fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

motor 1,8 16v-výkon
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=7&t=11183
Stránka 1 z 1

Autor:  Raca [ 30 čer 2007 21:51 ]
Předmět příspěvku:  motor 1,8 16v-výkon

Zdravím všechny, potřeboval bych poradit co by se dalo udělat s mým motorem 1,8 77kw kdybych chtěl zvýšit výkon.Jestli mi pomůže kit sání,nebo výfuk atd. V čem vlastně spočívá ten výkonovyý rozdíl mezi tímto motorem a tím 1,8 96 kw?? :shock: :shock:

Autor:  Lukas1 [ 30 čer 2007 22:01 ]
Předmět příspěvku: 

Z vlastní zkušenosti s oběma motorama na stejný převodovce ti můžu říct, že spásnej nejni ani jeden. 96kW jde víc točit ale živější neni. Prostě jsou oba v escu nemastný neslaný.
Rozdíl je v klapce, vačkách, ŘJ, a výfukových svodech. 96kW má ještě navíc ostřik pístů, ale to není až tak stěžejní

Autor:  Raca [ 30 čer 2007 23:13 ]
Předmět příspěvku: 

J tak, no takže v podstatě by se dalo říct, že s tim toho až zas tak moc nenadělám že. Já s 96 kw fordem nejel,tak to nemužu ani porovnat,jen jsem myslel že ten rozdíl výkonu není malej a měl by bejt dost znát)) Tohle co mám jede celkem solidně, ale ten větší zátah jde až tak od 4000 ot.

Autor:  Lukas1 [ 01 črc 2007 11:21 ]
Předmět příspěvku: 

netvrdím, že tam ten výkon nebude, to ne, ale papírovejch 25k se zdá být víc než tak jak to pojede. Točivej moment se až tak nezmění a výkon je dotočenej zhruba tisícem otáček navrch, a to je oblast, kde bude vidět opravdu rozdíl (od 5000 do cca 6500)

Autor:  mrazik [ 02 črc 2007 12:47 ]
Předmět příspěvku: 

Lukasi nemastny neslany ? To neni tak uplne pravda. 96kW verze se lisi hlavne ostrejsima vackama, ktere vyuzije jinak naprogramovana ridici jednotka - to znamena od cca 4500 otacek nasleduje mirny kopanec a tahne az do omezovace 7000 otacek - aspon takto to vnimam ja. Treba ve srovnani s 1.6 16V je vykon citelne vetsi.

Autor:  Lukas1 [ 02 črc 2007 14:36 ]
Předmět příspěvku: 

oproti 1,6 to rozdíl je, ale oproti 1,8 jsem ho pocítil spíš na papíře. A třeba ta moje 130k byla mizerná, protože už třeba trojce se na omezovač až tak moc nechtělo, spíš tak do 6500 a pak už to bylo přetáčení.
Ale při prvním svezení se 130k escem jsem byl sklamanej. Prostě od 130k jsem čekal víc.

A ty vačky nejsou ostřejší, jak na 77kW tak na 96kW maj 245° lišej se o cca 1mm vyšším zdvihem

Autor:  Raca [ 02 črc 2007 21:11 ]
Předmět příspěvku: 

No mě u tý 77kw ten kopanec právě přijde kolem 4000 možná malinko dřív,je to docela příjemný,takový zmizík :lol: Ono to nejede špatně,třeba na 4ku se krásně jede od130 do 160 i vic. Ale proč třeba ten novější model má 85kw? Jaký je rozdíl?Mě by hlavně zajímalo,jestli můžu udělat nějakou úpravu,která by ten výkon trochu zvedla,nebo spíš aby to šlo dřív od spod.

Autor:  milos.l [ 02 črc 2007 22:27 ]
Předmět příspěvku: 

no ted sem se byl svizt svym neco jako "130Hp" a vratil sem se nadsenej, ale to vas nezajima, spis ze nekdy na podzim bych moh mit dva komplety na prestavbu na 130Hp - jednotky, vacky, klapky... vse...

ale prodam az bude behat novej motor

Autor:  mposchl [ 03 črc 2007 08:54 ]
Předmět příspěvku: 

vy si tu stezujete na 77kW, 85kW ci 96kW a my s 66kou mame rikat co? :D Ja si treba na jeji vykon vubec nestezuju...je to tak akorat...bylo by prijemnejsi silnejsi auto, ale v tom bych se uz asi zabil, protoze bych fakt lital jako silenec ;)

sory za OT

Autor:  Lukas1 [ 03 črc 2007 11:06 ]
Předmět příspěvku: 

já bych to shrnul asi následovně, kdo chce aby auto do cca 160kmh plynule zrychlovalo pak by mu 96kW mohlo vyhovovat, kdo chce aby ho auto po sešlápnutí plynu vpálilo do sedačky, ten z 96kW esca nadšenej nebude........

Autor:  angličák [ 03 črc 2007 20:31 ]
Předmět příspěvku: 

Lukas1 píše:
já bych to shrnul asi následovně, kdo chce aby auto do cca 160kmh plynule zrychlovalo pak by mu 96kW mohlo vyhovovat, kdo chce aby ho auto po sešlápnutí plynu vpálilo do sedačky, ten z 96kW esca nadšenej nebude........


K tomu je prej dobré RS...co sem slyšel....to údajně má prej jet výborně....

Autor:  mrazik [ 04 črc 2007 14:37 ]
Předmět příspěvku: 

Lukasi me motor nepolevuje do omezovace, proste tahne porad. Nevim cim je to dane, asi velkmi dobrym stavem. Od 4500 citim vetsi zatah a ten nepolevuje nez me chyti omezovac.

Autor:  Lukas1 [ 04 črc 2007 20:35 ]
Předmět příspěvku: 

No to máš kliku to ten můj moc nechtěl, jednička dvojka okamžitě, trojka už na omezovač moc nechtěla, a na čtyrku 6500 a dost.
Ale teď už se dostal do stavu, že omezovač je opravdu omezovač, a zvládá dokonce i ten kopanec do sedačky.
Hele a s tím omezovačem mě ho na jarově chytili až cca v 7300.

Autor:  mrazik [ 05 črc 2007 10:10 ]
Předmět příspěvku: 

Je to mozny, ze to je 7300, tech 300 se na otackomeru dost blbe pozna.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/