G.Cowlley píše:
Kingu tyvole ty se vetřeš všude
K těm svodům, king něco málo naklepl, jde o to jak se ladí motor, k tomu se staví laufy, ono svody jsou asi jedno z toho složitějšího ale limity pokračují dál pod autem, jde o to dosáhnout přesně regulované rezonance výfukových plynů pro zlepšení výplachu válce, to jak jsou dlouhé a koncipované jednotlivé větve určuje průběh kroutáku, čili 4/1 točky, 4/2/1 "spodek", parametr vždy ovlivnuje časování vačky, rpm atd, neni to zas taková prdel. ono totiž vaše limity jsou i v sání, ventilech atd atd, čili udělejte si smotaný parohy, ale pokud nepostavíte zbytek tak je to jen placebo efekt, doporučuji pěknou barvu at to aspon vypadá
kurnik - uz me odhalily
tady jde o to ze kuci tady nechtej zadne zavodaky - chteji s tim normalne jezdit a maj to v tech plastakach a vubec.
zaprve taky nevim vsechno - dobre ty vis ze ja toho nevim moc ale na radu kolegum zde na foru to staci a to ze musi s vyfukem upravyt sani jsem snad naznacil...
proste imput se v idealnim pripade musi rovnat outputu a naopak...
neboli cesky - delka/pruhek/protok sanim by mel odpovidat i vyfuku
zkuste nalejt malou dirkou do velkeho kbeliku vodu - jak to pojede a obracene - to je princip velmi zjednodusene...
jeee ja zapomel KAREL - dobry me se libi - jen ted zkus trochu otevrit sani... K+N a pod...