fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Záměna převodovek http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=6&t=8162 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Cabrio Driver [ 26 lis 2006 19:00 ] |
Předmět příspěvku: | Záměna převodovek |
Mám Escorta MK IV s motorem 1.4... je možné zaměnit převodovku z XR3? |
Autor: | skaldal [ 27 lis 2006 10:19 ] |
Předmět příspěvku: | |
Zaměnit to určitě půjde, ale bude tam jinej převod. Pokud bys chtěl převodovku přímo na 1.4 tak jednu mám. |
Autor: | Cabrio Driver [ 27 lis 2006 16:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
skaldal píše: Zaměnit to určitě půjde, ale bude tam jinej převod. Pokud bys chtěl převodovku přímo na 1.4 tak jednu mám.
Co jsem koukal, tak XR3 ma jednicku, dvojku a trojku kratsi, coz muze byt celkem vyhoda, ne? IMHO dosahnu vetsiho kroutaku, ale na spotrebe se to nejspis taky odrazi, ovsem zase ctyrka a petka ma prevod. pomer naprosto totoznej, takze by to mohlo relativne vykompenzovat rozdily ve spotrebe. Pokud se mylim, opravte mne |
Autor: | Wizzy [ 27 lis 2006 18:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
No a nebude rozdíl i ve stálém převodovém poměru? |
Autor: | Cabrio Driver [ 27 lis 2006 18:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
Wizzy píše: No a nebude rozdíl i ve stálém převodovém poměru?
A jakej je v tom rozdíl? resp. mi pověz klady i zápory...díky |
Autor: | Wizzy [ 28 lis 2006 08:24 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mimo poměrů na jednotlivých kvaltech mají převodovky ještě stálý převod a ten bude různý, u té 1,4 bude kratší, aby ten motor s autem pohnul, XR3i bude mít delší. Čísla ti neřeknu, protože je neznám |
Autor: | mrazik [ 28 lis 2006 09:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
A co se kouknout sem - http://www.fordfans.cz/technics/escort3_4.php Tam jsou prevodove pomery uvedene : ____1.4____XR3 1st 3,58:1 3,15:1 2nd 2,05:1 1,91:1 3rd 1,35:1 1,28:1 4th 0,95:1 0,95:1 5th 0,76:1 0,76:1 Zpátečka 3,62:1 pro oba |
Autor: | Wizzy [ 28 lis 2006 10:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
Přesně tak a je tam i ten stálý poměr - 1:3,84 pro 1,4 a 1:4,29 pro 1,6XR3i. Udivuje mě ale, že je to takhle, čekal bych to obráceně. |
Autor: | Cabrio Driver [ 28 lis 2006 16:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
Takže co na tom vidíte negativního? |
Autor: | Wizzy [ 28 lis 2006 16:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
No, asi nic Jedině snad to, že to bude na 4 a 5 víc točit, takže spotřeba půjde trošku nahoru, zase by to mohlo na tu čtyřku a pětku trošku lépe zrychlovat. |
Autor: | Cabrio Driver [ 28 lis 2006 16:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
Wizzy píše: No, asi nic Jedině snad to, že to bude na 4 a 5 víc točit, takže spotřeba půjde trošku nahoru, zase by to mohlo na tu čtyřku a pětku trošku lépe zrychlovat.
Asi jsme blbej, ale převody u čtyřky a pětky jsou stejný, jen jedna, dva tři jsou rozdílný |
Autor: | Wizzy [ 28 lis 2006 21:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ano. Ale jak jsem se ti snažil vysvětlit, tak v převodovce se na celkovém poměru podílí ještě stálý převodový poměr. Kousek zpátky jsem ti je vypsal. No a když vynásobíš příslušný stálý s příslušnými převodovými, dostneš nějaká čísla. A teprve ty musíš porovnávat. |
Autor: | Cabrio Driver [ 28 lis 2006 22:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
Už tomu rozumím Díky za vysvětlení |
Autor: | W50L [ 03 dub 2007 20:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ještě se přidám s dotazem, jak je to se záměnností převodovek na MK3 Escorta? A jak je to s překopáním z 4q na 5q co všechno se musí měnit. |
Autor: | PADY [ 04 dub 2007 10:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
To W50L: Záměna Mk3-IV by měla být bez problému.A dodělávat 5 na 4 kvalt je zoufalost.Jednodušší je sehnat celou převodovku. Jinak moje první Esco bylo MkIII 1,1, kam jsem byl pak nucen dát převodovku z XR3. Po městě nádhérný odpich,dlouhé kvalty 1a2. Jen v kopci jsem jezdil na 2-hý kvalt,místo za 3. |
Autor: | W50L [ 04 dub 2007 21:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
No však jsem to tak myslel. Vyměnit celou převodárnu. Ale krom převodovky co je třeba vyměnit. Řazení a co dál? |
Autor: | Tony [ 04 dub 2007 23:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
z mk 4,převodovku na mk 3,by se muselo upravit,uchycení ke kastly,to je řešené jinak,ale z mk 5 na mk 3 jde,kulisu řazení ani měnit nemusíš,funguje i ze 4q,ale huř se trefujou kvalty,já sem tak jezdil sice 2 roky,pak sem sehnal 5q kulisu,a za dva měsíce sem ho prodal,sem si jí moc neužil už,ale nejlepší je měnit převodovku z mk 3,za tu co je z mk 3 |
Autor: | W50L [ 03 črc 2007 00:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ještě dotaz, na motor CVH bude pasovat z DOHC i z OHV? Je tu v bazaru Orin za levno jen nevím, co je tam za motor. |
Autor: | angličák [ 03 črc 2007 09:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tony píše: z mk 4,převodovku na mk 3,by se muselo upravit,uchycení ke kastly,to je řešené jinak,ale z mk 5 na mk 3 jde,kulisu řazení ani měnit nemusíš,funguje i ze 4q,ale huř se trefujou kvalty,já sem tak jezdil sice 2 roky,pak sem sehnal 5q kulisu,a za dva měsíce sem ho prodal,sem si jí moc neužil už,ale nejlepší je měnit převodovku z mk 3,za tu co je z mk 3
Ehm, mk.IV a MK. III jsou takřka identické vozy, takže šarády s převodovkama jsou otevřeným bojem, jediný problém je nacpat převodovku z XR3i 8V, která je uchycená zespodu, neb tento vůz si navíc vozí pod motorem navíc nosník (ve stylu fiesty) a ona převodovka není uchycená k levému nosníku kastle, ale k onomu dodánému a absentuje na ní nálitek na držák do standard kastle, jinak se dá cokoliv, klidně i převodovka z Mk.V a výše. A kdyby přišlo na věc, tak i MTX....opravdu jediná problémový převodovka pro moznáž je z XR |
Autor: | W50L [ 03 črc 2007 20:24 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak to trochu oprava, IV má tu lyžinu pod převodovkou asi u všech. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |