnej problém. Vypadalo to že je rychlostka v háji... No prostě nějakej chytrák v servisu chtěl vyměnit olej v rychlostce a nenašel výpušťák. Tak vyšrouboval spodní šroubek v karteru blízko bočního víka tychlostky. Ten šroubek držel táhlo pětky,a bylo to. Sundal jsem to boční plechový víko nasadil a vycentroval to táhlo a bylo po problému. Je to taková vidlička mezi dvěma hřídelkama. Je trošku excentrická, dá se nasadit i obráceně, ale pak nejde zařadit. Když je daná správně jde zařadit normálně. Lze to vyzkoušet při otevřený skříni a přizvedlým předním kole. Pokud lze pákou normálně zařadit tak půjde ztuha pohnout kolem a bude to točit motorem. Když ne je to někde jinde. Sorry jestli jsem tě uvedl z cesty, ale ten šroubek spoustu lidí láká vyndat a oprava je prkotina na 5 minut.

Autor:  IndyJones [ 17 kvě 2006 12:07 ]
Předmět příspěvku: 

díky za radu,stím šroubem nikdo nemlel no tak se podíváme dovnitř :smt006

Autor:  Walker [ 18 kvě 2006 10:39 ]
Předmět příspěvku: 

Není zaco, jestli ti to pomohlo... Od toho tady to fórum je(aspoň doufám). Jo a napiš jestli to tím bylo, nebo čím to vlastně bylo, ať si taky trochu doplním znalosti(a nejen já), třeba to pomůže zas někomu dalšímu.

Autor:  IndyJones [ 18 kvě 2006 11:40 ]
Předmět příspěvku: 

zítra odpoledne budu vědět závadu tak pak napíši co to bylo přesně :lol:

Autor:  IndyJones [ 21 kvě 2006 12:37 ]
Předmět příspěvku: 

TAK PROBLEM JE VYŘEŠEN BYLO TO POHNUTY NA TAHLE V PŘEVODOVCE TAK MI JI NASTAVILI A ŘADÍ PRO JISTOTU JSME VYMĚNILI I SYNCHRON KTERY TAM PASUJE ZE STARŠÍCH MODELU A I Z NAFTY PŘEVODOVKY. :smt038 :smt039 :smt041 :smt026

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/