fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Křídlo
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=7&t=5358
Stránka 2 z 3

Autor:  Charlie [ 02 dub 2006 13:03 ]
Předmět příspěvku: 

Jimi5 píše:
A co si myslíte o tomhle křídle.Mě přijde docela good.Nevíte jaký to má klady a zápory při jízdě?

[/url]http://www.fordfans.cz/srazy/zlicin/img00008.jpg


Tohle křídlo je fakt bombastický.To by se mi taky líbilo :D

Autor:  Návštěvník [ 02 dub 2006 15:13 ]
Předmět příspěvku: 

Charlie:Je to fakt mazec křídlo.Akorát bych ho dal tak o 5-10 cm níž.Nevíš náhodou kde se dá sehnat a zakolik?

Autor:  Charlie [ 02 dub 2006 17:46 ]
Předmět příspěvku: 

Boužel nevím kde ho sehnat ale snad by to někdo z forďáku mohlo vědět.

Autor:  angličák [ 02 dub 2006 18:42 ]
Předmět příspěvku: 

http://www.tuning-e35.cz/images/produkt ... ort-07.jpg

Autor:  Charlie [ 02 dub 2006 21:52 ]
Předmět příspěvku: 

Já bych měl jen strach o to aby to křídlo na tom autě drželo protože se mi nějak nechce věřit že ty dvě malý nohy co to křídlo drží na autě ve vyšší rychlosti vydrží a nebo že se neodlepí

Autor:  crazyape [ 02 dub 2006 21:54 ]
Předmět příspěvku: 

Charlie píše:
Já bych měl jen strach o to aby to křídlo na tom autě drželo protože se mi nějak nechce věřit že ty dvě malý nohy co to křídlo drží na autě ve vyšší rychlosti vydrží a nebo že se neodlepí


Neodlepi? :lol: sry ale to neni tuzing..pokud vim tak to je normalne prisroubovany.....takze ssebou nemusis vozit se-kundak

Autor:  Hnata [ 02 dub 2006 22:42 ]
Předmět příspěvku: 

tady bych si dovolil nesouhlasit ... lepe to prilepit normalnim tmelem na autoskla - svoje kridlo tak nalepene mam a drzi jak pribite ... rozhodne lepsi nez srouby ktere jsou dost definitivni reseni navic hrozba proreznuti a podobne ...

Autor:  JR [ 02 dub 2006 23:25 ]
Předmět příspěvku: 

Hnata píše:
tady bych si dovolil nesouhlasit ... lepe to prilepit normalnim tmelem na autoskla - svoje kridlo tak nalepene mam a drzi jak pribite ... rozhodne lepsi nez srouby ktere jsou dost definitivni reseni navic hrozba proreznuti a podobne ...


tak tady bych si zase dovolil nesouhlasit ja :D

Autor:  angličák [ 03 dub 2006 10:32 ]
Předmět příspěvku: 

To hnata...ono je rozdíl lepit origo Mk.VI/VII křídlo, které má celkem velké styčné plochy a toto...i když je pravda, že já měl třeba Cosinové křídlo lepení i jištěné šrouby...a když sem ho sundával..tak po sundání šroubů sem ho musel doslova urvat i s lakem a i tak to bylo hooooodně náročné, jak ta mrcha silikon držela...

Autor:  Lubak [ 03 dub 2006 10:42 ]
Předmět příspěvku:  křídlo

Já lepil dvojitý křídlo tmelem teroson a můžu říct, že to drželo jako prase. Auto se za křídlo dalo i tlačit a křídlo se ani nehlo.

Autor:  zdenal8 [ 03 dub 2006 10:46 ]
Předmět příspěvku: 

Pokud je kvalitní lepidlo bude to držet lépe než šroubový spoj. A nemusí se nic vrtat. Takže bych dal přednost lepní před vrtáním protože to je jednodšší. A pak je už jedno, jestli se bude po sundání křídla muset opravit lak nebo zacpat díry a opravit lak.

Autor:  Lukas1 [ 03 dub 2006 16:53 ]
Předmět příspěvku: 

Jsem rád, že na silnicích nepřibude další gilotina.
K tomu lepení, taky bych preferoval šrouby, lepidlo sice drží, ale jak otestujete kolik tam drží lak :wink: . Zkuste si na dálnici ve 140 vystrčit ruku z okýnka, a pak tu sílu vynásobte 5. Origo křídlo má 1) větší styčné plochy, a 2) není tak vyské a na lepený spoj nepůsobí taková páka. Nalepit tohle smrdí průserem...........

Autor:  Charlie [ 03 dub 2006 17:01 ]
Předmět příspěvku: 

no jo jenže do toho křídla dáš tak max. vruty a ty taky nejsou nic extra

Autor:  Lukas1 [ 03 dub 2006 17:09 ]
Předmět příspěvku: 

Tys ho někdy přidělával ? Podle mě tam budou buď zalaminovaný M6 svorníky, nebo závitová díra, a viděl bych to tak na 4 šrouby, ale jde o firmu........ Jsou i takové, že ti přijde polotovar, a dodělej si sám......

Autor:  Charlie [ 03 dub 2006 17:15 ]
Předmět příspěvku: 

no tenhle tip sem v životě neviděl to je pravda ale viděl sem orig. křídlo a to tam měl nějakej šašek daný vrutama.

Autor:  JarinEsco [ 03 dub 2006 17:45 ]
Předmět příspěvku: 

Charlie píše:
no tenhle tip sem v životě neviděl to je pravda ale viděl sem orig. křídlo a to tam měl nějakej šašek daný vrutama.


Já mám taky origo křídlo a uchycený vrutama................od předchozího majitele :D . Taky myslím, že sil-lep by stačil

Autor:  Charlie [ 03 dub 2006 18:22 ]
Předmět příspěvku: 

no jo ale orig. křídlo má větší plochu na uchycení .Tady na tomhle je to fakt minimální

Autor:  angličák [ 03 dub 2006 20:10 ]
Předmět příspěvku: 

Já osobně bych přišrouboval....minimálně si ho nějakej kokot nebude moct odlepit...a pokud se bude moc snažit, tak se zlomí a bude mu aspoň k ničemu(vím že to není moc velký přínos)...a ta jistota, která tě obklopí potom, co nebudeš muset při každé jízdě stresovat, jestli křídlo neodletí někomu do čelního okna (protože nic není 100%) stojí myslím za to...

Autor:  LeMans [ 05 dub 2006 12:46 ]
Předmět příspěvku: 

Tak já křídlo naštěstí mám a dokonce docela pěkné, jen si ho musím trochu poopravit, rotože uprostřed už je trošku uvolněné... a jiné než to co tam je bych si tam asi nedával,protože většinou je to jak pěst na oko...

Autor:  Prokysoft [ 18 pro 2006 00:50 ]
Předmět příspěvku: 

nemate nekdo nejaky cislo homologace, nebo nejaky papiry od origo Cosworth kridla ja ho tam mam, ale potrebuju si ho nechat napsat do malyho TP, uz me to rekli policajti asi 10000x at si to tam necham napsat, pokutu jsem primo za to ale jeste nedostal. Ja tam zadny cislo nikde nemam, ale co vim tak to cislo se tam lepilo jen jako samolepka, ale to nevim jiste nechci kecat... nebo tam nekde je, ale nemuzu ho najit:)

Stránka 2 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/