fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 30 zář 2024 01:32

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Leštěné potrubí
PříspěvekNapsal: 24 lis 2007 15:48 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 kvě 2007 21:43
Příspěvky: 328
Bydliště: Brno
V čem spočívá jeho výhoda? Vyplatí se to? To se mezi rezonátor,střeďák atd.... dají trubky z ,,leštěného" materiálu?

_________________
Forda by měli rozdávat za trest
Moje hračka: N7A
služebák: Astra 1,6 Enjoy, rv. 09 - Googlecar


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 lis 2007 18:27 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
jak? vyplatí se to? jedinej efekt je vizuální. Třeba leštěný nerezový svody jsou taky leštěný jen zvenku.

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 lis 2007 21:02 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 črc 2007 14:07
Příspěvky: 96
Bydliště: Velvary
No tak jak psal miloš jde většinou jen o efekt, ale některé svody jsou s větším průměrem a všechny větve jsou stejně dlouhé čímž se může zvednout výkon . Navíc ti můžou zvednout kroutící moment. Záleží na provedení.Zda je to 4-2-1 nebo 4-1. Ale v těchto výkonostních parametrech bych věřil jen kvalitním výrobkům, které jsou laděné na motorové brzdě. Jako například svody ashley.

_________________
Ford Fiesta 1.8 XR2i 16v (130 Hp), rok výroby 1994, nový 16" kola O.Z.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 lis 2007 21:31 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 17 led 2006 08:48
Příspěvky: 3457
Bydliště: Dobřany (dříve Plzeň)
Každopádně myslim, že u motoru 1,6 16V se to moc nevyplatí.

_________________
Tourneo Courier Deep Impact Blue
Fiesta 1,25 Duratec 2011 Squeeze
Fusion 1,4 Duratec 05/2008 Panther black

Escort 1,6 16V Combi rv 03/97 barva AUTUMN GREEN - terminován
Escort 1,4i CLX 3dv. rv 12/92 barva NOUVEAU RED -terminován


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 lis 2007 09:59 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 črc 2006 13:14
Příspěvky: 233
Bydliště: Beroun, Střední čechy
zdenal8 píše:
Každopádně myslim, že u motoru 1,6 16V se to moc nevyplatí.


ano a jsme u toho :-)

_________________
Ford Escort Combi, r.v. 1991, 1.6 EFi 77kW/105 HP, bílá barva, najeto 350 000 km...Prostě bonbónek:-D -----....Tónované přední sklo...Fólie 95% zatmavení...Radio mp3 s dálkou...zadní plato a čtyřpásmové ovály,zesilovač Toxic 1000W.....
Nyní nová vodní pumpa a startér,obě ložiska na přední nápravě.Generálka motoru..a dál?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 lis 2007 12:51 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
já odpovídal na dotaz "zda leštěné?" osobně jezdím úplně hnusný zrzavý svody ještě omotaný ošklivou thermo-tec páskou a zkušenosti výborný... nebudu tu házet koně, ale proti tý litinový obludnosti v tom vidím značnej přínos ale za dost velký peníze.

Uvedené svody ashley se mi vůbec nelíběj designem - co se funkční stránky týče. A co jsem viděl tak snad jen černý, tedy taky zrzavý :D

A řešit furt vyplatí/nevyplatí... pokud jde o performance, tak jediné co se vyplatí u 99% všech fordů je prodat to. Ale asi k těm autům máme nějakej vztah, potom se u zeteků jednoznačně vyplatí swap za 2.0 a až pak řešit cokoliv. Ty motory jsou proti cenám úprav levný.

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 lis 2007 13:09 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
tak ja prihodim taky svou trosku do mlyna: lesteny svody rozhodne ANO - vypadaji tak krasne:D ale ja osobne pujdu cestou nejake primerene silnostenne oceli (mozna nerezi) a zbastlim nejakyho sneka do turba a omotam to termoflastrpaskou;) a zbytek pod autem uz snad vydrzi nejaka taky asi obyc ocelova trubka pozvohybana nebo posvarovana do nejakyho tvaru at to fici pekne ven.. na 1,6 16v to asi fakt nema cenu, ale kdo ma love tak proc ne

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 lis 2007 21:30 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
sám píšeš že to omotáš páskou :D tudíž nerez a leštění jsou vyhozený prachy, svody maj bejt stejně červený :D

hele pod auto... já to ohýbal jak blbec z rovný trubky, ale daj se koupit např od bosalu různý kolena a kusy z kterejch si to posvařuješ

i úplně slabostěnný z obyč oceli to pár let vydrží, já k tomu přistupuju tak že než to zrezne tak to stejně několikrát předělám nebo někde urvu :-D

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 lis 2007 21:43 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 črc 2007 14:07
Příspěvky: 96
Bydliště: Velvary
No tak vypadá to luxusně. Jinak ashley je dělá i z nerezu samozřejmě za příplatek.

_________________
Ford Fiesta 1.8 XR2i 16v (130 Hp), rok výroby 1994, nový 16" kola O.Z.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 lis 2007 08:30 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
milo: o lesteni sem neuvazoval ale nerez bych na svody bral radsi nez obyc ocel.. minimalne kvuli tomu ze nerezivy.. stejne si budu muset nechat vypalit priruby a kdyz uz si s tim tak hraju tak at to aspon vydrzi chvilu hezky... slo by to i nechat potahnout nejakym kovokeramickym povlakem, ale to uz cenove vyjde asi nastejno jako nerez.. a nerez si taky necham lip svarit.. zbytek pod autem bude asi jak rikas z kolinek aby to hezky sedlo a pod autem na nerez kaslu, akorat zadni tlumic uz mam nerezovej

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 lis 2007 16:04 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 črc 2005 10:16
Příspěvky: 3568
Bydliště: Roztoky u Prahy
Panove kdyz to tady je, Mam 1,8 96kW a casem bych chtel davat svody z RS2000 s prevarenou pribubou a zavarenym EGR. Milosi ty to tak mas taky vid? Nebo nekde jsem to tady u nekoho uz videl.

Bude to mit pro me nejaky prinos krom vyhozenych penez?

_________________
->Shnilý eskort s uřezanejma pérama a řepkový mondeo f paketu<-


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 lis 2007 22:56 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
jj, mam RS svody na zeteku, na tu 1,8 to vidím jako super volbu. Nejsem schopnej říct nějakej konkrétní přínos, na autě se vždy dělalo víc úprav najednou a svody šly zároveň s krátkou skříní. To byl skok neuvěřitelnej. Podstatně líp a radši se to vytáčí, nad 6 to není takový trápení co bývalo, ale radost. Kupodivu to ale nestratilo na krouťáku v "nízkejch" - to ber s rezervou - pro mě sou nízký otáčky cokoliv do 5tis... pod 3 je jen volnoběh :-D Ale netroufnu si říct co to udělá v "těžkym" escortu s normální skříní. Myslim že futura to má taky tak. Šel bych do toho kdykoliv znovu! Ale rozhodně to není "plug and play"... Příruba, rozteče válců, trochu uhnout dole vaně...

Přírubou sednou a úplně krásný jsou ST170 svody. Zato vůbec nepasujou dole a maj tam takovej divnej záhyb navíc. Ale kdyby někdo o nějakejch věděl :D

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 lis 2007 09:24 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 črc 2005 10:16
Příspěvky: 3568
Bydliště: Roztoky u Prahy
Mmm to zni zajimave, jeste by asi nebylo od veci ty svody omotat teplovodivou paskou. Co jsem doposud slysel tak se dost zmeni i zvuk. Ale chtel bych se zeptat jak je to se spotrebou? Aby se jeste o 2l nezvedla spotreba.

_________________
->Shnilý eskort s uřezanejma pérama a řepkový mondeo f paketu<-


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 lis 2007 09:29 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Teplovodivou, nebo spíš termoizolační? ;-)

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 lis 2007 11:15 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
jj, termoizolační, ale počítej že za kvalitní pásku dáš dvojku... mě to dost pomohlo s teplem v motorovym prostoru obecně, jak ve fiestě není vůbec místo, alternátor a startér narvanej málem na svodech a je znát že z toho nejde takové teplo

spotřeba fakt netušim, nechci vědět. Zvuk určitě, neudělá ti to brumlavej zvuk jako kvalitní koncák, občas to chrchlá, prská... ale to k tomu patří :D Když dáš za to dobrej koncák bude to paráda, to musím ještě vychytat...

Předpokládám že esko zetek má jednu lambdu? Ty svody maj 2 díry,každou v jedný větvi. Já jsem prasátko a mám tam prostě jednu a místo druhé víčko. Lepší by bylo hodit 1 lambdu do 1 větvě, což se chystám udělat pro wideband.

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 lis 2007 13:37 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 črc 2005 10:16
Příspěvky: 3568
Bydliště: Roztoky u Prahy
Pardon, termoizolacni. Psal jsem to ve skole na chodbe :D

Vyfuk mam s tim si hlavu nelamu. Jinak Zmetek ma 1 lambdu no, to by slo nejak predelat ne.e? Prevarit... jeste jak si psal neco s mistem u vany to jsem trosku nepochopil. Jinak je me jasny ze musim prevarit prirubu.

_________________
->Shnilý eskort s uřezanejma pérama a řepkový mondeo f paketu<-


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 lis 2007 14:35 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Proti litinovejm svodum jsou ty RS fakt znat, jak rika Milos, je to takovy akcnejsi. Pri prevarovani se musej riznout i ty vetve na 2 a 3 valci a pootocit, je tam jina roztec. Ale kdyz se vyrezava EGR, tak se to udela pri jednom. Kazdopadne doporucuju to sestavovat a nabodovat na aute, musi se to dole hezky vejit do vybrani ve vane a stranove a vejskove trefit na pokracovani potrubi. Teda pokud to clovek neprekopava ouplne cely, ale i tak je to lepsi, aby to melo okolo dost mista a nikde to netlouklo o kastli. Omotani u fiany prakticky nutnost, je to tam jak bylo receno silene nacpany, u esca to bude vetrat lip, ale omotanim se taky nic nezkazi, akorat bych to videl vzhledem k cene jako jednu z poslednich veci.
Ja jezdim na 1 lambdu na jedny z puvodnich der, druhou mam zaslepenou, ale porad uvazuju, ze to mozna nekdy prekopu na reseni jako u seriovyho XR3i, tam jsou dve trubky spojeny takovou komurkou, ve ktery je sonda, takze to bere vsechny valce. Pravdepodobne tam ty spaliny vic narazej a neni to z hlediska hladkyho proudeni uplne optimalni, ale pokud to vyrobce resil takhle u 130, uplne blby to asi nebude pro beznej provoz, ne zavodeni. Jinak sonda umistena az uplne na konci v ty 1 trubce je uz daleko od motoru, vic se ochlazuje a je i moc blizko kloubu napojeni vejfuku, kterej neni uplne tesnej, takze i kdyz jsem zkousel i tohle reseni, nejak me to nepresvedcuilo podle udaju indikatoru sondy.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz