Bumerank píše:
http://www.lvautodiagnostika.cz/lvautodiagnostika/eshop/13/0/5/80
sice to nehodlám testovat na svém Escu, ale myslím, že tam kus pravdy být může - váha vzduchu není jen nějaký termistor nebo nějaká obyč. součástka - je to tzv. smart senzor (obsahuje mikrochip) a rezistor před váhu vzduchu (resp. za ni) by mohla taky způsobit změnu výstupní informace na "málo vzduchu" a tedy směs ochudit (turbo taky přidává vzduch a množství paliva není přímo úměrné vyššímu množství vzduchu) a zároveň třeba upravit předstih...
POZOR !!!
formulace turbo taky pridava vzduch a mnozstvi paliva neni primo umerne...
nevim presne co touto formulaci chtel basnik rici ale palivo a vzduch je(ma) byt vzdy 14.7:1 coz je i u Turba pac pokud mas turbo tak mas dost drahou vahu vzduchu ktera v tomto pripade musi byt co nejlepsi jinak motor zakuka...
vaha vzduchu se u Turba dava takova aby stihala i pri X PSI ktere turbo tlaci.
Je tu jedna varianta kdy se vaha vzduchu nedava a v podstate skoro zadna cidla a to je pripad zavodnich aut ktere jezdi podle tak zvane MAPy - hodnoty jsou natvrdo a i kdyz motor jiz umira porad jednotka tlaci na pilu jako by byl 100% - v takovem pripade clovek u obrazovky vidi zablesk... jak motor bouchnul a zacal horet - casto je to mozne videt u Dragsteru...
v pripade hodne paliva se zacnou srat veltily a v pripade hodne vzduchu se ti zacnou nicit pisty(zacnou horet).
v pripade techto "vychytavek" se vam zacnou srat ventily...
PROSIM VAS - nikde nesezenete LEVNE vykon - to proste nikdy nebude zadarmo ani za 20kc ani za 9tisic... proste pokud chces vykon kup si vykone auto nebo sniz vahu !
1.4 je dobrej motor na ladeni ale s Turbem a chce to hodne know-how ja sam se do Turbo motoru neseru i kdyz o tom neco vim a pozoruju dost prestaveb at jiz wankelu na turbo nebo normalu...