K navodu doplnim:
Na zacatku jsem si vse radeji vyfotil. Na mem motoru je zapojeni a propleteni kabelu pekne videt a neni zakryte rezonatoerem jako u Perni.
Vysroubovat svicky pri lidske teplote:
Bud nastartovat - opravdu jen na chvili - a pockat ctvrt hodiny, az se motor prohreje. Ja mel nastartovano 5 minut na volnobeh a pak jsem cekal strasne dlouho az zchladne.
Nebo po bezne jizde zastavit, vypnout motor a nechat chladnout hodiny - podle vzhledu svicek je mozne zhodnotit stav jednotlivych valcu. Vice zde:
viewtopic.php?p=391822#p391822 . Vzhled svicek:
zde , pripadne
zde a
zdeVyjimani a vkladani svicek: To s koncovkou kabelu dobry tip, protoze ja mam dlouhy 16mm ořech do ráčny, ale bez te gumy. Vkládání: taky pomocí koncovky s tim, ze aby se svicka koncovky pustila, zatocil jsme dva zavity (nejkratsim kabelem). Pak jsem racnou svicku vysrouboval, a peclive zasrouboval, aby nesla pres zavit, presne jak pise Perna.
Svicky: nekolik desitek tisic km to bez problemu ujelo na NGK PTR5A-13 , tak jsem koupil presne ty same.
Dotahoval jsem nejdriv rukou, pak momentovym klicem a 15Nm vychazi na otoceni asi o 30°. Takze mi tech 90° podle Etzolda pripadne hodne prehnany.
Stare kabely (Motorcraft) byly ocislovane, nove oznacene nejsou (Bosch BO 0986356805). Cisla na starych ale neodpopvidala poradi zapalů ale pozici valce smerem od klinoveho remene, takze to nesedi ani kdyz se prohodi 1 se 4 a 2 s 3. Tak bacha.
K novym kabelum nebyl takovy ten poradac, aby kabely drzely pohromade, tak se pouzil ze starych.
K novym kabelum byl pribalen 1ml silikonoveho gelu pro dotesneni koncovek na pripojeni k transformatoru.
Na starych byly videt zbytky gelu, tak proc ne...Kde slo dobře rozmazat na kabelu (cislo 1 na fotce), rozmazal jsme na kabelu, kde neslo dost dobře rozmazat na koncovce na kabelu (cislovka 2 ), tak sem rozmazal primo na trafo (cislo 4).