fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

1.8 16V ZETEC - velké zvýšení výkonu
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=7&t=12620
Stránka 3 z 4

Autor:  milos.l [ 25 zář 2007 09:10 ]
Předmět příspěvku: 

svody na rs turbo občas na ebay, občas na fiesta fóru

svody Ashley co jsem viděl dle obrázků zrovna na zetek se mi ale vůbec nelíběj, jestli myslíme stejný... přijdou mi blbě řešený napojení trubek. Zatím mi připadaj od oka nejlepší ST170, akorát upravit pod motor, ale to nejdůležitější tam je. Myslim že stojej asi 7nový ve fordu, jinak se daj sehnat i jetý. A že si s tim ve fordu vyhráli víc než kdokoliv jinej. Celej ST motor je dost "high flow" co jsem se dočetl. Když navrhovali RS2000 svody taky určitě přemejšleli, a tím přizpůsobením na zetec na tom nic nezměníš. Mrkni na obrázky ashley a origo ST170 a budeš mít jasno :D Ale třeba to funguje...

nechte oktávky v turbu, to auto taky jede, a že jsi nepotkal takovou která by ti stačila bude možná tím že někteří řidiči prostě nejedou pilu... už sem pojel i na okruhu hromadu aut u kterejch věřím že by mi měly ujet.

a najděte mi někde smysluplnej "čip" eecIV když o tom furt mluvíte, v autě který má nějaký slušný koně, odměřený, ne jedna paní povídala že to má 200koní... nevím o nikom kdo by jezdil eecIV v dobře upravenym autě, stejně jako jsem neslyšel že by tuhle jednotku někdo profesionálně ladil třeba na brzdě. Spíš než ladit jednotku to chce zbavit se MAFu - restriktor jak prase, takže buď přechod na MAP, nebo větší MAF a s tím ladit elektroniku. Větší vstřiky a s nimi to ladit. Samozřejmě pokud tomu odpovídaj další úpravy.

Autor:  carlos_ray [ 25 zář 2007 10:00 ]
Předmět příspěvku: 

No tak já taky neznám firmu, která by čipovala motor nějakým slušným způsobem. To že vyměněj čip a nahrajou novej software tak to neni optimální. Pokud úpravu řídící jednotky tak jedině na brzdě, aby to mělo smysl.

Autor:  mrazik [ 25 zář 2007 16:00 ]
Předmět příspěvku: 

No asi takhle. Dnesni doba plna filmu s tuningem a spousty blbosti se projevuje. Lidi pod timto dojmem si mysli, ze hodit turbo na motor je jenom o turbine, hodit cip je nejlepsi, protoze kdo nema cip, jako by nezil. Lesteny kanaly, svody, to vsechno jsou jako kone, vzdyt to psali v bravicku.
Lidi probudte se. Uprava atmosferickeho motoru je beh na dlouhou trat s nejistym vysledkem. Lepsi je koupit jine auto s vykonejsim motorem.
Takze priste dvakrat premyslet, nez neco napisete a trikrat premyslet, nez se vam zacnou zdat sny, jak upravujete sveho milacka ten ujizdi vsem autum.

Autor:  petansvatos [ 25 zář 2007 16:20 ]
Předmět příspěvku: 

mrazik píše:
No asi takhle. Dnesni doba plna filmu s tuningem a spousty blbosti se projevuje. Lidi pod timto dojmem si mysli, ze hodit turbo na motor je jenom o turbine, hodit cip je nejlepsi, protoze kdo nema cip, jako by nezil. Lesteny kanaly, svody, to vsechno jsou jako kone, vzdyt to psali v bravicku.
Lidi probudte se. Uprava atmosferickeho motoru je beh na dlouhou trat s nejistym vysledkem. Lepsi je koupit jine auto s vykonejsim motorem.
Takze priste dvakrat premyslet, nez neco napisete a trikrat premyslet, nez se vam zacnou zdat sny, jak upravujete sveho milacka ten ujizdi vsem autum.


Jj...já sem si to tu četl jen tak ze zvědavosti..a já sám sem spokojenej se svým motorem...a občas se mi povede pokousat aji nějakou nepřipravenou škodsnu tdi :lol: :lol: :lol:

Jinak je to celkem zajímavé téma. A i když je můj příspěvek naprosto k ničemu, doufám že mě neukamenujete :o

Autor:  Rosťa-RS [ 02 lis 2010 22:11 ]
Předmět příspěvku:  Re:

petansvatos píše:
mrazik píše:
No asi takhle. Dnesni doba plna filmu s tuningem a spousty blbosti se projevuje. Lidi pod timto dojmem si mysli, ze hodit turbo na motor je jenom o turbine, hodit cip je nejlepsi, protoze kdo nema cip, jako by nezil. Lesteny kanaly, svody, to vsechno jsou jako kone, vzdyt to psali v bravicku.
Lidi probudte se. Uprava atmosferickeho motoru je beh na dlouhou trat s nejistym vysledkem. Lepsi je koupit jine auto s vykonejsim motorem.
Takze priste dvakrat premyslet, nez neco napisete a trikrat premyslet, nez se vam zacnou zdat sny, jak upravujete sveho milacka ten ujizdi vsem autum.


Jj...já sem si to tu četl jen tak ze zvědavosti..a já sám sem spokojenej se svým motorem...a občas se mi povede pokousat aji nějakou nepřipravenou škodsnu tdi :lol: :lol: :lol:

Jinak je to celkem zajímavé téma. A i když je můj příspěvek naprosto k ničemu, doufám že mě neukamenujete :o


jak říkáte podle mně když nekomu nestačí výkon tak si má koupit jiný auto,jo trochu to jde poladit já tak maximálně chci snížit hlavu ale než kvůli výkonu tak spíš kvůli spotřebě je mi jasné že z těch mých 130 koní už teď spoustu pozdechalo a kdybych udělal go je to furt o ničem 130 koní kdybych dal rs 2000 a ten poladil je to lepší ale stejně kde kdo by mi natřel dvouapůl litrových báv jezdí na silnicích dost a stačí chytnout renolta megana v turbu a člověk je na tom zase špatně podle mně když chce člověk opravdu silný stroj tak má koupit nový auto podle mně se tyto auta tuní jen z nostalgie a z finančních důvodů když on ten ford zas tak špatný není no prostě všechno jde ale kolikrát je otázka jestli to stojí za to hrozně hezky se to čte ale jen málo kdo do toho opravdu jde a jen málo komu se to povede dotáhnout do takových předctav jak si přál vždyť to vidím na sobě o tom že snížím hlavu uvažuji tak třičtvrtě roku a pořád né a né se rozhoupat :-( a navíc stejně přínos nejistý protože vlošky a písty toho už dost pamatují,jestli to nechce i go samo že chce jenže je to o penězích a o tom co jste ochotní pro to udělat jak daleko zajít kolik času nad tím strávit a proto tunění zdar a poďme na to ať to lítá :wink:

Autor:  pivasek [ 02 lis 2010 22:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1.8 16V ZETEC - velké zvýšení výkonu

hezký, po třech letech oživený téma :D Dneska už je všechno jinak, auto pořád mám, ale k žádnýmu většímu tunningu nedošlo a ani už nedojde. Nemá to smysl, samotná údržba stojí víc než dost peněz.. Takže udržovat v pojízným stavu a aby to stále vypadalo jako auto, jinak šmitec.. :)

Autor:  Rosťa-RS [ 03 lis 2010 16:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1.8 16V ZETEC - velké zvýšení výkonu

Sakra měl bych si dávat bacha na datumy :D
takže to nakonec dopadlo špatně :-/ aspoň vím výsledek ale škoda aspoň by bylo hezký počtení

Autor:  pivasek [ 03 lis 2010 22:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1.8 16V ZETEC - velké zvýšení výkonu

no špatně.. spíš dobře, žádnej větší tunning se u Eska absolutně nevyplatí, byly by to zbytečně vyhozený peníze a promrhanej čas :) Vhodné jedině pro blázny co neví co s pěnězma a časem :)

Autor:  anthAn [ 03 lis 2010 23:59 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1.8 16V ZETEC - velké zvýšení výkonu

A neni jich tu plný fórum? :-D

Autor:  Vavris [ 04 lis 2010 08:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1.8 16V ZETEC - velké zvýšení výkonu

pivasek píše:
...Vhodné jedině pro blázny co neví co s pěnězma a časem :)


Ne, není :-D :-D

Autor:  Vavris [ 04 lis 2010 08:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1.8 16V ZETEC - velké zvýšení výkonu

teda, samozřejmě se omlouvám té většinové části fora, která si vytírá řiť s palackým a tabák balí do destinové a proto jezdí pořád v Escortu :-D

Autor:  zde. [ 04 lis 2010 09:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1.8 16V ZETEC - velké zvýšení výkonu

No já šel kupovat původně úplně jiný auto, ale z tý palety co mam ve sklepě jsem si vzal málo tak to dalo jen na escorta :?

Autor:  Vavris [ 04 lis 2010 15:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1.8 16V ZETEC - velké zvýšení výkonu

Já jsem taky měl namířeno do autohausu za hranice pro Shelby Daytona Coupé, ale kousek za barákem na mě vykoukl Escort a já byl v tom :-D :-D

Autor:  Rosťa-RS [ 15 lis 2010 21:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1.8 16V ZETEC - velké zvýšení výkonu

no já taky šel původně do autosalonu pro subaru ale kamos mel doma bilyho escorta tak proc mu nepomoct se ho zbavit :-D

Autor:  pivasek [ 15 lis 2010 21:36 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1.8 16V ZETEC - velké zvýšení výkonu

jo, to jsme na tom asi všichni dost podobně :D

Autor:  Neo5 [ 30 led 2011 12:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1.8 16V ZETEC - velké zvýšení výkonu

nedávno jsem na tohle narazil na netu..
http://www.youtube.com/watch?v=NPpK1646Woc

videjko to je hezký a dokonce je tam i zevrubný popis toho, jak bylo k takovému výsledku auto dohnáno (Escort Mk7 1.8 16v RKC + Mondeo 2.0 SilverTop Camshafts and Throttlebody 55mm + RS Ehxaust) Zajímavá kombinace a myslím dost vystihuje to co psal milos.l.

Já se letos chystám na 2.0 zetec.. Už by to konečně mohlo klapnout. Mám hodně slušnej vyhlídnutej (163tis.km), na kterej bych nemusel z počátku ani chytnout, i když se určitě podívám na ložiska kliky, ať vím na čem aspoň trochu jsem.. Úpravy letos určitě na motoru nebudou, na študého chudenta :| je dost smělý plán i tady tahle přestavba. Později, nejspíš příští rok, mě čekají svody (asi RS2K), pak celý výfuk a trochu by mohla pomoct 100kW EEC IV. Pak udělat rozumné tepelné odstínění výfuku a jestli by to mělo smysl, tak vzít termopáskou i "trubku" sání co vede od MAFu nad motorem do plastového sání, protože se od motoru dost hřeje a pak ohřívá i nasávaný vzduch, což je nežádoucí. Sání nechám origo s vložkou K&N.

Původně jsem chtěl RKC, ale když mě svezl Standa, hned jsem motor prodal a od té doby chci jen a jen 2.0 :smt007

Autor:  dj.DEKL [ 30 led 2011 12:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1.8 16V ZETEC - velké zvýšení výkonu

Neo5 píše:
trochu by mohla pomoct 100kW EEC IV.


:?:

Autor:  Radek124 [ 30 led 2011 13:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1.8 16V ZETEC - velké zvýšení výkonu

Taky půjdu letos do 2.0 jednotku už mám doma 100kw olejové čerpadlo taky i novou pumpu rozvody atd, už "jen" ten motor 8)

Autor:  Neo5 [ 30 led 2011 16:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1.8 16V ZETEC - velké zvýšení výkonu

dj.DEKL píše:
Neo5 píše:
trochu by mohla pomoct 100kW EEC IV.


:?:


Budu mít jednotku s 96kW.. Byly tam dvě s rozdílným softwarem. Jeden měl naladěno na 96 a druhý na 100kW. Záleží na roku výroby toho motoru a jeho jednotce.

Autor:  BmwE28M [ 16 říj 2011 13:36 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1.8 16V ZETEC - velké zvýšení výkonu

pan weber uz davno zna reseni :wink:

Stránka 3 z 4 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/