fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 21:44

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Vyskakuje pětka!!!
PříspěvekNapsal: 22 srp 2006 09:21 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 21 úno 2006 10:24
Příspěvky: 42
Bydliště: Plzeň
Při včerejší cestě do Prahy na letiště se mi cestou tam dvakrát stalo, že mi vyskočila pětka :shock: , bylo to asi ve 140km/h (cca 3500ot) a docela jsem se lekl, nikdy předtím se mi to nestalo. Cestou zpátky se to neopakovalo.

Zajímalo by mě, jestli je možné, že to bylo způsobeno nedostatkem oleje v převodovce. Teče mi kolem poloos, na jaře jsem měnil simeringy, ale bohužel byl použit neorigo díl, takže to zase teče.

Napadl mě synchron, ale to je asi nesmysl, aby odešel jako první zrovna na pětce, ne? Ostatní rychlosti v poho, nikdy žádná nevyskočila, jen občas řadím 3 jakoby přes zuby, ale to přisuzuji nedostatku oleje.

Mám jet o víkendu Plzeň-Jablonec a zpátky a docela z toho mám vítr :?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 srp 2006 10:35 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Nejpravdepodobnejsi je neserizeny razeni, at uz treba motor vic klokta, nebo je to v domecku saltpaky, nejdriv bych se zameril na sestelovani perfektnich poloh na objimce tahla razeni u prevodovky. Stejne dlouhy drahy do stran i dopredu, dozadu, trn na ustaveni saltpaky spis ne, pac uz jsou tam jiny vule, nez u novyho. Chce to udelat si rysky na cepu a potom vychytavat.
Jeste by to mohlo bejt i treba prasklou pruzinkou pod kolickem jisteni, je to ten cep vystupujici z prevodovky u vicka plechovyho na strane, nebo potom rozstrelovanim tahla pod tim vickem.
Ale dodrzel bych poradi podle snadnosti, naqvic ta posledni moznost je malo pravdepodobna, i kdyz neni vyloucena.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 srp 2006 13:10 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 21 úno 2006 10:24
Příspěvky: 42
Bydliště: Plzeň
Díky Futuro, předám tyto informace svému dvornímu mechanikovi, protože pro mě je tohle španělská vesnice :-D

Opravdu by mě nenapadlo, že to může udělat takováhle "drobnost".
Ale připadá mi docela divný, že jsem nic neslyšel, žádnou ránu, nic. Přece, když jedu, tak bez spojky je prakticky nemožný vyřadit rychlost (nikdy jsem to nezkoušel- moje domněnka) a včera mi prostě jen neslyšně vyskočila. V první chvíli jsem si myslel, že je po spojce (měněna na jaře - praskl přítlačák), naštěstí stačilo jen zařadit a jet dál.

Doufám, že to bude jen potřeba seřídit, protože v poslední době je ta převodovka slyšet pořád víc. Chvílema si myslim, že tam mám hodně vyježděný turbo :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 srp 2006 14:11 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 22 črc 2005 22:54
Příspěvky: 48
Bydliště: Praha
Tohle se stávalo na tátoví Astře 1,6i 1996 a byl to synchron a taky na pětce. Je to divné ale možné.

_________________
Ford Escort 1.6 16V r.v.94 5dv.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 srp 2006 15:09 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Pokud jsou kola v zaberu pod zatezi, tak se fakt bez spojky spatne vyrazuje, ale pokud vychytas okamzik, kdy jsou bez zatizeni, vetsinou pri lehkym odstaveni plynu, vyskoci to skoro samo. Teda ne samo, ale pres fofrklacek. Ty cepy vystupujici na prevodovce jsou duty, v nich pruzina a kolicek, ten zapada do tahla v prevodovce a ustavuje jednotlivy polohy razeni. Cep u plechovyho vicka ustavuje petku. Pokud by tam nebyly,nebo by mely unavenou pruzinu, nebo nezapadly do vyrezu,tak pri pridani, nebo ubrani plynu by kvalty vyskakovaly. Ale ono i blbe serizeny tahlo muze neco podobnyho udelat, proste to nedotlaci kolo do zaberu tak, aby pojistnej kolicek zapadnul do ozubu.Myslim, ze nekde se tady o ty petce uz psalo, kdyz nepomuze serizeni tahla a kontrola i toho ustavujiciho tahla, aby bylo poradne spojeny s prevodovkou, dalo by se odsroubovat to plechovy vicko a razeni tyhle rychlosti seridit tam, to se da. Akorat vytejka olej, jinak bez problemu.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz