fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Vyskakuje pětka!!!
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=6&t=6997
Stránka 1 z 1

Autor:  ToMik [ 22 srp 2006 09:21 ]
Předmět příspěvku:  Vyskakuje pětka!!!

Při včerejší cestě do Prahy na letiště se mi cestou tam dvakrát stalo, že mi vyskočila pětka :shock: , bylo to asi ve 140km/h (cca 3500ot) a docela jsem se lekl, nikdy předtím se mi to nestalo. Cestou zpátky se to neopakovalo.

Zajímalo by mě, jestli je možné, že to bylo způsobeno nedostatkem oleje v převodovce. Teče mi kolem poloos, na jaře jsem měnil simeringy, ale bohužel byl použit neorigo díl, takže to zase teče.

Napadl mě synchron, ale to je asi nesmysl, aby odešel jako první zrovna na pětce, ne? Ostatní rychlosti v poho, nikdy žádná nevyskočila, jen občas řadím 3 jakoby přes zuby, ale to přisuzuji nedostatku oleje.

Mám jet o víkendu Plzeň-Jablonec a zpátky a docela z toho mám vítr :?

Autor:  futura [ 22 srp 2006 10:35 ]
Předmět příspěvku: 

Nejpravdepodobnejsi je neserizeny razeni, at uz treba motor vic klokta, nebo je to v domecku saltpaky, nejdriv bych se zameril na sestelovani perfektnich poloh na objimce tahla razeni u prevodovky. Stejne dlouhy drahy do stran i dopredu, dozadu, trn na ustaveni saltpaky spis ne, pac uz jsou tam jiny vule, nez u novyho. Chce to udelat si rysky na cepu a potom vychytavat.
Jeste by to mohlo bejt i treba prasklou pruzinkou pod kolickem jisteni, je to ten cep vystupujici z prevodovky u vicka plechovyho na strane, nebo potom rozstrelovanim tahla pod tim vickem.
Ale dodrzel bych poradi podle snadnosti, naqvic ta posledni moznost je malo pravdepodobna, i kdyz neni vyloucena.

Autor:  ToMik [ 22 srp 2006 13:10 ]
Předmět příspěvku: 

Díky Futuro, předám tyto informace svému dvornímu mechanikovi, protože pro mě je tohle španělská vesnice :-D

Opravdu by mě nenapadlo, že to může udělat takováhle "drobnost".
Ale připadá mi docela divný, že jsem nic neslyšel, žádnou ránu, nic. Přece, když jedu, tak bez spojky je prakticky nemožný vyřadit rychlost (nikdy jsem to nezkoušel- moje domněnka) a včera mi prostě jen neslyšně vyskočila. V první chvíli jsem si myslel, že je po spojce (měněna na jaře - praskl přítlačák), naštěstí stačilo jen zařadit a jet dál.

Doufám, že to bude jen potřeba seřídit, protože v poslední době je ta převodovka slyšet pořád víc. Chvílema si myslim, že tam mám hodně vyježděný turbo :wink:

Autor:  QuickShot [ 22 srp 2006 14:11 ]
Předmět příspěvku: 

Tohle se stávalo na tátoví Astře 1,6i 1996 a byl to synchron a taky na pětce. Je to divné ale možné.

Autor:  futura [ 22 srp 2006 15:09 ]
Předmět příspěvku: 

Pokud jsou kola v zaberu pod zatezi, tak se fakt bez spojky spatne vyrazuje, ale pokud vychytas okamzik, kdy jsou bez zatizeni, vetsinou pri lehkym odstaveni plynu, vyskoci to skoro samo. Teda ne samo, ale pres fofrklacek. Ty cepy vystupujici na prevodovce jsou duty, v nich pruzina a kolicek, ten zapada do tahla v prevodovce a ustavuje jednotlivy polohy razeni. Cep u plechovyho vicka ustavuje petku. Pokud by tam nebyly,nebo by mely unavenou pruzinu, nebo nezapadly do vyrezu,tak pri pridani, nebo ubrani plynu by kvalty vyskakovaly. Ale ono i blbe serizeny tahlo muze neco podobnyho udelat, proste to nedotlaci kolo do zaberu tak, aby pojistnej kolicek zapadnul do ozubu.Myslim, ze nekde se tady o ty petce uz psalo, kdyz nepomuze serizeni tahla a kontrola i toho ustavujiciho tahla, aby bylo poradne spojeny s prevodovkou, dalo by se odsroubovat to plechovy vicko a razeni tyhle rychlosti seridit tam, to se da. Akorat vytejka olej, jinak bez problemu.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/