fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
chip na Ford Escort RS Turbo http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=7&t=12984 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | ricci9 [ 15 říj 2007 18:06 ] |
Předmět příspěvku: | chip na Ford Escort RS Turbo |
čau kluci mam ford Escort RS Turbo ,se vstřikovánim KE Jetronic a řj Motorcraft,vím že se dají tyto řídící jednotky načipovat,ale v ČR se do toho nikomu nechce nevíte něco o tom nebo o někom?v německu a v UK to je bez problemu,ale je to trochu z ruky,dik za každou radu |
Autor: | carlos_ray [ 15 říj 2007 20:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak dá se to chipnout i tady v čechách ale nebude to žádnej zázrak. Hlavně jsou to nějaký přednastavený parametry. Chce to odladit na brzdě a to tu moc lidí nedělá. Vím, že jsem četl o nějakým machrovi z Moravy, kterej to dělal na brzdě. Ale tohle auto tu moc neni takže to nebude jednoduchý. Asi jsem ti moc nepomohl, ale nebudeš to mít jednoduchý. |
Autor: | ricci9 [ 15 říj 2007 22:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mě akorát napadá poslad ř.j do nějaký firmě v cizině ale to je velkej rysk a moc se mi do toho nechce to tam asi radši zajedu |
Autor: | milos.l [ 16 říj 2007 21:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
řešil bych to asi v anglii... tady s tím žádnou slávu nenaděláš, resp tady s tím nikdo zkušenosti mít nebude, v englandu jich jezdí jak.... |
Autor: | ricci9 [ 16 říj 2007 22:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
jak tady 120tek |
Autor: | PH [ 22 říj 2007 12:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak RST nejezdi moc nikde, ono se jich celkove vyrobilo asi jen 3500 a pri odveke lasce Fordu s korozi jich uz jezdi docela malo. Co se chipu tyce, tak dost pochybuju, ze by to ochipoval nekdo tady a polemizovat by se dalo i o tom, jetsli vubec nejaky chip ma cenu. Neni to klasicka elektronicka strikacka, ale elektronicky rizeny mechanicky vstrik s mechanickym turbem. Kdyz vyrves obe RJ, tak to pojede dal i bez nich. Zrovna tohle je jedno z aut, ktere zacina byt v originalnim stavu dost cenene, takze bych s nim rozhodne neprasil. Zavodnicka z toho stejne nebude a tech 132 (+-) kobyl by nebyl zadny zazrak ani u atmosfery, natoz u preplnovaneho motoru. |
Autor: | ricci9 [ 23 říj 2007 16:48 ] |
Předmět příspěvku: | rs turbo |
Prosimtě tak se kouni co stim dělaj v anglii,nějakejch 300k neni pro ně problem,už jsem muvil s člověkem z anglie a říkal že ten čip přidá 45k,ale nejdřív se vrhnu do repase,neříkám že z toho auta chci dělat nějaký extémy,jde mi spíš o to pořádně udělat motor,moje konečná předsava končí na nějakejch kolem 200k,což myslim že u turbo motoru kterej bude po go bude hračka,před rokem jsem si dělal xr3i s 90k a taky jsem v konečné fázi měl kolem 140k. |
Autor: | mariS [ 23 říj 2007 19:19 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ty kone u te XR3 sis nechal zmerit? Cos s tim motorem delal? 140koni z 1,6 je docela hezky cislo. Ja budu stastnej kdyz dostanu 200 koni ze 130ti konovyho zeteca v turbu.. a to bych chtel tlak nechat na 0,8.. preci jen budu tlacit vzduch do atmosferickyho motoru ikdyz mu zmenim kompresni pomer.. v Anglii sice delaj super vykony z 1,6 turb ale vetsinou predelaji elektriku na EFi z Fiesty a to uz ladit jde jak po masle.. to tvoje bych fakt dal dohromady at ti nerupne blok jako me a pritlacil bych na turbu a vymenil bych intercooler za vetsi.. 150-160 koni by to mohlo dat.. a pak muzes delat pokusy s cim budes chtit, je to preci jen starej kram a delas to abys s tim zazil nejakou srandu:) |
Autor: | ricci9 [ 23 říj 2007 21:50 ] |
Předmět příspěvku: | xr3i |
U tý xr3i,začalo to tím že jsem nejdřív udělal GO motoru,obnovil těch puvodních 90k a ze začátku jsem byl z výkonem spokojený,ale po nějaký době co určitě znáte spokojenost klesla,v tý době jsem žádný rs turbo nemohl sehnat tak jsem se rozhodl upravit svoje XR3i,1 faze :nejdřiv jsem akorát vyhodil katalizátor a dal tem ladák a dal tam kuželový filtr na kterej jsem nasadil hadici na přímé sání což u KE jetronic nebyla vubec sranda,2 faze : sportovní vačka a tvrdé pržiny,vyleštěné kanálky,lehce snížená hlava.3 fáze: sportovní svody,komplet nově udělanej výfuk,nevím přesně kolik to má kobyl alekamarád má 130k Fabii RS a když jsme to porovnávali tak jsem měl o kousíček navrh.Ale brzdy jsem už udělat už nestihl což zrovna u tohodle ata je dost zápor. a ted jsem si koupil RS Turbo,mimochdem XR3i je na prodej tak kdyby náhodou tak dejte vědět ale polovinu sportovních věcí jsem už prodal,ale je plně pojízdnej,tak za 12tis ho nechám. |
Autor: | PH [ 24 říj 2007 10:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak po vsech te upravach, ktere pises to mohlo mit mozna neco lehce pres 100k... zase nebudme naivni, zvysit autu vykon o vic jak polovinu, neni zase tak jednoduche... |
Autor: | ricci9 [ 25 říj 2007 21:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tvuj názor,ale myslím si že to bude určitě víc,a ještě jsem zapoměl na odlehčený řemenice,už ty podle firmy která to dělala by měli přidat okolo 5-8 ps,a výfukové svody 10ps |
Autor: | PH [ 25 říj 2007 23:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tuningove firmy toho nakecaji... nesmis verit taky uplne vsemu, co ti kdo tvrdi ,-) Nerikam, ze to nepomuze, takhle komplexni upravy jsou chvalyhodne, ale zase tak jednoduche to neni. |
Autor: | enjoy [ 26 říj 2007 01:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
ricci9 píše: Tvuj názor,ale myslím si že to bude určitě víc,a ještě jsem zapoměl na odlehčený řemenice,už ty podle firmy která to dělala by měli přidat okolo 5-8 ps,a výfukové svody 10ps
takze muj escort ma 90 koni(teda jestli).a kdyz tam dam tvoje svody,tak budu mit v tu ranu 100 koni.je tak? |
Autor: | mrazik [ 26 říj 2007 12:39 ] |
Předmět příspěvku: | |
ricci9 tvuj optimismus bych chtel mit. Ale vezmem to poporadku : generalka motoru - chvalyhodna vec, mame snad realnych 90 koni vyhodil katalizátor a dal tem ladák - krome vetsiho bordelu a ztraty kroutaku v nizsich otackach to nepridalo nic. No dobre mozna 1 krecka kuželový filtr - nic, ale budu milosrdny a pul krecka sportovní vačka a tvrdé pržiny - jak mos sportovni ? Pruziny jsou chvalyhodne vzhledem k vacce, ale bez zasahu do ridici jednotky ti to pridalo maximalne 2 - 5 krecku vyleštěné kanálky,lehce snížená hlava - u tohoto se rozepisovat je zbytecnost. 1 krecek maximalne sportovní svody,komplet nově udělanej výfuk - muselo by se videt a klidne ti to mohlo jeste nejake krecky ubrat. Takze 0 krecku odlehčený řemenice - lepe se to vytaci. Prinos 1 krecek. Takze to mame v souctu 8.5 krecka. Zaokrouhlime to na 10 krecku, ale to uz je skoro sci-fi. Argument o nejake tuningove firmy jsou spise k pobaveni a bohuzel nekdy i k placi cemu jsou lide schopni uverit. Zvysit vykon u atmosferickeho motoru o vice jak 50% by znamenalo upravy v takove podobe, ze nic puvodniho by na motoru v podstate nezustalo. No dostali jsme se zpatky na zem a to je dobre. |
Autor: | milos.l [ 26 říj 2007 17:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
znám 140k 1,6ky, nejednu, ale žádná není od fordu a už vůbec ne tahle 8V. V jakejch otáčkách si myslíš že to ten výkon má? Auta u kterejch tomu výkonu věřim točej dost přes 8. Pokud jsou úpravy o kterejch píšeš dobře udělaný, a je tomu přizpůsobená elektronika/karbce tak vidím reálnejch cca 120Hp - ale to je hodně hrubej odhad za předpokladu že je vše OK. Za kolik to tak jezdí čtvrt míle? Při jaký váze? |
Autor: | ricci9 [ 26 říj 2007 21:29 ] |
Předmět příspěvku: | xr3i |
ja jezdim čtvrt míle kolem 16s a mam i se mnou 1000kg a co ty? |
Autor: | PH [ 27 říj 2007 09:06 ] |
Předmět příspěvku: | |
milos.l píše: znám 140k 1,6ky, nejednu, ale žádná není od fordu a už vůbec ne tahle 8V. V jakejch otáčkách si myslíš že to ten výkon má? Auta u kterejch tomu výkonu věřim točej dost přes 8. Pokud jsou úpravy o kterejch píšeš dobře udělaný, a je tomu přizpůsobená elektronika/karbce tak vidím reálnejch cca 120Hp - ale to je hodně hrubej odhad za předpokladu že je vše OK.
Za kolik to tak jezdí čtvrt míle? Při jaký váze? Tak pokud se bavime o originalnim L4B 90k motoru (jina 90k se tam nemontovala), tak prizpusobeni elektroniky je v tomto pripade, neco jako vylet na Mars... asi tak stejne uskutecnitelne. Znamenalo by to bud dat efinu, nebo karburatory, ale prizpusobit nejak ani neni co |
Autor: | dj.DEKL [ 27 říj 2007 09:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
Dej to auto do origo technickýho stavu a myslím, že to bude mít lepší efekt, než "chipovat" mrtvej motor... |
Autor: | mrazik [ 27 říj 2007 09:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jinak abych jen nekritizoval. Jak uz tu bylo zmineno, chip nejlepe v Anglii nebo v Nemecku. Osvedcene znacky jsou SUHE Superchips a Powerchips. Ale chip musi byt primo na konkretni jednotku ! Nejakymi chiptunery u nas bych se vubec nezabyval, protoze treba escorta s ridici jednotkou EEC-IV tady neumi za rozumne penize nikdo. |
Autor: | PH [ 27 říj 2007 09:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tady se porad bavime o chipovani, ale vetsine tu asi nedochazi, o jaky motor se jedna... neni to EFi, ale KE-Jetronic. Elektronicky rizeny MECHANICKY vstrik. Co vlastne na tom chcete tim prechipovanim zmenit, kdyz ta elektronika skoro nic neridi? |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |