fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 28 dub 2024 07:13

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 69 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 zář 2007 09:10 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
svody na rs turbo občas na ebay, občas na fiesta fóru

svody Ashley co jsem viděl dle obrázků zrovna na zetek se mi ale vůbec nelíběj, jestli myslíme stejný... přijdou mi blbě řešený napojení trubek. Zatím mi připadaj od oka nejlepší ST170, akorát upravit pod motor, ale to nejdůležitější tam je. Myslim že stojej asi 7nový ve fordu, jinak se daj sehnat i jetý. A že si s tim ve fordu vyhráli víc než kdokoliv jinej. Celej ST motor je dost "high flow" co jsem se dočetl. Když navrhovali RS2000 svody taky určitě přemejšleli, a tím přizpůsobením na zetec na tom nic nezměníš. Mrkni na obrázky ashley a origo ST170 a budeš mít jasno :D Ale třeba to funguje...

nechte oktávky v turbu, to auto taky jede, a že jsi nepotkal takovou která by ti stačila bude možná tím že někteří řidiči prostě nejedou pilu... už sem pojel i na okruhu hromadu aut u kterejch věřím že by mi měly ujet.

a najděte mi někde smysluplnej "čip" eecIV když o tom furt mluvíte, v autě který má nějaký slušný koně, odměřený, ne jedna paní povídala že to má 200koní... nevím o nikom kdo by jezdil eecIV v dobře upravenym autě, stejně jako jsem neslyšel že by tuhle jednotku někdo profesionálně ladil třeba na brzdě. Spíš než ladit jednotku to chce zbavit se MAFu - restriktor jak prase, takže buď přechod na MAP, nebo větší MAF a s tím ladit elektroniku. Větší vstřiky a s nimi to ladit. Samozřejmě pokud tomu odpovídaj další úpravy.

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 zář 2007 10:00 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 črc 2007 14:07
Příspěvky: 96
Bydliště: Velvary
No tak já taky neznám firmu, která by čipovala motor nějakým slušným způsobem. To že vyměněj čip a nahrajou novej software tak to neni optimální. Pokud úpravu řídící jednotky tak jedině na brzdě, aby to mělo smysl.

_________________
Ford Fiesta 1.8 XR2i 16v (130 Hp), rok výroby 1994, nový 16" kola O.Z.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 zář 2007 16:00 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
No asi takhle. Dnesni doba plna filmu s tuningem a spousty blbosti se projevuje. Lidi pod timto dojmem si mysli, ze hodit turbo na motor je jenom o turbine, hodit cip je nejlepsi, protoze kdo nema cip, jako by nezil. Lesteny kanaly, svody, to vsechno jsou jako kone, vzdyt to psali v bravicku.
Lidi probudte se. Uprava atmosferickeho motoru je beh na dlouhou trat s nejistym vysledkem. Lepsi je koupit jine auto s vykonejsim motorem.
Takze priste dvakrat premyslet, nez neco napisete a trikrat premyslet, nez se vam zacnou zdat sny, jak upravujete sveho milacka ten ujizdi vsem autum.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 zář 2007 16:20 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 srp 2007 14:14
Příspěvky: 953
Bydliště: Východní Čechy
mrazik píše:
No asi takhle. Dnesni doba plna filmu s tuningem a spousty blbosti se projevuje. Lidi pod timto dojmem si mysli, ze hodit turbo na motor je jenom o turbine, hodit cip je nejlepsi, protoze kdo nema cip, jako by nezil. Lesteny kanaly, svody, to vsechno jsou jako kone, vzdyt to psali v bravicku.
Lidi probudte se. Uprava atmosferickeho motoru je beh na dlouhou trat s nejistym vysledkem. Lepsi je koupit jine auto s vykonejsim motorem.
Takze priste dvakrat premyslet, nez neco napisete a trikrat premyslet, nez se vam zacnou zdat sny, jak upravujete sveho milacka ten ujizdi vsem autum.


Jj...já sem si to tu četl jen tak ze zvědavosti..a já sám sem spokojenej se svým motorem...a občas se mi povede pokousat aji nějakou nepřipravenou škodsnu tdi :lol: :lol: :lol:

Jinak je to celkem zajímavé téma. A i když je můj příspěvek naprosto k ničemu, doufám že mě neukamenujete :o

_________________
Peugeot 206 RC...zkus mě chytit :-P
Peugeot 206 GTI <- Audi Coupe quattro <- Audi Coupe <- Ford Orion 1.6i


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re:
PříspěvekNapsal: 02 lis 2010 22:11 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 07 lis 2008 17:26
Příspěvky: 1056
Bydliště: Zlín-Fryšták
petansvatos píše:
mrazik píše:
No asi takhle. Dnesni doba plna filmu s tuningem a spousty blbosti se projevuje. Lidi pod timto dojmem si mysli, ze hodit turbo na motor je jenom o turbine, hodit cip je nejlepsi, protoze kdo nema cip, jako by nezil. Lesteny kanaly, svody, to vsechno jsou jako kone, vzdyt to psali v bravicku.
Lidi probudte se. Uprava atmosferickeho motoru je beh na dlouhou trat s nejistym vysledkem. Lepsi je koupit jine auto s vykonejsim motorem.
Takze priste dvakrat premyslet, nez neco napisete a trikrat premyslet, nez se vam zacnou zdat sny, jak upravujete sveho milacka ten ujizdi vsem autum.


Jj...já sem si to tu četl jen tak ze zvědavosti..a já sám sem spokojenej se svým motorem...a občas se mi povede pokousat aji nějakou nepřipravenou škodsnu tdi :lol: :lol: :lol:

Jinak je to celkem zajímavé téma. A i když je můj příspěvek naprosto k ničemu, doufám že mě neukamenujete :o


jak říkáte podle mně když nekomu nestačí výkon tak si má koupit jiný auto,jo trochu to jde poladit já tak maximálně chci snížit hlavu ale než kvůli výkonu tak spíš kvůli spotřebě je mi jasné že z těch mých 130 koní už teď spoustu pozdechalo a kdybych udělal go je to furt o ničem 130 koní kdybych dal rs 2000 a ten poladil je to lepší ale stejně kde kdo by mi natřel dvouapůl litrových báv jezdí na silnicích dost a stačí chytnout renolta megana v turbu a člověk je na tom zase špatně podle mně když chce člověk opravdu silný stroj tak má koupit nový auto podle mně se tyto auta tuní jen z nostalgie a z finančních důvodů když on ten ford zas tak špatný není no prostě všechno jde ale kolikrát je otázka jestli to stojí za to hrozně hezky se to čte ale jen málo kdo do toho opravdu jde a jen málo komu se to povede dotáhnout do takových předctav jak si přál vždyť to vidím na sobě o tom že snížím hlavu uvažuji tak třičtvrtě roku a pořád né a né se rozhoupat :-( a navíc stejně přínos nejistý protože vlošky a písty toho už dost pamatují,jestli to nechce i go samo že chce jenže je to o penězích a o tom co jste ochotní pro to udělat jak daleko zajít kolik času nad tím strávit a proto tunění zdar a poďme na to ať to lítá :wink:

_________________
cabrio XR3i 1992 1.8 16v 96KW (RQB)
Ford Cougar 2.0 16v 96KW
Možnost ford diagnostiky.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 02 lis 2010 22:19 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 pro 2006 16:54
Příspěvky: 165
Bydliště: Žďár nad Sázavou
hezký, po třech letech oživený téma :D Dneska už je všechno jinak, auto pořád mám, ale k žádnýmu většímu tunningu nedošlo a ani už nedojde. Nemá to smysl, samotná údržba stojí víc než dost peněz.. Takže udržovat v pojízným stavu a aby to stále vypadalo jako auto, jinak šmitec.. :)

_________________
Ford Escort Combi 1.8 16V Zetec (MKVII, 85kW/115PS), výroba 12/97, ABS, prokluz, klima, servo, sportovní sedačky...

http://www.muzikadoauta.cz


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 03 lis 2010 16:24 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 07 lis 2008 17:26
Příspěvky: 1056
Bydliště: Zlín-Fryšták
Sakra měl bych si dávat bacha na datumy :D
takže to nakonec dopadlo špatně :-/ aspoň vím výsledek ale škoda aspoň by bylo hezký počtení

_________________
cabrio XR3i 1992 1.8 16v 96KW (RQB)
Ford Cougar 2.0 16v 96KW
Možnost ford diagnostiky.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 03 lis 2010 22:05 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 pro 2006 16:54
Příspěvky: 165
Bydliště: Žďár nad Sázavou
no špatně.. spíš dobře, žádnej větší tunning se u Eska absolutně nevyplatí, byly by to zbytečně vyhozený peníze a promrhanej čas :) Vhodné jedině pro blázny co neví co s pěnězma a časem :)

_________________
Ford Escort Combi 1.8 16V Zetec (MKVII, 85kW/115PS), výroba 12/97, ABS, prokluz, klima, servo, sportovní sedačky...

http://www.muzikadoauta.cz


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 03 lis 2010 23:59 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 2009 23:19
Příspěvky: 2227
Bydliště: u Rakovníka
A neni jich tu plný fórum? :-D

_________________
Mitsubishi Galant 2002 2.0l 98kW, LPG, sedan
ex: Escort Express MKV '90 1,8D swap 1.8TD + mechanický čerpadlo BOSCH; (pocitově hodně)kW ... motor z ex ex
ex ex: Escort MKVII '97 1,8TD


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 04 lis 2010 08:37 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 dub 2008 19:33
Příspěvky: 1401
Bydliště: Velká Polom (Ostrava)
pivasek píše:
...Vhodné jedině pro blázny co neví co s pěnězma a časem :)


Ne, není :-D :-D

_________________

ex RS2K..
život je moc krátký na to, abychom jezdili v nudných autech... :)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 04 lis 2010 08:39 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 dub 2008 19:33
Příspěvky: 1401
Bydliště: Velká Polom (Ostrava)
teda, samozřejmě se omlouvám té většinové části fora, která si vytírá řiť s palackým a tabák balí do destinové a proto jezdí pořád v Escortu :-D

_________________

ex RS2K..
život je moc krátký na to, abychom jezdili v nudných autech... :)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 04 lis 2010 09:00 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 črc 2009 13:49
Příspěvky: 2247
Bydliště: Všude možně
No já šel kupovat původně úplně jiný auto, ale z tý palety co mam ve sklepě jsem si vzal málo tak to dalo jen na escorta :?

_________________
ST6O


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 04 lis 2010 15:49 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 dub 2008 19:33
Příspěvky: 1401
Bydliště: Velká Polom (Ostrava)
Já jsem taky měl namířeno do autohausu za hranice pro Shelby Daytona Coupé, ale kousek za barákem na mě vykoukl Escort a já byl v tom :-D :-D

_________________

ex RS2K..
život je moc krátký na to, abychom jezdili v nudných autech... :)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 15 lis 2010 21:19 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 07 lis 2008 17:26
Příspěvky: 1056
Bydliště: Zlín-Fryšták
no já taky šel původně do autosalonu pro subaru ale kamos mel doma bilyho escorta tak proc mu nepomoct se ho zbavit :-D

_________________
cabrio XR3i 1992 1.8 16v 96KW (RQB)
Ford Cougar 2.0 16v 96KW
Možnost ford diagnostiky.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 15 lis 2010 21:36 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 pro 2006 16:54
Příspěvky: 165
Bydliště: Žďár nad Sázavou
jo, to jsme na tom asi všichni dost podobně :D

_________________
Ford Escort Combi 1.8 16V Zetec (MKVII, 85kW/115PS), výroba 12/97, ABS, prokluz, klima, servo, sportovní sedačky...

http://www.muzikadoauta.cz


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 30 led 2011 12:34 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 říj 2008 09:25
Příspěvky: 739
Bydliště: Dlouhá Loučka
nedávno jsem na tohle narazil na netu..
http://www.youtube.com/watch?v=NPpK1646Woc

videjko to je hezký a dokonce je tam i zevrubný popis toho, jak bylo k takovému výsledku auto dohnáno (Escort Mk7 1.8 16v RKC + Mondeo 2.0 SilverTop Camshafts and Throttlebody 55mm + RS Ehxaust) Zajímavá kombinace a myslím dost vystihuje to co psal milos.l.

Já se letos chystám na 2.0 zetec.. Už by to konečně mohlo klapnout. Mám hodně slušnej vyhlídnutej (163tis.km), na kterej bych nemusel z počátku ani chytnout, i když se určitě podívám na ložiska kliky, ať vím na čem aspoň trochu jsem.. Úpravy letos určitě na motoru nebudou, na študého chudenta :| je dost smělý plán i tady tahle přestavba. Později, nejspíš příští rok, mě čekají svody (asi RS2K), pak celý výfuk a trochu by mohla pomoct 100kW EEC IV. Pak udělat rozumné tepelné odstínění výfuku a jestli by to mělo smysl, tak vzít termopáskou i "trubku" sání co vede od MAFu nad motorem do plastového sání, protože se od motoru dost hřeje a pak ohřívá i nasávaný vzduch, což je nežádoucí. Sání nechám origo s vložkou K&N.

Původně jsem chtěl RKC, ale když mě svezl Standa, hned jsem motor prodal a od té doby chci jen a jen 2.0 :smt007

_________________
PUZZLE
Ford Escort 06/97´,3-dv, 2.0 16V zetec
100kW+ + IB5 se svorem a stálým 4,27 + velké brzdy + cca 1100kg = :-D

OTROK
Ford Focus Combi 2007, 1.6 TDCi 66kw+, 500tis.km nájezd a stále kupodivu jezdí


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 30 led 2011 12:39 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 21:52
Příspěvky: 5739
Bydliště: Praha
Neo5 píše:
trochu by mohla pomoct 100kW EEC IV.


:?:

_________________
----------- Ford Escort 1.6 16V 66kW GHIA rv:05/1997 -----------
-- Ford Mondeo 2.2 TDCi 114kW Titanium X kombi rv:03/2005 --
---------- Originální náhradní díly (nejen Ford) se slevou ----------
Obrázek -------> Diagnostika IDS <------- Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 30 led 2011 13:19 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2007 19:39
Příspěvky: 1572
Bydliště: Orlová-Poruba u Karviné
Taky půjdu letos do 2.0 jednotku už mám doma 100kw olejové čerpadlo taky i novou pumpu rozvody atd, už "jen" ten motor 8)

_________________
Ford Escort 2.0 turbo 20L/ 100km
Mondeo combi ghia mk III 2.0 benzín !!!
Nabízím opravy: brzdy, rozvody, výměny náplní apod. Více přes SZ.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 30 led 2011 16:50 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 říj 2008 09:25
Příspěvky: 739
Bydliště: Dlouhá Loučka
dj.DEKL píše:
Neo5 píše:
trochu by mohla pomoct 100kW EEC IV.


:?:


Budu mít jednotku s 96kW.. Byly tam dvě s rozdílným softwarem. Jeden měl naladěno na 96 a druhý na 100kW. Záleží na roku výroby toho motoru a jeho jednotce.

_________________
PUZZLE
Ford Escort 06/97´,3-dv, 2.0 16V zetec
100kW+ + IB5 se svorem a stálým 4,27 + velké brzdy + cca 1100kg = :-D

OTROK
Ford Focus Combi 2007, 1.6 TDCi 66kw+, 500tis.km nájezd a stále kupodivu jezdí


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 říj 2011 13:36 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 čer 2011 17:21
Příspěvky: 95
pan weber uz davno zna reseni :wink:

_________________
nekoncici stavba neceho :D


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 69 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz