fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Tuning rady na hlavní straně
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=7&t=17209
Stránka 1 z 1

Autor:  milonovo [ 23 kvě 2008 22:51 ]
Předmět příspěvku:  Tuning rady na hlavní straně

Tak jsem si po dlouhý době vzpoměl na tenhle web,chtěl bych koupit transita s mým oblíbeným 2l DOHC a říkal jsem si,jestli třeba nenajdu nějaký nový fígle.Na úvodní straně mě zaujalo zvýšení výkonu,nečetl jsem to celý,ale takovou snůšku kravin jsem dlouho neviděl.Takový praktický rady někoho kdo nikdy nic nedělal,někomu kdo nikdy nic dělat nehodlá,jen tam chybí takovej ten slang z tuzing.com :D Pochopil jsem že je to překlad,ale než tohle,tak snad radši nic...
No a abych vyloudil aspoň nějaký moudro,v transitu z 93 se 72kw už by mělo bejt dohc? Je tam nějaká změna v konstrukci motoru proti sieře atd. nebo je to jen v ŘJ?

Autor:  mrazik [ 24 kvě 2008 08:20 ]
Předmět příspěvku: 

Milonovo amuzes napsat,jaka snuska kravin tam je ? Nerikam, ze to je dokonaly, je to hodne o americkych typech fordich motoru, ale jak funguje EFi a ostatni veci jsou velice prinosne.
Sedni k pocitaci, napis clanek o zvysovani vykonu u forda a ja to sem dam. Chytry umi byt kazdy, tak se ukaz.

Autor:  WOKY ( bejwalej fiat) [ 24 kvě 2008 09:32 ]
Předmět příspěvku: 

tohplůe je spis o informacich, a jak sam pises moc sem nechodis a jestly ti to tady nevyhovuje tak te nikdo nenuti chodit sem

Autor:  PumaDedek [ 24 kvě 2008 10:37 ]
Předmět příspěvku: 

Obrázek
:D ŽE BY NOVÝ...Cossa Alfa Nostra
Jeho chytré "rady" a další nesmysly
NA OBZORU???

Autor:  Clouseau [ 24 kvě 2008 11:10 ]
Předmět příspěvku: 

Celej web je tu o tom že když chce někdo něco vědět hodí sem téma a ostatní mu na to zareagujou buď svym názorem nebo přímo zkušeností ale je to tak napiš článek rádi si ho přečteme sem na to fakt zvědavej

Autor:  milonovo [ 26 kvě 2008 17:50 ]
Předmět příspěvku: 

Jé,to sem teda ťal do živýho :D Jak píšu,všimnul jsem si toho,tak jsem si myslel že se poučím,místo toho jsem zjistil že je to k ničemu.Ještě jednou,četl jsem jen tu sekci která se týká zvyšování výkonu.Určitě žádnej článek nenapíšu,protože se zvyšováním výkonu tohohle motoru zkušenost nemám,ostatně asi jako autor těch rad,nebo jste podle toho někdo něco naladil?

Autor:  milonovo [ 26 kvě 2008 19:08 ]
Předmět příspěvku: 

Změna tlaku paliva. 3103kPa může přinést až 500PS,může mi někdo říct kudy?Nebo jak?
Při instalaci jiné vačky budete možná potřebovat větší vstřiky.Tak budete je potřebovat nebo ne?A k čemu? Vačka může podle mě na atmosferickým motoru změnit charakteristiku,ale že by změnila výkon tak že by se nedostávalo palivo?+ pokud autor instaluje vačku,která otvírá a zavírá ventily rychleji,asi spíš výkon snižuje,nebo se pletu?

Výfuk,čím větší roura tím větší výkon.To je taky blbost ne?U turbomotoru dobrá,tak by se o tom dalo mluvit (i když taky to není jediný na čem záleží)ale u atmosféry?Navíc instalací nějaký samo doma roury se podle mýho laickýho názoru 90% lidí o výkon spíš připraví.

O moc víc toho tam není.Já se samozřejmě rád nechám poučit,nepovažuju se za vševěda.

Autor:  Puhla [ 26 kvě 2008 19:49 ]
Předmět příspěvku: 

Tak podle mě na zvýšení výkonu potřebuješ dostatek směsi paliva a vzduchu
což umožní ostrá vačka(ventil musí být otevřen rychle a dlouho)pro přísun většího množství paliva potřebuješ větší vstřiky více směsi více splodin,který potřebuješ rychleji dostat ven proto musíš mít přispůsobené výfukové potrubí.
A netuším na co ti to bude ,když to v garáži stejně neuděláš. :roll:

Autor:  Puhla [ 26 kvě 2008 19:54 ]
Předmět příspěvku: 

A samozřejmě upravit řj. aby to pobrala :lol:

Autor:  ricci9 [ 26 kvě 2008 20:19 ]
Předmět příspěvku: 

milonovo:Asi ti to řeknu takhle občas se tady oběvej nějaký kraviny, ale i sposta lidí tu dokáže dobře poradit a mají možná o dost větší zkušenosti než ty, neříkám že vým o motorech a upravách všechno, ale člověk se učí celej život.

Autor:  Clouseau [ 26 kvě 2008 21:35 ]
Předmět příspěvku: 

milonovo píše:
Změna tlaku paliva. 3103kPa může přinést až 500PS,může mi někdo říct kudy?Nebo jak?
Při instalaci jiné vačky budete možná potřebovat větší vstřiky.Tak budete je potřebovat nebo ne?A k čemu? Vačka může podle mě na atmosferickým motoru změnit charakteristiku,ale že by změnila výkon tak že by se nedostávalo palivo?+ pokud autor instaluje vačku,která otvírá a zavírá ventily rychleji,asi spíš výkon snižuje,nebo se pletu?

Výfuk,čím větší roura tím větší výkon.To je taky blbost ne?U turbomotoru dobrá,tak by se o tom dalo mluvit (i když taky to není jediný na čem záleží)ale u atmosféry?Navíc instalací nějaký samo doma roury se podle mýho laickýho názoru 90% lidí o výkon spíš připraví.

O moc víc toho tam není.Já se samozřejmě rád nechám poučit,nepovažuju se za vševěda.


tak ono pukud by si rovnou napsal že myslíš tuhle konkrétní věc nebo věci tak by ti každej řekl že některý věci sou nesmysl ale většina je pravda s tou vačkou určitě ale neni to že by přidala tolik že to nebude mít dost paliva ale pro kultivovanej chod motoru je třeba tu dodávku zvýšit všechno sou to úkony který sou na sobě v podstatě závislý jeden bez druhého nemá efekt

Autor:  milonovo [ 26 kvě 2008 22:21 ]
Předmět příspěvku: 

ricci9 píše:
milonovo:Asi ti to řeknu takhle občas se tady oběvej nějaký kraviny, ale i sposta lidí tu dokáže dobře poradit a mají možná o dost větší zkušenosti než ty, neříkám že vým o motorech a upravách všechno, ale člověk se učí celej život.

Ale já jsem vůbec nechtěl shazovat tenhle web,jen jsem napsal,že než takovýhle informace,tak snad radši žádný a týkalo se to týhle konkrétní věci.Prostě takovejhle článek kterej nikomu nepomůže,můžu nakonec napsat taky,ale nevidím jedinej důvod proč to dělat.Mnohem větší cenu v tomhle směru by měl třeba odkaz na web někoho kdo provedl konkrétní úpravu a popsal co tam dal za věci a kde je případně sehnal.Ono to do nekonečka omílaný nastavení ECU z toho článku taky není prdel.Ale to je jedno,někde jsem se tady dočetl že ten překlad stál celkem hříšnej peníz,takže chápu že to na Vás působí jako červenej hadr na bejka,ale to až po tom co jsem si dovolil tuhle kritiku.Víc to asi nemá cenu rozmazávat.

Autor:  ricci9 [ 26 kvě 2008 22:25 ]
Předmět příspěvku: 

Jasan v pohodě, taky jsem to nemyslel nějak zle.

Autor:  futura [ 27 kvě 2008 07:22 ]
Předmět příspěvku: 

Tunit DOHC je neco obdobnyho, jako tunit Zmetca 1,6 , malo muziky za hodne penez. To DOHC zkouseli praktici od sirkaru a 1,6 zkouselo dost lidi tady vcetne mne.
Rekl bych, ze Trandak je idealni jako delnik a je fuk, jaky je tam motor, hlavne, ze to jede a co nejlacinejc, nebo to musi bejt extrem s motorem F1, to uz tady konecne taky bylo.

Autor:  Standa [ 27 kvě 2008 07:49 ]
Předmět příspěvku: 

milonovo píše:
Změna tlaku paliva. 3103kPa může přinést až 500PS,může mi někdo říct kudy?Nebo jak?
Při instalaci jiné vačky budete možná potřebovat větší vstřiky.Tak budete je potřebovat nebo ne?A k čemu? Vačka může podle mě na atmosferickým motoru změnit charakteristiku,ale že by změnila výkon tak že by se nedostávalo palivo?+ pokud autor instaluje vačku,která otvírá a zavírá ventily rychleji,asi spíš výkon snižuje,nebo se pletu?

O moc víc toho tam není.Já se samozřejmě rád nechám poučit,nepovažuju se za vševěda.


Nějaké praktické zkušenosti s laděním atmosferického motoru mám a můžu Ti říct, že nesmysly to nejsou. Konkrétně: Při výměně vačky za ostřejší nedošlo vůbec k žádné změně výkonu. Až po navýšení tlaku paliva se výkon zvedl a jeho maxima se dosáhlo až po instalaci 2 přídavných vstřikovačů do sacího traktu. Jistě by šlo vyměnit všechny vstřikovače za větší, ale tyto přídavné se dají odpojovat a max výkon a spotřeba je jen tehdy, když je potřeba.

Autor:  Wizzy [ 27 kvě 2008 08:19 ]
Předmět příspěvku: 

To je zajímavé Stando, ty přídavné vstřikovače jsou "na vypínač" nebo je to řízené nějak sofistikovaněji? A jen tak pasivně obohacují směs, nebo vstřikují sekvenčně?

Autor:  milonovo [ 27 kvě 2008 09:20 ]
Předmět příspěvku: 

Standa:Jenže ten výkon stoupnul spíš díky tomu nakrmení,než kvůli vačce v souvislosti s tím.Ta vačka může umožnit rychlejší plnění motoru ve vetších otáčkách (podle profilu),ale nemyslím že by to bylo až tak že seriový vstřiky nebudou stíhat.Jen by bylo dobrý to s tou vačkou případně seznámit ECU.Jinak i s těma přídavnejma vstřikama to pojede možná líp,ale pořád mimo ideální poměr.Nebo měříš A/F ratio,EGT atd.?
Myslím že to asi nejlíp vystihnul futura :D

Autor:  Standa [ 28 kvě 2008 06:30 ]
Předmět příspěvku: 

To Wizy: na páčkový vypínač a jen se obohacuje směs.
To Milenovo: To víš, že nová vačaka šla do auta i s odpovídajícím čipem. Ideální poměr 14,7:1 není dogma. Určitě jsi ale vedle, když si myslíš, že obohacení směsi se seriovou vačkou smyslupylně přidá na výkonu.
Reaguji jenom proto, že jsi v úvodu napsal, že je to celé "snůška kravin" a ono to tak není.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/