fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

uprava motoru
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=7&t=14642
Stránka 1 z 4

Autor:  Lauer [ 13 led 2008 19:47 ]
Předmět příspěvku:  uprava motoru

Zdar všem. potřebuju nějaké rady. Mam escorta 1.4 55kw. Mam v planu snížit hlavu dát ostrou vačku a odlehčit setrvačník. V autech se vyznam ale stimhle nemam zkušenosti. Zajímalo by mě jestli to nebude mít nějaký katastrofalní vliv na životnost motoru. Dík za rady

Autor:  zdenal8 [ 13 led 2008 19:53 ]
Předmět příspěvku: 

Ty jo to mi někoho připomíná. Podle mě je to u motoru 1,4 ztáta času a zbytečně vyhozený peníze. Jestli chceš aby to víc jelo, tak bude levnější sehnat jinej motor nebo jiný auto.

Autor:  Krtek-NA [ 13 led 2008 19:54 ]
Předmět příspěvku: 

http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=14623 Asi tak se to doporučuje, jinak je to ztráta času a peněz :wink:

Autor:  Lauer [ 23 led 2008 18:03 ]
Předmět příspěvku: 

Dobře ale když vyměním motor tak musím přece vyměnit komplet elektriku. myslim tím řídící jednotku a vše s ní spojenou. A do toho se mi moc nechce(hlavně k vuli té elektrice). Proč myslíte že by to mělo být finančně nákladné?

Autor:  mrJekill [ 23 led 2008 19:14 ]
Předmět příspěvku: 

Tak schválně.
Kvízová otázka:co si myslíš,že těmito úpravami získáš?

Pokud se (jak tvrdíš) v autech vyznáš,nevidím problém co se týče náročnosti na přehození motoru za silnější,oproti tomu co zamýšlíš.

Autor:  LeMans [ 23 led 2008 19:48 ]
Předmět příspěvku: 

pokud ovšem nemá na mysli 1.4 cvh za 1.6 zetec - to by opravdu moc jednoduchý nebylo. jestli máš tu novou 1,4ku tak to máš naprd no... prodej auto a kup si jiné.. nejlíp třeba RS2000 a máš tuning jako bejk :)
Ale vážně, u té 1,4ky se dostaneš s výkonem když budeš moc chtít a vrazíš do toho hodně peněz tak možná na úroveň sériové staré 1,6ky - a to budeš ještě rád. Za cenu mnohem vyšší spotřeby a logického snížení životnosti. - NEBRAT.
problém je v JOJO efektu.. začneš 1,4, kuna.. to je málo, tak jo, tak 1,6, za chvíli - zase málo... tak jo, tak 1,8 - to už jede, dá se s tím slušně předjíždět... ale časem... radši ani nebudu psát :)

Autor:  Jerikkk [ 23 led 2008 20:07 ]
Předmět příspěvku: 

Přesně,člověk někde začít musí a jestli chceš jinej výkon tak si kup radši jiný auto s lepším motorem.

Autor:  Lauer [ 24 led 2008 00:17 ]
Předmět příspěvku: 

Tak jen pro informaci. Zacinal jsem z 1.6 77kw. Pak jsem mel 1.8 16v 96kw super auto bohuzel karosarovi se to trochu vymklo z rukou a auto bylo dobre tak na nahradni dily. Tu 1.4 jsem dostal jako nahradu. A nejde mi o to abych se honil s pubertakama na ceste. A ze jich je dneska dost. Auto mam v perfektnim stavu jak karu i motor. Vymena po mechanicke strance by mi nedelala problem ale ta elektrika

Autor:  Lauer [ 24 led 2008 00:28 ]
Předmět příspěvku: 

A jak pise LeMans jednoduche by to opravdu nebylo. Stacilo by mi aby to trochu lip tahlo coz poznavam hlavne v kopcich. Kdysi jsme takove upravy delaly na favoritech a byly jsme z toho hotovy tak proc ne na escortu. A nove se mi zatim kupovat nechce uz jen proto kdyz vzpomenu na ten cas straveny nad tim aby auto vypadalo dle mych predstav.

Autor:  Lauer [ 24 led 2008 00:32 ]
Předmět příspěvku: 

Stacilo by mi max.10kw byl bych stastny jak blecha

Autor:  Krtek-NA [ 24 led 2008 01:49 ]
Předmět příspěvku: 

No ono z motoru který má výkon okolo 50kW je 10kW téměř nadlidský ůkol, spíš se bav v jednotkách kW :wink: Je to cca 20% plus na výkonu to ti zaručí tak možná přeplňování jinak mě nic nenapadá co tak rapidně zdvihne výkon. :!:

Autor:  O.S.L.I.K. [ 24 led 2008 02:33 ]
Předmět příspěvku: 

1,4 55kw - ven
1,8 96kw - dovnitr nebo 1,8 77kw aby si nedaval mtx prevodovku.

El. neni zase takovej problem. Kdyz si to sezenes s komplet motor el. tak je to otazka dne. Jestli mechanirina ti nedela problem tak tu el. ti udela kazdej auto elektrikar.

Jinak ceny jo? chces? Za predpokladu, ze si to budes delat sam.
Vacka - 3000 predelani stavajici nebo koupe nove 10 - 15t.
Snizeni hlavy - 500 az 1500 kc
vymena tesneni podhlavou - 500 kc material
jenze kdyz uz to mas dole tak tesneni vyka ventilu dalsi 300 kc, gufera vacky/ek. Rozvodak Pumpa to asi zvladne, ale zvladne to ECU ? tak ostrou vacku? takze budes resit upravu OEM ECU, kdo ti ji v CR udela? ABChipTuning? nebo jinej slamak?
Takze idealne ses na 7-8 t.

Ted si vem koupi kompletni 1,6 66 kw / 1,8 77/85 kw tady ty motory chodi do 5t i s el. vymenis rozvodak 500kc, olej kterej by si stejne menil. takze mas 5,5 max 6t. a das maximalne elektrikari 2t za praci a mas to hotovy. A vykon uplne jinde. A tu tvou 1,4tku treba zase za 3t prodas.

A porad mas oem motor kterej bude normalni spotrebu.

Autor:  O.S.L.I.K. [ 24 led 2008 02:35 ]
Předmět příspěvku: 

jinak vliv na zivotnost to mit nebude. Pokud do toho setrvaku sahnes nejak normalne. Vacka vydrzi a pokud nesoupnes hlavu dolu o 2 mm tak pohoda. Nesmis proste jit do extremu.

Autor:  Lauer [ 24 led 2008 08:27 ]
Předmět příspěvku: 

Diky krtkovi a oslikovy za pomoc.Hosi vy asi tez nemuzete spat co. Chystam se na to v breznu tak po vasich radach budu rozmyslet. Casu mam na to dost. Jeste jedna otazka. Vi nekdo presne co vsechno vimenit? Napadlo me treba co benzinove cerpadlo. A hlavne co z te elektriky. Jeste jedou diky.

Autor:  mariS [ 24 led 2008 09:23 ]
Předmět příspěvku: 

Lauer: jako ostatni ti poradim jinej motor.. ja mel puvodne mk4 RS Turbo preplnovanou 1,6 s vykonem 132 koni a protoze mi prasknul blok a chtel sem taky nejaky kone navic tak sem sahl po Zetecovi 1,8 16v kterej v atmosfere ma 130koni.. az to preplnim turbem tak se to muze vyhoupnout i k nejakym 200 konim.. byt fakt blazen tak se z toho da vyzdimat i 300-400koni ale to uz je ulet... jestli chces delat neco s tvym motorem tak pocitej s tim ze to budou vyhozeny prachy a casem te to bude mrzet.. jestli ses smirenej s tim ze do toho par desitek tisic investujes tak si sezen jinou vacku, 4klapku, kompletni vyfukovy potrubi, nech si udelat hlavu a muzes se dostat treba az na 80-90koni (mozna vic).. za ty stejny prachy postavis Zeteca v turbu s 200konema... rikas ze cas na to mas, tak makej.. at uz na tve 1,4 nebo na necem jinym.. hodne stesti

Autor:  Lauer [ 24 led 2008 14:28 ]
Předmět příspěvku: 

Maris:dik za inspiraci. Presvedcil jsi me.asi mate pravdu.toz zacinam fakt uvazovat ze do te vymeny pujdu. Zacnu nekdy z jara pak dam vedet. Dik vsem a fordum zdar

Autor:  Jimmy [ 24 led 2008 15:49 ]
Předmět příspěvku: 

Zase pokud bys chtěl jít oficiální cestou a mít zapsanou změnu v TP, tak můžeš 1,4 změnit pouze na 1,6, ale vzhledem k tomu, že 1,6 a 1,8 jsou od sebe vzhledově k nerozeznání, tak tam rovnou prdni 1.8 96kW :)

Autor:  O.S.L.I.K. [ 24 led 2008 15:50 ]
Předmět příspěvku: 

Jimmy na tu 96kw uz to chce MTX doporucuji 1,8 mondie prevodovku je kratsi. A kdyz uz swap na zeteca tak proc ne rovnou 2,0 96kw? dve decky navic, stejna vaha, rozmer.

Autor:  mariS [ 24 led 2008 16:21 ]
Předmět příspěvku: 

2,0 Zetec je dobra volba ale ja se trochu vydesil kdyz sem videl to slozity sani a neveslo by se mi to ani do auta:D jinak 2,0turbo zni kazdopadne lip nez 1,8turbo

Autor:  O.S.L.I.K. [ 24 led 2008 16:43 ]
Předmět příspěvku: 

mariS: sem rad, ze mas tu 1,8 :) hele, pisnu vecer potrebuju vedet jak dostat zeteca do MK IV...

Stránka 1 z 4 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/