fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 10 kvě 2024 01:24

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 200 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 srp 2008 16:49 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 zář 2007 13:39
Příspěvky: 910
Bydliště: Česká Lípa
Čus, koukám že taky problémů nad hlavu :-), Jinak ten ford Consul je hodně zajímavý auto, nechceš o něm dodat nějaký bližší info.

_________________
Ford Sierra ( new projet racing)
Opel Omega 2.5TD
Avia A31turbo

Escort RS turbo (Auto na které nikdy nezapomenu, pro mě bude vždy nejlepší. ale vše má konec)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 srp 2008 16:53 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 13 kvě 2006 11:14
Příspěvky: 106
čeče tak to maš fakt o zábavu postaráno že.

_________________
Ford Escort zlatý...prodán 93.1.6 16v
Ford Escort Modrý....eko likvidace 94. 1.8 16v
Ford Escort.červená 97-1.6 16v


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 srp 2008 19:41 
Offline
Forďák

Registrován: 13 úno 2008 17:44
Příspěvky: 218
Bydliště: jo
jooo sranda musi bejt

co se tyce Consula zaclo to takhle...

http://www.fordever.cz/forum/viewtopic.php?t=607&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=

Obrázek

Obrázek

Obrázek

jedna se o Ford Consul Coupe L V6 puvodne 2.3 v originalu ted 2.8 original 4q manual a 2.3diff. r.v. 1976

L znamena max socka
Consul je oznaceni pro chudsi variantu Granady
original kola jsou z verze Consul GT nebo Granada Ghia
auto jsem koupil ve Stuttgartu viz. Fordever Forum vlakno ...byla to docela prdel :-D
ted je auto po skoro celkove generalce provedene panem Martinem viz. www.fordclubliben.cz
jeste je na tom ale hodne prace...
zajimavosti jsou krivky zdanlive pripominajici americke rysy a prave z tohoto duvodu byla zastavena vyroba a Coupe pokracovaly ve vyrobe s rovnou zadni partii viz. Broukova Granada

Obrázek

vsimnete si mnohem bohatsi vybavy Granada GXL s vinylovou strechou ,listama atd.

a co me na tomto roce dostava je ze se jeste vyrabela verze 2door sedan

Obrázek
napis GT je pouze okrasny v te dobe se takova verze nedelala - toto je spise Ghia ale uplne presne je to Custom by Zaza

tot vse pro zacatek na tema Ford Granada MK1 Coupe/2door

_________________
https://www.youtube.com/watch?v=QnNpIyzelDo&index=16&list=PLnNGWXxZv-XdPF52lAAvvgu0PMsJ_09-d


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 říj 2008 13:05 
Offline
Forďák

Registrován: 13 úno 2008 17:44
Příspěvky: 218
Bydliště: jo
tak z5 k tematu...

probehlo drobne mereni polohy vsech 4 vacek a byla zjiste mirna nesrovnalost v nastaveni zde detaily:

-----------------------------------------------------

SaniOtvira dale jen SO
SaniZavira ... SZ
VyfukOtvira VO
VyfukZavira VZ
---
SO...8° Pred HU (HorniUvrat)
SZ...62° Za HU ....vacka 250 saci (117°)
VO...56° Pred DU (DolniUvrat)
VZ...14° Za HU ....vacka 250 vyfukova (111°)
Strih...22°
---
taaak a ted to hrozne nastaveni ktere jsem tam vymyslel pomoci zavadejicich rysek na nastavovacich kolech...
---
LevaStrana V6 z pohledu cloveka stojiciho pred autem.
SO 3° ZaHU
SZ 36° ZaDU tragickejch 213 (110°)
VO 41° PredDU
VZ 10° PredHU 211 (115°)
Prava
SO 0° ZaHU
SZ 36° ZaDU 216 (108°)
VO 60° PredDU
VZ 25° PredHU 215 (132°)
---
asi mohu mluvit o stesti ze se to nepotkalo... ale to by tim neslo otocit takze zase neco malo jsem uz vedel - po kazdem sahnuti na vacky 2x protocit motor rucne Very Happy ... ale opravdu malo...
---
Dale se pak pokracovalo pocitanim a debatovani o tom jak to nastavyt - zdalo se ze se to v ramci vuli v nastavovaku nesesteluje ale to se nakonec ukazalo jako mylne a slo s tim vklidu hejbat - jen jedna vacka je v poloze kdy jde mirne ztuha ale jde...
nicmene uplne minimalni pohyb vackou znamena hrozne moc stupnu!!!
nikdy s ni nehejbat podle oka!!!
---
Aktualni nastaveni je standart pac uz jsem nemel sily na to resit nejake drobne posunuti za ucelem o trosku "lepsiho" kroutaku nebo vykonu pac by to bylo v ramci jednotek a to asi nema smysl...

Leva
SO 10,5 zahu
SZ 42,5 zadu ...116.5 a chceme 117 takze to je good(ok)
VO 35.5 predDu
VZ prvni mereni 3.5 druhe 4.5 (meri se vzdy 2x az 3x pac to de ztuha)
zde je 110 a chceme 111 coz je F poho...(ok)

Prava prvni nastavovani na saci vacce
SO 17 zahu
SZ 52,5 zadu ...215.5 ...124,75
Prava druhe nastavovani na sani
SO 9.5 zahu
SZ 44.5 zadu 215 ...117(ok)
VejFuck
VO 38 predDu
VZ 3.5 predHu 214.5 110,75(ok)
---------------------------------------------------------------------------------

a to je Fse pratele... dnes bych to rad slozil a konecne seslapl plyn a...

_________________
https://www.youtube.com/watch?v=QnNpIyzelDo&index=16&list=PLnNGWXxZv-XdPF52lAAvvgu0PMsJ_09-d


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 říj 2008 13:35 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Mooc pekna prace, to musel bejt hezkej opruz to takhle postelovat. Nemas foto z akce? Asi nejaky pripravecek byl,co? Ukazes? Poreferuj o ostrym startu, jsem moc zvedavej.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 říj 2008 14:08 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
pekne pekne.. taky bych rad videl forychtung na to stelovani

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 říj 2008 14:16 
Offline
Forďák

Registrován: 13 úno 2008 17:44
Příspěvky: 218
Bydliště: jo
pripravek je takove to standartne dostupne nastavovaci kolo ktere se "pridela" na klikovku(koloKlikovky)
fotky budou 2 prave toho prilepeneho kola.
dale se pak musi udelat ryska - tzn dratek kterej pritahnes nejakou matkou/sroubem na motoru ale ten dratek musi sahat az k tomu kolu a to do polohy 0° pri TDC(TotalDeathCenter aneb pist cislo 1 je v horni uvrati[proste uplne nahore])

dale se pak pouziva odchylkometr bo jak se tomu nadava - to co meri absolutni vejsku nebo ted jsem mozna trosku vedle ale dodam fotku.
k tomuhle budiku pak potrebujesh dva dratky ktere se do nej sroubujou - jeden na mereni polohy prave jiz zmineneho pistu abys mohl urcit TDC
a druhe na mereni polohy vacky/ventilu ten je kratsi a posouva s nim ten hydrostel v mem pripade co na nej tlaci vacka - tim zjistit kdy otevira a zavira.
to je vpodstate cele - pak uz jen musis pochopit pocitani ° a mas to = bohuzel nemohu ted rict ze to chapu - chapal jsem to do te doby kdyz se resila leva strana a pocitani bylo s kladnymi cisly pak jsme resily stranu pravou a tam jsem se mirne ztracel ve znamenku - ktere me neskutecne sralo... clovek musi mit furt v hlave jak se ten motor toci a pak jeste jak se pritom toci ty vacky furt jsme pocitaly 360 a nebo 180 a HU a DU a docela jsem z toho byl pak uplne mimo...
ja osobne si o tom jeste neco prectu a pak zajistim uhlove kolo a merak a budu si to merit jen tak na necisto a treba mi to casem dojde...

_________________
https://www.youtube.com/watch?v=QnNpIyzelDo&index=16&list=PLnNGWXxZv-XdPF52lAAvvgu0PMsJ_09-d


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 říj 2008 14:43 
Offline
Forďák

Registrován: 13 úno 2008 17:44
Příspěvky: 218
Bydliště: jo
kompletni pohled na vec - vsimnete si budiku primagnetovaneho na vrchu motoru...

Obrázek

zde ryska ukazuje presne hodnoty ;-)

Obrázek

zde je krasne videt profesionalni pristup - vsimnete si zeleneho sroubovaku sponujiciho stabylizator aby se tam to nastavovaci kolo vubec veslo.
Ano modri uz vedi ze po X merenich sroubovak vyskocil a deinstaloval merici kolo v jedne sekunde - nastesti bez nasledku - jen jsem ho museli zase ocistit nalepit dalsi lepenku a vystredit.
a samozrejme zafoooknooot srooobovak do puvodni profi polohy :-D

Obrázek

_________________
https://www.youtube.com/watch?v=QnNpIyzelDo&index=16&list=PLnNGWXxZv-XdPF52lAAvvgu0PMsJ_09-d


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 říj 2008 14:55 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Ten merici disk je fajn, dokonce vypada kovove, i kdyz od Schricka se to da asi cekat. Ono by to slo udelat i z papiru, nalepit na nahradni remenici a zalakovat, uz jsem to taky videl a funkcni to bylo, jen ta prace.Uchylkomer bezvadna vec, ale taky uz clovek musi bejt pacent, aby si ho poridil. Castecne nahradit jde spodni casti svicky s dourou misto jiskriste a trubickou s kovovym pistkem, jen je trosku slozitejsi rozlisit a oznacit ten okamzik, kdy tycka prestane stoupat a zacina padat, budik v tomhle neprehlednutelnej.Mozna praktictejsi, kdyz ma clovek rozebranej motor, tak barvou zvyraznit prislusnou rysku na remenici v okamziku HÚ, kdyz je na pist videt, presnost je docela velka.Ale udelatka na vacku a vubec V6, to uz je na mne skoro hodne, zlaty 4 hrnce,smekam, kdyz tohle nekdo umi.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 říj 2008 15:07 
Offline
Forďák

Registrován: 13 úno 2008 17:44
Příspěvky: 218
Bydliště: jo
hlavne jsem vedle toho frajera celou dobu stal a koukal/pomahal a ptal se co jak se pocita a stejne to ted nedokazu.
budu rad kdyz si to sam zmerim ale to pocitani a hlavne - motorem muzes tocit jen na jednu stranu pac to mas cele napnute a musi zjistit jake mas hodnoty pak si vypocitat co tam mas mit pak dopocitat o kolik ses jinam a pak jeste jak se dostanes na hodnotu kterou chces kdyz muzes tocit jen doprava a merak je dole a ty nastavujesh vacku nahore.

kdyz to bylo za tak jsme museli pootocit mirne vackou a hnedle zmerit, kdyz to bylo pred tak se vacka povolila a tocilo se motorem nebo obrace ted kdyz predtim nestojim tak nevim a oproti R4 je tam ten wopruz dvounasobnej s tim ze je taky vetsi fuska s tim motorem furt tocit pac po takovejch 20ti otackach mas ruku jak rambo.

_________________
https://www.youtube.com/watch?v=QnNpIyzelDo&index=16&list=PLnNGWXxZv-XdPF52lAAvvgu0PMsJ_09-d


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 říj 2008 15:24 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Zase kdyz clovek chce neco extra, tak holt musi pocitat, ze i to okolo bude slozitejsi. Ale kdyz si vezmes chytrou bichli , kde jsou tyhle veci popsany podrobnejc, budes nejakej cas studovat , pocitat a treba zkouset na nejakym motoru venku, tak to tutove za nejaky cas pochopis do detailu a udelas i sam. Ono je to jen o tom mit srozumitelnou a dostatecne podrobnou knihu a nejakou praxi.Je fakt, ze kdyz to potom nejakou dobu nedelas, tak vetsinou dost zapomenes a musis znova osvezit.
Kazdopadne to musi bejt radost vedet, ze je to nastaveny jak nejlip to vubec jde.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 říj 2008 15:36 
Offline
Forďák

Registrován: 13 úno 2008 17:44
Příspěvky: 218
Bydliště: jo
no je pravda ze jsem u toho stal a ten clovek se fakt snazil - je to celkem voser pac v momente kdy bys potreboval aby se s tim dalo nejlepe hejbat to de vlastne nejvic ztuha a dost casto se ti stane ze to prejedes a musis zase udelat 2 otacky abys to mohl zkusit znovu najit ten spravny bod.

hmmm vzit si domu motor a studovat to s tim ze si to budu moct rovnou vyskouset - dobrej napad.
to si asi budu muset koupit dalsi coSsu a BOB vacice...


:twisted:

_________________
https://www.youtube.com/watch?v=QnNpIyzelDo&index=16&list=PLnNGWXxZv-XdPF52lAAvvgu0PMsJ_09-d


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 říj 2008 15:44 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
S tim vyndanym motorem to neni prca, funguje to, clovek si to muze do detailu prohlidnout, vyzkouset, nakonec ono mozna netreba ani uplne stejny super veci, na osahani a praxi staci uplne standard stav.
Ale jestli to muzes mit v kuchyni nebo obejvaku, to musis posoudit sam, to muze bejt rizikova zalezitost i kdyz zrovna tam se to nejlip dela.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 říj 2008 16:08 
Offline
Forďák

Registrován: 13 úno 2008 17:44
Příspěvky: 218
Bydliště: jo
no doma to muze bejt a ja mam pocit ze tenhle muj prvni motor casem umre takze jako mi tam lezi MT75 tak vedle ni muze lezet BOA spis jde o to ho sehnat - ja osobne to chci sam vyndat z auta takze potrebuju cele auto a za rozumne prachy dalsi vec je ta ze vlastne chci i ty nove BOB vacky sam z auta vyndat takze vlastne potrebuju ted Scorpio do 93 a po 94 jestli ise nemejlim - i kdyz mozna i mezitip BOA bude stacit.

_________________
https://www.youtube.com/watch?v=QnNpIyzelDo&index=16&list=PLnNGWXxZv-XdPF52lAAvvgu0PMsJ_09-d


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 čer 2009 21:32 
Offline
Forďák

Registrován: 13 úno 2008 17:44
Příspěvky: 218
Bydliště: jo
tak jsem tu zase... ani bych to sem asi nemel davat ale mnozi uz vedi ze ne pokazde je posviceni... takze moje honba za bajnymi koniky je strnita az bych rekl ze je na hovno.
momentalni cil je sehnat dalsi motor pac tenhle to asi uz neda...
posledni pokus byl implantace regulatoru tlaku paliva s budikem - viz fotodokumentace...

jo a vzhledem k tomu ze mi to bavi tak jsem si cvicne vymenil benzinovou pumpu - ne proto abych si dal bezinovou sprchu ale abych mel jistotu ze je OK - takze alespon jeden uspech abych nekecal...
;-)


Kompletni fotoGalerie je zde...

http://k1ng2.no-ip.biz/?option=com_phoc ... 56&lang=en

http://k1ng2.no-ip.biz/?option=com_phocagallery&view=category&id=32%3Aakce2&Itemid=56&lang=en

Obrázek

Obrázek

snuptychel tunink...

Obrázek

_________________
https://www.youtube.com/watch?v=QnNpIyzelDo&index=16&list=PLnNGWXxZv-XdPF52lAAvvgu0PMsJ_09-d


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 čer 2009 21:42 
Offline
Forďák

Registrován: 13 úno 2008 17:44
Příspěvky: 218
Bydliště: jo
no a dokonce se mi povedlo nedavno vystrachat par fotek z venku...
precijen jsem toho sem moc nedal

Takze zde je to porovnani:

Granada MK 2/1 2door sedan V6 2.0 L

VS

Granada MK 2/2 4door sedan V6 2.8i Ghia

a neco malo fotek vozu Ford Consul Coupe a Ford Granada Coupe

http://k1ng2.no-ip.biz/?option=com_phoc ... 56&lang=en

neco malo fotecek Aktualniho projektu

http://k1ng2.no-ip.biz/?option=com_phoc ... 56&lang=en

a nejake ty budouci projekty...

http://k1ng2.no-ip.biz/?option=com_phoc ... 56&lang=en




:-D

_________________
https://www.youtube.com/watch?v=QnNpIyzelDo&index=16&list=PLnNGWXxZv-XdPF52lAAvvgu0PMsJ_09-d


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 čer 2009 13:24 
Offline
Forďák

Registrován: 13 úno 2008 17:44
Příspěvky: 218
Bydliště: jo
tak jsem nelenil sedl do Trandaka Sipaka a zajel si do nemec pro nejake nahradni dily

Tim chci rict ze jsem privezl uplne libove Scorpio - fakt skoda ho nicit ale uz jsem se rozhodl. Z tohoto vyndam motor a dam do Granady a bude zase aspon tech 184 koniku...

komplet galerie je zde:

http://k1ng2.no-ip.biz/?option=com_phoc ... 69&lang=cs

http://k1ng2.no-ip.biz/?option=com_phocagallery&view=category&id=36%3Ascorpio-cosworth&Itemid=69&lang=cs

ochutnavka zde:

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

co se tyce dostupnejch nahradnich dilu z tohoto vozu:

motor(komplet s el. ecu vahou vzduchu a edis6) a 16"kol si nechavam.
vse ostatni je k mani

pro Anglicaka - ty zasrany konektory tam samozrejme budou.
dale vecicky jako 4x kotoucove brzdy
nejake to LSD
a ostatni uz bude spise pro milovniky Scorpio jako takoveho...
interier je A1 po nekurakovi - lepsi jsem zatim nevidel...
nazazniku a listicky na nich 100%
no proste parada...
jo dokonce to ma D3 Euro2 prestavbu takze pro uchyly co by to radi na papirech musim jen dodat - ma to i TUV takze to jde ale...

_________________
https://www.youtube.com/watch?v=QnNpIyzelDo&index=16&list=PLnNGWXxZv-XdPF52lAAvvgu0PMsJ_09-d


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 čer 2009 13:34 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Ty jo, to by mi bylo fakt líto takové auto zabíjet....Jak z toho jednou vytáhneš motor, tak už to nikdá nepojede.

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 čer 2009 13:42 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 úno 2007 15:25
Příspěvky: 2191
Bydliště: Medlov okr. Brno venkov
To scorpo zrovna sjelo z linky ne? :shock: krasavec

_________________
Ford Escort RS 2000 92'
Ford Ka 1st edition 96'
Ford Mondeo 2.0 tdci titanium 2012
Suzuki GSX 650F 08'
Hromada motocyklů Jawa


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 čer 2009 14:52 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 2008 13:59
Příspěvky: 658
Bydliště: Otrokovice, Opava
Hele, to je fakt prasárna do toho Scorpia hrabat... nemůžu si pomoct. :roll:

_________________
Obrázek
Mazda 323F - Auto, které oslní
BG GLX 1.8 SOHC, 78 kW, bílá... říkám jí MAGDA
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 200 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz