fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 05:23

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvek: 1 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 11 zář 2009 10:42 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 05 led 2008 13:01
Příspěvky: 4384
Bydliště: Třinec
Jedná se konkrétně o typ motoru pod označením FYDA
Obrázek
Demontujeme kryt+zapalovací kabely+konektor čidla teploty hlavy válců
Obrázek
Shodíme ventilové víko
Obrázek
Demontujeme plastový kryt řemene(klíč č.08),abychom se dostali k řemenici klikové hřídele pomocí které budeme otáčel motorem (klíč č.18)
Obrázek
Vůli měříme pomocí spárových měrek vždy v této poloze vaček na jednotlivém válci
Obrázek
Naměřené hodnoty si poznamenáme do připraveného schématu
Obrázek
Měření provádíme jen na studeném motoru :!:

Kdyby se náhodou někdo nedíval na obrázky a ptal se, tak ventilová vůle má být:
Vůle sacích ventilů (při 20 °C ± 5 °C) 0,11 - 0,18
Vůle výfukových ventilů (při 20 °C ± 5 °C) 0,27 - 0,34

_________________
FOCUS 1,6 16v combi,100stříbrných italských hřebečků v Ghia výbavě
Dříve fiesta 1,1 37kw5.d/ ,esco1,6 16v ghia FORD-všechno co děláme,zmrvíte VY


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvek: 1 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz