fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

dotaz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=7&t=21042
Stránka 2 z 2

Autor:  Jimmy [ 04 led 2009 23:34 ]
Předmět příspěvku: 

tak z termodynamiky si toho už moc nepamatuju, ale ten zhoršený průtok plynů nebude ani v desetinách jednoho koně.... :-)

Autor:  sevaman [ 04 led 2009 23:57 ]
Předmět příspěvku: 

nevim neřekl bych..to máš to samý jak čím máš komplikovanější (ohyby) výfuk tím hůř...navíc když máš zabalené svody tak se ti zvyšuje teplota spalování ve válci...proč myslíš že extrémy mají vstřikování vody přímo do válců čím máš studenější směs tím líp... navíc to má vliv i na bohatost směsi čím větší nebo naopak menší bohatost tím hůř se spaluje nebo dochazí k většímu mechanickému opotřebení (bavíme se o teplém motoru) jo a má to vliv na sílu jakou směs vymrští píst takže vlastně na výkon ale opět říkám tohle neřešíš u motorů s výkonem šlapacího kola :lol: :lol:

Autor:  Jimmy [ 05 led 2009 00:32 ]
Předmět příspěvku: 

Stejně si je omotám - když už nic, tak aspoň snížím teplotu v motorovém prostoru a o to jde.... :-)

Autor:  Borko [ 05 led 2009 12:09 ]
Předmět příspěvku: 

a čo stoja uvás tie termopásky ?

Autor:  Bumerank [ 05 led 2009 12:29 ]
Předmět příspěvku: 

Jimmy píše:
Stejně si je omotám - když už nic, tak aspoň snížím teplotu v motorovém prostoru a o to jde.... :-)

nevim, co je na tom pravdy, ale prý se ty svody obalené termopáskou mohou vlivem přehřívání "rozpadnout" :!:

Autor:  futura [ 05 led 2009 12:50 ]
Předmět příspěvku: 

To uz jsem taky slysel, vcetne toho, ze budou reznout, ale s realnym pripadem jsem se jeste nesetkal.Kazdopadne ocelovy trubky jsou v pohode, u litiny nemuzu slouzit, ale tu asi nikdo neomotava. Spis jde o to, ze to sezere dost ty pasky a ta zrovna moc lacina neni, chtelo by to koupit v USA.

Autor:  miky64 [ 05 led 2009 13:43 ]
Předmět příspěvku: 

budu dávat 1.8 motor do 1.6 a tam svody z 1.6 nepasujou tak bych chtěl udělat jiný.

Autor:  hrobař - optimista [ 05 led 2009 14:00 ]
Předmět příspěvku: 

1,6 jakou za 1,8 z čeho na co kam ?

CVH za Zetec ?

Autor:  Bumerank [ 05 led 2009 14:32 ]
Předmět příspěvku: 

myslel to tak, že místo 1,6 si bude dávat 1,8 a navíc já mám 1,6 Zetec a nevím, že by byly i 1,6 CVH

Autor:  futura [ 05 led 2009 15:25 ]
Předmět příspěvku: 

Jak to, ze z 1,6 na 1,8 nepasujou? Pokud je oboji zetec, tak pasujou.

Autor:  hrobař - optimista [ 05 led 2009 15:39 ]
Předmět příspěvku: 

nebyl jsem si jist, co má za model, a co v něm má

předpokládám, nevšiml jsem si v jmenovce těch 16V, že mění zetec 1,6L za Zetec 1,8L

Pak si myslím, že nejednoduší je dát tam svody z 1,8 origo - není li to nedostatkové zboží :-D
nebo bych zkusil z Mondea 1,8 nebo 2,0 - okouknot někde na vrakáči 8)

To za předpokladu, že motor 1,8L pochází z Escorta nebo z Mondea. Je-li z Focuse, má jinou hlavu a pak jedině upravit svody z Focuse

Autor:  zdenal8 [ 05 led 2009 15:40 ]
Předmět příspěvku: 

Si taky myslim, že by to mělo sedět. A jestli se jedná o auto v podpisu, tak tam zetec má.

Bumerank: 1,6 CVH opravdu byla. Má tušim 74 Kw nebo tak nějak.

Autor:  sevaman [ 05 led 2009 15:51 ]
Předmět příspěvku: 

77 kw :-D

Autor:  futura [ 05 led 2009 16:21 ]
Předmět příspěvku: 

Pokud me pamet neklame, tak svody jako takovy to litinovy parozi je u 1,6 a 1,8 105k stejny, usti to do jedny silny ocelovy trubky ke katu,takze je to neco jako 4-1, rozdilny je to u 1,8 130k, ta ma litinu ukoncenou dvema vyvodama a misto jednoho ocelovyho kolena tam pokracujou dve, spojujou se pred katem, takze 4-2-1.
Takze pokud clovek chce tunit, je dobry jit rovnou do tech veci ze 130k, pokud se sezenou, jezdit bez problemu jde i s normalni serii klidne z 1,6.
Jen poznamka, sani 1,6 a 1,8 se lisi prumerama, kdyz jsme v tuningu. Ale jezdit se dai se slabsim sanim na vetsim motoru bez problemu.

Autor:  Bumerank [ 05 led 2009 17:16 ]
Předmět příspěvku: 

to zdenal8 a sevaman: jo vlastně! :-D

Stránka 2 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/