Peetty píše:
Jinak by mě zajímalo, jak to teď tady řeší s cizinci, taky jim dávají body? Sice odbočuju od tématu, ale doufám, že to nikomu nevadí.
Ne, Tobe body taky v Nemecku neseberou....
Folie tak aby v dnesni dobe byly legalni z meho pohledu TEMER nemaji smysl - vepredu na boku nesmis mit ZADNOU aftermarket folii, okna musi zustat tak jak vypadla z tovarny, vzadu smis mit 27% nepropustnost. Homologovane folie s atestem ma na Scorpiu treba Pesa - a ze mi trvalo asi tyden nez jsem zpozoroval ze vubec nejaky ma
Ja mam od vyroby tonovana okna na 20% nepropustnost, kterou v praci trenovane oko temer nepozna + jsem k tomu pridal 35% nepropustnost 3M foliema - a jsem hoooodne mimo zakonnou normu. I kdyz je skrz auto zezadu dopredu temer normalne videt.... Policajtovi to nevysvetlim, atest na tohle mi nepomuze ani od boha... A to rozhodne nemam "cernou rakev" jako provozuje treba Esklada
Mnohem vic me stve, ze jsem nainvestoval 22 000 Kc do jinych trmenu, kotoucu a desticek ze Scorpia Cosworth a kdyz jsem se informoval ve statni zkusebne, tak me vyjde min. na 2 000 Kc odzkouseni a schvaleni ze to neni nedovoleny zasah do brzdoveho systemu. Kdyz to neudelam, tak musim jenom doufat, ze az me nekdo zase zbori, tak pojistovak nepozna rozdil mezi 268 a 285 mm kotouci.
A kdybych si chtel koupit 4pistkovej set od AP nebo od Willwoodu cimz maximalni zlepsim bezpecnost nejen svoji, ale vsech okolo me, tak me to vyjde na 5 - 15 000 Kc na schvaleni jelikoz "zavodni" brzdy nejsou u nas bezne schvalovany dil a kazdy zasah do brzdoveho systemu musi projit schvalenim.