fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

koukněte se co stavím za závoďáka
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=7&t=15918
Stránka 1 z 4

Autor:  Wena24 [ 16 bře 2008 18:36 ]
Předmět příspěvku:  koukněte se co stavím za závoďáka

začalo to normálním autem:
Obrázek
Je to Ford Escort 1.3 r.v. 89
Obrázek
nápad postavit závodní auto do vrchů.

Autor:  ricci9 [ 16 bře 2008 18:48 ]
Předmět příspěvku: 

A nechtělo by to trošku jinou motorizaci?

Autor:  Wena24 [ 16 bře 2008 18:50 ]
Předmět příspěvku:  první zásah do karosérie

zásah na zádi,zahladit ji a nějaké krídlo.
Obrázek

práce s plechem,fííííha.
Obrázek

a nastrojené finále.
Obrázek

Autor:  ricci9 [ 16 bře 2008 18:54 ]
Předmět příspěvku: 

jinak vypadá to na zajímavej projekt.

Autor:  Jerikkk [ 16 bře 2008 19:50 ]
Předmět příspěvku: 

A co takhle nějakej bližší popis,něco konkrétního,hmm???: :-D

Autor:  mariS [ 16 bře 2008 20:21 ]
Předmět příspěvku: 

hmmm.. můj oblíbenej typ Escorta... taky by mě zajímalo víc.. jakej motor? podvozek? kolik chces investovat? co s tím vůbec všechno chceš dělat?

Autor:  spepas [ 16 bře 2008 20:47 ]
Předmět příspěvku: 

mk IV moje krevní skupina ale ta hranatá police na zádi? :smt018

Autor:  Wena24 [ 16 bře 2008 21:49 ]
Předmět příspěvku:  tak na dotaz o více info....

Tak začátky jsou opravdu těžké,ale myšlenka snad zvítězí.

Motor: Fabie 1.4 s Webery 40,převodovka krátká se špérou nejspíše s Favorita. Ta je nejdostupnější.

Podvozek: Počítal sem se sériovkou z Xr3i,nebo RS 2000 po jisté úpravě

Karosérie: Rozšířená a upravená po vlastní fantazii,bezpečnostní klec,dvě sedačky,samostatnou malou 10 L nádrž místo rezervy,atd..

Barvy: Chtěl bych závodní stáj RED-BULL základ modrá,s dvěma býky v žlutém poly.

permanentně tam budu dodávat fotky díky zatím za kladné názory.Wena

Autor:  Wena24 [ 16 bře 2008 21:56 ]
Předmět příspěvku:  obhajoba té lopaty

je to lam křídlo z BMW E30,napasoval sem to na zadní dveře a líbylo se to,ale stejně tam půjdou laminítové 3tí dveře vlastní výroby,komplet auto bude z laminátu. P a L přední i zadní baltník,P a L dveře,přední kapota a 3tí dvěře jak sem předeslal.

Autor:  ricci9 [ 16 bře 2008 21:59 ]
Předmět příspěvku: 

Je to jenom můj názor, srát se ti do toho nebudu, ale ve fordu bych nechal motor z a další věci z forda, jinak to pro mě neni ford.je to jen můj názor.

Autor:  mariS [ 16 bře 2008 22:09 ]
Předmět příspěvku: 

plany zajimavy ale ten motor z fabky taky nejak nechapu.. mam pocit ze 1,4 je nejmensi obsah v kategorii takze to neni moc dobry reseni.. ja bych asi sel do 1,6 8v z Forda XR3 kterej ma v zakladu 105 koni a s karbecama by to mohlo byt super.. lehci setrvak a remenice, udelat pruchozi vyfuk a prevodovku z RS Turba se samosvorem.. ale pokud ses presvedcenej o Fabce tak ok..
laminat je dobrej smer.. usetris hodne kilogramu
podvozek bych klidne sel do Superssportu.. celej set stoji asi 6-7 tisic.. levnejsiho snad ani nic nesezenes a ma to hned lepsi jizdni vlastnosti

ale jinak hodne stesti a prihazuj fotky

Autor:  Wena24 [ 16 bře 2008 22:22 ]
Předmět příspěvku:  objasním motor 1.4 z Fábie

jak si jistě všímnete u mého NICU je dodatek,stavím auto do vrchů. Kategorie 1.6 až 2.0 litry jsou za prvé bezkonkurenční,jezdí tam machři a neměl bych tam šanci se umístit. 1.0 až 1.4 tato kategorie je pro mě dostupnější,obzvláště se sériovou Fábii která ma 100 PS,a když jí člověk trochu poupraví tak ještě víc. Kdybych chtěl auto jen třeba na sprinty na tuning uvažoval bych o RS 2000 ale mé záměry jsou takové auto na vrchy y pomalu se propracovávat.

Autor:  Wena24 [ 16 bře 2008 22:32 ]
Předmět příspěvku:  rozšíření

zadní blatník o 5 cm rozšířen:

Obrázek

jen pro představu

Autor:  Wena24 [ 16 bře 2008 22:48 ]
Předmět příspěvku:  přední platník rozšířen o 3,5 cm

Obrázek

rozšíření nálitku dveří aby lícovali s zadním blatníkem:

Obrázek

Autor:  mariS [ 16 bře 2008 22:49 ]
Předmět příspěvku: 

ja myslel ze sou kategorie do 1,3, do 1,6, do 2,0 - proto sem myslel ze ten obash nebude vhodnej

proc sis vubec vybral kastli z escorta? takova skodovka s hnanym zadkem se sice hur shani v dobrym stavu ale dilu je spousta i zavodnich a laminaty taky.. ale me se escorty libi takze to beru.. ikdyz i escort se delal v 1,4 ale vykon zadnej.. jak tam vubec ten motor z fabky sedne? budes delat uplne jiny uchyty nebo tam navaris celej predek z fabky abys toho nemusel tolik vymyslet?

Autor:  milos.l [ 16 bře 2008 22:49 ]
Předmět příspěvku: 

což každý svého štěstí strůjcem...

1,4 fábie je smysluplnej motor, ale pokud bych chtěl jít touhle cestou tak ve favoritu, neřešit ptákoviny a jen odlehčovat, HP podvozek a pojede to jak kráva, je to prošlápnutá cesta k velice schopnýmu autu za normální peníze

pokud to má být ford tak dneska bych šel cestou ex cupový fiesty a dodělat to k obrazu svému, už to není nejlevnější ale je to schopnej základ

jedinou výhodu mk4 vidím v zadní nápravě

nádrž měj radši mezi nápravama

maris: fordí 1,6 podle mě nejsou moc konkurenceschopný, potkáš s tím hondy...

Autor:  Wena24 [ 16 bře 2008 22:55 ]
Předmět příspěvku: 

Obrázek

Autor:  Wena24 [ 16 bře 2008 23:01 ]
Předmět příspěvku:  spekulace o motoru

no ohladně toho jak zapasovat motor z Fábie do Escorta navařej se tam jiné držáky a samo že to bude fuška,a na ten dotaz proč zadši neudělat Favorita,no chci se odlišovat,ten Escort mi stejně zbyl tak jsem ho chtěl nějak využít,nejdříve sem chtěl motor z Fordu ale nemám na koho s díly aby ten motor měl nějaký víkon,tak proto ta Fábie a jí stačí málo a prosperuje výkonem celkem slušným.

Autor:  mariS [ 16 bře 2008 23:02 ]
Předmět příspěvku: 

Milo: fordi 1,6 jsou v haji.. Vtec se 150-160 konema v zakladu je bezkonkurencni to mas pravdu

1,4 fabka mi prijde jako normalni motor s kterym se da neco delat ale me se tahle kubatura moc nelibi... XR3 1,6 koni me napadl jen tak ze to je ford.. krom toho ze do mk4 se da dostat i RS2000 a neni to tak slozity.. ale vzdycky potkas konkurenci... a opet Honda S2000 ma ve dvoulitru skoro dvojnasobnej vykon.. takze sam nevim co bych chtel na zavody.. asi Vtec 1,6 a nebo laminatovou skodovku.. a nebo staryho Escorta s hnanym zadkem;)

Autor:  mariS [ 16 bře 2008 23:06 ]
Předmět příspěvku: 

wena: design mas teda prisernej ale nedelas to na krasu:-D sem zvedavej jak to pojede

Stránka 1 z 4 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/