fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 28 dub 2024 06:31

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 200 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 28 úno 2008 19:36 
Offline
Forďák

Registrován: 13 úno 2008 17:44
Příspěvky: 218
Bydliště: jo
zdarec Fsici - koukam pekne pekace tu mate a zajimave projekty.

okukuju tady uz nejakej patek prestavbu Fiesticky a tak me napadlo dodat i par fotek z meho projektu.

Jedna se o starou Granadu v provedeni 2door aneb nejlevnejsi Granada z roku 1978 v provedeni L ktere jsem postupem casu vylepsi na provedeni Ghia - drevena palubka, kozene sedacky, a "S" paket z te doby.
S paket obnasi - trony, pridavne svetla, vetsi stabylak a dalsi.

postupem casu jsem zacal vuz prispusobovat rychlejsi jizde po okruhu.

motor 2.8 by vymenen za 2.9i cosworth s 194konema v roce 91 kolik jich tam zbylo do dnes netusim - brzdu planuju nekdy v lete.

tento motor trpi tim ze je dostupnej pouze v automatu a neni lehke ho predelat na manual.
V mem pripade jde o prevodofku MT75 ze Scorpia.
dale me cekal zkracenej kardan a novej diferencial od Quaife ATB system je totozny se Sierrama a Escortama v cosworthu jen upraven pro ulozeni do Granady primo vyrobcem.

upravy na motoru - K+N filter, zaslepene EGR, zadne katy ani tlumice - jen na konci sportovni.
mirna hra se svickama a kablema na ne.

pretahani el. do kabiny ke spolujezdci a presun baterky do kufru.
tezsi motor vyzadoval presun vahy dozadu.

jednotka EECIV s EEPROMem neni idealni na ladeni proto dostala praseci ocasek(SMT6) s FLASH pameni a on-line pripojemin na PC pres COM1(serial)
bohuzel uchozeni cidel a presun map do jednotky neni uplne jednoducha zalezitost a proto se s tim stale trapim.
je tu potreba vymeny vsech cidel a komplet kabelaze.

v tuto chvily me vykon a jizdni vlastnosti staci a resim bezpecnost chodu motoru novejma chladicema - jiz zvlast olej a voda se saharou a el. vrtuli.

dale se pripravuju na vymenu vacek kde ocekavam minimalni narust z 194 koni na 207 a to v dusledku vetsiho presahu na ventilech o 7stupnu.
vacka nema vetsi zdvih ale pouze prodlouzi dobu pro plneni.
proto nove vstriky z 280cc na 460cc - jsou starsi ale i tak asi moc nicmene doufam ze mi to lambdy zkorigujou.

tento motor vyuziva na kazde strane jednu wide-band lambdu.
(ted shanim nove :-( )

jakmile rozchodim SMT6 pro zmenu casovani a vstrikovani pujde na motor novej vejfuck 3-1 350mm a nova ECU MAPa odladena profikama ve finsku. swody do tech termo pasek ale i tak ocekavam ze budu muset upravyt haubnu aby se mi to na okruhu neupeklo...

no a vse co jede rychle musime brzdit ze - takze v tuto chvily 4x disky ze Scorpia cosworth - puvodni brzdova sostava pro dany vykon ale ja mam granadu lehci takze by rekl clovek ze by to melo bohate stacit - na okruhu toto ale neplati takze jsem poridil nove kotouce a brzdy z Mercedesu tridy C nebo D
parametry jsou 300mm vrtane chlazene s vetsim pistkem nez mam ja ale rad bych zachoval buben pac jakmile sahnu na buben tak to bude hrozna picba...

a neco malo foto:


Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek


plany:

no tech je 3 prdele ale ty prachy nejsou takze ten nejdulezitejsi je mene montovat a vice jezdit - hlavne nekde kde je i nejaka ta konkurence.

8)

_________________
https://www.youtube.com/watch?v=QnNpIyzelDo&index=16&list=PLnNGWXxZv-XdPF52lAAvvgu0PMsJ_09-d


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 úno 2008 19:44 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Já tyhle velký starý auta s klasickou koncepcí prostě žeru, slintám u každého škopka, granady, kapříka.... Tohle je super projekt, upřímě závidím a přeju ať se dílo zdaří a gráňa dělá jen radost a stromy se jí vyhejbají. Veteránoví puristi by ohrnli nos, ale mě se to líbí - zvenku hezké staré auto, uvnitř zdravé a pěkně nadupané. :smt038 :smt023

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 úno 2008 20:07 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 dub 2007 16:32
Příspěvky: 101
Bydliště: Vsetínsko
:smt023

_________________
Ford escort mk IV 3 dv.
1,6 D po renovaci
Suzuki Bandit 600 N
Nově Mondeo 2.0 TDCI 96 Kw 5 qalt sedan


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 úno 2008 20:21 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
tak to klobouk dolu.. tohle je maso

jak moc velkej problem je dostat ten motor na manualni prevodovku? ja doufal ze se jen prehodi a ono to jakstaks sedne.. Fordy vseobecne sou docela zamenitelny

jinak hodne stesti a at z toho udelas karu ktera potrapi daleko novejsi a sportovneji se tvarici auta

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 úno 2008 20:30 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 20 zář 2007 18:22
Příspěvky: 1203
Bydliště: Kladruby nad Labem
Tak to čumím,super :smt023

_________________
Escort combi, 1997, 1,6 16V - 90HP bylo
Focus combi, 2000, 1,6 16V-100HP je
VW golf, 2006,1,6 FSI
http://www.fordfans.cz/galerie/thumbnai ... pby&uid=29
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 úno 2008 20:48 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
pěkný, už taky připravuju vozidlo se správnou koncepcí :D

co s tím jezdíš? nebo chceš jezdit? jsem schopnej nabídnout docela často svezení v mostě a sosnové, případně se třeba uvidíme někde na kopci... co? jen tak "rekreačně" :D

co to váží?

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 úno 2008 00:04 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 20 zář 2006 23:37
Příspěvky: 140
Bydliště: Pardubice
Respekt, fakt závidim, že do takový věci jdeš :)

kua taky bych chtěl pořádný prostory :(

_________________
"Wuppy" - Ford Scorpio 96, 2.3 DOHC - 108kilowatos / 147kobylos, můj nový miláček http://www.fordfans.cz/galerie/thumbnails.php?album=224
"Fišta" - Ford Fiesta 98, 1,25 16V TECHNO - 55kilowatos / 75kobylos
Moje EX - "Mondiany" - Ford Mondeo 94, 1.8 16v - 85kilowatos / 115Kobylos :'-(
Moje EX - "Karmy" - Ford Escort Cabrio 96, 1.8 16v XR3i - 77kilowatos / 105Kobylos :'-(


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 úno 2008 00:10 
Offline
Forďák

Registrován: 10 úno 2008 09:24
Příspěvky: 396
Bydliště: Petřvald
Hmm mit prostory tak bych mozna taky mel odvahu :D Ale ac mame rodinny barak tak garaz je mala a v te parkuje matcina fiesta :(

_________________
Ford focus combi red 1,6 ; weitec 40/40, hudba hertz, kola dotz mugello 16" 205/50 cca 400 tis km


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 úno 2008 11:37 
Offline
Forďák

Registrován: 13 úno 2008 17:44
Příspěvky: 218
Bydliště: jo
2 Wizzy: ja k tomuhle mam jeste jeden original kus kterej bych rad casem zrenovoval.
na jedne fotce je videt - je to klasika Granada 2door V6 2.0 ve vybave L - jeden z nejlevnejsich a
nejchudsich modelu Granady z roku 1977 ale pro me to ma sve kouzlo.

2 mariS: fyzicky to sedne jak poklicka na.. ale Ford to tak nikdy neprodaval - udajne nejakou omezenou serii.
zajimave je ze LUK na to dela spojkovou sadu i kdyz ten motor je oficialne dostupnej jen ve Scorpiu s automatem.
jde o elektroniku - u teto starsi verze to neni tak hrozne jako u te novejsi.
v podstate pokud ti nevadi drobne chybove hlasky v pameti jednotky tak to chodi bez problemu - ja se ted seru s detailama.
dalsi vec je ta ze kdyz mas info ze by to melo jit tak se to blbe resi.

2 milos.l: no uprime toto auto pripravuju uz asi 6tym rokem a proto ta hlaska ze uz bych rad jezdil - testovani probihalo
vetsinou v Brne na Okruhu v ramci OldFordich akci a Epilogu a pokazde jsem mazal zpet do dilny s tim ze se neco musi predelat.
dva roky jsem jezdil na tom automatu nez jsem skocil do vymeny.
chtel bych dal jezdit OldFordi zavody jakekoli. k tomu mam vyhlidky na vrchy ale s absenci sponzoru moje vyhlidky mizi.
vzhledem k cene Brna pro me Prazaka bych se ted rad soustredil prave na Most a Sosnovou kde me zajima hlavne testovani noveho differencialu
takze opravdu uvitam jakoukoli nabidku nebo jen vzajmene testovani a vymenu zkusenosti/poznatku.

co se tyce vahy tak chapu kam miris - koncepce vozu k tomu co po nem chci je zcela spatne ale tady se priznam ze
ja to auto proste miluju a proto se snazim z te tezke a nemotorne kary udelat "tryskac".
kdyz koukam na tvuj lehkej a mrstnej vuz tak jen slintam ;-)
momentalni vahu nevim - probehlo mirne odlehcovani a vazeni bude az dokoncim prave pripravovane upravy spolecne s merenim vykonu.

2 ALL: zde musim priznat ze prostory nemam a stale resim a hlavne musim na rovinu rict ze jsem levej ale neskutecne
takze vetsinu veci ktere je potreba udelat poradne nechavam delat zkusenejsi mechaniky a alchimii typu nastaveni diffu
do spravne polohy za pomoci specialni barvy a vedomosti ktere jsou pro me zatim velkou neznamou.
takze i zminena vymena prevodofky nebo motoru probehla za pomoci jinych rukou nez mych.
ja jen vzdy vymyslim nejakou tycovinu pak sezenu dily a nakonec nekoho kdo se na to vrhne.
moje o trochu silnejsi stranka je u klavesnice takze po tom co jsem konecne pripojil PC
k autu zacinam travit i vice casu opravdovou praci.

zde male promo video:

Granada a Scorpio cosworth a jeste jedna Granada 2.8i Ghia
http://www.youtube.com/watch?v=Jh8syQgqAGg

zde docela zajimavej zavod se startem typu LeMans kdy ja mel na noze ortezu a auto plne kameramanu a stejne
jsem si dojel pro druhe misto - sice o pul auta ale obcas je slyset jak se automat rozhodl pro ekonomickej rezim
a na misto podrazeni zaradil nahoru a ja tam byl navic.
http://www.youtube.com/watch?v=aRbfIyPKD7o&feature=user

no a tady trochu k zasmani - po vymene automatu za manual a pritvrzeni podvozku jsem si s tim autem nevedel moc rady
takze kazda druha zatacka byla ve znameni hodit ale nejak se to otestovat musi ne?
http://www.youtube.com/watch?v=GDENwRmJbMA&feature=user

no a takhle ta vostuda vypada ze zhora
http://www.youtube.com/watch?v=ac-JzVgTmLQ

po case uz to nebylo tak hrozne
http://www.youtube.com/watch?v=hppsqTRH8Ew&feature=user

_________________
https://www.youtube.com/watch?v=QnNpIyzelDo&index=16&list=PLnNGWXxZv-XdPF52lAAvvgu0PMsJ_09-d


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 úno 2008 21:43 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
fajn vozítko, mě se právě zdá že by to nemuselo bejt nijak extra těžký... ale tak 1100-1200 to asi bude co?

tomu ten 6vál sluší, a capri, ale escort potřebuje 4válec :D

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 bře 2008 02:09 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 zář 2007 13:39
Příspěvky: 910
Bydliště: Česká Lípa
Fakt pěkná cortina, sice se v tšhlech autech moc nevyzná´m, ale vypadá docela brutálně a ještě náhon na zadek.
milos.l chci se tě zeptat jaké máš kontakty v sosnový na dráhu? Já mam chtu kousek od sosnový a když jsem si tam byl otestovat svoje RST tak za hodinu chtěly litra.

_________________
Ford Sierra ( new projet racing)
Opel Omega 2.5TD
Avia A31turbo

Escort RS turbo (Auto na které nikdy nezapomenu, pro mě bude vždy nejlepší. ale vše má konec)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 bře 2008 06:08 
Offline
Forďák

Registrován: 13 úno 2008 17:44
Příspěvky: 218
Bydliště: jo
2 milos: tak nejak. Ty podminky jezdeni v Moste a Sosnove by me taky zajimaly - jezdim do Sosnovky s driftarema - vychazi to na 2000 za den s tim ze max 3 auta najednou ale vzhledem k tomu ze tam vsici pali pneu ktere vydrzi tak 3 sady na dopoledne tak odpoledne uz je dost volno...

v Moste jsem jeste nebyl a Brno je za 400 na 20minut a pekne daleko...

2 ricci: Cortinu jeste nemam jen Taunuse 2.3 automat Ghia

Obrázek

toto je Granada 2.0 L

Obrázek

a Granada 2.9 Ghia

Obrázek

_________________
https://www.youtube.com/watch?v=QnNpIyzelDo&index=16&list=PLnNGWXxZv-XdPF52lAAvvgu0PMsJ_09-d


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 bře 2008 12:16 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 zář 2007 13:39
Příspěvky: 910
Bydliště: Česká Lípa
Já jsem byl v Sosnový vždycky, sám, když jsem se ptal kamarádů tak všichni říkaly že se složíme, ale když došlo na věc, tak to padlo, a já tam jezdíl ak blbec uplně sám, tak až dodělam RST tak se mužeme domluvit a jít si tam zajezdit., já bych byl pro.

_________________
Ford Sierra ( new projet racing)
Opel Omega 2.5TD
Avia A31turbo

Escort RS turbo (Auto na které nikdy nezapomenu, pro mě bude vždy nejlepší. ale vše má konec)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 bře 2008 20:48 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
kdyžtak sz až to bude aktuální... myšleno tak ať mi napíšete až budete chtít, já na to zapomenu. Zdá se ale že teď mimo sezónu je to úplně v pohodě.

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 bře 2008 21:16 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 zář 2007 13:39
Příspěvky: 910
Bydliště: Česká Lípa
No já teoreticky bych mohl od března kdykoliv na sosnovou, sice jsem auto trochu rozebral, ale aspon bude lechčí :-), záleží na vas kdy se to bude hodit.

_________________
Ford Sierra ( new projet racing)
Opel Omega 2.5TD
Avia A31turbo

Escort RS turbo (Auto na které nikdy nezapomenu, pro mě bude vždy nejlepší. ale vše má konec)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 bře 2008 12:59 
Offline
Forďák

Registrován: 13 úno 2008 17:44
Příspěvky: 218
Bydliště: jo
planuju 15.3. sosnovou na testovani par novejch vecicek...

_________________
https://www.youtube.com/watch?v=QnNpIyzelDo&index=16&list=PLnNGWXxZv-XdPF52lAAvvgu0PMsJ_09-d


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 bře 2008 16:35 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 zář 2007 13:39
Příspěvky: 910
Bydliště: Česká Lípa
Já bych se toho 15.3. pridal pokud by nevadilo, jak dlouho tam chceš být a na kolik by nás to vyšlo?

_________________
Ford Sierra ( new projet racing)
Opel Omega 2.5TD
Avia A31turbo

Escort RS turbo (Auto na které nikdy nezapomenu, pro mě bude vždy nejlepší. ale vše má konec)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 bře 2008 16:57 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 zář 2007 13:39
Příspěvky: 910
Bydliště: Česká Lípa
Ted jsem se díval kolik ta sosnová stojí a chtěj 3000tis za hodinu, nebo ty máš možnost to mít nějak levněji?

_________________
Ford Sierra ( new projet racing)
Opel Omega 2.5TD
Avia A31turbo

Escort RS turbo (Auto na které nikdy nezapomenu, pro mě bude vždy nejlepší. ale vše má konec)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 bře 2008 17:57 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
toho 15. pořádá "ultima" něco jako "drift day", vyjde to na 4kila což je sranda, ale nejsem si úplně jistej jeho nadšením pro předohraby který nezná, resp pokud bude trať volná tak určitě v pohodě, ale když se sejde dost lidí tak tě budou dost omezovat... mě už se docela naučili uhejbat :-D

prostě prvotním účelem akce je drift

jestli to bude jako minule, tak se nahrnou řekněme na 10, tedy od těch 8 je volnějc, kolem oběda je volnějc a pak později...

ano 3000 za hodinu je běžná cena, ale ještě jsem ji neplatil

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 bře 2008 19:19 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 zář 2007 13:39
Příspěvky: 910
Bydliště: Česká Lípa
Takže když to schrnu, tak nás jako předohraby nemusej vubec na dráhu pustit. A ty tam jedeš?

_________________
Ford Sierra ( new projet racing)
Opel Omega 2.5TD
Avia A31turbo

Escort RS turbo (Auto na které nikdy nezapomenu, pro mě bude vždy nejlepší. ale vše má konec)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 200 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz