fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 28 dub 2024 15:52

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 69 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 23 zář 2007 12:48 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 pro 2006 16:54
Příspěvky: 165
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Zdravím,
nevíte někdo jak výrazně zvýšit výkon u tohoto motoru? Zajímá mě možnost instalace turba a další přestavby, popřípadě (v krajní nouzi) i výměna za jiný pasující motor. Představoval bych si ve finále něco kolem 150kW. Scháním návody, rady, odkazy.. prostě cokoliv se toho týká.

_________________
Ford Escort Combi 1.8 16V Zetec (MKVII, 85kW/115PS), výroba 12/97, ABS, prokluz, klima, servo, sportovní sedačky...

http://www.muzikadoauta.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 zář 2007 19:39 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 12 kvě 2005 22:13
Příspěvky: 483
Bydliště: Kostelec nad Orlicí
Ahoj, pokud chceš mít takovýhle výkon, tak si rovnou kup jiný auto a na úpravu Escorta zapomeň.

_________________
Prodáno: Escort MKVII 1,6 16V r.v.98, nový majitel z něho bohužel udělal vrak, vidím ho každý týden, ach jo :-(

Chci se vrátit k Escortu, ale už ke kabriu MKIV nebo MKVII v super stavu s Cosworth kolama

Seat Leon


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 zář 2007 19:59 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 pro 2006 16:54
Příspěvky: 165
Bydliště: Žďár nad Sázavou
no a kdybych na tom výkonu slevil... třeba o 150-160HP jsem už někde četl.. Popřípadě nevíte někdo jakej jinej motor by do toho šel co nejlehčeji napasovat?

_________________
Ford Escort Combi 1.8 16V Zetec (MKVII, 85kW/115PS), výroba 12/97, ABS, prokluz, klima, servo, sportovní sedačky...

http://www.muzikadoauta.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 zář 2007 20:02 
Asi RS2000, ale to bys urcite musel dat jinou prevodovku, brzdy, napravy atd. To uz bych si radsi koupil normalne RSo ( v celku :D)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 zář 2007 20:06 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 pro 2006 16:54
Příspěvky: 165
Bydliště: Žďár nad Sázavou
a co to turbo?

_________________
Ford Escort Combi 1.8 16V Zetec (MKVII, 85kW/115PS), výroba 12/97, ABS, prokluz, klima, servo, sportovní sedačky...

http://www.muzikadoauta.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 zář 2007 20:25 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 čer 2004 21:42
Příspěvky: 5161
Lucky píše:
Asi RS2000, ale to bys urcite musel dat jinou prevodovku, brzdy, napravy atd. To uz bych si radsi koupil normalne RSo ( v celku :D)


Na druhou stranu, takový RS kombík by mohl být velmi zajímavý... :lol:

_________________
Escort Mk.III XR3i 1.8 16V / 1.3 Tuzex/ 1.6 XR3i cabrio/ 1.6 Express automat/ 1.8 D Express

www.vh-autoservis.cz

Úpravy/ opravy/ renovace
604 133 132


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 zář 2007 20:30 
To teda jo! Me uz to jednou napadlo, ale to by byla pracicka jedine pro tebe, Angli:D Muzes zacit :D


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 zář 2007 20:34 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
nejjednodušší je si tam narvat motor z RS2000 (110kW standart). Jde napasovat i na standartní převodovku, tak jak je. Chce to ale vyměnit komplet motorovou elektriku (o jednotce nemluvě), což už je trochu náročnější. Výhoda je, že se později dá postupně snadno pokračovat s výměnou převodovky, podvozku, brzd, kol... Přeci jen zvýšení výkonu motoru je jen první krok, musí se to taky udržet na silnici.
Ve tvém případě je úplně nejjednodušší úprava stávajícího motoru na XR3i (96kW, 130 koníků) - dá se sehnat kit, nebo věci z jetého XR3i (jednotka, vačka a pár dalších věcí) - a nebývá to ani nijak drahé.
Překopat atmosféru na turbo je větší ořech, než se může zdát - za prvé se musí snížit kompresní poměr, a teď jakým způsobem - kratší ojnice, jiná kliková hřídel nebo šprajc pod hlavu? Většinou se to řeší tlustou podložkou pod hlavu, protože to se nechá vyrobit, ale to nemusí být právě optimální řešení. Ale to je jen první věc, ještě náročnější je potom naučit řídící jednotku motoru pracovat s turbem....

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 zář 2007 20:49 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Wizzy klasicka prevodovka by mela hodne kratkou zivotnost. Nezvladla by takovy kroutici moment a udelala by papa. Taktez napravy se na ten vykon netvari moc nadsene a rozdil tech v RS je viditelny.
Co se tyce turba, tak v anglii jiz nekolik Zetecu jezdi s vykonem pres 200 koni. Musi se vymenit hooodne veci a neni to moc drahe. Pokud se to udela poradne, bavime se o cenovce kolem 100 tisic.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 zář 2007 20:51 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 pro 2006 16:54
Příspěvky: 165
Bydliště: Žďár nad Sázavou
a ten kit na XR3i lze sehnat kde? Jinak našel jsem tohle: http://www.gude.com/turbo/focus.html

_________________
Ford Escort Combi 1.8 16V Zetec (MKVII, 85kW/115PS), výroba 12/97, ABS, prokluz, klima, servo, sportovní sedačky...

http://www.muzikadoauta.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 zář 2007 20:58 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 čer 2004 21:42
Příspěvky: 5161
To Wizzy....netvrdil bych že RS motor jde jen tak na obyč převodovku, minimálně má větší setrvák a přítlačák...kterej by musel bejt jinej...podle mne tedy...ale myslím že obyč převovoka by to nějak kousla, třeba z RS turba se samosvorem...

_________________
Escort Mk.III XR3i 1.8 16V / 1.3 Tuzex/ 1.6 XR3i cabrio/ 1.6 Express automat/ 1.8 D Express

www.vh-autoservis.cz

Úpravy/ opravy/ renovace
604 133 132


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 zář 2007 21:03 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 čer 2004 21:42
Příspěvky: 5161
Lucky píše:
To teda jo! Me uz to jednou napadlo, ale to by byla pracicka jedine pro tebe, Angli:D Muzes zacit :D


Já klidně začnu, motor a všechno mám, ale kdo si jej ode mne koupí a podstoupí zdlouhavý proces precizní přestavby????Kdo na to tady má???Hlavně finance?
Odpovím si sám...nikdo...

_________________
Escort Mk.III XR3i 1.8 16V / 1.3 Tuzex/ 1.6 XR3i cabrio/ 1.6 Express automat/ 1.8 D Express

www.vh-autoservis.cz

Úpravy/ opravy/ renovace
604 133 132


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 zář 2007 21:09 
To je bohuzel pravda. Mit finance, sel bych do toho.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 zář 2007 21:10 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 pro 2006 16:54
Příspěvky: 165
Bydliště: Žďár nad Sázavou
tak pro zajímavost kolik by to cca bylo? :)

_________________
Ford Escort Combi 1.8 16V Zetec (MKVII, 85kW/115PS), výroba 12/97, ABS, prokluz, klima, servo, sportovní sedačky...

http://www.muzikadoauta.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 zář 2007 21:16 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 čer 2004 21:42
Příspěvky: 5161
pivasek píše:
tak pro zajímavost kolik by to cca bylo? :)


Moc...pokud bych to měl dělat já, tak moc, protože abych se mohl nabeton zaručit za kvalitu finálního stavu, tak by se toho muselo fest repasovat...

Ale nacpat to tam tak jak to je je taky cesta..jediný trochu problém který vidím, je propojit elektriku...ale i to se dá...

_________________
Escort Mk.III XR3i 1.8 16V / 1.3 Tuzex/ 1.6 XR3i cabrio/ 1.6 Express automat/ 1.8 D Express

www.vh-autoservis.cz

Úpravy/ opravy/ renovace
604 133 132


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 zář 2007 21:23 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
jestli v tom je zetec tak u něj zůstaň, a pojď cestou 2.0 z mondea, motor seženeš, dáš do perfektního stavu, a jsi přes 130k sériovym motorem. Na to hodíš svody, vejfuk a fastroad vačky a divil bych se kdyby se to kolem 160-170nedostalo.
Pokud výš, tak ještě ostřejší vačky, kanály, standalone jednotka, případně i kovanej a lehkej spodek. +4klapka. A přes 200hp se dá... ale to už je o hroznejch penězích. Hodně profi udělaný 2.0 zeteky maj i kolem 220Hp.

Pokud na to máš znalosti a prachy tak oturbit se to nechá, jezdí jich celkem dost, samozřejmě mimo čr. Počítej 100tis jak nic a rok než to vychytáš.

Jde o to co s tím chceš dělat, jezdit? Normálně jezdit s tím téměř nepůjde. Předpokládám spíš showcar, od kterýho chceš aby to jelo...

Koukám co máš v podpisu... než se do něčeho pustíš tak studuj, hledej... Měsíce, klidně roky... Protože pokud do toho neplánuješ vrazit fakt 100tis z fleku do motoru a nechat to někoho udělat, tak je to bez vědomostí cíl nereálnej. Ušetříš spoustu času a peněz když budeš skutečně vědět co děláš, takovýhle zvyšování výkonu na NA už není sranda.

Ale nechci tě odradit, naopak, ale je to běh na dlouhou trať.

Divím se že tu nepadlo nic jako RS2300 :D ale o tom tu dofám jiní vědí víc

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 zář 2007 21:28 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 čer 2004 21:42
Příspěvky: 5161
RS2300, to je taky krásná přestavba...ale furt to chce mít ten základ z RS2000...že ano..takže přebastl na RS a pak další level....

jinak ej to v jádru kombinace TOP RS2000, blok Galaxy/Scorpio 2.3 DOHC, vana RS 2000, zbytek RS 2000, vcelku báječný základ s velmi dobrým potenciálem...

_________________
Escort Mk.III XR3i 1.8 16V / 1.3 Tuzex/ 1.6 XR3i cabrio/ 1.6 Express automat/ 1.8 D Express

www.vh-autoservis.cz

Úpravy/ opravy/ renovace
604 133 132


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 zář 2007 22:12 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 pro 2006 16:54
Příspěvky: 165
Bydliště: Žďár nad Sázavou
milos.l píše:
....
Jde o to co s tím chceš dělat, jezdit? Normálně jezdit s tím téměř nepůjde. Předpokládám spíš showcar, od kterýho chceš aby to jelo...
....


V tom úplně jasno nemám, ale je to nejpravděpodobnější možnost ;)

milos.l píše:
....
Koukám co máš v podpisu... než se do něčeho pustíš tak studuj, hledej... Měsíce, klidně roky...
....


to už není tak aktuální, trochu jsem se v tom už taky zdařile vrtal, ale samo zatím nic extra, spíš jen základ.. Rozhodně letos s ničím velkým už začínat nebudu, přes zimu studovat a v létě možná snad i začít :) Teď maximálně zkusit udělat tu 130HP když seženu kit nebo všechny díy..

_________________
Ford Escort Combi 1.8 16V Zetec (MKVII, 85kW/115PS), výroba 12/97, ABS, prokluz, klima, servo, sportovní sedačky...

http://www.muzikadoauta.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 zář 2007 22:16 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
akorát pokud by s tím chtěl něco jezdit tak se dostane do kat. nad 2 litry... Což je otázka zdali je výhoda nebo ne... jak kde... 2litry bejvaj výborně obsazený všude...

je hrozný co všechno vymyslíme... ale kdo to zaplatí? :-D proto nemám rád auta :-D ano je to o penězích, ale větší problém vidim v tom že nenávratně - co se úprav týče. Hlavně tady v čr když už po mě někdo něco koupí tak za nějaký nesmyslný prachy že si to radši nechám...

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 zář 2007 22:21 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 pro 2006 16:54
Příspěvky: 165
Bydliště: Žďár nad Sázavou
peníze peníze peníze, to je jasný, ale tak sou od toho aby se utrácely :D Nevíte teda někdo o tom kitu na přestavbu na 130HP XR3i?

_________________
Ford Escort Combi 1.8 16V Zetec (MKVII, 85kW/115PS), výroba 12/97, ABS, prokluz, klima, servo, sportovní sedačky...

http://www.muzikadoauta.cz


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 69 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz