fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Demontáž vzduchové škrtící klapky Mondeo,Esco http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=66&t=24319 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Perňa [ 27 čer 2009 12:45 ] |
Předmět příspěvku: | Demontáž vzduchové škrtící klapky Mondeo,Esco |
Demontáž spočívá v tom, že mužeme zkontrolovat nečistoty na škrtící klapce ovládané naším tzv.plynovým pedálem.... Postup je skoro stejný jak u Mondea tak u Escosrta.....akorát jsou rozdílné vstupy vzduchu.... Povolí se spona a vyšroubují se M10 šrouby.....vytáhne se kryt a vyjme se z hadice....přitom se odpojí konektor nebo hadice pro senzor nasávaného vzduchu.... Šroubovákem jemně vyloupneme sponu táhla plynu tak aby nepraskla....u esca se táhlo pouze vytočí a vyjme....Potom vyjmem lanko s ovládací klapky Odpojíme konektor pro snímač škrtící klapky a vezmeme si torx 30 a povolíme 4ks šroubů, které nám drží klapku..... Poté již klapku vyjmeme ven a můžeme si ji vyčistit nějakým odmašťovačem ne benzinem a necháme oschnout.... Demontáž je opačný postup montáže.... |
Autor: | dragon [ 27 čer 2009 15:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
Břeto a můžu použít technickej líh |
Autor: | Perňa [ 27 čer 2009 15:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jo to Liborku nevím,aby něco nerozežral...jako hadice nebo já nevím co..... |
Autor: | Wizzy [ 27 čer 2009 16:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
Líh toho zase tak moc nerozleptává, snad kromě jater. Jako čistidlo je ještě méně agresivní než benzín. Jako nejohleduplnější čistidlo se používá isopropylalkohol. |
Autor: | Psyg [ 27 čer 2009 19:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
http://cs.wikipedia.org/wiki/Aceton tíhle to asi taky nepujde že |
Autor: | Wizzy [ 27 čer 2009 19:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
Aceton je už trochu agresivnější záležitost (hlavně bacha na lak). |
Autor: | dragon [ 27 čer 2009 20:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
No já se jen ptal že se mi ten líh válí ve sklepě a chci si jí taky vyčistit.Jinak odmaštovadlo doma mám |
Autor: | Ford [ 28 čer 2009 09:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
já na to používám čistič brzd od würthy |
Autor: | mondeo [ 28 čer 2009 10:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
Hlavně chtělo dodat, že po vyčištění to chce odpojit na chvíli baterii. Po připojení a nastartování si řídící jednotka načte novou základní polohu škrtící klapky. Kdo to neudělá, tak mu motor pojede jako vylágrovaný traktor (vlastní zkušenost). |
Autor: | AL-ADIN [ 28 čer 2009 20:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
Skutečně to bez odpojení baterky bude takhle blbnout? |
Autor: | Standa [ 28 čer 2009 21:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
Řídící jednotka se časem naučí sama i bez odpojení baterky a tedy jejího ressetu. Přechodně se to může pár prvních km chovat divně, ale jen v případě, že už to bylo hodně zanesené. |
Autor: | mondeo [ 28 čer 2009 22:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
Podle toho jak byla klapka zadělaná, a v jaký poloze byla zavřená. Tím nechci nikoho strašit, ale motor se skoro neudržel v chodu. Tak jsem odpojil na chvíli baterku, a motor šlapal už bezvadně. Rovnou doporučuji zaslepit egr ventil, aby se zase klapka nezanesla bordelem. |
Autor: | martin993 [ 11 zář 2012 16:21 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Demontáž vzduchové škrtící klapky Mondeo,Esco |
Zdravím čistil jsem také klapku ale po následovné montáži zpět, zapojení vzduchový hadice, konektorů tak při startu otáčky byli na cca 1200 ale jakmile jsem sešlápl plyn tak vzdy chvíly zustali vyset na 1800 a pak po chvily spadnou zase dolů.. Dělá mi to vždy jakmile se dotknu plynu. Čím by to mohlo být ? Když nechám odpojený konektor snímače polohy škrt. klapky tak je to furt to samé. Mohla by chyba být v něm bo jsem na něco zapoměl ? Dodám že baterku jsem měl odpojenou. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |