fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 00:25

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 42 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: .
PříspěvekNapsal: 01 črc 2005 08:29 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 úno 2005 13:17
Příspěvky: 533
Bydliště: Praha
Bendy&Macíček píše:
tagy01 píše:
hele sory ale ses debil nevim kdo presne ale kdyz das nizsi profil pneu tak jako proc by se mely namahat casti podvozku? to jako kdyz si dam nizkoprofilace tak tim budu namahat zaveseni.....?? :? :? :?


sice nevím komu to patřilo, to oslovení, ale není nutné hned napadat byť jen slovně.

k tomu co se týče většího namáhání, je to jednoduché..... snížíš-li výšku profilu snížíš tím tlumící vlastnosti pneumatiky a proto se přenese spousta rázu na další komponenty - tím dojde k jejich většímu namáhání.

mj. na našich silnicích s nízkým profilem se lehce zničí ráfek. Každopádně bych raději i s 1,4 ubral raději plyn než tam kvůli stabilitě dávat extra široké gumy. Je to tvoje volba, ale i 205 dokážou v zatáčce selhat a co potom? Jinak sirší lépe kloužou za mokra a na sněhu.


on ten profil je % ze sirky pneu v mm, takze zalezi na skutecne vysce profilu v mm. nejvic se prasi na nasich silnicich napravy, podvozky a tlumice, kdyz si date kola 15ky, 16ky.. to pak nic moc. ale vypada to zase pekne
ja se s kolama moc nebabram, mam na zimu 13ky a na leto 14ky, ale i to je rozdil... ty 14ky jsou o poznani tvrdsi...

_________________
Ford Mondeo combi GHIA, Duratec HE 1.8 92kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: .
PříspěvekNapsal: 01 črc 2005 08:35 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 07 pro 2004 23:29
Příspěvky: 1634
Bydliště: Turnov 50°35´21,58" N 15°02´31,32" E kdysi Praha
M. píše:
Bendy&Macíček píše:
tagy01 píše:
hele sory ale ses debil nevim kdo presne ale kdyz das nizsi profil pneu tak jako proc by se mely namahat casti podvozku? to jako kdyz si dam nizkoprofilace tak tim budu namahat zaveseni.....?? :? :? :?


sice nevím komu to patřilo, to oslovení, ale není nutné hned napadat byť jen slovně.

k tomu co se týče většího namáhání, je to jednoduché..... snížíš-li výšku profilu snížíš tím tlumící vlastnosti pneumatiky a proto se přenese spousta rázu na další komponenty - tím dojde k jejich většímu namáhání.

mj. na našich silnicích s nízkým profilem se lehce zničí ráfek. Každopádně bych raději i s 1,4 ubral raději plyn než tam kvůli stabilitě dávat extra široké gumy. Je to tvoje volba, ale i 205 dokážou v zatáčce selhat a co potom? Jinak sirší lépe kloužou za mokra a na sněhu.


on ten profil je % ze sirky pneu v mm, takze zalezi na skutecne vysce profilu v mm. nejvic se prasi na nasich silnicich napravy, podvozky a tlumice, kdyz si date kola 15ky, 16ky.. to pak nic moc. ale vypada to zase pekne
ja se s kolama moc nebabram, mam na zimu 13ky a na leto 14ky, ale i to je rozdil... ty 14ky jsou o poznani tvrdsi...


o tom čísle udávající výšku v % jsem se tady již dozvěděl, ale prájě jak mu píšu čím míň to bude tím víc se to přenese na nápravy :?

_________________
C-MAX 2.0 Titanium 08´107kW AUT

Mondeo Combi Ghia 2.0 TDCi 04´96kW Navy deep



-->čo bolo to bolo<--
Mondeo Combi Festival 1,8 16V CLX 99´85kW
MAZDA 626 2,0 TD-Di 74kW 99´
MONDY - Ford Mondeo Combi 1.8 TD CLX 97´66kW
MACÍČEK - Ford Escort Combi 1.8 16V Ghia 93´77kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: .
PříspěvekNapsal: 01 črc 2005 09:38 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 úno 2005 13:17
Příspěvky: 533
Bydliště: Praha
Bendy&Macíček píše:
M. píše:
Bendy&Macíček píše:
tagy01 píše:
hele sory ale ses debil nevim kdo presne ale kdyz das nizsi profil pneu tak jako proc by se mely namahat casti podvozku? to jako kdyz si dam nizkoprofilace tak tim budu namahat zaveseni.....?? :? :? :?


sice nevím komu to patřilo, to oslovení, ale není nutné hned napadat byť jen slovně.

k tomu co se týče většího namáhání, je to jednoduché..... snížíš-li výšku profilu snížíš tím tlumící vlastnosti pneumatiky a proto se přenese spousta rázu na další komponenty - tím dojde k jejich většímu namáhání.

mj. na našich silnicích s nízkým profilem se lehce zničí ráfek. Každopádně bych raději i s 1,4 ubral raději plyn než tam kvůli stabilitě dávat extra široké gumy. Je to tvoje volba, ale i 205 dokážou v zatáčce selhat a co potom? Jinak sirší lépe kloužou za mokra a na sněhu.


on ten profil je % ze sirky pneu v mm, takze zalezi na skutecne vysce profilu v mm. nejvic se prasi na nasich silnicich napravy, podvozky a tlumice, kdyz si date kola 15ky, 16ky.. to pak nic moc. ale vypada to zase pekne
ja se s kolama moc nebabram, mam na zimu 13ky a na leto 14ky, ale i to je rozdil... ty 14ky jsou o poznani tvrdsi...


o tom čísle udávající výšku v % jsem se tady již dozvěděl, ale prájě jak mu píšu čím míň to bude tím víc se to přenese na nápravy :?


to ano... akorat se divim, to na 205kach nechyta o podbehy pri rejdu?

_________________
Ford Mondeo combi GHIA, Duratec HE 1.8 92kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 črc 2005 09:47 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 07 pro 2004 23:29
Příspěvky: 1634
Bydliště: Turnov 50°35´21,58" N 15°02´31,32" E kdysi Praha
nemusí, respektive kamarád měl 15" 205/50 a nechytal, ale auto sice dobře sedělo , ale na mokré trávě se nerozjel na kostkách v praze když byli mokrý taky celkem dost hrabal a bylo to tvrdý..... ale za sucha fakt sedel jak pribitej i když to bylo tvrdší při přejezdech a musel si dost dávat pozor na nerovnosti. A když jednou vzal vlek tak jej nemohl naložit, musel to přezout protože mu to až moc zatížilo zadek a nedalo se na tech nizkej jezdit :-(

Já je taky zvažoval, ale pro mne z praktického hlediska neprichází v úvahu, chtěl bych max 15" 195/55 ale se svejma jsem spokojenej a tak to mastím na nich 14" 185/60

_________________
C-MAX 2.0 Titanium 08´107kW AUT

Mondeo Combi Ghia 2.0 TDCi 04´96kW Navy deep



-->čo bolo to bolo<--
Mondeo Combi Festival 1,8 16V CLX 99´85kW
MAZDA 626 2,0 TD-Di 74kW 99´
MONDY - Ford Mondeo Combi 1.8 TD CLX 97´66kW
MACÍČEK - Ford Escort Combi 1.8 16V Ghia 93´77kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: .
PříspěvekNapsal: 01 črc 2005 12:30 
Offline
Forďák

Registrován: 19 bře 2005 23:58
Příspěvky: 294
Bydliště: Severní čechy/Praha
Bendy&Macíček píše:
tagy01 píše:
hele sory ale ses debil nevim kdo presne ale kdyz das nizsi profil pneu tak jako proc by se mely namahat casti podvozku? to jako kdyz si dam nizkoprofilace tak tim budu namahat zaveseni.....?? :? :? :?


sice nevím komu to patřilo, to oslovení, ale není nutné hned napadat byť jen slovně.

k tomu co se týče většího namáhání, je to jednoduché..... snížíš-li výšku profilu snížíš tím tlumící vlastnosti pneumatiky a proto se přenese spousta rázu na další komponenty - tím dojde k jejich většímu namáhání.

mj. na našich silnicích s nízkým profilem se lehce zničí ráfek. Každopádně bych raději i s 1,4 ubral raději plyn než tam kvůli stabilitě dávat extra široké gumy. Je to tvoje volba, ale i 205 dokážou v zatáčce selhat a co potom? Jinak sirší lépe kloužou za mokra a na sněhu.


Zdravím! Tak koukám docela borec ten tagy01 :twisted:
Ono jde hlavně o to, že při použití větších/širších kol se zvětší páka, která působí na soustavu a jak vědí všichni, co mají základní školu -> větší páká = větší síla :D Takže hlavně svyslému čepu asi nebude jedno, jak velká páka na něm je. A když se k tomu přidá rychlost rotace kol a občas nějaká ta díra, tak je to ještě "fajnovější".
Taktéž soustava tlumič/pružina + ostatní části je naladěna na určitý kmitočtový rozsah a když změníte(podstatně) nějakou část bez adekvátní změny ostatních, tak se to krásně rozhází ;-)
Hlavně celé auto(všechny) je kompromis mezi cenou/spolehlivostí/výdrží, takže co doporučí výrobce, je nejoptimálnější.
Ale nepopírám, že se to nedá změnit, alá tuning. Ovšem pak asi by bylo záhodno investovat i do lepších´(=dražšších) čepů, co něco vydržej, tlumičů, pružin apod.
A nepopírám, že ještě horší než široká kola jsou podložky. Tam už dochází k silovému namáhání jako prase plus zvyšování neodpružených hmot -> vše co je za tlumičem...
A "kurvení" motoru? Strašně si lebedí, když musí překonávat zvýšený valivý odpor, hlavně při rozjezdech? Zkuste si třeba spočítat, jaký moment musí vyvynout lokomotiva o váze třeba 10tun, aby se rozjela. A to si člověk řekne, že kovové kolo na kovové kolejnici -> žádný odpor. Trošku omyl. A auto o váze 1.2tuny a na gumě asi bude míti daleko větší odpor...

To je asi tak vše. Jen jsem reagoval na to, že "je někdo debil". A hlavně: on Ford s váhou 1.2tuny a motorem 1.4 je žihadlo, co nutně potřebuje 205, jelikož již majitel urval kolo, protože na 185 mu to nedrží...?? Nebylo by lepší "vytunit" řidiče :-D :D

_________________
Starej Brouk 84´... jede a jede a jede


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 črc 2005 13:54 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 zář 2004 20:37
Příspěvky: 59
Bydliště: Trautenau
Líp to snad ani říct nelze. Na 1.4 205tky to je síla. Mimochodem já mám taky 185, nejezdím tak abych je serval, ale zase někdy to taky voroštuju. Ale jak říkám, i při docela vysoký rychlosti, což si člověk na našich silnicích může dovolit jen málo kde, guma vydržela úplně vše. Zatím. Oni 205tky vypadají nádherně, to je fakt, ale auto tím dostává (pomalu ale jistě). Podložky radši ani neřešit. :wink: :wink: :wink:


PS: Nebylo by lepší zamyslet se nad tím, jestli nelze jezdit jinak. Nedokážu si představit, jak to muselo vypadat - jaká rychlost to musela bejt, když 185 nestačí. A jesti svojí jízdou člověk není ostatním nebezpečný. Nechci aby to vypadalo jako kázání, ale stačí se někdy večer podívat na zprávy....

_________________
Eso 1,6i , najeto 95t km, r.v. 88, trojdvířko, moc zachovalej, muzika PIONEER


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 črc 2005 17:44 
to Šíša: různé páky = různá síla atd. je pravda. Ale když mám kola s vysokým ET tak je schováno více v podběhu a tím pádem může např. 205 být na stejné úrovni jako nízké ET a 185 ( pokud to dovolí kastle ) . Jinak se jasně zvedne valivý odpor atd. takže je třeba brát v potaz všechny pro a proti jestli to má význam.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 črc 2005 21:47 
Offline
Forďák

Registrován: 19 bře 2005 23:58
Příspěvky: 294
Bydliště: Severní čechy/Praha
Jasně, to se také dá říci ohledně použití různého ET. Pak tam ale při větším může docházet k větším rázům při nárazech do nerovností, laicky řečeno kde by se jinde kolo vešlo, tak tam se může větší už trefit a pak se tam uplatní páka.
Ale stále je lepší mít v případě větších/širších kol z důvodu menšího opotřebení větším ET, o tom žádná. Ale musí to dovolit kastle a tlumič :lol: :lol: Ovšem to asi tagy01 neměl na mysli, dát si větší kola a schovat je do kastle, to asi neni tuning :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 črc 2005 22:51 
Šíša píše:
Jasně, to se také dá říci ohledně použití různého ET. Pak tam ale při větším může docházet k větším rázům při nárazech do nerovností, laicky řečeno kde by se jinde kolo vešlo, tak tam se může větší už trefit a pak se tam uplatní páka.
Ale stále je lepší mít v případě větších/širších kol z důvodu menšího opotřebení větším ET, o tom žádná. Ale musí to dovolit kastle a tlumič :lol: :lol: Ovšem to asi tagy01 neměl na mysli, dát si větší kola a schovat je do kastle, to asi neni tuning :D

jojo jde o to jestli je jeho primárním cílem vzhled nebo použití :P
:-D


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: .
PříspěvekNapsal: 01 črc 2005 22:54 
no tak sem zjistil ze sem ten nejvetsi krypl z blpsule z druhyho patra a matka me porodila na kachle :cry:
ale stejne me to strasne laka dat tam 205/50 R14 jak to bude sedět a vony sou sjety tak tam dlouho nebudou tak uz vidim jak pisete ze su totalni pi.... ze si davam pneu na kola totalne sjety ja je chci sjet do hladka ale k tomu uz se asi vyjadrovat nebudete tak az si to doctete tak nerozmlatte klavesnici... :-D

jo a jak uz vim tak sem fakt máčka tak by me teda zajimalo co je to: ET ???? :lol:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: .
PříspěvekNapsal: 01 črc 2005 23:01 
tagy01 píše:
no tak sem zjistil ze sem ten nejvetsi krypl z blpsule z druhyho patra a matka me porodila na kachle :cry:
ale stejne me to strasne laka dat tam 205/50 R14 jak to bude sedět a vony sou sjety tak tam dlouho nebudou tak uz vidim jak pisete ze su totalni pi.... ze si davam pneu na kola totalne sjety ja je chci sjet do hladka ale k tomu uz se asi vyjadrovat nebudete tak az si to doctete tak nerozmlatte klavesnici... :-D

jo a jak uz vim tak sem fakt máčka tak by me teda zajimalo co je to: ET ???? :lol:

neber život zase tak vážně !!!! nikdo nejsme génius (možná standa a 2 další)
:-D :-D :-D
jinak tady jsem to už psal http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=2714 ale klidně znovu: ET je
tzv. zális. Ne vždy je uveden. Podle něj poznáš jestli ti kolo poleze ven nebo zaleze do blatníku. Toť zhruba vše :) :)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 črc 2005 23:57 
Offline
Forďák

Registrován: 19 bře 2005 23:58
Příspěvky: 294
Bydliště: Severní čechy/Praha
ET: to snad zná každý, né? Přece: EXTRA-TERRESTRIAL česky ÍTÝ mimozemšťan, takovej ten malej, co volá domů, svítí mu prst a má krk na hever... :lol: :lol:

Sorry, ja musel

_________________
Starej Brouk 84´... jede a jede a jede


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 črc 2005 22:43 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2004 20:32
Příspěvky: 827
Bydliště: Plzeň
Šíša: :-D :-D
Jak už kluci psali, ET = Einpress Tiefe neboli hloubka zálisu, je udaná v milimetrech. Někde jsem našel definici: "vzdálenost dosedací plochy kola od pomyslné roviny dělící šířku kola - neboli jak hluboko zapadne kolo do blatníku".

_________________
Focus 2,0/16V 96kW, Ghia, r.2004, 5dv hatchback, stříbrná
Escort 1,6cvh EFi 77kW, Ghia, r.1991, 5dv hatchback, černá - RIP (ekolikvidace 2014)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: podlozky
PříspěvekNapsal: 05 bře 2006 18:39 
Offline
Nováček

Registrován: 22 srp 2005 19:58
Příspěvky: 25
a co rikate dat podlozky jen pod zadni kola u eskorta? ja co tam mam pneu 195/50R15 a u toho rafek s ET 35 tak jsou dost schovany takze takovy 1.5-2cm ven by se mi celkem libilo, ale jen vzadu, vepredu to bude preci jen o dost vetsi kur*eni auta, nemyslite? diky za odpoved

_________________
Ford Escort Cabrio 1.8i 16v Zetec, 85kW - 115PS, 195/50R15 Enzo Cup. modra je dobra....


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 bře 2006 09:26 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 07 pro 2004 23:29
Příspěvky: 1634
Bydliště: Turnov 50°35´21,58" N 15°02´31,32" E kdysi Praha
i vzadu to bude "kurvení" a hlavně se ti změní poloměr zatáčení a auto bude mít jinou stabilitu, nežli jsi zvyklej, ale na to se da zvyknout. Zase na vylezající gumy jsou alergičtí někteří policajti. Já mám na Escu ET 13 a je to tak na hraně :-)

_________________
C-MAX 2.0 Titanium 08´107kW AUT

Mondeo Combi Ghia 2.0 TDCi 04´96kW Navy deep



-->čo bolo to bolo<--
Mondeo Combi Festival 1,8 16V CLX 99´85kW
MAZDA 626 2,0 TD-Di 74kW 99´
MONDY - Ford Mondeo Combi 1.8 TD CLX 97´66kW
MACÍČEK - Ford Escort Combi 1.8 16V Ghia 93´77kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 bře 2006 22:05 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
není náhodou úplně jedno jestli tam dáš ET33 a 2cm podložky nebo ET13??? :D těm ložiskům apod čím tady argumentujete je to uplně jedno, jen se tam přidá další šroubovanej spoj což je na prd...

na fiestě mam vzadu 2cm podložky po předchozim majiteli a vůbec to neřešim, nezdá se že by to něčemu vadilo, ale podložky sou mi odporný systémově tak až bude čas tak to rozšířím pod nábojema

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 bře 2006 08:58 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 07 pro 2004 23:29
Příspěvky: 1634
Bydliště: Turnov 50°35´21,58" N 15°02´31,32" E kdysi Praha
jj je to jedno, podložky nebo menší ET, ale ložiskům a pod to tolik jedno není, změní se tam páka na rameni, sice je to nepartné a těžko odhadnout, jak rychle se to projeví, já to na escortu taky neřeším, jen sem chtěl upozornit na vylezající kola, aby to nepřehnal .... :wink:

_________________
C-MAX 2.0 Titanium 08´107kW AUT

Mondeo Combi Ghia 2.0 TDCi 04´96kW Navy deep



-->čo bolo to bolo<--
Mondeo Combi Festival 1,8 16V CLX 99´85kW
MAZDA 626 2,0 TD-Di 74kW 99´
MONDY - Ford Mondeo Combi 1.8 TD CLX 97´66kW
MACÍČEK - Ford Escort Combi 1.8 16V Ghia 93´77kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: ahoj
PříspěvekNapsal: 17 kvě 2006 07:07 
Offline
Nováček

Registrován: 01 čer 2005 22:36
Příspěvky: 6
jestli mužu neco poradit tak já mám na escu 195/50/15 je to teda tvrdší ale perfektně to sedí . Jinak 205/50/15 bych nedával nemá to tam co dělat není to záměnný rozměr pneumatiky . a ke kolům než tam dávat podložky tak bych volil kola s menším et oni ty štefty nejsou moc dlouhý a měnit za vetší a pod. ne ne . já mám na autíku et 25 ve předu je to zároven s blatníkem možná kapáneček ven a vzadu je to malinko schovaný. jinak sou to kola dělaný na peugeota stejná rozteč ,menší et ale větší středová díra ta se musí vymezit ale to už není problém


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 kvě 2006 23:57 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 25 led 2005 10:24
Příspěvky: 812
Bydliště: Chodov u KV
já mám 205/40 17" a v pohodě..nebál bych se toho..

_________________
ford S-max http://www.CARSFOLIE.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 kvě 2006 00:48 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 12 kvě 2005 22:13
Příspěvky: 483
Bydliště: Kostelec nad Orlicí
Tak za prvé, to co vymýšlí za kraviny tagy jsou hovadiny.
Další věc, a v tom máte většina pravdu, při nízkým profilu dostávají všechny komponenty podvozku pěkně na pr*el, ale musím se smát, když čtu, že dotyčný jezdí na plný plyn s 1,4 a ještě k tomu v sérii po našich silnicích.
Pokud tagy není magor nebo dárce orgánů tak nevím.
Na jednu stranu se musím smát těm nesmyslům a na druhou bych tě vytáhl z auta, dal ti přes hubu a nechal tě přemýšlet co jsi udělal.
Je to psáno hodně ostře a nevybíravě, ale tenhle přístup mě rozpaluje do běla.
Pokud chce někdo jezdit jako prase, tak ať si to dělá na okruhu, kde nemůže nikomu ublížit mimo sebe samého a jeho autu, ale řítit se takto po okreskách a napsat, že nechal za sebou kolo, tak se na mě nezlobte, ale je to na pořádnou ránu.
Další věc je ta, že sehnat si starý sjetý zpuchřelý gumy může zase jen nemocný člověk zralý na léčení a říkat, že je sjede do hladka.
No prostě, tenhle příspěvek jsem nepobral.
Tínto reaguji jen na nesmysly tagyho, protože by se měl vážně zamyslet nad tím, jestli je zcela zdráv, protože pokud bude vyvádět tyto popsaně kousky dále, mohlo by se to šeredně vymstím nejen jemu ale i ukázněnému řidiči který ho potká řítícího se po silnici např. proti němu.
Toto si asi dotyčný člen fora neuvědomuje, že by mohl udělat i jiné lidi velmi nešťastnými.

nohu z plynu, přemýšlet a hlavně nový gumy

_________________
Prodáno: Escort MKVII 1,6 16V r.v.98, nový majitel z něho bohužel udělal vrak, vidím ho každý týden, ach jo :-(

Chci se vrátit k Escortu, ale už ke kabriu MKIV nebo MKVII v super stavu s Cosworth kolama

Seat Leon


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 42 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 43 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz