fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

NO IDE TO LEPSIE
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=7&t=11428
Stránka 1 z 2

Autor:  alfik [ 16 črc 2007 19:03 ]
Předmět příspěvku:  NO IDE TO LEPSIE

dnes som si pod skrtiacu klapku urobil asi 3 cm podlozku, ktorou som predlzil sacie potrubie no nato ako bolo dnes teplo mam pocit ze to ide lepsie hlavne to taha lepsie od spodku musim ju este prerobit lebo som to robil len tak na rychlo :D
[/code][/quote]

Autor:  alfik [ 16 črc 2007 19:28 ]
Předmět příspěvku: 

este to pojdem dnes otestovat
vyskusam za kolko 0- 100 a potom vam poviem

Autor:  alfik [ 16 črc 2007 20:29 ]
Předmět příspěvku: 

no tak preve som to doskusal na z nuli na sto mi to da za 11s a to mam 215/45 R 16 na 9 palcovich diskoch a okolo 60 kilo muziky v kufru a vonke je okolo 33 stupnov no myslim ze to ide super
co vi nato

Autor:  alfik [ 16 črc 2007 21:14 ]
Předmět příspěvku: 

co mi neverite

Autor:  dj.DEKL [ 16 črc 2007 21:27 ]
Předmět příspěvku: 

Hoď sem foto :wink:

Autor:  alfik [ 16 črc 2007 21:29 ]
Předmět příspěvku: 

foto zatial nemam ale dodam

Autor:  alfik [ 17 črc 2007 15:52 ]
Předmět příspěvku: 

hm asi si to dam patentovat ide to perfekte citelni rozdiel

Autor:  dj.DEKL [ 17 črc 2007 17:28 ]
Předmět příspěvku: 

A jak si k tomu došel, že si to takhle upravíš? Proč se zvedne výkon?

Autor:  alfik [ 17 črc 2007 17:53 ]
Předmět příspěvku: 

NO CITAL SOM V KNIZKE TUNING SKODA 105-130 POD KARBEC MAM DAT ZOPAR TYCH PODLOZIEK NAVIAC ZE TO PREDLZUJE SACIE POTRUBIE A TYM SA ZRYCHLUJE PRIETOK VZDUCHU. UROBIL SOM SI BUGGYNU ZO SKODY 100 PREVODOVKA 120 A TAK SOM POD TEN KARBEC TIE PODLOZKY DAL KAMOS MA TAKU ISTU BUGGY AJ VAHOVO ROVNAKE ALE MOTOR MA Z 120TKY BOLI SME NA LETISKU NO A NEMAL SANCU BOL SOM PRED NIM ASI O PET METROV MIN TAK MA NAPADLO TO UROBIT AJ NA ESCU A MYSLIM ZE FAK TO IDE LEPSIE NEVIEM KOLKO TEBE DA NA STOVKU ALE MNE TO DALO ZA 11s A TO V TAKYCH PODMIENKACH JAK SOM PISAL VISSIE

Autor:  alfik [ 17 črc 2007 18:22 ]
Předmět příspěvku: 

VSADE NA INTERNETE SOM SA DOCITAL ZE ESCORT 1.6 16V DA Z 0 NA 100 ZA 14s MNE TO DALO ZA 11s ZA HORE UVEDENICH PODMIENOK NO NENI TO SUPER A MAM NAJAZDENICH OKOLO 120 000 KM A TO FAKT NEKECAM

Autor:  mrazik [ 17 črc 2007 18:52 ]
Předmět příspěvku: 

Prosim okamzote prestan psat velkymi pismeny.
Diky

Autor:  alfik [ 17 črc 2007 19:44 ]
Předmět příspěvku: 

ok promin

Autor:  angličák [ 17 črc 2007 20:00 ]
Předmět příspěvku: 

V jádru si myslím, že to co zde popisuješ je kravina, která pokud funguje, tak rozhodně ne v tomto rozsahu....a pokud jo, tak si jdu pod klapku na RS namontovat metrovou trubku a nepotřebuju ani coswortha....

Autor:  dj.DEKL [ 17 črc 2007 20:02 ]
Předmět příspěvku: 

:smt082

Autor:  alfik [ 17 črc 2007 20:15 ]
Předmět příspěvku: 

no kravina to celkom neni lebo to mam odskusane a ked neveris prid do holic a ti to ukazem momentelne tu pracujem

Autor:  alfik [ 17 črc 2007 20:24 ]
Předmět příspěvku: 

aby si to lepsie pochopil http://www.fordfans.cz/efi/efi.php?p=tuning sacie potrubie

Autor:  Wizzy [ 17 črc 2007 22:17 ]
Předmět příspěvku: 

Podle mě pleteš hrušky s jabkama :-D

Autor:  Xan [ 17 črc 2007 22:37 ]
Předmět příspěvku: 

hehe.... dobra finta, ovsem neucinna. proudeni vzduchu je sice rychlejsi.....ale objemovy prutok je KONSTANTNI....takze tam vic vzduchu timto zpusobem neprotlacis :D

Autor:  Lukas1 [ 17 črc 2007 23:30 ]
Předmět příspěvku: 

no pro dosažení vetšího výkonu se potrubí zkracuje, nikoli prodlužuje. Pak se jedná o tzv tlakové plnění. Ale zkracujou se větve, které jsou od válců samostatné, nikoliv po jejich slučení do jedné. Ale není to tak že zkrátíš a okamžitě pojedeš rychlejc, když se to přežene tak je to spíš na škodu a výkon to třeba i přidá, ale za cenu nepoužitelného točivého momentu.

Ale můžeš nás přesvědčit dojeď na brzdu a nech to změřit s a bez.......... ;-)

Autor:  mrazik [ 18 črc 2007 09:44 ]
Předmět příspěvku: 

Alfiku jsi naprosto ukazkovy pripad placebo efektu.

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/