fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

chip na Ford Escort RS Turbo
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=7&t=12984
Stránka 1 z 2

Autor:  ricci9 [ 15 říj 2007 18:06 ]
Předmět příspěvku:  chip na Ford Escort RS Turbo

čau kluci mam ford Escort RS Turbo ,se vstřikovánim KE Jetronic a řj Motorcraft,vím že se dají tyto řídící jednotky načipovat,ale v ČR se do toho nikomu nechce nevíte něco o tom nebo o někom?v německu a v UK to je bez problemu,ale je to trochu z ruky,dik za každou radu

Autor:  carlos_ray [ 15 říj 2007 20:09 ]
Předmět příspěvku: 

Tak dá se to chipnout i tady v čechách ale nebude to žádnej zázrak. Hlavně jsou to nějaký přednastavený parametry. Chce to odladit na brzdě a to tu moc lidí nedělá. Vím, že jsem četl o nějakým machrovi z Moravy, kterej to dělal na brzdě. Ale tohle auto tu moc neni takže to nebude jednoduchý. Asi jsem ti moc nepomohl, ale nebudeš to mít jednoduchý.

Autor:  ricci9 [ 15 říj 2007 22:41 ]
Předmět příspěvku: 

Mě akorát napadá poslad ř.j do nějaký firmě v cizině ale to je velkej rysk a moc se mi do toho nechce to tam asi radši zajedu

Autor:  milos.l [ 16 říj 2007 21:21 ]
Předmět příspěvku: 

řešil bych to asi v anglii... tady s tím žádnou slávu nenaděláš, resp tady s tím nikdo zkušenosti mít nebude, v englandu jich jezdí jak....

Autor:  ricci9 [ 16 říj 2007 22:15 ]
Předmět příspěvku: 

jak tady 120tek

Autor:  PH [ 22 říj 2007 12:45 ]
Předmět příspěvku: 

Tak RST nejezdi moc nikde, ono se jich celkove vyrobilo asi jen 3500 a pri odveke lasce Fordu s korozi jich uz jezdi docela malo. Co se chipu tyce, tak dost pochybuju, ze by to ochipoval nekdo tady a polemizovat by se dalo i o tom, jetsli vubec nejaky chip ma cenu. Neni to klasicka elektronicka strikacka, ale elektronicky rizeny mechanicky vstrik s mechanickym turbem. Kdyz vyrves obe RJ, tak to pojede dal i bez nich. Zrovna tohle je jedno z aut, ktere zacina byt v originalnim stavu dost cenene, takze bych s nim rozhodne neprasil. Zavodnicka z toho stejne nebude a tech 132 (+-) kobyl by nebyl zadny zazrak ani u atmosfery, natoz u preplnovaneho motoru.

Autor:  ricci9 [ 23 říj 2007 16:48 ]
Předmět příspěvku:  rs turbo

Prosimtě tak se kouni co stim dělaj v anglii,nějakejch 300k neni pro ně problem,už jsem muvil s člověkem z anglie a říkal že ten čip přidá 45k,ale nejdřív se vrhnu do repase,neříkám že z toho auta chci dělat nějaký extémy,jde mi spíš o to pořádně udělat motor,moje konečná předsava končí na nějakejch kolem 200k,což myslim že u turbo motoru kterej bude po go bude hračka,před rokem jsem si dělal xr3i s 90k a taky jsem v konečné fázi měl kolem 140k.

Autor:  mariS [ 23 říj 2007 19:19 ]
Předmět příspěvku: 

Ty kone u te XR3 sis nechal zmerit? Cos s tim motorem delal? 140koni z 1,6 je docela hezky cislo. Ja budu stastnej kdyz dostanu 200 koni ze 130ti konovyho zeteca v turbu.. a to bych chtel tlak nechat na 0,8.. preci jen budu tlacit vzduch do atmosferickyho motoru ikdyz mu zmenim kompresni pomer.. v Anglii sice delaj super vykony z 1,6 turb ale vetsinou predelaji elektriku na EFi z Fiesty a to uz ladit jde jak po masle.. to tvoje bych fakt dal dohromady at ti nerupne blok jako me a pritlacil bych na turbu a vymenil bych intercooler za vetsi.. 150-160 koni by to mohlo dat.. a pak muzes delat pokusy s cim budes chtit, je to preci jen starej kram a delas to abys s tim zazil nejakou srandu:)

Autor:  ricci9 [ 23 říj 2007 21:50 ]
Předmět příspěvku:  xr3i

U tý xr3i,začalo to tím že jsem nejdřív udělal GO motoru,obnovil těch puvodních 90k a ze začátku jsem byl z výkonem spokojený,ale po nějaký době co určitě znáte spokojenost klesla,v tý době jsem žádný rs turbo nemohl sehnat tak jsem se rozhodl upravit svoje XR3i,1 faze :nejdřiv jsem akorát vyhodil katalizátor a dal tem ladák a dal tam kuželový filtr na kterej jsem nasadil hadici na přímé sání což u KE jetronic nebyla vubec sranda,2 faze : sportovní vačka a tvrdé pržiny,vyleštěné kanálky,lehce snížená hlava.3 fáze: sportovní svody,komplet nově udělanej výfuk,nevím přesně kolik to má kobyl alekamarád má 130k Fabii RS a když jsme to porovnávali tak jsem měl o kousíček navrh.Ale brzdy jsem už udělat už nestihl což zrovna u tohodle ata je dost zápor. :-D a ted jsem si koupil RS Turbo,mimochdem XR3i je na prodej tak kdyby náhodou tak dejte vědět ale polovinu sportovních věcí jsem už prodal,ale je plně pojízdnej,tak za 12tis ho nechám.

Autor:  PH [ 24 říj 2007 10:31 ]
Předmět příspěvku: 

Tak po vsech te upravach, ktere pises to mohlo mit mozna neco lehce pres 100k... zase nebudme naivni, zvysit autu vykon o vic jak polovinu, neni zase tak jednoduche...

Autor:  ricci9 [ 25 říj 2007 21:11 ]
Předmět příspěvku: 

Tvuj názor,ale myslím si že to bude určitě víc,a ještě jsem zapoměl na odlehčený řemenice,už ty podle firmy která to dělala by měli přidat okolo 5-8 ps,a výfukové svody 10ps

Autor:  PH [ 25 říj 2007 23:04 ]
Předmět příspěvku: 

Tuningove firmy toho nakecaji... nesmis verit taky uplne vsemu, co ti kdo tvrdi ,-) Nerikam, ze to nepomuze, takhle komplexni upravy jsou chvalyhodne, ale zase tak jednoduche to neni.

Autor:  enjoy [ 26 říj 2007 01:13 ]
Předmět příspěvku: 

ricci9 píše:
Tvuj názor,ale myslím si že to bude určitě víc,a ještě jsem zapoměl na odlehčený řemenice,už ty podle firmy která to dělala by měli přidat okolo 5-8 ps,a výfukové svody 10ps


takze muj escort ma 90 koni(teda jestli).a kdyz tam dam tvoje svody,tak budu mit v tu ranu 100 koni.je tak?

Autor:  mrazik [ 26 říj 2007 12:39 ]
Předmět příspěvku: 

ricci9 tvuj optimismus bych chtel mit. Ale vezmem to poporadku :
generalka motoru - chvalyhodna vec, mame snad realnych 90 koni
vyhodil katalizátor a dal tem ladák - krome vetsiho bordelu a ztraty kroutaku v nizsich otackach to nepridalo nic. No dobre mozna 1 krecka
kuželový filtr - nic, ale budu milosrdny a pul krecka
sportovní vačka a tvrdé pržiny - jak mos sportovni ? Pruziny jsou chvalyhodne vzhledem k vacce, ale bez zasahu do ridici jednotky ti to pridalo maximalne 2 - 5 krecku
vyleštěné kanálky,lehce snížená hlava - u tohoto se rozepisovat je zbytecnost. 1 krecek maximalne
sportovní svody,komplet nově udělanej výfuk - muselo by se videt a klidne ti to mohlo jeste nejake krecky ubrat. Takze 0 krecku
odlehčený řemenice - lepe se to vytaci. Prinos 1 krecek.
Takze to mame v souctu 8.5 krecka. Zaokrouhlime to na 10 krecku, ale to uz je skoro sci-fi.
Argument o nejake tuningove firmy jsou spise k pobaveni a bohuzel nekdy i k placi cemu jsou lide schopni uverit.
Zvysit vykon u atmosferickeho motoru o vice jak 50% by znamenalo upravy v takove podobe, ze nic puvodniho by na motoru v podstate nezustalo.
No dostali jsme se zpatky na zem a to je dobre.

Autor:  milos.l [ 26 říj 2007 17:32 ]
Předmět příspěvku: 

znám 140k 1,6ky, nejednu, ale žádná není od fordu a už vůbec ne tahle 8V. V jakejch otáčkách si myslíš že to ten výkon má? Auta u kterejch tomu výkonu věřim točej dost přes 8. Pokud jsou úpravy o kterejch píšeš dobře udělaný, a je tomu přizpůsobená elektronika/karbce tak vidím reálnejch cca 120Hp - ale to je hodně hrubej odhad za předpokladu že je vše OK.
Za kolik to tak jezdí čtvrt míle? Při jaký váze?

Autor:  ricci9 [ 26 říj 2007 21:29 ]
Předmět příspěvku:  xr3i

ja jezdim čtvrt míle kolem 16s a mam i se mnou 1000kg a co ty?

Autor:  PH [ 27 říj 2007 09:06 ]
Předmět příspěvku: 

milos.l píše:
znám 140k 1,6ky, nejednu, ale žádná není od fordu a už vůbec ne tahle 8V. V jakejch otáčkách si myslíš že to ten výkon má? Auta u kterejch tomu výkonu věřim točej dost přes 8. Pokud jsou úpravy o kterejch píšeš dobře udělaný, a je tomu přizpůsobená elektronika/karbce tak vidím reálnejch cca 120Hp - ale to je hodně hrubej odhad za předpokladu že je vše OK.
Za kolik to tak jezdí čtvrt míle? Při jaký váze?


Tak pokud se bavime o originalnim L4B 90k motoru (jina 90k se tam nemontovala), tak prizpusobeni elektroniky je v tomto pripade, neco jako vylet na Mars... asi tak stejne uskutecnitelne. Znamenalo by to bud dat efinu, nebo karburatory, ale prizpusobit nejak ani neni co

Autor:  dj.DEKL [ 27 říj 2007 09:30 ]
Předmět příspěvku: 

Dej to auto do origo technickýho stavu a myslím, že to bude mít lepší efekt, než "chipovat" mrtvej motor...

Autor:  mrazik [ 27 říj 2007 09:36 ]
Předmět příspěvku: 

Jinak abych jen nekritizoval. Jak uz tu bylo zmineno, chip nejlepe v Anglii nebo v Nemecku. Osvedcene znacky jsou SUHE Superchips a Powerchips. Ale chip musi byt primo na konkretni jednotku !
Nejakymi chiptunery u nas bych se vubec nezabyval, protoze treba escorta s ridici jednotkou EEC-IV tady neumi za rozumne penize nikdo.

Autor:  PH [ 27 říj 2007 09:54 ]
Předmět příspěvku: 

Tady se porad bavime o chipovani, ale vetsine tu asi nedochazi, o jaky motor se jedna... neni to EFi, ale KE-Jetronic. Elektronicky rizeny MECHANICKY vstrik. Co vlastne na tom chcete tim prechipovanim zmenit, kdyz ta elektronika skoro nic neridi?

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/