fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 26 pro 2024 21:31

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 16 zář 2006 10:43 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 28 dub 2006 09:44
Příspěvky: 259
Bydliště: Brno
Mam takovy pomerne bizadrdni dotaz - myslite ze bude pasovat diferencial z MK III (1,6 benzin, 85rok, 4kvalt) na moje MK V (1,8i 16V, 02/92). Po vcerejsi oprave auta, me znamy mechanik rekl, ze mam nejspis v riti diferencial a hledam moznost, jestli by to neslo prehodit z tohoto stareho motoru, protoze ho muzu mit prakticky zadara..

_________________
Ford Escort MKVI 95.rok 1,8D - pracant :)
Ford Escort MKVI 95.rok, 1,8, RDA, GHIA - pryč
Opel Kadett 1.6 55KW, cerveny 88.rok - zesrotovan
Ford Escort MKV, 92/02, 1,8 105HP (16V, RDA, CLX) - prodan
Opel Kadett 1.6 55KW 90.rok, stirbna metla - prodan


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 zář 2006 11:37 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Vytáhl jsem nějaký nákresy těch převodovek, když budu vědět kam, tak ti to pošlu, ale jestli ti to bude stačit, to nevím...

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 zář 2006 11:47 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 28 dub 2006 09:44
Příspěvky: 259
Bydliště: Brno
super, posli to prosimte na code2@seznam.cz . Kouknu na to - treba to pomuze.

_________________
Ford Escort MKVI 95.rok 1,8D - pracant :)
Ford Escort MKVI 95.rok, 1,8, RDA, GHIA - pryč
Opel Kadett 1.6 55KW, cerveny 88.rok - zesrotovan
Ford Escort MKV, 92/02, 1,8 105HP (16V, RDA, CLX) - prodan
Opel Kadett 1.6 55KW 90.rok, stirbna metla - prodan


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 zář 2006 13:27 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Je to tam, snad ti to bude k něčemu dobrý...

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 zář 2006 13:38 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 28 dub 2006 09:44
Příspěvky: 259
Bydliště: Brno
Dikec, ja z toho bohuzel moc nevypozoruju, ale zkusim to ukazat znamymu co na to rekne.. Stejne nakonec asi koupim staronovou prevodovku. Jen tak mimochodem, ja mam v aute prevodovku IB5, ale co novejsi ESCA MKVI a MKVII, maji taky IB5?? Nepocitam diesly, ty budou mit asi jine prevodovky..

_________________
Ford Escort MKVI 95.rok 1,8D - pracant :)
Ford Escort MKVI 95.rok, 1,8, RDA, GHIA - pryč
Opel Kadett 1.6 55KW, cerveny 88.rok - zesrotovan
Ford Escort MKV, 92/02, 1,8 105HP (16V, RDA, CLX) - prodan
Opel Kadett 1.6 55KW 90.rok, stirbna metla - prodan


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 zář 2006 13:41 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
code píše:
Dikec, ja z toho bohuzel moc nevypozoruju, ale zkusim to ukazat znamymu co na to rekne.. Stejne nakonec asi koupim staronovou prevodovku. Jen tak mimochodem, ja mam v aute prevodovku IB5, ale co novejsi ESCA MKVI a MKVII, maji taky IB5?? Nepocitam diesly, ty budou mit asi jine prevodovky..
Myslím že jo, koukni na odkazy do linku kam lidi dávaj výcucy z vindekodéru, tam bývaj rychlostky vypsaný...

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 zář 2006 15:07 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 28 dub 2006 09:44
Příspěvky: 259
Bydliště: Brno
Tak jsem se dival na ty VINy a vsechny obemi krom dieslu a dvolitru maji prevodovku IB5, coz je super. Jen je ted otazka, jestli jsou stejne uchyceny..

_________________
Ford Escort MKVI 95.rok 1,8D - pracant :)
Ford Escort MKVI 95.rok, 1,8, RDA, GHIA - pryč
Opel Kadett 1.6 55KW, cerveny 88.rok - zesrotovan
Ford Escort MKV, 92/02, 1,8 105HP (16V, RDA, CLX) - prodan
Opel Kadett 1.6 55KW 90.rok, stirbna metla - prodan


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 zář 2006 07:04 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Stejná převodovka - stejné úchyty, ne? :smt017

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 zář 2006 10:11 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 28 dub 2006 09:44
Příspěvky: 259
Bydliště: Brno
To doufam, ale ted resim to, jestli muzu dat do sve 1,8 77KW prevodovku z 1,6 77KW, kvuli prevodovemu pomeru.. (viz http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=7300)

_________________
Ford Escort MKVI 95.rok 1,8D - pracant :)
Ford Escort MKVI 95.rok, 1,8, RDA, GHIA - pryč
Opel Kadett 1.6 55KW, cerveny 88.rok - zesrotovan
Ford Escort MKV, 92/02, 1,8 105HP (16V, RDA, CLX) - prodan
Opel Kadett 1.6 55KW 90.rok, stirbna metla - prodan


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 zář 2006 06:32 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 12:18
Příspěvky: 409
Bydliště: Zlín
Na převodové poměry se stačí podívat do našeho technics.
Viz: http://www.fordfans.cz/technics/escort3_4.php

S tím uchycením bych si nebyl až tak jistý. Jsou dva druhy držáků. Ale dají se upravit. Vím že Angličák to dělal.

A co se týká výměny diferenciálu. Měl by být stejný ale asi budeš muset z toho druhého sundat planetové kolo (drží ho 6 imbusů) A dát na něj svoje původní. Ty ozubené kola jsou totiž dycky v páru a svým způsobem se zabýhají. Mohlo by se ti stát, že by to hučelo.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 zář 2006 09:15 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 28 dub 2006 09:44
Příspěvky: 259
Bydliště: Brno
O teto strance vim, ale tam jsou jen prevodove pomery na MKIII a MKIV..

_________________
Ford Escort MKVI 95.rok 1,8D - pracant :)
Ford Escort MKVI 95.rok, 1,8, RDA, GHIA - pryč
Opel Kadett 1.6 55KW, cerveny 88.rok - zesrotovan
Ford Escort MKV, 92/02, 1,8 105HP (16V, RDA, CLX) - prodan
Opel Kadett 1.6 55KW 90.rok, stirbna metla - prodan


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 zář 2006 09:06 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 zář 2005 08:55
Příspěvky: 166
Bydliště: zlínsko
jak poznám, že je diferák v pr..? v srpnu mě začaly z ničeho nic hučet pneu (alespoň do teď jsem myslel, že pneu), zajel jsem do pneu servisu a tam mi řekli, že gumy jsou ok, zatím jsem to hučení teda nijak neřešil a čekal jsem až přezuju na zimní gumy, co to udělá, ale po přečtení příspěvků na fóru se začínám bát, aby to nebyl diferák, nbo ložisko v některém kole, popřípadě spojkové ložisko. Hučí to ať mám zařazenou jakoukoliv rychlost, při rychlosti od 20 do 170km/h, rychleji nejezdím, když vyřadím a jedu bez kvaltu, tak to hučí taky, v zatáčkách není poznat žádný rozdíl, hučí to furt stejně, se chcípnutým motorem jsem to nezkoušel, řadit jde normálně, olej v převodovce by měl být, nikde neteče, ze spodu je to všude suchý, před rokem jsem to měřil a hladina ok, předpokládám teda, že diferák má společné mazání olejem z převodovky. Můžu to vyzkoušet tak, že postavím přední část auta na špalky, aby byla kola ve vzduchu, nastartuju, zařadím a jakože pojedu??? abych něco nepokazil. Jak poznám, jestli je to ložisko v kole, popřípadě vypínací spojkové ložisko, nebo diferák??? A je možné, že s tím ještě jezdím 150 kou a nic se nerozsypalo a nejsou slyšet jiné zvuky než to hučení??? Já vím, moc otázek najednou, promiňte, ale mám z toho hlavu.....

_________________
escort combi ZETEC 1-8l E 115PS/85kW 16V 98 Ghia modrá


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 říj 2006 11:21 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 28 dub 2006 09:44
Příspěvky: 259
Bydliště: Brno
To ze jsem mel diferak odepsat se u me dalo poznat jednoduse, prevodovka do zatacek neprenasela tocivej moment na kola, a to tak, ze se skoro nedalo jet.. Zajimavy ale je, ze jsem ho odpalil naraz, proste jsem normalne jezdil, pak par rychle projetych zatacek (kola v zaberu do zatacky = napor na diferak, aspon myslim.. :)) a pak uz se s autem prakticky nedalo vubec jezdit, protoze kolo silene "bouchalo". Proste rany jak svina a kolo se nepohlo, pote se skoro nedalo rozjet ani rovne..

Zadny huceni jsem pred tim nezpozoroval.. Jestli to nebude nahodou lozisko, ale je zase divny, ze kdyz rikas, ze kdyz jedes do zatacky tak to huci stejne..

_________________
Ford Escort MKVI 95.rok 1,8D - pracant :)
Ford Escort MKVI 95.rok, 1,8, RDA, GHIA - pryč
Opel Kadett 1.6 55KW, cerveny 88.rok - zesrotovan
Ford Escort MKV, 92/02, 1,8 105HP (16V, RDA, CLX) - prodan
Opel Kadett 1.6 55KW 90.rok, stirbna metla - prodan


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 říj 2006 13:46 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 zář 2005 08:55
Příspěvky: 166
Bydliště: zlínsko
jo přesně tak, hučí to furt stejně, akorát čím rychleji jedu, tím je hučení hlasitější, v zatáčkách nepozoruju vůbec nic, prostě to hučí hůůůůůůůůů, do zblbnutí, v domění že hučí gumy jsem s tím najel už 1200 km, zítra jedu k Fordovi, kéž by to bylo ložisko :(

_________________
escort combi ZETEC 1-8l E 115PS/85kW 16V 98 Ghia modrá


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 říj 2006 14:04 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 zář 2005 08:55
Příspěvky: 166
Bydliště: zlínsko
z toho jak jsem nervózní z té poruchy jsem zapomněl poděkovat za odpověď , takže DÍKY

_________________
escort combi ZETEC 1-8l E 115PS/85kW 16V 98 Ghia modrá


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 říj 2006 22:51 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 28 dub 2006 09:44
Příspěvky: 259
Bydliště: Brno
V pohode, myslim ze to fakt budou ty loziska, dej vedet jak si dopadl ;-)

_________________
Ford Escort MKVI 95.rok 1,8D - pracant :)
Ford Escort MKVI 95.rok, 1,8, RDA, GHIA - pryč
Opel Kadett 1.6 55KW, cerveny 88.rok - zesrotovan
Ford Escort MKV, 92/02, 1,8 105HP (16V, RDA, CLX) - prodan
Opel Kadett 1.6 55KW 90.rok, stirbna metla - prodan


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 říj 2006 23:27 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2004 10:16
Příspěvky: 688
Bydliště: Plzeň
mam kdyztak zdravej diferak z 1,6 16V rv94.

_________________
Ford Modeo mkIII Socka

bejvávalo:
Ford Escort 97" Ghia


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 říj 2006 13:54 
Dave píše:
mam kdyztak zdravej diferak z 1,6 16V rv94.

Zdravim, jen se chci zeptat, jestli bys nenechal celou převodovku a popř. za kolik? Díkes


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 říj 2006 09:29 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 zář 2005 08:55
Příspěvky: 166
Bydliště: zlínsko
Už nehučím :D - bylo to ložisko pravého zadního kola, oprava u Forda bratru za 1700,- :(
když už jsem byl u Forda, chtěl jsem vyměnit olej v převodovce, ale rozmluvili mi to, prý není potřeba /celoživotní náplň/, na fóru je toho o výměně oleje v převodovce dost, po důkladném prostudování všech příspěvků jsem se rozhodl, že ho vyměním, ať si Ford říká co chce, když dám originální náplň, tak snad nic nepokazím

_________________
escort combi ZETEC 1-8l E 115PS/85kW 16V 98 Ghia modrá


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 říj 2006 11:25 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 28 dub 2006 09:44
Příspěvky: 259
Bydliště: Brno
pepa píše:
Už nehučím :D - bylo to ložisko pravého zadního kola, oprava u Forda bratru za 1700,- :(
když už jsem byl u Forda, chtěl jsem vyměnit olej v převodovce, ale rozmluvili mi to, prý není potřeba /celoživotní náplň/, na fóru je toho o výměně oleje v převodovce dost, po důkladném prostudování všech příspěvků jsem se rozhodl, že ho vyměním, ať si Ford říká co chce, když dám originální náplň, tak snad nic nepokazím


Na origo napln se vykasli je zbytecne draha staci kdyz tam das DEXRON II D (je cervenej a lije se i do automatickejch prevodovek, serva..)

_________________
Ford Escort MKVI 95.rok 1,8D - pracant :)
Ford Escort MKVI 95.rok, 1,8, RDA, GHIA - pryč
Opel Kadett 1.6 55KW, cerveny 88.rok - zesrotovan
Ford Escort MKV, 92/02, 1,8 105HP (16V, RDA, CLX) - prodan
Opel Kadett 1.6 55KW 90.rok, stirbna metla - prodan


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz