fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Leštěné potrubí
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=7&t=13787
Stránka 1 z 1

Autor:  Fíkus [ 24 lis 2007 15:48 ]
Předmět příspěvku:  Leštěné potrubí

V čem spočívá jeho výhoda? Vyplatí se to? To se mezi rezonátor,střeďák atd.... dají trubky z ,,leštěného" materiálu?

Autor:  milos.l [ 24 lis 2007 18:27 ]
Předmět příspěvku: 

jak? vyplatí se to? jedinej efekt je vizuální. Třeba leštěný nerezový svody jsou taky leštěný jen zvenku.

Autor:  carlos_ray [ 25 lis 2007 21:02 ]
Předmět příspěvku: 

No tak jak psal miloš jde většinou jen o efekt, ale některé svody jsou s větším průměrem a všechny větve jsou stejně dlouhé čímž se může zvednout výkon . Navíc ti můžou zvednout kroutící moment. Záleží na provedení.Zda je to 4-2-1 nebo 4-1. Ale v těchto výkonostních parametrech bych věřil jen kvalitním výrobkům, které jsou laděné na motorové brzdě. Jako například svody ashley.

Autor:  zdenal8 [ 25 lis 2007 21:31 ]
Předmět příspěvku: 

Každopádně myslim, že u motoru 1,6 16V se to moc nevyplatí.

Autor:  Weidy [ 26 lis 2007 09:59 ]
Předmět příspěvku: 

zdenal8 píše:
Každopádně myslim, že u motoru 1,6 16V se to moc nevyplatí.


ano a jsme u toho :-)

Autor:  milos.l [ 26 lis 2007 12:51 ]
Předmět příspěvku: 

já odpovídal na dotaz "zda leštěné?" osobně jezdím úplně hnusný zrzavý svody ještě omotaný ošklivou thermo-tec páskou a zkušenosti výborný... nebudu tu házet koně, ale proti tý litinový obludnosti v tom vidím značnej přínos ale za dost velký peníze.

Uvedené svody ashley se mi vůbec nelíběj designem - co se funkční stránky týče. A co jsem viděl tak snad jen černý, tedy taky zrzavý :D

A řešit furt vyplatí/nevyplatí... pokud jde o performance, tak jediné co se vyplatí u 99% všech fordů je prodat to. Ale asi k těm autům máme nějakej vztah, potom se u zeteků jednoznačně vyplatí swap za 2.0 a až pak řešit cokoliv. Ty motory jsou proti cenám úprav levný.

Autor:  mariS [ 26 lis 2007 13:09 ]
Předmět příspěvku: 

tak ja prihodim taky svou trosku do mlyna: lesteny svody rozhodne ANO - vypadaji tak krasne:D ale ja osobne pujdu cestou nejake primerene silnostenne oceli (mozna nerezi) a zbastlim nejakyho sneka do turba a omotam to termoflastrpaskou;) a zbytek pod autem uz snad vydrzi nejaka taky asi obyc ocelova trubka pozvohybana nebo posvarovana do nejakyho tvaru at to fici pekne ven.. na 1,6 16v to asi fakt nema cenu, ale kdo ma love tak proc ne

Autor:  milos.l [ 26 lis 2007 21:30 ]
Předmět příspěvku: 

sám píšeš že to omotáš páskou :D tudíž nerez a leštění jsou vyhozený prachy, svody maj bejt stejně červený :D

hele pod auto... já to ohýbal jak blbec z rovný trubky, ale daj se koupit např od bosalu různý kolena a kusy z kterejch si to posvařuješ

i úplně slabostěnný z obyč oceli to pár let vydrží, já k tomu přistupuju tak že než to zrezne tak to stejně několikrát předělám nebo někde urvu :-D

Autor:  carlos_ray [ 26 lis 2007 21:43 ]
Předmět příspěvku: 

No tak vypadá to luxusně. Jinak ashley je dělá i z nerezu samozřejmě za příplatek.

Autor:  mariS [ 27 lis 2007 08:30 ]
Předmět příspěvku: 

milo: o lesteni sem neuvazoval ale nerez bych na svody bral radsi nez obyc ocel.. minimalne kvuli tomu ze nerezivy.. stejne si budu muset nechat vypalit priruby a kdyz uz si s tim tak hraju tak at to aspon vydrzi chvilu hezky... slo by to i nechat potahnout nejakym kovokeramickym povlakem, ale to uz cenove vyjde asi nastejno jako nerez.. a nerez si taky necham lip svarit.. zbytek pod autem bude asi jak rikas z kolinek aby to hezky sedlo a pod autem na nerez kaslu, akorat zadni tlumic uz mam nerezovej

Autor:  crazyape [ 27 lis 2007 16:04 ]
Předmět příspěvku: 

Panove kdyz to tady je, Mam 1,8 96kW a casem bych chtel davat svody z RS2000 s prevarenou pribubou a zavarenym EGR. Milosi ty to tak mas taky vid? Nebo nekde jsem to tady u nekoho uz videl.

Bude to mit pro me nejaky prinos krom vyhozenych penez?

Autor:  milos.l [ 27 lis 2007 22:56 ]
Předmět příspěvku: 

jj, mam RS svody na zeteku, na tu 1,8 to vidím jako super volbu. Nejsem schopnej říct nějakej konkrétní přínos, na autě se vždy dělalo víc úprav najednou a svody šly zároveň s krátkou skříní. To byl skok neuvěřitelnej. Podstatně líp a radši se to vytáčí, nad 6 to není takový trápení co bývalo, ale radost. Kupodivu to ale nestratilo na krouťáku v "nízkejch" - to ber s rezervou - pro mě sou nízký otáčky cokoliv do 5tis... pod 3 je jen volnoběh :-D Ale netroufnu si říct co to udělá v "těžkym" escortu s normální skříní. Myslim že futura to má taky tak. Šel bych do toho kdykoliv znovu! Ale rozhodně to není "plug and play"... Příruba, rozteče válců, trochu uhnout dole vaně...

Přírubou sednou a úplně krásný jsou ST170 svody. Zato vůbec nepasujou dole a maj tam takovej divnej záhyb navíc. Ale kdyby někdo o nějakejch věděl :D

Autor:  crazyape [ 28 lis 2007 09:24 ]
Předmět příspěvku: 

Mmm to zni zajimave, jeste by asi nebylo od veci ty svody omotat teplovodivou paskou. Co jsem doposud slysel tak se dost zmeni i zvuk. Ale chtel bych se zeptat jak je to se spotrebou? Aby se jeste o 2l nezvedla spotreba.

Autor:  Wizzy [ 28 lis 2007 09:29 ]
Předmět příspěvku: 

Teplovodivou, nebo spíš termoizolační? ;-)

Autor:  milos.l [ 28 lis 2007 11:15 ]
Předmět příspěvku: 

jj, termoizolační, ale počítej že za kvalitní pásku dáš dvojku... mě to dost pomohlo s teplem v motorovym prostoru obecně, jak ve fiestě není vůbec místo, alternátor a startér narvanej málem na svodech a je znát že z toho nejde takové teplo

spotřeba fakt netušim, nechci vědět. Zvuk určitě, neudělá ti to brumlavej zvuk jako kvalitní koncák, občas to chrchlá, prská... ale to k tomu patří :D Když dáš za to dobrej koncák bude to paráda, to musím ještě vychytat...

Předpokládám že esko zetek má jednu lambdu? Ty svody maj 2 díry,každou v jedný větvi. Já jsem prasátko a mám tam prostě jednu a místo druhé víčko. Lepší by bylo hodit 1 lambdu do 1 větvě, což se chystám udělat pro wideband.

Autor:  crazyape [ 28 lis 2007 13:37 ]
Předmět příspěvku: 

Pardon, termoizolacni. Psal jsem to ve skole na chodbe :D

Vyfuk mam s tim si hlavu nelamu. Jinak Zmetek ma 1 lambdu no, to by slo nejak predelat ne.e? Prevarit... jeste jak si psal neco s mistem u vany to jsem trosku nepochopil. Jinak je me jasny ze musim prevarit prirubu.

Autor:  futura [ 28 lis 2007 14:35 ]
Předmět příspěvku: 

Proti litinovejm svodum jsou ty RS fakt znat, jak rika Milos, je to takovy akcnejsi. Pri prevarovani se musej riznout i ty vetve na 2 a 3 valci a pootocit, je tam jina roztec. Ale kdyz se vyrezava EGR, tak se to udela pri jednom. Kazdopadne doporucuju to sestavovat a nabodovat na aute, musi se to dole hezky vejit do vybrani ve vane a stranove a vejskove trefit na pokracovani potrubi. Teda pokud to clovek neprekopava ouplne cely, ale i tak je to lepsi, aby to melo okolo dost mista a nikde to netlouklo o kastli. Omotani u fiany prakticky nutnost, je to tam jak bylo receno silene nacpany, u esca to bude vetrat lip, ale omotanim se taky nic nezkazi, akorat bych to videl vzhledem k cene jako jednu z poslednich veci.
Ja jezdim na 1 lambdu na jedny z puvodnich der, druhou mam zaslepenou, ale porad uvazuju, ze to mozna nekdy prekopu na reseni jako u seriovyho XR3i, tam jsou dve trubky spojeny takovou komurkou, ve ktery je sonda, takze to bere vsechny valce. Pravdepodobne tam ty spaliny vic narazej a neni to z hlediska hladkyho proudeni uplne optimalni, ale pokud to vyrobce resil takhle u 130, uplne blby to asi nebude pro beznej provoz, ne zavodeni. Jinak sonda umistena az uplne na konci v ty 1 trubce je uz daleko od motoru, vic se ochlazuje a je i moc blizko kloubu napojeni vejfuku, kterej neni uplne tesnej, takze i kdyz jsem zkousel i tohle reseni, nejak me to nepresvedcuilo podle udaju indikatoru sondy.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/