Bohužel fotky nemám, každopádně se to budu snažit alespoň dostatečně popsat. Jen podotýkám, že mé servo je Wuelfrath a tedy nevím, na kolik bude postup fungovat u serva TRW. Auto není potřeba vůbec zvedat, snad jen kvůli plastové průchodce v podlaze, ale jde i zezhora. Potřebné nářadí byl ořech 10, šroubovák na páčení, ostrý vrut, fajfka a kladivo. Já jsem si jen pro lepší přístup vymontoval sedačku řidiče. Nejdřív je vhodné vysát nebo vylít kapalinu z nádobky. Já jí při tý příležitosti hned umyl
. Pak jsem pokračoval následovně: odehnul jsem koberec u nohou řidiče (drží jen na jednom plastovém čudlíku). Sundal šroub(10mm) na kloubu řídící tyče, abych povolil pojistku. Tu jsem odklopil a kloub sundal. Pak přišla na řadu plastová průchodka v podlaze. Ta má po stranách a dole zobáčky, takže je třeba 2 boční opatrně vypáčit a pak jakoby vysunout nahoru. Tím se před námi objeví to, k čemu jsme se chtěli dostat
Na tyči vedoucí ze serva je ještě připevněn objímkou unašeč, který 10 ořechem povolíme a sundáme. Teď je před námi to nejhorší z celé operace. Vyloupneme gumovou prachovku (která se tváří jako gufero a proto jsem jí taky patřičně zohýbal). Pod ní je segrovka, kterou taky vyndáme a nakonec to prokleté gufero. Já ho vyndal tak, že jsem do něj našrouboval ostrý vrut a pak vypáčil ven. Nové gufero (386KČ A.Charouz, Praha) je potřeba nasazovat opatrně, aby se vevnitř nezkřížilo. Na jeho dosednutí až na doraz jsem použil fajfku o velikosti gufera a natloukl kladivem. Nasadil segrovku, prachovku, unašeč, průchodku, kloub, přidělal koberec, napustil olej a hotovo! Po dokončení je vhodné celý systém odvzdušnit, a to vytočením volantu do obou plných rejdů, samozřejmě při běžícím motoru a ještě jednou dolít olej. Doufám, že jsem na nic nezapomněl a jen pro doplnění, práce je to pitomá kvůli příšernýmu přístupu. Kdyby někdo věděl, jak odmontovat plynový pedál, dost si to tím usnadní. Každopádně po namontování pod autem ani stopy po oleji.