fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Diferenciál z převodovky z MK III - bude pasovat na MKV?!
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=6&t=7294
Stránka 1 z 2

Autor:  code [ 16 zář 2006 10:43 ]
Předmět příspěvku:  Diferenciál z převodovky z MK III - bude pasovat na MKV?!

Mam takovy pomerne bizadrdni dotaz - myslite ze bude pasovat diferencial z MK III (1,6 benzin, 85rok, 4kvalt) na moje MK V (1,8i 16V, 02/92). Po vcerejsi oprave auta, me znamy mechanik rekl, ze mam nejspis v riti diferencial a hledam moznost, jestli by to neslo prehodit z tohoto stareho motoru, protoze ho muzu mit prakticky zadara..

Autor:  Walker [ 16 zář 2006 11:37 ]
Předmět příspěvku: 

Vytáhl jsem nějaký nákresy těch převodovek, když budu vědět kam, tak ti to pošlu, ale jestli ti to bude stačit, to nevím...

Autor:  code [ 16 zář 2006 11:47 ]
Předmět příspěvku: 

super, posli to prosimte na code2@seznam.cz . Kouknu na to - treba to pomuze.

Autor:  Walker [ 16 zář 2006 13:27 ]
Předmět příspěvku: 

Je to tam, snad ti to bude k něčemu dobrý...

Autor:  code [ 16 zář 2006 13:38 ]
Předmět příspěvku: 

Dikec, ja z toho bohuzel moc nevypozoruju, ale zkusim to ukazat znamymu co na to rekne.. Stejne nakonec asi koupim staronovou prevodovku. Jen tak mimochodem, ja mam v aute prevodovku IB5, ale co novejsi ESCA MKVI a MKVII, maji taky IB5?? Nepocitam diesly, ty budou mit asi jine prevodovky..

Autor:  Walker [ 16 zář 2006 13:41 ]
Předmět příspěvku: 

code píše:
Dikec, ja z toho bohuzel moc nevypozoruju, ale zkusim to ukazat znamymu co na to rekne.. Stejne nakonec asi koupim staronovou prevodovku. Jen tak mimochodem, ja mam v aute prevodovku IB5, ale co novejsi ESCA MKVI a MKVII, maji taky IB5?? Nepocitam diesly, ty budou mit asi jine prevodovky..
Myslím že jo, koukni na odkazy do linku kam lidi dávaj výcucy z vindekodéru, tam bývaj rychlostky vypsaný...

Autor:  code [ 16 zář 2006 15:07 ]
Předmět příspěvku: 

Tak jsem se dival na ty VINy a vsechny obemi krom dieslu a dvolitru maji prevodovku IB5, coz je super. Jen je ted otazka, jestli jsou stejne uchyceny..

Autor:  Wizzy [ 18 zář 2006 07:04 ]
Předmět příspěvku: 

Stejná převodovka - stejné úchyty, ne? :smt017

Autor:  code [ 18 zář 2006 10:11 ]
Předmět příspěvku: 

To doufam, ale ted resim to, jestli muzu dat do sve 1,8 77KW prevodovku z 1,6 77KW, kvuli prevodovemu pomeru.. (viz http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=7300)

Autor:  Honza [ 20 zář 2006 06:32 ]
Předmět příspěvku: 

Na převodové poměry se stačí podívat do našeho technics.
Viz: http://www.fordfans.cz/technics/escort3_4.php

S tím uchycením bych si nebyl až tak jistý. Jsou dva druhy držáků. Ale dají se upravit. Vím že Angličák to dělal.

A co se týká výměny diferenciálu. Měl by být stejný ale asi budeš muset z toho druhého sundat planetové kolo (drží ho 6 imbusů) A dát na něj svoje původní. Ty ozubené kola jsou totiž dycky v páru a svým způsobem se zabýhají. Mohlo by se ti stát, že by to hučelo.

Autor:  code [ 20 zář 2006 09:15 ]
Předmět příspěvku: 

O teto strance vim, ale tam jsou jen prevodove pomery na MKIII a MKIV..

Autor:  pepa [ 30 zář 2006 09:06 ]
Předmět příspěvku: 

jak poznám, že je diferák v pr..? v srpnu mě začaly z ničeho nic hučet pneu (alespoň do teď jsem myslel, že pneu), zajel jsem do pneu servisu a tam mi řekli, že gumy jsou ok, zatím jsem to hučení teda nijak neřešil a čekal jsem až přezuju na zimní gumy, co to udělá, ale po přečtení příspěvků na fóru se začínám bát, aby to nebyl diferák, nbo ložisko v některém kole, popřípadě spojkové ložisko. Hučí to ať mám zařazenou jakoukoliv rychlost, při rychlosti od 20 do 170km/h, rychleji nejezdím, když vyřadím a jedu bez kvaltu, tak to hučí taky, v zatáčkách není poznat žádný rozdíl, hučí to furt stejně, se chcípnutým motorem jsem to nezkoušel, řadit jde normálně, olej v převodovce by měl být, nikde neteče, ze spodu je to všude suchý, před rokem jsem to měřil a hladina ok, předpokládám teda, že diferák má společné mazání olejem z převodovky. Můžu to vyzkoušet tak, že postavím přední část auta na špalky, aby byla kola ve vzduchu, nastartuju, zařadím a jakože pojedu??? abych něco nepokazil. Jak poznám, jestli je to ložisko v kole, popřípadě vypínací spojkové ložisko, nebo diferák??? A je možné, že s tím ještě jezdím 150 kou a nic se nerozsypalo a nejsou slyšet jiné zvuky než to hučení??? Já vím, moc otázek najednou, promiňte, ale mám z toho hlavu.....

Autor:  code [ 01 říj 2006 11:21 ]
Předmět příspěvku: 

To ze jsem mel diferak odepsat se u me dalo poznat jednoduse, prevodovka do zatacek neprenasela tocivej moment na kola, a to tak, ze se skoro nedalo jet.. Zajimavy ale je, ze jsem ho odpalil naraz, proste jsem normalne jezdil, pak par rychle projetych zatacek (kola v zaberu do zatacky = napor na diferak, aspon myslim.. :)) a pak uz se s autem prakticky nedalo vubec jezdit, protoze kolo silene "bouchalo". Proste rany jak svina a kolo se nepohlo, pote se skoro nedalo rozjet ani rovne..

Zadny huceni jsem pred tim nezpozoroval.. Jestli to nebude nahodou lozisko, ale je zase divny, ze kdyz rikas, ze kdyz jedes do zatacky tak to huci stejne..

Autor:  pepa [ 01 říj 2006 13:46 ]
Předmět příspěvku: 

jo přesně tak, hučí to furt stejně, akorát čím rychleji jedu, tím je hučení hlasitější, v zatáčkách nepozoruju vůbec nic, prostě to hučí hůůůůůůůůů, do zblbnutí, v domění že hučí gumy jsem s tím najel už 1200 km, zítra jedu k Fordovi, kéž by to bylo ložisko :(

Autor:  pepa [ 01 říj 2006 14:04 ]
Předmět příspěvku: 

z toho jak jsem nervózní z té poruchy jsem zapomněl poděkovat za odpověď , takže DÍKY

Autor:  code [ 04 říj 2006 22:51 ]
Předmět příspěvku: 

V pohode, myslim ze to fakt budou ty loziska, dej vedet jak si dopadl ;-)

Autor:  Dave [ 04 říj 2006 23:27 ]
Předmět příspěvku: 

mam kdyztak zdravej diferak z 1,6 16V rv94.

Autor:  Hanes [ 07 říj 2006 13:54 ]
Předmět příspěvku: 

Dave píše:
mam kdyztak zdravej diferak z 1,6 16V rv94.

Zdravim, jen se chci zeptat, jestli bys nenechal celou převodovku a popř. za kolik? Díkes

Autor:  pepa [ 08 říj 2006 09:29 ]
Předmět příspěvku: 

Už nehučím :D - bylo to ložisko pravého zadního kola, oprava u Forda bratru za 1700,- :(
když už jsem byl u Forda, chtěl jsem vyměnit olej v převodovce, ale rozmluvili mi to, prý není potřeba /celoživotní náplň/, na fóru je toho o výměně oleje v převodovce dost, po důkladném prostudování všech příspěvků jsem se rozhodl, že ho vyměním, ať si Ford říká co chce, když dám originální náplň, tak snad nic nepokazím

Autor:  code [ 08 říj 2006 11:25 ]
Předmět příspěvku: 

pepa píše:
Už nehučím :D - bylo to ložisko pravého zadního kola, oprava u Forda bratru za 1700,- :(
když už jsem byl u Forda, chtěl jsem vyměnit olej v převodovce, ale rozmluvili mi to, prý není potřeba /celoživotní náplň/, na fóru je toho o výměně oleje v převodovce dost, po důkladném prostudování všech příspěvků jsem se rozhodl, že ho vyměním, ať si Ford říká co chce, když dám originální náplň, tak snad nic nepokazím


Na origo napln se vykasli je zbytecne draha staci kdyz tam das DEXRON II D (je cervenej a lije se i do automatickejch prevodovek, serva..)

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/