fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

špatně řadí 2
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=6&t=8489
Stránka 1 z 2

Autor:  lobou [ 04 led 2007 22:03 ]
Předmět příspěvku:  špatně řadí 2

Nazdar Forďáci Escorťáci.
Mám problém a potřeboval bych radu. Při podřazování na 2 to nechce řadit. Mám tím namysli při normální jízdě a žádným závodění. Při podřazování tak akorád spočítám zuby (což mě dost bolí i za Mufíka). Z jedničky na 2 jde řadit krásně, ale z 3 na 2 to nejde. Dám ji tam až hodně zpomalím (defakto se pak na tu 2 rojíždím). Zkoušel jsem mezi zařazením povolit spojkovej pedál, jestli třeba nejsou v háji synchrony, ale dopadlo to stejně. A dělá mi to jen ta 2.
Za každou radu mockrát děkuji.

Autor:  PADY [ 05 led 2007 12:54 ]
Předmět příspěvku: 

Typoval bych to spíš na synchron. Je však také možné,že bude pootočený spoj kulisy na hřídel řazení. Když dáváš 1a2 nejseš ve směru do boku na doraz a při 5 a R máš ještě vůli?

Autor:  Mac Háček [ 05 led 2007 15:35 ]
Předmět příspěvku: 

mě převodovka dělá úplně stejnou věc, ale občas,když ji tam dávám pomalu a z meziplynem,tak tam jde bez zubů...A ještě mi dělá takovej divnej hučivej zvuk :?
a při 5 a R vůle je....

Autor:  PADY [ 05 led 2007 15:47 ]
Předmět příspěvku: 

Zkuste to pod autem povolit a pootočit.Nejlépe ve dvou,kdy je jeden v autě.Hlavně to moc nepřehnat.Už jsem to na pár MkIV dělal.Teď mě to čeká na cabru,nedořazuje zpátečka a 1 je někde u 3.Ale nějak nejsou lidi,no ani počasí,tak až v létě.

Autor:  MV [ 05 led 2007 16:09 ]
Předmět příspěvku: 

Mně jde taky z 3 na 2 blbě podřazovat, ale s meziplynem to je v pohodě. Prakticky bez meziplynu nemám moc šanci, ale to pak tam ta dvojka spíš jde těžce, než abych počítal zuby.
Ostatní kvalty jdou v pohodě.

Autor:  mrazik [ 05 led 2007 19:31 ]
Předmět příspěvku: 

Tohle je uplne normalni vec u fordi prevodovky. Mel jsem to u Fiesty a nasledne i u Escorta. Proste sychron v haji.

Autor:  Mike.M [ 06 led 2007 14:16 ]
Předmět příspěvku: 

no to ja mel u Favorita. pomohlo mi castecne vyplach prevodovky, olej byl ridky a semtam byla pilina zelezna. kamos mi to delal, vyplachnul 2x pokazde s toho vyplavylo nejake špony a pak nalil olej a bylo po problemu. tak sem si rikal, ze nejaka tam zablokovala synchron a on pak nespravne fungoval.

Autor:  Weidy [ 06 led 2007 14:18 ]
Předmět příspěvku: 

Koukám že u Fordů jsou ty převodovky stejně na hovno.... :cry: to stařík Henry nedomyslel... :!:

Autor:  mrazik [ 07 led 2007 13:26 ]
Předmět příspěvku: 

Weidy zalezi na zachazeni a hladiny oleje. Nekomu vydrzi bez problemu a nekdo meni pri 150 tKm (já). Jsou náchylnější, s tím by se dalo souhlasit.

Autor:  catrr [ 07 led 2007 14:51 ]
Předmět příspěvku: 

mam 150000 a opotřebení má být pro 1,6,1.8,2.0 6,9 mm a já tam měl 7.3mm přesto jí budu měnit...

Autor:  lobou [ 08 led 2007 20:58 ]
Předmět příspěvku: 

Všem děkuji za radu. Jak trošku dovolí počasí, tak se na Mufíka vrhnu a vše co mi radíte vyzkouším. Stejně mu musím vyměnit spojku, tak ho dám aspoň pořádně do kupy.

Autor:  Tomashek [ 11 led 2007 14:01 ]
Předmět příspěvku: 

catrr píše:
mam 150000 a opotřebení má být pro 1,6,1.8,2.0 6,9 mm a já tam měl 7.3mm přesto jí budu měnit...


Ted mas na mysli opotrebeni ceho? A jinak to co pises tak bude spis pro benzinove motory a v popisu mas turbodiesel, muze tam byt jina hodnota.

Autor:  Marty5 [ 22 led 2007 18:57 ]
Předmět příspěvku: 

Vždyť je to jen blbej Ford mě zase vyskakuje zpátečka, couvám couvám a najednou rána jak kráva a zpátečka je venku :P :P :P :P

Autor:  catrr [ 23 led 2007 08:46 ]
Předmět příspěvku: 

Tomashek obsah 1.6,1.8,2.0 je jedno zda je to benzin neb diesel.Je to lamela spojky.Měří se to šuplerou, i když jsem tam měl větší hodnotu než je opotřebení přesto už by dlouho nevydržela protože by začali vylejzat nejty a já nechci abych zbytečně kupoval setrvačník a sundaval to znovu.

Autor:  Tomashek [ 23 led 2007 09:54 ]
Předmět příspěvku: 

Aha tak to jo, ja jsem to prave bral z toho uhlu, ze u Escorta je pro diesel vsechno trosicku jine nez pro benzin (brzdy, tlumice,...)

Autor:  catrr [ 23 led 2007 11:42 ]
Předmět příspěvku: 

do TD se dává převodovka co je nad 1.6 MTX-75 psal to i mrazík.Z toho si nic nedělej já také nevěděl co je to za převodovku Zda IB 5 či MTX 75 nejsme anštajni ne

Autor:  Dušan [ 24 led 2007 20:34 ]
Předmět příspěvku: 

Mike.M píše:
no to ja mel u Favorita. pomohlo mi castecne vyplach prevodovky, olej byl ridky a semtam byla pilina zelezna. kamos mi to delal, vyplachnul 2x pokazde s toho vyplavylo nejake špony a pak nalil olej a bylo po problemu. tak sem si rikal, ze nejaka tam zablokovala synchron a on pak nespravne fungoval.


jenze u favorita si do dovolit muzes vyplachovat..ale u forda muzes taky ale pekne se prodrazi pac tam je celozivotni napln..ktera je dosti draha.....kdyz se tam da normalni prevodak polosyntetika taks e to vysype nevim proc ale stalo se to uz.....muzu doporucit......posledni zachrana pred rozebraním...je vymenit novou napln a nalit tam takovej sajjrajt..nevim presne jak se jmenuje ale funguje to nejak ze se tam nabaluji castice na synchrony .....vysledek poznas az tak za 1000 km..obcas to pomuze...a kdyz ne tak rozparat prevodovku

Autor:  catrr [ 27 led 2007 14:45 ]
Předmět příspěvku: 

Psal jsem do Forda do Němec skrz převodový olej a měli jste všichni pravdu,,Jiný olej ted píšu o MTX - 75 Ford Escort,, tak jiný olej přidírá synchrony proto se špatně pak řadí.Má tam být který splnuje normu : Ford ESD -M2C 186-A....do automatických převodovek.Takže já tam dal 75W/90 plná s. a hned šel ven.A koupil OMV 1itr za 167 kč. A ted k tomu hlavnímu.Tento olej právě tu normu splnuje je to červený olej do automatických převodovek OMV ATF D II.Může se dát i do servořízení.

Autor:  Karel [ 27 led 2007 16:04 ]
Předmět příspěvku: 

A co je to konkretne za olej cos koupil?

Autor:  catrr [ 27 led 2007 16:19 ]
Předmět příspěvku: 

Koupil jsem ho na benzince OMV čerpací stanici .Na internetu jsem hledal u všech možných stránkách a výrobců olejů a nic.jen OMV má přesně ty marametry co předepisuje ford.Aby mne zase nikdo nenapadal tak castrol má taky i jiní ale přesně ty čísla co má fordí normy nikde nejsou napsána jen u oleje OMV ATF D II a je červený

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/