fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Odlehcit setrvak nebo ne ??
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=7&t=10590
Stránka 1 z 1

Autor:  Janezz [ 25 kvě 2007 16:35 ]
Předmět příspěvku:  Odlehcit setrvak nebo ne ??

ano ci ne tot otazka ? :) jsem jedno velke ucho

Autor:  mrJekill [ 25 kvě 2007 17:04 ]
Předmět příspěvku: 

Ano
Ale mooooooc velkej pozor na následné vyvážení!!!

Autor:  dj.DEKL [ 25 kvě 2007 17:17 ]
Předmět příspěvku: 

Co hodláš dělat ještě za úpravy? Myslím, že je to nesmysl... radši namontuj 1.8 130PS

Autor:  milos.l [ 25 kvě 2007 19:07 ]
Předmět příspěvku: 

na seriovym motoru nesmysl, na dobre upravenym dle konkretniho motoru a potreb...

se slabym motorem se ti s lehkym setrvakem bude fakt blbe rozjizdet, 1,6 v esku v tomhle pripade povazuju za slabej...

zetec ma dost tezky vnitrnosti, ale presto bych rekl ze za tu praci to nestoji

Autor:  mrazik [ 25 kvě 2007 22:11 ]
Předmět příspěvku: 

Davam ostatnim za pravdu a jiz to tu bylo zmineno. Upravy na 1.6 Zetecu nejsou moc doporucene, protoze ziskany vykon si zada nezadouci penize a lepsi a hlavne levnejsi je sehnat motor 1.8 Zetec nebo 2.0 Zetec z Mondea. Vyhoda je, ze se nemeni elektrika, jen prohodi motor za motor.

Autor:  Janezz [ 26 kvě 2007 09:26 ]
Předmět příspěvku:  :shock: :shock:

coze on tam jde motor z mondace to se mi nejak nezda !!!! jinak by to bylo cool

Autor:  Cwecko [ 26 kvě 2007 09:30 ]
Předmět příspěvku: 

Souhlasim kazdopadne ne,pac by jsi musel zvisit volnobeh a to jedine na cerviku na kterej ti doseda paka skrtici klapky a samozrejme by se ti spatne rozjizdelo. 1.6 16V Zetec je ekonomickej motor,tudis neni vhodny na rosahle upravy,take je blbost upravovat motor kterej ma nalitano vic jak 80 000 km.Dej si vzduchovej konusovej filtr,nejake bublatko na vejfuk a pokud chces nekomu natrhnout prd.. tak si uprav podvozek budes mit lepsi odpich o trochu a v zatackach dostanes kazdeho :wink:

Autor:  dj.DEKL [ 26 kvě 2007 09:30 ]
Předmět příspěvku: 

Proč by nešel, když je úplně stejnej :wink:

Autor:  Kashak [ 26 kvě 2007 13:04 ]
Předmět příspěvku: 

Z mondea tam fakt jde? na kolik přijde? po mých praštěných nápadech jajko turbo nebo tam vrznout motor 1.8 96kW z mk5 a překopat elektriku aby se v tom žadnej servisák nikdy nevyznal, tak todle je fakt bomba, má 100 kW což je zlatý! Více inforemací!!!!! :-)

Autor:  mrazik [ 26 kvě 2007 14:27 ]
Předmět příspěvku: 

Nno skutecne staci vymenit kus za kus. Ty motory jsou typ Zetec a jasou nachlup stejne, jen maji jine vrtani podle objemu - samozrejme se lisi ve vstrikach a nejakych tech drobnostech, ale elektrika se menit nemusi - samozrejme ridici jednotka jo. Jinak jak pises, ze jsi chtel menit za 1.8 96kW z mk5 ak to je take Zetec, takze elektriku menit nemusis. Vzdyt ja take menil 1.6 16V za 1.8 16V 96kW. ALE !!!! u toho dvoulitru bych doporucil vzit prevodovku MTX a bohuzel se tim svezou i jine poloosy, preci jen to uz ma slusnej kroutak

Autor:  O.S.L.I.K. [ 26 kvě 2007 15:37 ]
Předmět příspěvku: 

Ja menil 1,8 105 ps za 130tku vcetne poloos a prevodovek.

Kashak mas kousek od sebe Anglicaka tak neni co resit, jinak o motoru, prevodovce a poloosach vim kamos je to ma...

Autor:  Janezz [ 27 kvě 2007 10:28 ]
Předmět příspěvku:  :shock:

dit mondac ma i jine svicky :))) neni stejnej ne ?

Autor:  O.S.L.I.K. [ 27 kvě 2007 10:40 ]
Předmět příspěvku: 

zetec je zetec at je v cemkoliv.

Autor:  mrazik [ 28 kvě 2007 09:47 ]
Předmět příspěvku: 

Janezz a v cem jiny ? Jako oslik, Zetec je proste Zetec.

Autor:  Janezz [ 28 kvě 2007 17:35 ]
Předmět příspěvku: 

no jen vim ze mi nesli vyndat tim cim jsem vyndal z esca jinak bych tomu mozna veril :)

Autor:  Kidzero [ 29 kvě 2007 17:37 ]
Předmět příspěvku: 

Cwecko píše:
Souhlasim kazdopadne ne,pac by jsi musel zvisit volnobeh a to jedine na cerviku na kterej ti doseda paka skrtici klapky a samozrejme by se ti spatne rozjizdelo. 1.6 16V Zetec je ekonomickej motor,tudis neni vhodny na rosahle upravy,take je blbost upravovat motor kterej ma nalitano vic jak 80 000 km.Dej si vzduchovej konusovej filtr,nejake bublatko na vejfuk a pokud chces nekomu natrhnout prd.. tak si uprav podvozek budes mit lepsi odpich o trochu a v zatackach dostanes kazdeho :wink:


toto dúfam nemyslíš vážne????

Autor:  mrazik [ 30 kvě 2007 08:02 ]
Předmět příspěvku: 

Kidzero ja myslim, ze cwecko ma v mnohem dost pravdu.

Autor:  Lukas1 [ 31 kvě 2007 15:23 ]
Předmět příspěvku: 

No krom jiného mám setrvák s hmotností 6,4 kg (namísto 11kg) no, a na druhý straně řemenici 320g(namísto 1,5kg) asi je to trochu znát, ale nic drastickýho se nekoná a to je už odlehčený opravdu o hodně.
A ještě nevím proč by motor kterej má 80 000 měl bejt špatnej, můj měl před úpravou 187 000, a klika, válce, písty a kroužky naprosto v pohodě, záleží kdo s ním jezdil před váma a jak se o něj staral.
Ale podle mě je asi nejlepší pořídit si RSko, když už sou neska za takovou směšnou cenu. A je to komplet a bez problémů.

Autor:  Kidzero [ 31 kvě 2007 23:11 ]
Předmět příspěvku: 

chcem vidieť toho kto hruškou a "nejakým" bublatkom výfuku zvýši výkon.....:smt011 :smt011

Hruškou nikdy a vyfukom ano ale odladeným na daný motor , a bojím sa že ladený výfuk zo zvodmi by ho stál asi tolko koľko ho stálo auto....

Môj motor sa upravoval ked mal nabehané 120tis km.
je tam teraz 290 koní tak nech netrepe blbosti.

A nech si zistí ked už sme pri tom aké motory sa používali do súťažných aut.
boli časi ked do suťažaku nedali blok motora pokiaľ nemal odjazdene aspoň 80 tis.km to mali istotu že namá žiadne skryté vadi napr.
robily to v Betley ale aj Ferrari a iný....

jediné čo má pravdu tak je to podvozok a že motor Zetec 1,6 16v nieje veľmi vhodný na úpravy.....

mam najradšej takých samozvaných odborníkov ktorý si daju na auto elektrony, folie , výfuk poťah na volant a už radia ako sa robí tunnig auta.......



PEACE

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/