fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Motor 1,7 puma do fiesty?
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=7&t=17810
Stránka 1 z 2

Autor:  Leny [ 28 čer 2008 18:29 ]
Předmět příspěvku:  Motor 1,7 puma do fiesty?

Čau, hraju si s touhle myšlenkou. Miluju mojí Fiestu, rok 98, je to pro mě a vzhledem k mým potřebám ideální auto. Motor 1,25 zettec. Chodí bezvadně, ale koukám po silnějším, nemáte někdo zkušenost, jak by tam šla 1,7 z pumy? Jde mi o úchyty na kastli, převodovku, elktroinstalaci.. Fiesta je snad na stejným podvozku co puma, podle mě by to mohlo klapnout.. Zkuste dát nějaké názory. Díky l.

Autor:  Cossie [ 28 čer 2008 19:00 ]
Předmět příspěvku: 

Já bych řekl, že to nebude velký problém - v německu a anglii jich jezdí dost :wink:

Autor:  noreking [ 28 čer 2008 22:28 ]
Předmět příspěvku: 

taky sem nad tim uvazoval ... v zahranici je takhle upravena po motrove strance skoro kazda vkusna Fiesta .... ale nakonec se mi do toho nechtelo kvuli penezum ...

Autor:  milos.l [ 28 čer 2008 22:39 ]
Předmět příspěvku: 

narozdíl od mk3 s tím nemám osobní zkušenost, ale mk4, 5 fiesta by měla být velice podobná s pumou, asi jako mk3 fiesta s káčkem

okoukni elektroinstalaci obou, resp propojení kabelového svazku motoru se svazkem auta

u převodovky tě bude zajímat v podstatě jen kde má startér, pravděpodobně bude stejně, řadit budou obě táhlem a uchycení budou obě shora, tady problém nebude

nějaké odlišnosti můžou být ve vedení hadic, vejfuku apod, ale toho bych se nebál

jediné na co upozorním - zapomeň na jakékoliv závodní ambice - puma 1,7 má tuším 1648ccm, tedy jezdí v kategorii dvoulitrů

kdybys na to chtěl trochu poskládat převodovku doporučím ti co použít, stejně jako kdybys chtěl řešit velké brzdy, samosvor apod...

přeju hodně zdaru, času, financí a všeho potřebného, pro radost určitě dobrá volba!

jen nezapomeň že 2litry jsou 2litry :D a váha je moc důležitá

Autor:  milos.l [ 28 čer 2008 22:41 ]
Předmět příspěvku: 

ještě něco - na passionford je v mk4 i 2.0 duratec, neřekl bych že s nějakejma výraznejma obtížema

Autor:  Leny [ 29 čer 2008 12:43 ]
Předmět příspěvku: 

Tak dvoulitr je dvoulitr, to je jasný. Jeden čas jsem měl escorta cabrio mk3 s motorem RS2000 :-) Tady u fiesty nechci závodit, ale používám ji spíš jako pracovní, ale starám se o ni. Ten motor je fakt super (na jednadvojku), pěkně točí, ale když si představím, jak pojede ten samý motor ale 1,7... Koupil bych si pumu, ale vůbec se mi nelíbí jak vypadá, navíc do fiesty při sklopení zad. sedaček dám i 2 horská kola, když je rozložím.. To by asi u pumy neklaplo, proto by tohle bylo ideální řešení..
Takže asi sehnat motor, převodovku, elektriku a ŘJ že? Případně co ještě? Ve fiestě mám klimošku, to asi nebude problém..

Autor:  Leny [ 29 čer 2008 12:45 ]
Předmět příspěvku: 

noreking píše:
taky sem nad tim uvazoval ... v zahranici je takhle upravena po motrove strance skoro kazda vkusna Fiesta .... ale nakonec se mi do toho nechtelo kvuli penezum ...


Koukám Tvoje fiesta je hooodně podobná té mojí, jen já ji mám v černé :-) Kola mám asi ty samý :-)))

Autor:  noreking [ 29 čer 2008 13:28 ]
Předmět příspěvku: 

posli foto na email noreking@email.cz at se mrknu taky na nejakou jinou :D dik

Autor:  mariS [ 29 čer 2008 18:06 ]
Předmět příspěvku: 

sorry za OT, ale v cem je lepsi 1,7 z Pumy nez 1,8 130hp z Escorta XR3 nebo Fiesty XR2?

Autor:  Leny [ 29 čer 2008 19:13 ]
Předmět příspěvku: 

mariS píše:
sorry za OT, ale v cem je lepsi 1,7 z Pumy nez 1,8 130hp z Escorta XR3 nebo Fiesty XR2?


S pumou jsem nejel, ale zettec se mi líbí, bezvadně to točí a na to, že mám 1,25, tak to jezdí skvěle. S forďáckýma motorama mám zkušenost jen ze starších modelů, ale mám za to, že to jsou všechno motory ne sice nejslabší, ale zároveň ani ne nejsilnější na tenhle objem a úsporou oleje zrovna známé nejsou.. Navíc 1,7 byl v pumě, která je na stejném podvozku jak fiesta a předělávky by měly být daleko jednodušší, aspoň myslím.

Autor:  milos.l [ 29 čer 2008 20:15 ]
Předmět příspěvku: 

jooo, to je rozumná cesta, ikdyž zrovna ta 1,7 je trochu exot a ostatním fordím motorům moc podobná není

okoukni kdo to dělal a hurá do toho, návody budou, stejně jako na dvoulitry do fiesty a turba

Autor:  Leny [ 29 čer 2008 20:59 ]
Předmět příspěvku: 

milos.l píše:
jooo, to je rozumná cesta, ikdyž zrovna ta 1,7 je trochu exot a ostatním fordím motorům moc podobná není

okoukni kdo to dělal a hurá do toho, návody budou, stejně jako na dvoulitry do fiesty a turba


Právě proto chci zase zeteca, že není jako forďácké motory :-D Tohle je snad nějaká licence Hondy, co vím?.. Tady právě naháním zkušenosti, případně hledám odkazy. Nevíš kde? Jinak prachy by asi byly, klidně bych kvůli tomu koupil bouranou pumu.

Autor:  milos.l [ 29 čer 2008 23:37 ]
Předmět příspěvku: 

tuším yamaha dělala hlavu...

nevím že by tu s tímto motorem měl někdo velké zkušenosti, venku passionford.com, pumaracing... hledej, já mám zmapovaný ty dvoulitry

jediné co bych ověřoval předem že sedne elektrika, tedy stejná řj, což budou asi obě eec-V a omrknout konektory, zádrhel může být snad jedině v imobilizéru

každopádně pokud bys vzal celou bouchlou pumu tak tě nemůže nic zastavit a pokud to má stejnej podvozek přeházel bych to celý, převodovku, poloosy, všechno

jinak opatrně s názvem zetec, ford v tom dělá bordel a zetec říká snad i některejm naftám, pro mě osobně zrovna 1,7 moc zetec není :D

Autor:  mariS [ 30 čer 2008 06:44 ]
Předmět příspěvku: 

prave proto se ptam.. me ta 1,7 prijde taky docela exoticka a do Fiest se delala i 1,8 Zetec.. ale vykonem je to stejny a Puma je novejsi takze snad i vychytanejsi nez stary motory z Esca a Fiesty takze bych do tvyho taky radej volil 1,7.. a diky stejnymu podvozku se to fakt vyplati, nebudes muset upravovat ani tolik veci co ja a to jich zas tak moc nebylo
kazdopadne to postupne fot a prihazuj.. sem na to docela zvedavej

Autor:  milos.l [ 30 čer 2008 15:09 ]
Předmět příspěvku: 

v mk4 pokud vím velkej zetec nikdy nebyl, až v mk6 2.0 duratec, tohle už má jeden úchyt na straně motoru a převodovka visí, nepletu li se

Autor:  mariS [ 30 čer 2008 21:31 ]
Předmět příspěvku: 

milos: ted nevim na koho si to myslel.. jestli Esco tak Zetec prisel az do mk5 a ve Fieste uz v mk3 byl Zetec 1,8.. Duratec je urcite lepsi motor s vetsim potencialem ale taky stoji vic nez zetec.. uchyceni prevodovky je myslim rozdilny i mezi Escem mk4 a mk5.. mk4 je zespod lyzina a u mk5 visi jestli se nepletu pro zmenu ja

Autor:  milos.l [ 01 črc 2008 08:21 ]
Předmět příspěvku: 

bylo myšleno tak, že do mk4 fiesty není 1,8/2,0 zetec (silvertop) taková sranda jako do mk3

2,0 duratec s trochou štěstí seženeš řekněme do 40tis zánovní nebo novej, na 30 mě vyšel úplně novej zetec 2004

Autor:  mariS [ 01 črc 2008 14:07 ]
Předmět příspěvku: 

ja myslel ze se to ve Fiestach da prehazovat celkem lehce.. no vlastne stejne jako u Escortu.. jde to ale obcas se nekde neco zadrhne

jestli jednou rozchodim Zmetka s tim turbem (uz snad tenhle mesic KONECNE dorazi MS) tak mozna nasetrim na novyho Zeteca aby to nebehalo na vychozenym motoru.. mozna lepsi nez ty stejny prachy investovat do generalky

Autor:  milos.l [ 01 črc 2008 15:13 ]
Předmět příspěvku: 

kdybys chtěl blacktop 2004 (focus/mondeo) tak dodám info kam pro něj, ovšem do toho auta nesedne tak dobře jako silvertop, je to stejný, ale zároveň úplně jiný...

Autor:  Johnik [ 23 črc 2008 13:45 ]
Předmět příspěvku: 

to Leny: pokud budeš mít zájem. tak se koukni na www.ford-puma.cz určitě je někdo z kolína, kterej by tě nechal o kouknout pumu. nebo si zajeď do Libichova(kousek od Mladý Boleslavy) je tam vrakáč na pumy a elton by tě to určitě nechal i naměřit.

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/