fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Nitro oxide system
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=7&t=4381
Stránka 2 z 2

Autor:  O.S.L.I.K. [ 09 led 2006 21:59 ]
Předmět příspěvku: 

K tomuto tematu se uz nadale nebudu vyjadrovat, pac nazor co tu pise Dawe, milos atd jsou jasna pravda a tagy01 se nas snazi jen vyprudit:D

Autor:  Dawe [ 09 led 2006 23:16 ]
Předmět příspěvku: 

Citace:
You cannot run nitrous on the 4G94 engine. Whether it's a 55-shot or a 5-shot the pistons cannot handle it. You probably cracked the piston on the top ring land. Search the boards. Everyone who used nitrous blew up. And everyone that took their engines apart afterwards took pictures that looked almost identical. Even I blew a past engine up on nitrous. Mine lasted only 3 sprays. :lol:


Chtels to ? :D

http://forums.evolutionm.net/archive/in ... 69464.html

Autor:  JR [ 10 led 2006 00:16 ]
Předmět příspěvku: 

tagy01 píše:
tak jestli nekdo jezdi na tuning. srazy tak Nosy jsou dost casty u tunenejch aut to je tak kazdy 10?


:-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D

Tak ted jsi me opravdu rozesmal .... kdyby jsi rekl, ze v republice je tak 10-20 s nainstalovanym nitrem, tak je to pravda. Osobne znam 4 auta, ktery maji nitro namontovany a je to fajn svezeni, ovsem kazdej ten motor je na to udelanej a i s hromadou uprav s tim maji problemy.

Autor:  Návštěvník [ 11 led 2006 13:39 ]
Předmět příspěvku:  .

hmmm tak uz drzim hubu ale najdu vam clanek od NOS kde valej srance......


:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :(

Autor:  Návštěvník [ 16 led 2006 19:27 ]
Předmět příspěvku: 

no, tak jak tady na vas koukam... tak si tady ten zastance NOSu nenecha poradit:)) trosku Ti to tady rozeberu :)

Rajsky plyn se vyrabi slozitym termickym procesem rozkladem dusicnanu amonneho za prisne kontrolovane teploty okolo 175 stupnu. proto nelze vyrobit tzv.: na "kolene", protoze jakkakoliv mensi ci vyssi odchylka od teto teploty ma za nasledek pekny vybuch :)

V CR se pouziva tzv.: mokry system, pri kterem se vstrikuje smes plynu a paliva naraz do, a to do sacího systému před klapku. Za mořem však existuje i tzv. suché provedení, kdy se plyn vstřikuje ještě před čidlo snímající množství nasávaného vzduchu a řídicí jednotka pak poručí větší dávku benzinu.

Hrozí však, že se do válce omylem dostane příliš chudá směs a propálí se písty. Proto se v našich podmínkách používají pouze mokré systémy.

V první řadě je nutné si uvědomit, že více než nárůst výkonu motoru a jeho komponenty zatěžuje enormní uvolnění tepelné energie. Proto se doporučuje vstřikovat plyn maximálně po dobu 3 až 5 sekund.

Důležité je, aby se nepoškodily kluzné plochy pístů a bloku motoru apod. Motor v sériovém provedení je dimenzován s určitou rezervou, a proto mu nárůst výkonu v rozumné míře neuškodí. Pokud byste ale chtěli jeho odolnost vůči přidaným koním přece jen zvýšit, pak byste se měli zaměřit na kované písty, které lépe odolávají propálení, zesílený klikový hřídel a ojnice. V případě extrémního přístupu se příprava motoru rovná jeho přestavbě pro závodní účely.

!Pozor! - Tento plyn je bez zápachu a hlavně se "rajský plyn" používá v lékařství jako silné uspávadlo tak, že pokud vám vše dobře netěsní můžete se krásně prospat, ale pokud řídíte tak máte velkou smůlu!!!

2. Pokud máte zájem o dostatečně velký výkon za menší peníz je to dobrá věc,ale nezapomeň že můžeš NOS použít na 10 librovou nádobu jen asi 7-8krát

3. Největší výhodou je velký nárůst motoru,druhá strana mince je však to,že nárůst výkonu je jen momentový!

4. Nárůst výkonu lze libovolně určit.

5. Velké namáhání motoru.Proto vše s mírou, aby váš motor nebyl odeslán do věčných lovišť!!!

6. Jelikož NOS nám stříkne do soustavy velké množství plynu, ale to se musí taky však smíchat s benzínem tak že by to potřebovalo výkonnější palivové čerpadlo takže počítejte s tím, že i vaše nádrž má někde dno.

7. Dále že váš miláček bude o jednu nádrž bohatší a k tomu přibude pár hadic.

8. Nezapomeňte, že NOS není jako většina úprav na vašem voze schválena!!!

9. Hlavně si dávejte velký pozor při instalaci kvůli unikání plynu, dále při naplňování kde může dojít k přeplnění a pak k velké explozi nejhorší je, že vaše vozidlo bude v první řadě a jako hlavní aktér

10.Ceny kitu se pohybuje již od 25000,-Kč

Cena náplně 10 librová= 7 až 8 střiků od 1000,-Kč

vse...nekde jsem to cetl na nejakym serveru, tak to sem hazu..

Autor:  Návštěvník [ 18 led 2006 14:12 ]
Předmět příspěvku:  .

kontrolni a velice dulezita otazka od kterte se bude odvijet velice dulezita vec(pozdeji napisu) KDE se da naplnit lahev?? sou v cr nejake stanice? a kde? a kolik jich tak muze byt?

Autor:  JR [ 18 led 2006 14:52 ]
Předmět příspěvku: 

Lexani tuning

Autor:  LeMans [ 31 led 2006 13:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: NOS

dj.spratek píše:
Tak musím přiznat že jsme to zkoušeli. Tak normál motor to na 100% nedává, asi při osmým spuštění NOS systému se propálili písty a zničil se motor! Nejsou na to dělaný a ani nemluvě o značným opotřebení pístních kroužků a válců! Motor vypadal jak po ujetí 300 tisíc kilometrů! Byla to Honda CRX 1,6 a nedala to! :-( Museli jsme i přečipovat ŘJ. Protože se pak nějak motor i přehlcoval nebo co? A nemluvě o úpravách na svodech a lambda sondě! :-( Určitě to není levná záležitost a kdo tomu moc nerozumí, tak si to ani sám moc nenamontuje! ;-) Dělali jsme na tom měsíc a pořád to nebylo ono. A já jsem tomu taky moc nerozuměl, proto jsme jezdili pro rady do Mladé Boleslavi k jednomu borcovi co má Carreru a má to tam namontovaný od specializované firmy a dal za to přez 80 litrů + úpravy motoru! :-D Aji blbý Porche se muselo upravit! :-D Tak nevím kde chlapec nabral cenu 25 - 40 tisíc za nitro? :-D A určitě bych to nedoporučil na malý obsahy! Ty motory na to nejsou! Kdybych šel do úprav motoru, tak jedině turbo, chiptuning a úpravy motoru. Jinak nitro do 1,4 Fordu ?? :-D to je fakt k smíchu! :-D :!:


Konečně to tu někdo napsal. Bohužel pro něj z vlastní zkušenosti. Dej si tam suchý systém (který je stejně nepoužitelný) a propálíš si písty. Podle toho co tu čtu bys byl schopný to tam pustit i na několik vteřin. To by ti ty písty rovnou protekly dolů. Jestli si myslíš, že instaluješ bombu, pár hadiček, kohoutek a talčítko na spouštění, tak se sakra pleteš. N2O je sakra složitý systém aby to fungovalo. A nikdo normální by si ho do 1,4ky nedal. ale jak tady čtu tvé reakce, tak ti někdo něco nakukal a ty si to ted stejně nenecháš vymluvit tak hajdy do toho a zk...vi si motor. Je to BLBOST!! A tvoje ručičky a ani ručičky nikoho z nás by to nezvládly, to mi věř!!

Autor:  Návštěvník [ 01 úno 2006 13:39 ]
Předmět příspěvku:  ,

tak sem cital na auto sport and tuning nebo jak se tomu nadava a do rx8 to dali ale nevim jakej system je to myslim taky 1,4 ale to je jedno ted uz jste me presvedcili jdu do turba!!! :-D

Autor:  O.S.L.I.K. [ 01 úno 2006 13:49 ]
Předmět příspěvku: 

ty woe, RX8 ma wangluv motor nebo jak se to pise. Ma trochu jinej princip nez normalni. Takze ma asi 170 koni z te 1,4

Autor:  Dawe [ 01 úno 2006 14:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: ,

tagy01 píše:
tak sem cital na auto sport and tuning nebo jak se tomu nadava a do rx8 to dali ale nevim jakej system je to myslim taky 1,4 ale to je jedno ted uz jste me presvedcili jdu do turba!!! :-D


Za 1) RX8 je Wankeluv rotacni motor s obeznym pistem a je to obsah 1.3l coz je udaj v souvislosti s tradicnimi motory u tohto auta naprosto irelevantni a pouziva se vesmes z povinnosti. Takze o nejakem porovnavani obsahu nemuze byt rec. Pouziva se prepocitavaci koeficient pro srovnani vykonoveho obsahu Wankelova a klasickeho spalovaciho motoru, z hlavy si na nej nevzpomenu, ale zjednodusene muzeme rici, ze u RX8 plati ze 1.3ka = 3.6l u bezneho motoru.

Za 2) Ty uz ani nikdy nebudes moct jit pozadat o odpusteni do jakehokoli kostela, pokusy o narvani Oxidu a nasledne preplnovani do 1.4ky nemuze odpustit ani zadna cirkev na svete :-D

Autor:  MV [ 01 úno 2006 16:20 ]
Předmět příspěvku: 

Dawe: ad 2) zbývá satanismus :-D

Autor:  Lukas1 [ 01 úno 2006 16:26 ]
Předmět příspěvku: 

Však on vám tagy ještě ukáže zač je toho přeplňovanej wankel s nitrem v escortu

Autor:  Dawe [ 01 úno 2006 16:55 ]
Předmět příspěvku: 

Lukas1 píše:
Však on vám tagy ještě ukáže zač je toho přeplňovanej wankel s nitrem v escortu


jj, stejne si tady z nas jenom dela prdelky a kralovsky se u toho doma bavi. :wink:

Autor:  LeMans [ 03 úno 2006 11:08 ]
Předmět příspěvku: 

jj, stejne si tady z nas jenom dela prdelky a kralovsky se u toho doma bavi. :wink:[/quote]

No, to si taky myslím, protože takovou kravinu snad ani nikdo nemůže myslet vážně. :roll:

Stránka 2 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/