fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 27 dub 2024 14:06

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 32 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: ESCORT - Oprava tekoucího serva
PříspěvekNapsal: 28 zář 2011 18:15 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 led 2007 17:36
Příspěvky: 2473
Bydliště: Ostrava Poruba
fotky už bohužel nemám ale jde to poznat pdle napojení trubek do serva
jedno má napojení převlečnýma matkama do serva stejně jako brzdové trubky což je typ co mám já a potom je napojení trubek vsunutím do serva a dotlačením přes takovou podložku a šroubem

_________________
Ford Mondeo 2.0 Tdci 103kw 2012
ex Ford Escort 1.6 16v upgrade na 1.8 85kw Ghia 1997 čistokrevnej něměc tmavě zelená metla všechno v elektrice zachovalej prostě krasavec. Nově dálkáč RJ CZ KEY vystřelovací klíč
4x okna v elektrice
4x kotoučové brzdy včetně ABS
http://fotoalba.cz/alba/Escort1.6/1005144.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ESCORT - Oprava tekoucího serva
PříspěvekNapsal: 28 zář 2011 20:26 
Offline
Nováček

Registrován: 26 zář 2011 18:23
Příspěvky: 5
Moc děkuji za odpověď. Předpokládám, že pokud Tvoje servo bylo Wuelfrath (podle použitého čísla gufera), tak moje je TRW (dotažení pouze přes jeden šroub a podložku). Gufero a prachovku objednám a pak se uvidí, zda se někdo najde, kdo to vymění. Já se nemám kde pod tím válet a na parkovišti před panelákem by to zavánělo buď udáním a nebo ekologickou katastrofou.

No snad to bude ono a nepoteče to ještě někde jinde v servu? Jinak jsem se díval, že mám napůl utržený ten velký silentblok nad převodovkou pod posilovačem brzd. Tak to asi bude také ranec, pokud to budu chtít vyměnit, abych neztratil někde převodovku, ale spíš to pozoruji na těžším řazení.

Ještě jednou díky za radu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ESCORT - Oprava tekoucího serva
PříspěvekNapsal: 04 říj 2011 08:35 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
http://ecat.elit.cz/ArticleBrowser.aspx ... leTypeID=1
Podívej se sem a trochu se tím proklikej, je tam víc obrázků, než to na první pohled vypadá a jsou tam nafocené detaily právě kolem volantové tyče, podle kjterých si zjistíš, jestli máš TRW nebo Wuelfrath. Mimochodem ty ceny za gufera jsou drsný, v každém obchodě s těmito věcmi to seženeš za zlomek ceny, vlastní zkušenost.
A další zkušenost - stopro tě čeká výměna silentbloků i v levém rameni, ten olej je svinstvo a rozežírá kdeco a pokud ti tam cáká, jak píšeš, tak ty silenbloky už budou vyměklé a na výměnu...stejně jako ten silentblok od převodovky.

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ESCORT - Oprava tekoucího serva
PříspěvekNapsal: 13 říj 2011 20:48 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 čer 2004 10:27
Příspěvky: 486
Bydliště: Plzeň
taky jsem hledal jaký typ serva tam mám a na nějakém polském fóru jsem našel toto:

http://img268.imageshack.us/img268/2861/83738.jpg

_________________
Ford Mondeo 2.0 16V, r.v.05 stříbrná
ex:
Ford Escort 1.6 16V, r.v. 98, stříbrná
Ford Escort 1.4 8V, r.v. 1991 červená


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ESCORT - Oprava tekoucího serva
PříspěvekNapsal: 28 čer 2012 22:31 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 18 kvě 2012 19:31
Příspěvky: 216
Bydliště: U Kolína
Zdravim všechny, taky mi teče servo přes gufero, mám nejspíš trw řízení. Trubky přes klemu jedním šroubem. Jak je psáno výše, tak při rozpojení trubek by tam měl být nějaký zpětný ventil. Já tam nic nemám. Ford escort 1.8 xr3i 96kw. Někdo přede mnou to vyndal, nebo to tam být nemá? Jinak servo pumpa mi dost mňouká. Dík za odpovědi.

_________________
Ford Escort cabrio XR3i, 1.8 96Kw, pro radost
Rover 414, 74Kw, pro rodinu
Seat Bibiza 1.9D, 47kw, dělník
Ford Escort XR3i r.v.88, minulost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ESCORT - Oprava tekoucího serva
PříspěvekNapsal: 05 srp 2012 19:27 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 21 črc 2009 20:04
Příspěvky: 38
Bydliště: Teplice - Novosedlice
Dovolím si přidat se do skupiny lidí, co se jim podařilo vyměnit gufero u řídící tyče na servu na autě! :D Opravdu to jde a je hotovo za jedno odpoledne. Kdyby chtěl někdo vědět co a jak, rád dám info. :)

_________________
Ford Escort, 1994, 1.6 16V, zelená metalíza
Wartburg 312, DeLuxe, r.v. 1963, červeno bílý


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ESCORT - Oprava tekoucího serva
PříspěvekNapsal: 05 srp 2012 20:57 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 05 led 2008 13:01
Příspěvky: 4384
Bydliště: Třinec
Dej info sem, někomu se to může hodit :wink:

_________________
FOCUS 1,6 16v combi,100stříbrných italských hřebečků v Ghia výbavě
Dříve fiesta 1,1 37kw5.d/ ,esco1,6 16v ghia FORD-všechno co děláme,zmrvíte VY


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ESCORT - Oprava tekoucího serva
PříspěvekNapsal: 06 srp 2012 15:52 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
I s fotkama a podrobnym popisem. :D Fotka rekne vic jak 2 stranky reci.

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ESCORT - Oprava tekoucího serva
PříspěvekNapsal: 07 srp 2012 19:40 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 21 črc 2009 20:04
Příspěvky: 38
Bydliště: Teplice - Novosedlice
Bohužel fotky nemám, každopádně se to budu snažit alespoň dostatečně popsat. Jen podotýkám, že mé servo je Wuelfrath a tedy nevím, na kolik bude postup fungovat u serva TRW. Auto není potřeba vůbec zvedat, snad jen kvůli plastové průchodce v podlaze, ale jde i zezhora. Potřebné nářadí byl ořech 10, šroubovák na páčení, ostrý vrut, fajfka a kladivo. Já jsem si jen pro lepší přístup vymontoval sedačku řidiče. Nejdřív je vhodné vysát nebo vylít kapalinu z nádobky. Já jí při tý příležitosti hned umyl :D. Pak jsem pokračoval následovně: odehnul jsem koberec u nohou řidiče (drží jen na jednom plastovém čudlíku). Sundal šroub(10mm) na kloubu řídící tyče, abych povolil pojistku. Tu jsem odklopil a kloub sundal. Pak přišla na řadu plastová průchodka v podlaze. Ta má po stranách a dole zobáčky, takže je třeba 2 boční opatrně vypáčit a pak jakoby vysunout nahoru. Tím se před námi objeví to, k čemu jsme se chtěli dostat :D Na tyči vedoucí ze serva je ještě připevněn objímkou unašeč, který 10 ořechem povolíme a sundáme. Teď je před námi to nejhorší z celé operace. Vyloupneme gumovou prachovku (která se tváří jako gufero a proto jsem jí taky patřičně zohýbal). Pod ní je segrovka, kterou taky vyndáme a nakonec to prokleté gufero. Já ho vyndal tak, že jsem do něj našrouboval ostrý vrut a pak vypáčil ven. Nové gufero (386KČ A.Charouz, Praha) je potřeba nasazovat opatrně, aby se vevnitř nezkřížilo. Na jeho dosednutí až na doraz jsem použil fajfku o velikosti gufera a natloukl kladivem. Nasadil segrovku, prachovku, unašeč, průchodku, kloub, přidělal koberec, napustil olej a hotovo! Po dokončení je vhodné celý systém odvzdušnit, a to vytočením volantu do obou plných rejdů, samozřejmě při běžícím motoru a ještě jednou dolít olej. Doufám, že jsem na nic nezapomněl a jen pro doplnění, práce je to pitomá kvůli příšernýmu přístupu. Kdyby někdo věděl, jak odmontovat plynový pedál, dost si to tím usnadní. Každopádně po namontování pod autem ani stopy po oleji. :)

_________________
Ford Escort, 1994, 1.6 16V, zelená metalíza
Wartburg 312, DeLuxe, r.v. 1963, červeno bílý


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ESCORT - Oprava tekoucího serva
PříspěvekNapsal: 15 čer 2016 17:42 
Offline
Nováček

Registrován: 27 lis 2009 00:21
Příspěvky: 6
Bydliště: Náchod
Teče mi servo u volantové tyče u 1.6 benzínu 65kW r.v.95.Prosím,neví někdo přesné rozměry toho simerinku,vnitřní průměr by měl být asi 17 mm(volantová tyč má totiž průměr asi 18 mm,šířka by měla být tak 7 nebo 8 mm a vnější průměr údajně 41,2 mm.Origo ford se blbě shání a je to palba,tak bych tam dal přesnou náhradu,pokud toto gufero seženu třeba i v polsku,předem díky.

http://www.catcar.info/ford/?lang=en&l= ... gwOTkzNisw

_________________
Escort 1.6 16V r.v.1995 sedan LPG
Zlo zvítězí tam,kde dobří lidé sedí se založenýma rukama.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ESCORT - Oprava tekoucího serva
PříspěvekNapsal: 05 črc 2016 11:54 
Offline
Nováček

Registrován: 27 lis 2009 00:21
Příspěvky: 6
Bydliště: Náchod
už simering mám, v polsku hned za hranicí v náchodě za 540 kč originál prý až z francie,rozměry 6,3 x 41,5 x19,5 mm,díky dobrému návodu výše,ondřeje jsem si dodal odvahy a šel do toho,nemít ale garáž, 2.připravené auto,min.gola sadu malou,velkou atd. tak nevím...(dovolím si výše návod doplnit o mé postřehy) nasvítil jsem řizení studeným světlem-ledkou z motorového prostoru,oddělal jsem si také sedák,navíc plast pod volantem(asi 6 šroubků)a planový pedál(je na čepu-zboku čepu je malá segrovka,kvůli lepšímu prostoru,prachovku jsem jsem vyloupl natlučením malého el.šroubováku naboku,vrut do simeringu nejde moc dobře tak jsem ho načal malou špinglí,vrut když pak projel sám vytlačil simering,olej z nádobky opravdu vytáhnout já použil zdravotní stříkačku a kousek hadičky a pod vůz raději tácek,HLAVNĚ bacha na segrovku co je nad simerinkem,vystřelila neviděl jsem ji ale náhodou se přilepila na šmátrající magnet na drátu!!!!!!!vytřel dosucha prostor pro sim. a zevniř sim.naplnil vazelínou jak to měl ford origo,po obvodu jsem sim.natřel tou modrou stále vláčnou pastou co se používá na těsnění aby třeba zase šel někdy vytáhnout.
simering mi tam moc nešel,pod fajfkou šel ze strany na stranu,nakonec jsem ho dotloukl velkým nástavcem z malé goly, jinak volantová tyč jinak nasadit nejde ale pro jistotu jsem si vše značil lakovým fixem v jaké poloze to původně bylo,co je nepříjemné,že se při natloukání sim.nejde moc rozmáchnout kladivem,bokem kladiva to šlo trochu lépe,
závěrem jsem rád,že jsem nemusel nic složitějšího(řízení)demontovat,dal bych někam fota,ale tady nevidím,jak je vložit.

_________________
Escort 1.6 16V r.v.1995 sedan LPG
Zlo zvítězí tam,kde dobří lidé sedí se založenýma rukama.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ESCORT - Oprava tekoucího serva
PříspěvekNapsal: 28 dub 2017 20:21 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 07 lis 2008 17:26
Příspěvky: 1056
Bydliště: Zlín-Fryšták
Zdarec palec!!!
Dovolil bych si toto téma oživit... Tak po všech těch letech GOčkování posilovačů řízená musím říct že to TRV má největší slabost ve spodním guferu blíž k hřebeni pod olejovým rozdělovačem.
V principu jsem nakonec skončil s tím že po opravení posilovač začal stejně cca po dvou letech téct. Nakonec díky několika štědrým dárcům a kupům jsem je měl doma čtyři a stejně to bylo celkem k ničemu nakonec každé začalo téci dole a problém se stal postupem času neřešitelný. Hlavní problém je v oněm spodním guferu které je sice na vracečce ale zato rozdělovač má tendenci se kroutit a lehe ohýbat takže jsem nakonec namontoval posilovač z focuse.

_________________
cabrio XR3i 1992 1.8 16v 96KW (RQB)
Ford Cougar 2.0 16v 96KW
Možnost ford diagnostiky.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 32 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz