fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 28 dub 2024 05:45

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 69 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 zář 2007 22:25 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
pivasek píše:
milos.l píše:
....
Jde o to co s tím chceš dělat, jezdit? Normálně jezdit s tím téměř nepůjde. Předpokládám spíš showcar, od kterýho chceš aby to jelo...
....


V tom úplně jasno nemám, ale je to nejpravděpodobnější možnost ;)

milos.l píše:
....
Koukám co máš v podpisu... než se do něčeho pustíš tak studuj, hledej... Měsíce, klidně roky...
....


to už není tak aktuální, trochu jsem se v tom už taky zdařile vrtal, ale samo zatím nic extra, spíš jen základ.. Rozhodně letos s ničím velkým už začínat nebudu, přes zimu studovat a v létě možná snad i začít :) Teď maximálně zkusit udělat tu 130HP když seženu kit nebo všechny díy..


musíš vědět co od toho chceš...

a co se úprav motoru týče... je obrovskej rozdíl v tom upravit atmosféru "trošku" a pořádně. Zrovna u toho 2.0 zeteku vidím takovej zlom kolem těch 150-160k. Nejdřív je to vcelku sranda, ale najednou ti hromadně přestanou stačit sériový díly, a elektronika...

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 zář 2007 23:34 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2006 12:35
Příspěvky: 2896
Bydliště: poblíž Hodonína
Tak mě napadá co třeba kombinace: vstřiky z XR, fast road a čip jednotky? Myslím, že jen tyto tři věci a jsme někde u 140K. Samozřejmě pokud zbytek motoru je v TOP stavu.

Potom svody, výfuk, vyleštit kanálky, ..... cenově všechno tak kolem 25-30tis a výkon by mohl být někde u 150k. Nebo se moc pletu??

_________________
1)Ford Mondeo MKIII 2,5 V6
2)Ford Escort MKVII 1.8 16V, NA PRODEJ r.v. 06/97, 85kW,klima,servo,ABS,2xairbag,2xel. okna, ALU 15", rádio pioneer, modré podsvícení palubky, alarm s DO a odskokem,palubní PC, SuperSport 40/40, rozpěra př. tlumičů, čirá zadek, čirá předek+xenony


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 zář 2007 23:50 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 čer 2004 21:42
Příspěvky: 5161
Jimmy píše:
Tak mě napadá co třeba kombinace: vstřiky z XR, fast road a čip jednotky? Myslím, že jen tyto tři věci a jsme někde u 140K. Samozřejmě pokud zbytek motoru je v TOP stavu.

Potom svody, výfuk, vyleštit kanálky, ..... cenově všechno tak kolem 25-30tis a výkon by mohl být někde u 150k. Nebo se moc pletu??


A když vidím ten součet, tak se po těžkém boji dostaneš na výkon RS do kterého když narveš ten rozpočet co píšeš, tak si zas o level výš...třeba někde u 180 - 190 koní...a u té natuněné XR budeš muset stejně řešit nakonec bytelnější převodovku, poloosy, brzdy a tak...

_________________
Escort Mk.III XR3i 1.8 16V / 1.3 Tuzex/ 1.6 XR3i cabrio/ 1.6 Express automat/ 1.8 D Express

www.vh-autoservis.cz

Úpravy/ opravy/ renovace
604 133 132


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 zář 2007 23:51 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 čer 2004 21:42
Příspěvky: 5161
Spíš by stálo za to, aby se pán dotyčný v prvé řadě rozmysle, co po tom autě chce a kolik na to má, pak se dá od toho dovodit, jestli tuning bude jen formou filtru sání a vybraného laufu a nebo sofistikovaného ladění motoru.

Ono je to především jen a jen o penězích....

_________________
Escort Mk.III XR3i 1.8 16V / 1.3 Tuzex/ 1.6 XR3i cabrio/ 1.6 Express automat/ 1.8 D Express

www.vh-autoservis.cz

Úpravy/ opravy/ renovace
604 133 132


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 zář 2007 02:00 
Offline
to je L.A.M.A.
Uživatelský avatar

Registrován: 22 dub 2005 10:36
Příspěvky: 2622
Bydliště: Plzen - in the Ghetto u zimaku :)
koukal sem na ebayi na turbo kit na 2.O zetec a chteji za nej 1900 euro. Coz je sakra darda, a pisou o 350 hp. Jenze kdo ti to postavi a naladi.

Pokud mas Zetec tak s Fastroad vackama, svodama, vyfukem, upravenou rj, sanim a lizlou siskou budes na tech 160 - 170 hp urcite a myslim si ze na to aby si ujizdel octavkam atd. to bude stacit, stejne s vice konema na predni naprave uz bude problem.

_________________
Hádky malých parchantů mě nezajímají tak mi do nich netahejte.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 zář 2007 06:38 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 pro 2006 16:54
Příspěvky: 165
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Samo je tam 1.8 16V ZETEC... Se mi to přes noc trochu rozleželo v hlavě a:
- chtěl bych tam nechat origo motor, krom volnoběžnýho ventilu šlape jak hodinky, má nalítáno necelých 90 000km
- cíl by byl co nejvyšší výkon bez nutnosti výměn a úprav nápravy, převodovky, tzn úpravy jen na sání, "samotným motoru", svody, výfuk a ŘJ
- zaměření - sprinty a podobné
- jsem ochotnej do toho nalít tak 50-60k

_________________
Ford Escort Combi 1.8 16V Zetec (MKVII, 85kW/115PS), výroba 12/97, ABS, prokluz, klima, servo, sportovní sedačky...

http://www.muzikadoauta.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 zář 2007 09:42 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 31 led 2006 09:24
Příspěvky: 3201
Bydliště: Medlovská vrchovina
tak tam dej 130 hp kit, k tomu svody, sání, výfuk, to by mohlo pro začátek stačit - no ne? navíc jde o to, že když tam narveš na stávající motor velký výkon, tak se stejně ostatním věcem nevyhneš - jinak si roztrháš převodovku, poloosy apod. Navíc bych ti velmi silně doporučoval si tam dát brzdy z RS2000 - to bych udělal skoro jako první věc - pokud s tím budeš chtít normálně jezdit, tak bych to považoval skoro za povinnost...

_________________
SATAN: ford escort N7A.. pekelná hračka.. a hroznej HAJZL... :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 zář 2007 10:58 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 pro 2006 16:54
Příspěvky: 165
Bydliště: Žďár nad Sázavou
O.S.L.Í.K. píše:
Pokud mas Zetec tak s Fastroad vackama, svodama, vyfukem, upravenou rj, sanim a lizlou siskou budes na tech 160 - 170 hp urcite a myslim si ze na to aby si ujizdel octavkam atd. to bude stacit, stejne s vice konema na predni naprave uz bude problem.


Tohle by bylo ideální, spokojím se teda i s 150 - 160HP.

Teď vzniká několik otázek: kde koupit vačky, jaký svody, výfuk, co provést s jednotkou, sáním atd atd....

BTW asi už mám špatný svíčky, co doporučujete? Nemusí to bejt to nejlevnější ale zas ani nic moc drahýho, prostě něco co bude ideální pro moje potřeby a za slušnej peníz.

_________________
Ford Escort Combi 1.8 16V Zetec (MKVII, 85kW/115PS), výroba 12/97, ABS, prokluz, klima, servo, sportovní sedačky...

http://www.muzikadoauta.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 zář 2007 20:38 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
zaměření sprinty - taháš sebou baťoh jak kráva kterej ostatní ne... a 1,8 je nesmysl páč budeš stejně jezdit s 2.0 a každej sériovej civic t-r si na konci zapálí cigárko než tam dojedeš

takže myslet to nějak vážně asi nejde, doufám že to děláš pro radost, pohárky to bude zbírat těžko

____

jestli je na ebay kit na 2.0 turbo za necelý 2tis tak mi to přijde naopak levný, odladěný to nebude určitě
____

ale dobrá... vačky se nechaj přebrousit tady, tak 500,- za palec ale moc zkušeností tady s fordíma motorama nikdo nemá, takže bych volil Piper nebo Kent, prodejců najdeš v čr několik. Repro by mělo vyjít tak na 15000 co si pamatuju.

svody - po dobrejch zkušenostech bych upravoval z RS2000, jednoduchý, levný, ikdyž určitě jsou lepší. ST170kový sedne vršek, v místě kde už jsou 2 větve není ani v escortu ani fiestě dost místa a musej se upravit, taky hodně muziky za málo peněz. Jinak nechat na zakázku udělat tady v čr, nerez profi tě vyjdou tak na 15minimálně.

výfuk... mnozí mi budou oponovat, ale trubka a koncák... na silnici to chce i střed nebo se z toho kraválu po...

jednotka - průšvih, EEC naprosto nevhodná pro úpravy, fastroad vačky a svody by to mělo zkousnot i na sériový. Dát tam bezmyšlenkovitě větší vstřiky je nesmysl, ale jinak z RS2000 a 2,3DOHC maj průtok kterej 180-200k zvládne.

sání... průšvih je MAF, zlikvidovat veškerý eko kraviny který ti házej bordel zpět do motoru, vše dobře odstínit tepelně. Na samotný sání bych moc nešahal, porting ale není nikdy na škodu.

vyházet klimu a podobný nesmysly je samozřejmost pokud jdeš po výkonu, menší alternátor není na škodu, setrvák bych neodlehčoval

ad převodovka... osobně jezdím stále BCčko... ano mám lehký auto a malý kola (i kvůli tomu) zdá se že vydrží cca 2000 ostrých km. Takže pokud nepůjdeš do zbytečně velkejch kol což je nesmysl tak nějaký občasný sprinty vydrží, a když ne není to drahá záležitost... tak k tomu přistupuju já

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 zář 2007 20:45 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2006 12:35
Příspěvky: 2896
Bydliště: poblíž Hodonína
To mně by stačilo bohatě 100kW. byl bych nadmíru spokojený.

_________________
1)Ford Mondeo MKIII 2,5 V6
2)Ford Escort MKVII 1.8 16V, NA PRODEJ r.v. 06/97, 85kW,klima,servo,ABS,2xairbag,2xel. okna, ALU 15", rádio pioneer, modré podsvícení palubky, alarm s DO a odskokem,palubní PC, SuperSport 40/40, rozpěra př. tlumičů, čirá zadek, čirá předek+xenony


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 zář 2007 20:47 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2006 12:35
Příspěvky: 2896
Bydliště: poblíž Hodonína
Ještě dotaz: Když si seženu vačky z XR, vstřiky a ŘJ, tak "jenom" přehodím a můžu frčet, že jo? Podotýkám, že nemám EECV, ale IV - stejně jako XRko.

_________________
1)Ford Mondeo MKIII 2,5 V6
2)Ford Escort MKVII 1.8 16V, NA PRODEJ r.v. 06/97, 85kW,klima,servo,ABS,2xairbag,2xel. okna, ALU 15", rádio pioneer, modré podsvícení palubky, alarm s DO a odskokem,palubní PC, SuperSport 40/40, rozpěra př. tlumičů, čirá zadek, čirá předek+xenony


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 zář 2007 20:49 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2006 12:35
Příspěvky: 2896
Bydliště: poblíž Hodonína
Nebo by byla lepší kombinace to co jsem napsal, akorát místo vaček z XR tak Fast road ? + ještě třeba čip?

_________________
1)Ford Mondeo MKIII 2,5 V6
2)Ford Escort MKVII 1.8 16V, NA PRODEJ r.v. 06/97, 85kW,klima,servo,ABS,2xairbag,2xel. okna, ALU 15", rádio pioneer, modré podsvícení palubky, alarm s DO a odskokem,palubní PC, SuperSport 40/40, rozpěra př. tlumičů, čirá zadek, čirá předek+xenony


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 zář 2007 20:55 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
vačky, váha, ecu a klapka myslím...

dočetl jsem se že 2.0 mondi vačky jsou stejný jako 130hp 1,8 ale neověřená informace, můžu proměřit až rozdělám oba motory

vstřiky myslím nejsou nutný, 1,8 i 2.0 maj stejný průtoky co vim... ikdyž se barvou lišej

hafo informací na jednom fóru... odkaz si nepamatuju ale dával sem to do odkazů, přímo fiesta fórum, tam má dost lidí 2.0 ve fiestách, nebo futura

tohle + svody bych dělal, ecu ti to veme a dobrej poměr cena výkon dle mého, a půjde s tím stále docela pohodlně jezdit

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 zář 2007 20:58 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
ještě ty vačky... fastroad vs 130hp 1,8... cenovej rozdíl velikej, takže bych doporučil aspoň zkusit ty 130

a zapomeňte konečně na něco jako "čip" eecIV

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 zář 2007 21:11 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2006 12:35
Příspěvky: 2896
Bydliště: poblíž Hodonína
Tak čip ne?? Takže takové ty nabídky firem jako je nárust 8-10% je sciffi???

Tak dejme tomu, že bych si tam hodil koplet XR kit a jaký by pak byl rozdíl, kdybych tam měl Fast roady?? Bylo by to třeba 140k?? To by byl takový můj cíl nebo spíš hrancie, z důvodu ostatních sériových dílů. A co se týče brzd tak RSové už čekají doma v krabici - to je samozřejmě na prvním místě!!!

_________________
1)Ford Mondeo MKIII 2,5 V6
2)Ford Escort MKVII 1.8 16V, NA PRODEJ r.v. 06/97, 85kW,klima,servo,ABS,2xairbag,2xel. okna, ALU 15", rádio pioneer, modré podsvícení palubky, alarm s DO a odskokem,palubní PC, SuperSport 40/40, rozpěra př. tlumičů, čirá zadek, čirá předek+xenony


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 zář 2007 22:04 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
až to uvidim odbržděný tak tomu uvěřim, scifi to úplně není, ikdyž 10% je teda na atmosféře hodně, ale to je vzít konkrétní auto a den to trápit někde na brzdě, ne jako u ropáků kde stačí nalejt tam naftu, fouknout trochu víc a ono to pojede - a nikdo to moc nebrzdí, obvykle univerzální na danej model. Každopádně na sériovym NA benzínu je to kravina finančně, za těch pár koní to nestojí.

140k? dobrá - dáš 15za vačky, dalších 5 za práci a těch zbylejch pár věcí... to je minimum dle mého ta dvacka.

2.0 zetec koupíš za 10 už pěknej, vyměníš vodní pumpu, jinak vše máš na původním motoru. Přetěsníš zrovna. A 135k to má sériově, ale pojede se ti s tím líp protože to má i krouťák. Dobře, počítejme 30 za tuhle variantu ať máme rezervu a budem dávat dost věcí novejch.

Výhoda je v tom že až tě 140k omrzí můžeš jít dál. Bude to mít lepší průběh vždy. A ani to nebude chlastat jako upravená 1,8.

A když o tom nikomu neřekneš nepozná ža tam není série.

Jedinej zádrhel může nastat v elektrice, ale vy máte všichni v escortech imobilizéry tak by to snad měl jet s 2.0 jednotkou.

Bude to hafo práce tak jako tak, buď tomu věnuješ hromadu času, nebo někoho zaplatíš.

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 zář 2007 23:09 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 pro 2006 16:54
Příspěvky: 165
Bydliště: Žďár nad Sázavou
tak začínám přemejšlet jesi by nebylo lepší koupit Oktávu 1.8T 20V RS (132kW) :lol:

_________________
Ford Escort Combi 1.8 16V Zetec (MKVII, 85kW/115PS), výroba 12/97, ABS, prokluz, klima, servo, sportovní sedačky...

http://www.muzikadoauta.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 zář 2007 23:55 
Offline
to je L.A.M.A.
Uživatelský avatar

Registrován: 22 dub 2005 10:36
Příspěvky: 2622
Bydliště: Plzen - in the Ghetto u zimaku :)
pivasek nebylo :D tou oktou si vytre zadek kde jake RS 2000 a lehce polazene XR3i tez. Na okresce sem nepotkal kokotu ktera by se me XR3i rovnala.

_________________
Hádky malých parchantů mě nezajímají tak mi do nich netahejte.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 zář 2007 06:30 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 pro 2006 16:54
Příspěvky: 165
Bydliště: Žďár nad Sázavou
a jak by to vypadalo kdybych na to hodil 130HP kit a nechal to čipnout?

_________________
Ford Escort Combi 1.8 16V Zetec (MKVII, 85kW/115PS), výroba 12/97, ABS, prokluz, klima, servo, sportovní sedačky...

http://www.muzikadoauta.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 zář 2007 06:50 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 črc 2007 14:07
Příspěvky: 96
Bydliště: Velvary
No myslim, že přeprofilování vačky jsem u Demoa v Kolíně viděl za 9000kč za jednu. Svody se daj koupit na zetec taky u demona za takovejch 10000 což je levnější a hlavně odladěný na brzdě (svody ashley což je celkem kvalita). A přidám jeden dotaz nevíte někdo o svodech na rs turbo??

_________________
Ford Fiesta 1.8 XR2i 16v (130 Hp), rok výroby 1994, nový 16" kola O.Z.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 69 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz