fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

ESCORT - Oprava tekoucího serva
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=66&t=25274
Stránka 2 z 2

Autor:  Ford [ 28 zář 2011 18:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: ESCORT - Oprava tekoucího serva

fotky už bohužel nemám ale jde to poznat pdle napojení trubek do serva
jedno má napojení převlečnýma matkama do serva stejně jako brzdové trubky což je typ co mám já a potom je napojení trubek vsunutím do serva a dotlačením přes takovou podložku a šroubem

Autor:  Lachta [ 28 zář 2011 20:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: ESCORT - Oprava tekoucího serva

Moc děkuji za odpověď. Předpokládám, že pokud Tvoje servo bylo Wuelfrath (podle použitého čísla gufera), tak moje je TRW (dotažení pouze přes jeden šroub a podložku). Gufero a prachovku objednám a pak se uvidí, zda se někdo najde, kdo to vymění. Já se nemám kde pod tím válet a na parkovišti před panelákem by to zavánělo buď udáním a nebo ekologickou katastrofou.

No snad to bude ono a nepoteče to ještě někde jinde v servu? Jinak jsem se díval, že mám napůl utržený ten velký silentblok nad převodovkou pod posilovačem brzd. Tak to asi bude také ranec, pokud to budu chtít vyměnit, abych neztratil někde převodovku, ale spíš to pozoruji na těžším řazení.

Ještě jednou díky za radu.

Autor:  Wizzy [ 04 říj 2011 08:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: ESCORT - Oprava tekoucího serva

http://ecat.elit.cz/ArticleBrowser.aspx ... leTypeID=1
Podívej se sem a trochu se tím proklikej, je tam víc obrázků, než to na první pohled vypadá a jsou tam nafocené detaily právě kolem volantové tyče, podle kjterých si zjistíš, jestli máš TRW nebo Wuelfrath. Mimochodem ty ceny za gufera jsou drsný, v každém obchodě s těmito věcmi to seženeš za zlomek ceny, vlastní zkušenost.
A další zkušenost - stopro tě čeká výměna silentbloků i v levém rameni, ten olej je svinstvo a rozežírá kdeco a pokud ti tam cáká, jak píšeš, tak ty silenbloky už budou vyměklé a na výměnu...stejně jako ten silentblok od převodovky.

Autor:  kupis [ 13 říj 2011 20:48 ]
Předmět příspěvku:  Re: ESCORT - Oprava tekoucího serva

taky jsem hledal jaký typ serva tam mám a na nějakém polském fóru jsem našel toto:

http://img268.imageshack.us/img268/2861/83738.jpg

Autor:  Kabrouš [ 28 čer 2012 22:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: ESCORT - Oprava tekoucího serva

Zdravim všechny, taky mi teče servo přes gufero, mám nejspíš trw řízení. Trubky přes klemu jedním šroubem. Jak je psáno výše, tak při rozpojení trubek by tam měl být nějaký zpětný ventil. Já tam nic nemám. Ford escort 1.8 xr3i 96kw. Někdo přede mnou to vyndal, nebo to tam být nemá? Jinak servo pumpa mi dost mňouká. Dík za odpovědi.

Autor:  filaondrej [ 05 srp 2012 19:27 ]
Předmět příspěvku:  Re: ESCORT - Oprava tekoucího serva

Dovolím si přidat se do skupiny lidí, co se jim podařilo vyměnit gufero u řídící tyče na servu na autě! :D Opravdu to jde a je hotovo za jedno odpoledne. Kdyby chtěl někdo vědět co a jak, rád dám info. :)

Autor:  miki21 [ 05 srp 2012 20:57 ]
Předmět příspěvku:  Re: ESCORT - Oprava tekoucího serva

Dej info sem, někomu se to může hodit :wink:

Autor:  Karel [ 06 srp 2012 15:52 ]
Předmět příspěvku:  Re: ESCORT - Oprava tekoucího serva

I s fotkama a podrobnym popisem. :D Fotka rekne vic jak 2 stranky reci.

Autor:  filaondrej [ 07 srp 2012 19:40 ]
Předmět příspěvku:  Re: ESCORT - Oprava tekoucího serva

Bohužel fotky nemám, každopádně se to budu snažit alespoň dostatečně popsat. Jen podotýkám, že mé servo je Wuelfrath a tedy nevím, na kolik bude postup fungovat u serva TRW. Auto není potřeba vůbec zvedat, snad jen kvůli plastové průchodce v podlaze, ale jde i zezhora. Potřebné nářadí byl ořech 10, šroubovák na páčení, ostrý vrut, fajfka a kladivo. Já jsem si jen pro lepší přístup vymontoval sedačku řidiče. Nejdřív je vhodné vysát nebo vylít kapalinu z nádobky. Já jí při tý příležitosti hned umyl :D. Pak jsem pokračoval následovně: odehnul jsem koberec u nohou řidiče (drží jen na jednom plastovém čudlíku). Sundal šroub(10mm) na kloubu řídící tyče, abych povolil pojistku. Tu jsem odklopil a kloub sundal. Pak přišla na řadu plastová průchodka v podlaze. Ta má po stranách a dole zobáčky, takže je třeba 2 boční opatrně vypáčit a pak jakoby vysunout nahoru. Tím se před námi objeví to, k čemu jsme se chtěli dostat :D Na tyči vedoucí ze serva je ještě připevněn objímkou unašeč, který 10 ořechem povolíme a sundáme. Teď je před námi to nejhorší z celé operace. Vyloupneme gumovou prachovku (která se tváří jako gufero a proto jsem jí taky patřičně zohýbal). Pod ní je segrovka, kterou taky vyndáme a nakonec to prokleté gufero. Já ho vyndal tak, že jsem do něj našrouboval ostrý vrut a pak vypáčil ven. Nové gufero (386KČ A.Charouz, Praha) je potřeba nasazovat opatrně, aby se vevnitř nezkřížilo. Na jeho dosednutí až na doraz jsem použil fajfku o velikosti gufera a natloukl kladivem. Nasadil segrovku, prachovku, unašeč, průchodku, kloub, přidělal koberec, napustil olej a hotovo! Po dokončení je vhodné celý systém odvzdušnit, a to vytočením volantu do obou plných rejdů, samozřejmě při běžícím motoru a ještě jednou dolít olej. Doufám, že jsem na nic nezapomněl a jen pro doplnění, práce je to pitomá kvůli příšernýmu přístupu. Kdyby někdo věděl, jak odmontovat plynový pedál, dost si to tím usnadní. Každopádně po namontování pod autem ani stopy po oleji. :)

Autor:  lusch1 [ 15 čer 2016 17:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: ESCORT - Oprava tekoucího serva

Teče mi servo u volantové tyče u 1.6 benzínu 65kW r.v.95.Prosím,neví někdo přesné rozměry toho simerinku,vnitřní průměr by měl být asi 17 mm(volantová tyč má totiž průměr asi 18 mm,šířka by měla být tak 7 nebo 8 mm a vnější průměr údajně 41,2 mm.Origo ford se blbě shání a je to palba,tak bych tam dal přesnou náhradu,pokud toto gufero seženu třeba i v polsku,předem díky.

http://www.catcar.info/ford/?lang=en&l= ... gwOTkzNisw

Autor:  lusch1 [ 05 črc 2016 11:54 ]
Předmět příspěvku:  Re: ESCORT - Oprava tekoucího serva

už simering mám, v polsku hned za hranicí v náchodě za 540 kč originál prý až z francie,rozměry 6,3 x 41,5 x19,5 mm,díky dobrému návodu výše,ondřeje jsem si dodal odvahy a šel do toho,nemít ale garáž, 2.připravené auto,min.gola sadu malou,velkou atd. tak nevím...(dovolím si výše návod doplnit o mé postřehy) nasvítil jsem řizení studeným světlem-ledkou z motorového prostoru,oddělal jsem si také sedák,navíc plast pod volantem(asi 6 šroubků)a planový pedál(je na čepu-zboku čepu je malá segrovka,kvůli lepšímu prostoru,prachovku jsem jsem vyloupl natlučením malého el.šroubováku naboku,vrut do simeringu nejde moc dobře tak jsem ho načal malou špinglí,vrut když pak projel sám vytlačil simering,olej z nádobky opravdu vytáhnout já použil zdravotní stříkačku a kousek hadičky a pod vůz raději tácek,HLAVNĚ bacha na segrovku co je nad simerinkem,vystřelila neviděl jsem ji ale náhodou se přilepila na šmátrající magnet na drátu!!!!!!!vytřel dosucha prostor pro sim. a zevniř sim.naplnil vazelínou jak to měl ford origo,po obvodu jsem sim.natřel tou modrou stále vláčnou pastou co se používá na těsnění aby třeba zase šel někdy vytáhnout.
simering mi tam moc nešel,pod fajfkou šel ze strany na stranu,nakonec jsem ho dotloukl velkým nástavcem z malé goly, jinak volantová tyč jinak nasadit nejde ale pro jistotu jsem si vše značil lakovým fixem v jaké poloze to původně bylo,co je nepříjemné,že se při natloukání sim.nejde moc rozmáchnout kladivem,bokem kladiva to šlo trochu lépe,
závěrem jsem rád,že jsem nemusel nic složitějšího(řízení)demontovat,dal bych někam fota,ale tady nevidím,jak je vložit.

Autor:  Rosťa-RS [ 28 dub 2017 20:21 ]
Předmět příspěvku:  Re: ESCORT - Oprava tekoucího serva

Zdarec palec!!!
Dovolil bych si toto téma oživit... Tak po všech těch letech GOčkování posilovačů řízená musím říct že to TRV má největší slabost ve spodním guferu blíž k hřebeni pod olejovým rozdělovačem.
V principu jsem nakonec skončil s tím že po opravení posilovač začal stejně cca po dvou letech téct. Nakonec díky několika štědrým dárcům a kupům jsem je měl doma čtyři a stejně to bylo celkem k ničemu nakonec každé začalo téci dole a problém se stal postupem času neřešitelný. Hlavní problém je v oněm spodním guferu které je sice na vracečce ale zato rozdělovač má tendenci se kroutit a lehe ohýbat takže jsem nakonec namontoval posilovač z focuse.

Stránka 2 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/