fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
chip tuning http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=7&t=16186 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | koupi [ 31 bře 2008 16:18 ] |
Předmět příspěvku: | chip tuning |
Chtěl bych poradit na netu jsem viděl prodávaj REZISTOR který se dává před váhu vzduchu a píšou zvíšení 5-25HP a je to na všechny druhy benzínu.Je to možný stojí to necelí 400Kč na Aukru.Co si o tom myslíte Dík |
Autor: | xxx.smoke [ 31 bře 2008 16:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
rezistor pred vahu vzduchu? |
Autor: | pbjun [ 31 bře 2008 16:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jo to sem uz taky videl, borec narval rezistor pred vahu vzduchu a ridici jednotka si pak mysli ze je vic vzduchu tak tam narve vic paliva - vysledek? Auto se dusi, pri vyssich otackach to jede trosicku lip, ale vetsinou poskakujes jak se 120 a auto je furt uchlastane + do katu se dostava nespalene palivo a kat jde do haje... Do toho bych nesel ani kdyby mi platili |
Autor: | koupi [ 31 bře 2008 17:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
http://www.aukro.cz/show_item.php?item=338295694 na tehle stránce Takže stačí jen ten rezistor a jede to >> nápoji na váhu vzduchu ten Rezistor "JEDNODUCHÝ CHIPTUNING " ZVÝŠENÍ VÝKONU O 5 AŽ 25 KONÍ NĚKTERÉ TUNINGOVÉ FIRMY TOTO U NÁS NABÍZEJÍ A INSTALUJÍ KOLEM 5500 KČ SÁM JSEM TO VYZKOUŠEL A MOHU POTVRDIT, ŽE TO FUNGUJE TYTO tzv. CHIPY JSOU UNIVERZÁLNÍ A BUDOU FUNGOVAT NA KAŽDÉM BENZÍNOVÉM MOTORU DODANÝ RESISTOR MÁ BÝT NAPOJEN KE KONEKTORU VÁHY VZDUCHU (IAT SENSOR), KTERÝ JE SPOJEN S POČÍTAČEM (ECU).ECU ODPOVÍ TÍM, ŽE ZMĚNÍ NAČASOVÁNÍ ZAPÁLENÍ A VÝSLEDEK JE PODPORA VÝKONU. TENTO PRODUKT BYL TESTOVÁN NA NĚKOLIKA TYPECH AUT, JAKO NAPŘ. BMW, PEUGEOT, FORD, OPEL, VW... UPEVNĚNÍ RESISTORU ZABERE MÉNĚ NEŽ 5 MINUT PO NALEZENÍ NEZBYTNÉ ČÁSTI PRO ZAPOJENÍ. POKUD SE SETKÁTE S POTÍŽEMI A NEBUDETE MOCI NAJÍT IAT SENSOR(COŽ JE NEPRAVDĚPODOBNÉ), NAHLÉDNĚTE DO MANUÁLU OD VOZIDLA POKUD CHCETE LEVNĚ A JEDNODUŠE ZVÝŠIT VÝKON NA SVÉM AUTĚ A NEUTRATIT VÍCE JAK 3500 KČ, POTOM JE TOTO IDEALNI A RYCHLE ŘEŠENÍ |
Autor: | dj.DEKL [ 31 bře 2008 17:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
NESMYSL - NEKUPOVAT |
Autor: | Puhla [ 31 bře 2008 18:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
To mě ty 400 stovky pošli a výsledek je stejnej |
Autor: | xxx.smoke [ 31 bře 2008 20:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
takovej nesmysl prej 25 koni pochybuju ze to prida alespon jednoho ponika |
Autor: | PumaDedek [ 31 bře 2008 21:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
P Í Č O V I N A |
Autor: | LeMans [ 01 dub 2008 07:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
ty vole jak může být někdo tak blbej, že tomuhle uvěří? ještě tam zapomněli napsat, že to sníží spotřebu o 1-2 litry.. Už jen když se zamyslíš, tak jak může být něco u motorů univerzální, když každej motor je úplně jinej? Už jen to že prý PŘED váhu vzduchu... snad za ni ne, aby to upravovalo signál kterej vysílá.. |
Autor: | king2 [ 01 dub 2008 14:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
instatni zazrak. |
Autor: | androlic [ 02 dub 2008 12:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
na aukro je hodně umělců s hovadinama |
Autor: | vhaiker [ 02 dub 2008 14:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
heh ..no nevim..panev od horsta fuc*kse mi prijde jako lepsi investice rekl bych ze to nebude fungovat |
Autor: | king2 [ 02 dub 2008 15:19 ] |
Předmět příspěvku: | |
jinak pro trochu zrucne lidicky co chapou jak motory fungujou - ja to zatim moc nechapu ale ucim se.... ale na stejnem principu jako je tato "vychytavka" je i krabicka s nazvem SMT6 od firmy PerfectPower s tim rozdilem ze je schopna modifikovat vice signalu. napoji se mezi RJ a cidla ktere chcete "oblbovat" a pak se pomoci teto krabicky da ladit jednotky EEC IV od Forda ktere jsom zastarale a pouzivaji EEPROM ktery normalne nejde prepisovat jinak nez za pomici UV svetla a EEPROM palidla. pryncip je shodny s timto cipem - ano spravne ted si rikate co je na tom lepsi - no je na tom lepsi to ze to pouziva lamdba korekci takze to ve finale neprelejva ale leje tam mozne maximum - tim chci rict ze pokud ma motor nejake rezervy tak se za pomoci tohoto daji najit anizby si clovek motor znicil. nicmene pokud je motor naladen na hrane tak uz z toho vic nevymacknete jinak nez koupi jineho HW. no umi to hafo veci a prepsat sem celeje manual nelze - wice na www.prefectpower.com |
Autor: | Mikesh [ 02 dub 2008 17:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
xxx.smoke píše: takovej nesmysl prej 25 koni pochybuju ze to prida alespon jednoho ponika
Každopádně přibude jeden vůl za volantem |
Autor: | xxx.smoke [ 02 dub 2008 21:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mikesh píše: xxx.smoke píše: takovej nesmysl prej 25 koni pochybuju ze to prida alespon jednoho ponika Každopádně přibude jeden vůl za volantem |
Autor: | sierus [ 17 kvě 2008 23:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mohl by mi někdo vysvětlit co se stane s autem po čip tuningu?co se vše mění a jak to zatíží motor případně časem poškodí?http://www.maxpower.cz/index.php?chiptuning=16/model-/3238 tady je odkaz.řešili to pumaři tak by mi zajímalo co escorťáci na to.samo i všichni ostatní.díky |
Autor: | Jimmy [ 17 kvě 2008 23:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
My na to, že je to naprostá blbost vrážet takové prachy do 1,4ky - Nechci být nějaká držka, ale buď se smiř s tím jaký výkon máš, nebo si kup silnější... Ladit Escort 1,4 je ztráta času a peněz... |
Autor: | Jimmy [ 17 kvě 2008 23:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ještě jednu poznámku: Když si vezmeš cenu toho Chipu nějakých 9tis vč. DPH za tuto cenu píšou 65kW (což pochybuju). Cena motoru 1,6 je okolo 5tis - výkon 66kW - jistých |
Autor: | Šiky [ 18 kvě 2008 09:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
A možná i levněj. Absolutní souhlas s laděním, resp. neladěním 1,4ky... Motor je základ |
Autor: | sierus [ 18 kvě 2008 10:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
tak neřikam že bych do 1,4 vrazil takový prachy, ale jen mi zajímal názor zkušenějších.časem se chystam pořídit 1,8. |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |