fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

MKIV - zetec
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=7&t=17164
Stránka 1 z 1

Autor:  dzimir [ 21 kvě 2008 20:35 ]
Předmět příspěvku:  MKIV - zetec

Zdravim, sháním rady jak na změnu agregátu8). S kámošem máme mk4 a chtěly bysme do něj dostat ZETEC 1.8xr3i. Motor bude do 14 dnů (z bouračky)a nevím jak se to dá přidělat na silentbloky, jestli převařit uchycení na karoserii nebo jak na to???? Co s poloosama a tak. Jestli máte někdo rady, tak prosím sem s nimy:-).

Autor:  mariS [ 22 kvě 2008 12:11 ]
Předmět příspěvku: 

neco malo o tom vim, protoze tenhle motor mam taky - zatim v atmosfere
mechanicky pasuje na origo prevodovku uplne v pohode takze prevodovka s poloosama zustane origo.. uchyt ke kastli je jinej ale da se predelat z jakyhokoliv CVH motoru.. nic tezkyho, chybi tam myslim jedna dira, jedna je o kus vedle.. ale jestli mas svarecku, flexku a vrtacku tak mas pul prace hotove
zasadnejsi problem je v setrvacniku.. musis pouzit z Mk4 motoru kterej ma EFI vstrikovani, ja sehnal z 1,6 XR3i Mk4 na vrakovisti.. nesedely prumery der takze sem je musel prestruzit na vetsi prumer ale jen o kousek.. ted to pekne sedi a dokonce tim i ziskas, protoze ten setrvacnik je skoro polovicni.. takze stazenej setrvak v zakladu;)
a nejvetsi problem je elektrika, u CVH to musis za pojistkovkou rozstrihnout a napojit celej motorovej svazek od Zeteca podle schemat (nebo pouzit celou elektriku ale to sem nedelal)
pak uz jen chladic, upravit plynovy lanko a nejaky drobnosti a teoreticky muzes vyjet
ale problem je jeste v tom ze zetec ma jinak dlouhou drahu na plynu takze ja kdyz seslapnu plyn na podlahu tak utrhnu lanko.. je potreba dodelat nejakou cihlu pod pedal a tim uz mas asi vsechno hotovy
kazdopadne hodne stesti a pevny nervy

Autor:  dzimir [ 22 kvě 2008 17:20 ]
Předmět příspěvku: 

panejo, dík moc, té převodovky jsem se docela bál, ale když to takhle sedí tak paráda. Až budu mít čas, tak na to skočíme, snad to trochu pojede :D. Jinak mariSi, koukal jsem co děláš se svým escem, je to pěkný, takový "decentní" :-D

Autor:  mariS [ 22 kvě 2008 18:18 ]
Předmět příspěvku: 

:-D decentni.. tak bych to nazval taky
a zeteca se neboj.. jde to fakt docela pekne

Autor:  dzimir [ 22 kvě 2008 22:33 ]
Předmět příspěvku: 

Jo a prosim tě (mariSi) jak si psal s tím setrvačníkem, že je skoro o polovinu lehčí, nebude to mít vliv na volnoběh?? Co nás učili ve škole, tak bych řekl, že to bude celkem neklidý nebo jak to běhá tobě? Zase to bude mít odpich... 8) Nebo se pletu???

Autor:  mariS [ 23 kvě 2008 06:30 ]
Předmět příspěvku: 

naposled sem s tim jel loni kdyz sem potreboval uvolnit garaz na nejakou dobu.. mel sem to poskladany jen nahrubo a krom motoru a svetel nic nefungovalo jak melo.. a volnobeh byl uplne v pohode, chytalo to na brnk, ale na plyn to reagovalo hodne ostre.. blby bylo ze kdyz sem tomu fakt slapnul tak sem urval lanko, tak sem to behem chvilky opravil, jel jen decentne ale u garaze uz sem se neudrzel a zas tomu slapnul a zase urval lanko :-D mel sem na konci lanka provizorne udelanej sroubovaci valecek, takze se to lanko jen vytrhlo z toho valecku.. ale jinak to jede pekne
ale nemel sem a nemam zapojeny budiky takze ti nereknu jestli to nema treba o 100 ot vyssi volnobeh.. ale myslim ze se to chovalo uplne normalne

Autor:  P3RF3KT [ 23 kvě 2008 07:11 ]
Předmět příspěvku: 

ááá další ustečák :-) pokud dobre ctu budes tam davat 1,8ku z xr3i tech 85kw???to bude slusny svezenicko no :-) tak at se zdaří

Autor:  mariS [ 23 kvě 2008 08:42 ]
Předmět příspěvku: 

P3RF3KT: kdyby jenom 85kW.. ja mam 96kW a jeste budu davat turbinu.. kladivo na VW motory 1,8 20v turbo :)

Autor:  P3RF3KT [ 23 kvě 2008 13:58 ]
Předmět příspěvku: 

ja mma po sezone prez zimu v planu ridici jednotku, klapky,maf z xr3i takze bych se mel dostat taky na odhdovanych 100kw tak sem na to zvedavej

Autor:  mariS [ 23 kvě 2008 18:25 ]
Předmět příspěvku: 

P3RF3KT: a co spodem chlazeny pisty olejem a hlavne vacky? neni lepsi rovnou prohodit motory?

Autor:  dzimir [ 25 kvě 2008 21:43 ]
Předmět příspěvku: 

mariS: Když máš v plánu instalaci turba, co takhle kovanej vnitřek?? Nebo to ta xr3ka má??

Autor:  angličák [ 25 kvě 2008 21:58 ]
Předmět příspěvku: 

mariS...ty pisty az tak treba nejsou,ale vacky joooo

Autor:  P3RF3KT [ 25 kvě 2008 22:00 ]
Předmět příspěvku: 

nenapsal sem vse samozrejme ze vacky jo bez nich by to jaksi asi moc nefungovalo :-)

Autor:  mariS [ 26 kvě 2008 06:15 ]
Předmět příspěvku: 

dzimir: kdybych vydelaval 3x tolik co ted tak o kovanych a lestenych vnitrnostech uvazuju ale jelikoz sem prumerne vydelavajici clovek tak si to nemuzu dovolit.. a na ten vykon, kterej chci ten motor ma rezervy takze by to mel prezit
anglicak: je mi jasny ze nejvetsi podil maji vacky s elektronikou
P3RF3KT: tak to pak musis rict jestli ty kone udelaji takovej rozdil.. vetsinou slysim ze to jen jede trochu lip ve vyssich otackach, ale na rozdil 15 koni bych cekal, ze to bude znat

Autor:  Wizzy [ 26 kvě 2008 07:09 ]
Předmět příspěvku: 

Nějakej rozdíl tam je, ale hlavně ve vysokejch.
http://www.fordfans.cz/technics/1_8_105.jpg
http://www.fordfans.cz/technics/1_8_130.jpg

Autor:  dzimir [ 26 kvě 2008 22:11 ]
Předmět příspěvku: 

Když už byla řeč o přechodu na zetec, co takhle RS2000, to by taky šlo na tu původní převodovku z 1.6CVH?? Jen se ptám, párkrát jsem to viděl na webu a vypadá to namaštěně 8)

Autor:  mariS [ 27 kvě 2008 07:26 ]
Předmět příspěvku: 

RS2000 sem nedelal, ale logicky by tam mel jit taky bez problemu.. ma prevodovku MTX stejne jako XR3i a kdyz pasuje XR3i na origo prevodovku tak logicky by melo i eReSo

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/