fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Každá rada dobrá 2.
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=7&t=11158
Stránka 1 z 1

Autor:  nepaltuning [ 28 čer 2007 21:05 ]
Předmět příspěvku:  Každá rada dobrá 2.

Prosím o rady a vaše zkušenosti koupily jsme ford escort 1,6 karburátor a chceme ho přestavšt na sprinty. Jelikoš nemám moc zkušeností s tímto autem budu rád za každou radu a tip co mi dáte. Chtěli by chom se pokusit o sesazení hond v kategorii do 1600.

Autor:  milos.l [ 28 čer 2007 21:21 ]
Předmět příspěvku: 

proc escort kterej je tezsi nez fiesta a motor stejnej? pokud to teda myslis se printama vazne

ale neco mi rika ze fordu se nejak nedari vyrobit atmo 1,6 ktera by fakt jela, myslim ze 8V je spatna cesta, jestli je nejaka fordi 1,6 konkurence schopna v dnesni dobe tak se obavam ze az duratec

Autor:  Jimmy [ 28 čer 2007 21:47 ]
Předmět příspěvku: 

Myslím, že Miloš to vystihl přesně tou jednou větou. A sesadit vysokotáčkové hondy s escortem 8V - ehm ehm asi ne nooo.

Autor:  PH [ 28 čer 2007 22:34 ]
Předmět příspěvku: 

Da se to resit treba dvema karburatorama, to by mohlo pomoct a navic to projde i pres pravidla (esca se s dvema karbecama delaly) ale jestli to bude stacit na vteca to asi nee. 8v ma vyhodu ze tahne odspodu. Dobra na tohle je taky prevodovka z dieslu. Ale zkusit se ma vsechno :wink:

Autor:  O.S.L.I.K. [ 29 čer 2007 03:29 ]
Předmět příspěvku: 

Prevodovku bych dal jako ma Milos z RS Turbo. Jenze 1,6 x 1,3 za sport karbce asi nad 1,6.

Milosi a co 1,6 zetec na weberech?

Autor:  milos.l [ 29 čer 2007 10:40 ]
Předmět příspěvku: 

1,6 zetec je podle me na tyhle ucely nesmyslne tezkej a velkej, seriovej vykon taky nic moc a upravujou se prevazne 1,8 a 2.0 takze moc dilu na to nebude

ten duratec uz je sehnatelnej, to by nejakej potencial mit mohlo, ale v 1,6 sem to jeste nevidel nekoho upravovat

ono jestli webery nebo 4klapka uz vyjde nastejno, jak cenove tak i ladenim, dosahovany vykony srovnatelny, tak asi zalezi kdo radsi ladi s NB v ruce a kdo sroubovackem. Webery podle me jednoznacne na motor co ma rozdelovac, kdyz uz ladit nejakou ecu kvuli zapalovani, tak uz muze i vstrikovat, ne?

na prevodovku s dlouhym pomerem bych moc nesazel, a ta kratka poterbuje motor co se toci, ja s tim startuju dle gum atd tak ze 3-4000 poustim spojku a tak akorat stiham dvojku nez to vleti do omezovace pres 7.

nevsiml sem si ze by treba anglicani upravovali tyhle motory, 1,6turbo ano, ale v atmosfere je to asi mrtvy...

sory ale hondy sou jinde... me stacil nedavno Type-R, jeste ze je to tezky a trochu neohrabany, motoricky na seriovku neuveritelny

Autor:  LeMans [ 29 čer 2007 10:45 ]
Předmět příspěvku: 

hele, říkáš, že je to do tuningové firmy - nebylo by aj z marketingového hlediska lepší poladit 1,8mu? Tyhle motory upravuje mnohem víc lidí,než 1,6, takže to bude rozhodně lepší řešení... pokud se tedy nechcete řadit k těm, kteří budou lidem tvrdit, že do 1,6 zetecu dají čip a zvedne se výkon o 15koní..

Autor:  milos.l [ 29 čer 2007 10:49 ]
Předmět příspěvku: 

1,8 je na sprinty nesmysl podle me... a kdyz tak zas jedine ve fieste a vyuzivat vahovyho rozdilu, stejne bude jezdit s 2l... skoda ze puma je tech blbejch 1648ccm nebo kolik presne... bejt to 1600 a o par koni min tak by to bylo konkurenceschopny, mezi dvoulitrama zajede co?

Autor:  PH [ 29 čer 2007 13:40 ]
Předmět příspěvku: 

1,8 je na sprinty nepozitelna, protoze jsou kategorie do 1,6 a pak az do 2,0
Dvojite karburatory jsou asi nejlepsi varianta, protoze splnuji podminky na kategorii tuning (pokud plati porad stejna pravidla) muzes mit motor z jakehokoliv serioveho Forda a musi zustat zachovany pocet karburatoru, coz zrovna u tohohle je splneno. koeficientem se prepocitava jenom turbo nebo wankel. Ale mozna to zmenili, nastudovane jsem to mel pred par lety.
karburatorova priruba se sehnat da na 1,6 pomerne bez problemu a dva dvojite kerbecy taky nejsou zase az tak drahe, 4 klapka je financne dost nesrovnatelna.
Prevodovka z RST ma vyhodu v samosvoru (asi 10%), dieslova ma zase kratke stupne, coz by k tomuhle ucelu bylo myslim vhodnejsi.

Jeste by neskodilo napsat, jaky je to esco typ u tohohle myslim plati, cim starsi, tim lepsi, idealne mk2

Autor:  LeMans [ 29 čer 2007 13:46 ]
Předmět příspěvku: 

tak v tom případě potunit rs2000 motor...

Autor:  Martin_in_Capri [ 29 čer 2007 13:57 ]
Předmět příspěvku: 

LeMans píše:
tak v tom případě potunit rs2000 motor...


Jeden nápad bych měl... :-D

Ve výsledku by to mohlo hodit tak 200koní... Možná víc... A bude to pořád vypadat RS2000... :-D

Autor:  PH [ 29 čer 2007 14:47 ]
Předmět příspěvku: 

200 kobyl v atmosfere dokaze i hondi 1,6... a na S2000 v dvoulitrech asi ford mit moc nebude... Na sprinty by mohl byt konkurenceschopny mozna tak hodne poladeny kosac

Autor:  angličák [ 29 čer 2007 15:15 ]
Předmět příspěvku: 

Martin_in_Capri píše:
LeMans píše:
tak v tom případě potunit rs2000 motor...


Jeden nápad bych měl... :-D

Ve výsledku by to mohlo hodit tak 200koní... Možná víc... A bude to pořád vypadat RS2000... :-D


I strejda BURTON tvrdí, že RS 2000 je na ladění vcelku špatně použitelné, naši "kamarádi" z anglie maj v oblibě spíše Zetecy ( 2.0, 1.8 ), na který se dá koupit cokoliv, takže pokud ladit auto na sprinty, tak asi fianu XR2i 16V 130 HPm, nebo do ní rovnou vklínit 2.0 Zeteca, ale prdět se s 1.6 CVH nebude moc efektivní...

Autor:  PH [ 29 čer 2007 15:37 ]
Předmět příspěvku: 

to CVH by se po dostatecne uprave mohlo asi dostat tak na uroven Vtecu v zakladu... a ted je jeste otazka, jestli to dokaze prenest na silnici, coz honda bohuzel zvlada dost dobre.
Treba sade 130LR je "jen" 1,3 a dokaze predjet na sprintu i Porsche...

Autor:  nepaltuning [ 30 čer 2007 10:52 ]
Předmět příspěvku: 

Do sprintů se počítají koeficienty jen na turbo, wankel, kompresor a NOS. Výmto jistě, protože sesprintů účastním pravidelně s mím soukromím autem Fiat Coupé 2,0 turbo, je to dvoulitr a jezdím se všema subaru a mitsubishi, ale v TM Drag Cap, jsem docela úspěšnej si myslim a bude líp.

K tomu motoru RS2000, ten by určitě vyhrával kdybych do toho mohl investovat cca600000. Za tuhle částku se pořídí motor se 600 koňmi jezdí ho starej Pech na rallycrossu, ale bohužel muj strejda onasis mi nato nechce přispět. Takže nezbejvá než skusit 1,6, za když se to povede bude jedinečný.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/