fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

zkraceni radici paky
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=7&t=1432
Stránka 2 z 3

Autor:  Návštěvník [ 06 úno 2005 15:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: šaltra

dosn píše:
.....jednou jsme s kamošem zkracovali o cca 5cm šaltru na Pumě......kino na nově!!! Řezali jsme to pilkou,šlo to dost blbě,je to dost tvrdá kulatina,no a pak vyřezat závit(mám dojem že to byl M10)to bylo strašný! Chladili jsme to olejem vratidlu zavazela palubka,šaltru musel držet kamoš hasákem,protože blicky byly slabý!!Orvaný to bylo jak samec,ale nakonec se podařilo a výsledek byl fakt super.
no to muselo bejt vzruso.

Autor:  Bendy&Macíček [ 06 úno 2005 18:14 ]
Předmět příspěvku: 

hele já to řezal relativně nedavno pilkou.... cca 10min a nebyl to žádnej med, ale v pohodě to uděláš jen nespechej a pořádně si to nečím zapři ať to nelítá... v ruce to jen tak neudržíš. Jak psal Majky alternativky jsou většinou na červíky a je to snadné. Jinak zkrátil jsem to cca o těch 5cm... (jde taky o to jakou hlavu kupíš, já koupil celkem vysokou viz foto http://ford_macicek.borec.net/obr/14.jpg ) a řezal jsem to cca 1cm pod tím zuzením.

Autor:  Návštěvník [ 07 úno 2005 13:46 ]
Předmět příspěvku: 

zitra zkracuju.

Autor:  Bendy&Macíček [ 07 úno 2005 14:27 ]
Předmět příspěvku: 

pošli co jsi si koupil za hlavu

Autor:  Návštěvník [ 07 úno 2005 15:07 ]
Předmět příspěvku: 

zatim tam budu davat origos co tam byla jen ji zkratim o kus zavitu a asi do ni dam diodu

Autor:  bibo [ 07 úno 2005 16:21 ]
Předmět příspěvku: 

diodu ne to je blbost dej si do ní topné tělísko pak budeš řadit jako drak :lol:

Autor:  Návštěvník [ 07 úno 2005 16:29 ]
Předmět příspěvku: 

dobrej napad ot ji nemusim ani zkracovat ne??

Autor:  JOSH [ 11 úno 2005 17:07 ]
Předmět příspěvku: 

Já jsem to vzal pilkou na železo asi o 5 cm, koupil jsem si hlavici s těma posr.... červikama, které mi tam vůbec nedržely, tak jsem tam fouknul trošku vlasenkáče a mám klid.... :lol:

Autor:  Xfield [ 12 úno 2005 20:05 ]
Předmět příspěvku: 

Taky sem se rozhodl pro radikální řez a takhle to dopadlo:
Obrázek Obrázek
řadí se s ní docela dobře, ale ty dodávané redukce nejsou nic moc - musel jsem ji dost upravit, abych to tam nacpal.

Autor:  Návštěvník [ 13 úno 2005 00:57 ]
Předmět příspěvku: 

Xfield píše:
Taky sem se rozhodl pro radikální řez a takhle to dopadlo:
Obrázek Obrázek
řadí se s ní docela dobře, ale ty dodávané redukce nejsou nic moc - musel jsem ji dost upravit, abych to tam nacpal.
tom as na radiu taky aux neo tam mas tu kazetu co z ni vede ten kabel??

Autor:  PH [ 13 úno 2005 02:28 ]
Předmět příspěvku: 

Staci koupit nejakou hlavici co je duta (asi vestina) a tu plastovou redukci (co se dava na tyc, na kterou pak prijde nova hlavice) nahore uriznout aby ta tyc razeni prosla az uplne nahoru.
Nemusis nic rezat, a radicku mas tak o 5cm kratsi. Odpada problem se zavitem rezanim a nevratnosti takoveho zakroku. Je z toho luxusni vyskove stavitelna radici paka, staci jen pripadne povolit, posunout vys a zase utahnout.

Je spis otazka, proz tu radici paku vubec zkracovat. Vzhledove budiz, ale cim kratsi paka, tim dal je od volantu = horsi ovladani auta. Osobne spis uvazuju o prodlouzeni (delaji se na to specialni hlavice) a short shiftu, aby se zbytecne neprodlouzila draha razeni.

Autor:  Xfield [ 13 úno 2005 10:44 ]
Předmět příspěvku: 

->> axetom
ten drát vede z kazety

->>PH
v podstatě jsem to nainstaloval tak jak popisuješ, ale zkrácení páky bych tímto způsobem nedosáhl - orig. hlavice má ten závit taky hluboko zapuštěnej, takže vrchol obou by nakonec skončil zhruba stejně vysoko - proto jsem si pomohl pilkou.
Důvod:
a/ líbí se mi to
b/dosáhnu na ni stejně dobře jako předtím
c/řazení mi připadá přesnější (páka se mi nevrací do středové polohy-pružinka KO-takže jsem musel 3 a 4 někdy "hledat")

Autor:  Návštěvník [ 14 úno 2005 01:17 ]
Předmět příspěvku: 

zatim zkraceno o 1 cm :D sem to jen zkousel a jde to dobre akorat sem si poskrabal barvu na radicce(mam tu tyc namodro nastrikanou)chystam se koupit hlavici a zkratit jeste o 5 cm

Autor:  PH [ 14 úno 2005 05:10 ]
Předmět příspěvku: 

Ja mam na skodovce hlavici ve tvaru lebky (byla nejlevnejsi a kupodivu padne perfektne do ruky), stena je tak max 4mm silna, takze je to jako kdybys sundal origo hlavici a radil jen tou tyckou. U sady to dela kolem tech 5cm. Na Fordovi jem to jeste neresil, ale to co tam je mi nijak dlouhe nepripadne, takze asi vymenim jen hlavici, pripadne casem poridim short shift.

Mimochodem, nevite nekdo, co je spatne, kdyz se nevraci do neutralni polohy (nepruzi)?

Autor:  Xfield [ 14 úno 2005 07:08 ]
Předmět příspěvku: 

V převodovce jsou nějaký pružinky, který tu páku vrací zpátky - když nevrací, tak je s něma něco v nepořádku. Taky mě to podkalo, ale nechám to tak - oprava by byla příliš nákladná a už sem si zvykl.

Autor:  PH [ 14 úno 2005 08:50 ]
Předmět příspěvku: 

hmmm, tak to nezni mo pozitivne. Krome toho, ze se nevraci tak jak by mela radici paka mi jeste drhne dvojka. A co se mi momentalne opravdu nechce, tak jeste shanet nekoho, kdo mi to spravi (pripadne celou prevodovku) :cry:

Autor:  Bendy&Macíček [ 14 úno 2005 09:50 ]
Předmět příspěvku: 

PH píše:
Staci koupit nejakou hlavici co je duta (asi vestina) a tu plastovou redukci (co se dava na tyc, na kterou pak prijde nova hlavice) nahore uriznout aby ta tyc razeni prosla az uplne nahoru.
Nemusis nic rezat, a radicku mas tak o 5cm kratsi. Odpada problem se zavitem rezanim a nevratnosti takoveho zakroku. Je z toho luxusni vyskove stavitelna radici paka, staci jen pripadne povolit, posunout vys a zase utahnout.

Je spis otazka, proz tu radici paku vubec zkracovat. Vzhledove budiz, ale cim kratsi paka, tim dal je od volantu = horsi ovladani auta. Osobne spis uvazuju o prodlouzeni (delaji se na to specialni hlavice) a short shiftu, aby se zbytecne neprodlouzila draha razeni.


No já jsem koupil jinou hlavici, protože ta originální mi vůbec neseděla a když jsem tam dal tu co jsem si koupil (bez řezání) tak to bylo podstatně vyšší. Proto jsem to zkoušel proměřit a zkracoval. Poprvé jsem docílil stejné výšky, ale bylo to nezvykle lehké a na můj vkus dlouhý krok, tak jsem to ještě zkusil zkrátit a to už jsem to bral od voka a zkoušel poprvé šel 1/2cm a pak znova a na tom jsem skončil, celkem 4-5cm zkráceno (neměřil jsem to jen co si pamatuji viz. foto Xfield asi stejná délka)

Autor:  Návštěvník [ 16 úno 2005 13:51 ]
Předmět příspěvku: 

finalni-5cm hotovo a zatim tam mam standartni haůlvu na pace a jde to mnohem lepe radit,je to proste supr.vidim co tam mam za rychlosta a adrzi.

Autor:  futura [ 16 úno 2005 14:08 ]
Předmět příspěvku: 

Ty pruzinky v prevodovce hlavne jistej nevypadavani rychlosti, jsou pod tema dvema bazmekama, co couhaj z prevodovky. Radici paka ma odpruzeni dole v tom domecku, jsou tam zboku dve sroubovaci zatky, pod nima perka. Nemusi se sundavat razeni, ale vetsina aut to tam ma kryty zaruvzdornym plechem a jde tamtudy vejfuk, takze neco z toho musi pryc,. A kdyz uz takhle odstrojis, je dobry cely razeni vyndat, vymejt, znova naplnit tukem a vychytat vule. Dost to pomuze.

Autor:  Xfield [ 16 úno 2005 21:21 ]
Předmět příspěvku: 

Když sem koumal, jak to řazení spravit, tak sem si ten domeček prohlížel, ale žádný zátky ani šrouby nebo něco co by naznačovalo, jak to rozdělat, jsem nenašel - tak jsem si nechal zajít chuť a dávám si při řazení víc záležet, kam tu páku cpu.

Ale kdyby se do téhle opravy nějakej šikula pouštěl, docela by mě potěšilo, kdyby nafotil postup kudy se do toho leze.

Stránka 2 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/