fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Pinto versus DOHC http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=7&t=14698 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | PH [ 15 led 2008 23:46 ] |
Předmět příspěvku: | Pinto versus DOHC |
Tak uvazuju s cim si budu hrat... bude to kazdopadne Sirka, ale otazka je jaky motor do ni. Pinto ma v tehle verzi sice jenom 100k, ale zase se na ni dela daleko vic veci nez na DOHC 8v a tech 20 kovyl v zakladu neni zase takovy rozdil. Chtel bych to na vyblbnuti, nozna zajet nejake ty vrchy... Necekam od toho zazraky. Co se s temi motory da rozumneho delat? Momentalne je v aute Pinto a nejakou dobu tam jeste zustane, dokud pojede, budu se zabyvat jinymi vecmi. |
Autor: | Kůža [ 16 led 2008 01:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
U ohc je více možností a za přijatelnější cenu, když zvolíš karburaci ,tak to je rachot nemá to omezovač a ani lamda bombu Odkaz: http://www.fordever.cz/forum/viewforum. ... dab26e22f4 |
Autor: | PH [ 16 led 2008 02:24 ] |
Předmět příspěvku: | |
tak chtel jsem spis zustat u Efiny, ale karburator bude jednodussi reseni. Taky se mi po skouknuti dostupnych dilu jevi jako lepsi varianta pinto... jeste je to na dlouhe premysleni, tak uvidime. budu rad za kazdy podnet, nebo zkusennost. |
Autor: | futura [ 16 led 2008 08:39 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak panove, tohle by me taky naramne zajimalo, hlavne to OHC. I kdyz je fakt, ze treba navody na upravy od Vizzarda jsou bozi, akorat to leze do penez, jako ostatne kazdy zvysovani vykonu.Zatim sazim na vychozi bezvadny stav, vacka casem mozna trosku ostrejsi, ale dva dvojaky mi na normalni pouzivani pripadaj trosku prehnany. |
Autor: | milos.l [ 16 led 2008 10:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
2,3 DOHC 16V ?? vyházet vyvažováky, případně RS hlavu na to? Objem ničím nenahradíš... Pro mě to jsou 3 deci navíc ve stejnym motoru, stejná váha... Akorát vyšší kategorie... |
Autor: | futura [ 16 led 2008 10:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
Taky moznost, ale zase jsme u kompletni vymeny vcetne elektriky predpokladam. Ta 2,3 asi nema rozdelovac obycejnej a na jeden dvojitej karbec by to asi taky nefungovalo pravdepodobne.Ja osobne kdyz uz bych sel do takhle velky zameny, tak bych dal prednost 2l zmetcovi, je o hodne lehci, dostat z nej 150 poniku neni velkej problem a financne je to taky jeste skousnutelny a kdyz by to bylo auto pod tunu, tak bych to pokladal i za postacujici stado.Ale beru to ze svyho konkretniho hlediska, jaky je to auto, k cemu ma slouzit a kolik na to mam. |
Autor: | PH [ 16 led 2008 22:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak Vizzarda uz jsem se taky snazil procitat, lec moje anglictina neni na valne urovni a nektere technictejsi veci fakt jdou mimo mne. Chtel bych neco s cim se vyblbnu o vikendu, na normalni jezdeni samozrejme ne (maximalne ve stavu nejvyssi nouze). Zase do toho ale nehodlam, ale vrazet desetitisice. Zacnu asi vsim okolo (podvozek, brzdy, nejake to odlehceni, par bezpecnostnich prvku) a motor si necham az nakonec. Ono je taky asi lepsi jet tesne na hranicich vykonu auta, nez vykonu sebe. jak to tak vypada, na motoru bych asi nechal shodit kousek hlavu a vyhodil efinu, zda se mi to jako relativne nejjednodussi a taky nejlevnejsi varianta |
Autor: | Kůža [ 17 led 2008 11:57 ] |
Předmět příspěvku: | |
Myslim ,že když to uděláš takhle tak to i pojede |
Autor: | futura [ 17 led 2008 14:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
Az oci prechazeji, fakt dobry. Jako konecnej vysledek perfekt, ale i to cincani vcetne lityho vika hooodne drahy a to neresim, co nacpal dovnitr.Na zacatek a skromne bych bral svody, mozna jeden vetsi dvojak seriovej a vacku, njaky znatelny zlepseni. by to mohlo v souctu dat. S Vizzardem si taky moc nerozumim, ale z tech obrazku se da leccos pochopit, aspon jako naznaceni cesty, co ucelny je, co ne a kam az jit. |
Autor: | PH [ 17 led 2008 15:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
jo, tak neco v tomhle smyslu bych si taky predstavoval. A co jsem pocital, taky by ta predstava nemusela byt zase az tak nerealna, dily sehnat neni problem a takhle nalestene to vypadat zrovna nemusi. Rekl bych, ze do 20k bych se to vlezt mohlo. |
Autor: | futura [ 17 led 2008 16:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
No 20 do uprav by bylo uz slusnejch, za to by byly ty svody, vacka snad komplet se vsim a mozna by se povedl i karbec kdyz by se zadarilo z druhy ruky. Na vic to ale nevidim, i kdyz malo to neni. Bohuzel veset tyhle veci na nerepasovanej motor mi neprijde zrovna jako nejlepsi reseni a kdyz spocitam jen dily, tak ta repase muze vyjit podle rozsahu taky od 10 pres 20. No a ted si vyber. Nejaka ta povrchova upravicka se pri skladani udelat da, takze ani ten vzhled by zase tak osizenej bejt nemusel. |
Autor: | PH [ 17 led 2008 17:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
ony ani ty svody nejdu zase tak drahe. Nove svody vychazi kolem 8k, takze kdyz sezenes z druhe ruky, tak to bude podstatne min, webery a priruba se taky nepohybuji zase az tak vysoko (kdyz tam nechces rvat treba 45). S trochou stesti to sezenes i za 10k a tech dalsich 10 jsem pocital jako zakladni repas motoru. Samozrejme ze davat to na stary motor je blbost. |
Autor: | Krtek-NA [ 17 led 2008 20:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
DOHC není moc vhodný na závody - je to moc náchylný na teplotu, buď budeš popřádně chladit nebo měnit motory. OHC je zase slabej, ale je to neuvěřitelnej držák. Je jednodušší a určitě s ním vykouzlíš víc než z DOHC |
Autor: | Kůža [ 23 led 2008 22:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
A co 2.3 Turbo z americkejch fordú? Takhle to vypadá v Capri |
Autor: | mariS [ 24 led 2008 09:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
Kůža: tak ten motor je hrubej.. to se mi líbí.. az budu velkej tak bych chtel nejakou zadokolku;) |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |