Práce to je lehavá a trošku takzv. jak vytáhnout ježka z klece...
Zvedneme vozidlo podepřeme za přední nosníky a sundáme kola. Povolíme čepy řízení a vyklepneme je ven....
Pod volantovou tyčí povolíme spoj s tyčí a unašečem řízení....asi v těch místech jak se hrabe Fisico
Demontujeme katalyzator...zadní silentblok převodovky, stabilizační tyč a tyčku řazení....
Vyšroubujeme z nápravnice celkem osm šroubů.....šest jich drží přímo nápravnici zespodu a dva jsou v horním uchycení nápravnice pod podběhem kola.....dostanete se k nim s dlouhými nástavci, který prostrčíte dírou v ramenu a krásně najedete na ty šrouby.....to zn. každá strana povolíte čtyři šrouby + na pravé straně vyšroubujete ještě tyčku stabilizátou silentbloku motoru.Ty šrouby jsou 18náctky klíče a tyčka siláče je 15náctka
Nyní chytneme za nápravnici a stáhneme si ji dolů, nebojte nespadne drží ji ramena,které budou klást trochu odpor..... Poté záhlednete unašeč řízení, za kterého povolíte a vyšroubujete zajištovací šroubek......poté unašeč odejmete a řízení povolíte 18náctkou a vytáhnete pravou stranou za pomoci asistenta stylem naše vaše a pootáčením......možná Vám bude vadit palivový filtr...tak ho povolit a vyjmout z objímky... Samozřejmě podotýkám, že si musíte odmontovat nádrřku kapaliny pro servo s hadicí do vstupu serva a trubku která jde do řízení.....
|