fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

výfukové potrubí - větší tah
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=7&t=17162
Stránka 1 z 2

Autor:  P3RF3KT [ 21 kvě 2008 19:12 ]
Předmět příspěvku:  výfukové potrubí - větší tah

tak sem byl minuly tyden premluven k vyndání středového tlumiče byli jsem svědaví jak to bude spívat zvuk to má tedy pekelnej ale k věci předtím se moje výfukové potrubí skládalo z: sériové svody,rezonátor místo katalyzatoru středový tlumič a koncový tlumič od maxxinoxu http://www.tuningshop.cz/sportovni-vyfu ... 7x68mm.htm
nyní vypadá tak ze za svody je rezonátor a pak jen trubka až nakonec kde je koncový tlumič od maxinoxxu a po vyndání středového tlumiče cítím od 3500 otáček jakoby auto neco nakoplo a je znát znatelně větší zátah který trvá az nekam skoro d oomezovače dokážu si to vysvětlit jedině tak že od tech 3500 otáček je v potrubí uz celkem velký průvan bo jak to nazvat výfukových plynu a jak není brzděn žádnými tlumiči tak to má lepší tah dokázal by mi to tu nekdo lépe objasnit popripade mi to potvrdit ze pokud je od svodu pouze trubka az nakonec ze to tak opravdu je?? děkuji za objasnění :-) jinak kdyby se nekdo chtel ptát auto nemam přečipované ridici jednotka je seriova jedine upravy v motoru je otevřené sání

Autor:  mrazik [ 21 kvě 2008 19:20 ]
Předmět příspěvku: 

Obecne co jsem slysel, tak vyndani katiku nebo stredu ubere kroutak v nizkych otackach, ale trochu prida na vykonu ve vysokych. Co kamaradi experimentovali s vyfukama, nakonec skoncili u serie, ktera byla asi fakt nejlepsi kompromis.
Otazka je, v jakem stavu byl ten stredovy tlumic, jestli nebyl pricpany a tim vyndanim se to zlepsilo.

Autor:  Puhla [ 21 kvě 2008 19:29 ]
Předmět příspěvku: 

Jenom jestli to není psichologický efekt, že to dělá větší rámus. ;-)

Autor:  P3RF3KT [ 21 kvě 2008 19:33 ]
Předmět příspěvku: 

placebo to urcite neni potvrdilo mi to nekolik spolujezdcu ze ten zatah tam znat je a i kamos kteremu sem esko pujcil ze opravdu od 3500 je znat vetsi zatah do sedacky

Autor:  Mireczech [ 21 kvě 2008 19:37 ]
Předmět příspěvku: 

trosku offtopic...nechtel bys nahrat zvuk tveho vyfuku, zaujala me cena, ale nechci zadny velky krikloun, byl bys tak hodny a poridil pro ilustraci nejaky zaznam?

Autor:  sierus [ 21 kvě 2008 20:40 ]
Předmět příspěvku: 

taky jsem řešil něco podobnýho.problém u toho co máš nebo pokud vyndáš kat je ten že ztratíš krouťák v nízkých otáčkách a abys dosách kýženýho efektu tak to musíš točit a tím leze i spotřeba.myslim že nejlepší je použít sportovní kat a rezonátor.tím by se mělo dosáhnou nejlepšího výsledku :smt028

Autor:  P3RF3KT [ 22 kvě 2008 07:01 ]
Předmět příspěvku: 

však píšu ze rezonator tam mam uz mi bylo nekolika lidma z FF po ICQ rečeno jak rikas ztrati se trosku kroutak v nizkych otackach coz ja vubec nepoznavam a zvysi se vykon ve vissich otackach

Mireczech: zvuk ti klidne natocim ale ted uz to decentni zvuk moc nema to melo nez sem vyndal středovej tlumic ted je to docela slusny peklo :-) ale v kabine je to naprosto vpohode muzu vozit bez problemu na delsi cesty i babicku a vse je ok

Autor:  Mireczech [ 22 kvě 2008 07:55 ]
Předmět příspěvku: 

P3RF3KT píše:
Mireczech: zvuk ti klidne natocim ale ted uz to decentni zvuk moc nema to melo nez sem vyndal středovej tlumic ted je to docela slusny peklo :-) ale v kabine je to naprosto vpohode muzu vozit bez problemu na delsi cesty i babicku a vse je ok


Bys byl hodnej...A kdyz jsi ten vyfuk obednaval, byli na nem nejaky uchyty, nebo je treba neco dodelavat? prumer trubky pasuje?

Autor:  Hanys73 [ 22 kvě 2008 10:50 ]
Předmět příspěvku: 

Průměr trubky většinou nepasuje. To by sis musel koupit výfuk přímo na esco. Takové ty sportovní universály se dělají v průměru něco kolem 55 a 60mm. (Teda já koupil s 60mm průměrem). A esco má průměr potrubí tuším nějákých 45mm.

Autor:  P3RF3KT [ 22 kvě 2008 11:11 ]
Předmět příspěvku: 

uchyty nebyli museli se navarit otazka par minut zadnej problem prumer trubky nepasoval privaril se k potrubi kousek kterej pasoval zadnej problem :-)

Autor:  Mireczech [ 22 kvě 2008 14:33 ]
Předmět příspěvku: 

a samotnej tlumic je nerez nebo jen koncovka? btw. nerez se da varit ouplne normalne?

Autor:  P3RF3KT [ 22 kvě 2008 14:35 ]
Předmět příspěvku: 

ten tlumic je celonerezovej a vari se ouplne normalne :) ja to sveril odbornemu sevizu kde se zabyvaji jenom vyfuky a za 500 mi to komplet udelali tzn. navarily a vyrobily uchyty navarily sirsi redukci na potrubi a privarily tlumic prace asi na 30min.

Autor:  wjillm [ 22 kvě 2008 20:46 ]
Předmět příspěvku: 

kucí, já mám taky slušnej rachot, mám díru ve středním dílu, to je parádaaa :-D ale už sem si konečně objednal novej :)

Autor:  sierus [ 22 kvě 2008 20:50 ]
Předmět příspěvku: 

jo to taky řešm.je to takovej pěknej bublavej zvuk :-D

Autor:  wjillm [ 22 kvě 2008 20:57 ]
Předmět příspěvku: 

při 130 to už moc bublavý není :-D to je šílenej rachot :twisted:

Autor:  sierus [ 22 kvě 2008 21:02 ]
Předmět příspěvku: 

tam ještě nemam díru jak vrata.pude na svaření,když to pude

Autor:  wjillm [ 22 kvě 2008 21:17 ]
Předmět příspěvku: 

to se máš, já ty dva tisíce nějak přežiju :?

Autor:  sierus [ 22 kvě 2008 21:19 ]
Předmět příspěvku: 

no jo ale musí to počkat budu dělat práh a to bude ranec.je to pěkně shnilí

Autor:  wjillm [ 23 kvě 2008 09:57 ]
Předmět příspěvku: 

to já naopak mám v pořádku :D

Autor:  Kesam [ 24 kvě 2008 17:45 ]
Předmět příspěvku: 

No me se to celkove nejak nezda jak tam vsechno vyrves ven tak to auto nema tah ja tam mam kat rezonator a ladak Kat expo.

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/