fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Novacek na FF pan Capri..
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=7&t=19557
Stránka 7 z 9

Autor:  Jimmy [ 20 lis 2008 22:45 ]
Předmět příspěvku: 

Fiat Ritmo Abarth 130 TC, Itálie 1984
Třídveřový čtyř až pětimístný hatchback, motor vpředu a pohon předních kol. Řadový čtyřválec s rozvodem DOHC, objem 1995 cm³, vrtání 84 mm a zdvih 90 mm, komprese 9,5, karburátor Weber, výkon 96 kW (130 koní) při 5900 ot/min, točivý moment 172 Nm při 3500 ot/min. Pětistupňová převodovka, rozvor 2432 mm, rozchod 1455/1420 mm, vnější rozměry 3937x1687x1370 mm, hmotnost 980 kg, maximální rychlost 190 km/h, zrychlení na stovku za 8,7 s.

Autor:  capri [ 20 lis 2008 23:02 ]
Předmět příspěvku: 

Jimmy píše:
Fiat Ritmo Abarth 130 TC, Itálie 1984
Třídveřový čtyř až pětimístný hatchback, motor vpředu a pohon předních kol. Řadový čtyřválec s rozvodem DOHC, objem 1995 cm³, vrtání 84 mm a zdvih 90 mm, komprese 9,5, karburátor Weber, výkon 96 kW (130 koní) při 5900 ot/min, točivý moment 172 Nm při 3500 ot/min. Pětistupňová převodovka, rozvor 2432 mm, rozchod 1455/1420 mm, vnější rozměry 3937x1687x1370 mm, hmotnost 980 kg, maximální rychlost 190 km/h, zrychlení na stovku za 8,7 s.


nevim kde jsi to vyčetl ale já mam v techničáku 1280kg karburátory 2X horizontální Solex ADDHE40 weber byl ve 125TC a jen jeden a spádový
a i kdyby tam byl rozdíl 200kg jak píšeš myslim že focus by měl mít trošku navrch ne když má o 100koní víc

Autor:  Jimmy [ 20 lis 2008 23:11 ]
Předmět příspěvku: 

Info je tahané z auta5p. myslím, že Focus by měl mít navrch za každých okolností. nevím jak okomentovat to video. Buď to ten Focus nejel naplno (což mi ze začátku i trochu připadá), nebo ten Abarth nebyl úplně sériový. A taky by to chtělo to video vidět až do konce, mám totiž pocit, že zezačátku nejel naplno (jakoby mu dával náskok) a pak na to šláp. Ke konci to vypadalo, že jsou snad i zároveň. Ale nebudu se dohadovat ani jedno auto neznám osobně, každopádně dle informací by měl mít Focus navrch.

Autor:  capri [ 20 lis 2008 23:17 ]
Předmět příspěvku: 

Jimmy píše:
Info je tahané z auta5p. myslím, že Focus by měl mít navrch za každých okolností. nevím jak okomentovat to video. Buď to ten Focus nejel naplno (což mi ze začátku i trochu připadá), nebo ten Abarth nebyl úplně sériový. A taky by to chtělo to video vidět až do konce, mám totiž pocit, že zezačátku nejel naplno (jakoby mu dával náskok) a pak na to šláp. Ke konci to vypadalo, že jsou snad i zároveň. Ale nebudu se dohadovat ani jedno auto neznám osobně, každopádně dle informací by měl mít Focus navrch.


stará škola je stará škola, ale můžu potvrdit ře ritmo je brutalita

Autor:  Alven [ 21 lis 2008 00:03 ]
Předmět příspěvku: 

stara skola muze bejt klidne 1000 let stara ale porad nemuze ani omylem prekonat 100 koni navic :-D

Autor:  pbjun [ 21 lis 2008 08:23 ]
Předmět příspěvku: 

Ono ten ve focusu trosku zaspal na startu... Takze to spise bylo ridicem nez autem... Jinak v technicaku jsou tri hmotnosti tak sem nahod vsecky tri co sou za lomitkem... Melo by to byt v poradi pohotovostni/uzitecna/celkova... Ja mam focus 1 combi a mam 1118/517/1635. A precti to z velkeho technicaku, v malem sou vetsinou blbosti...neverim ze by maly fiat byl tezsi nez velky ford....

Autor:  capri [ 21 lis 2008 08:54 ]
Předmět příspěvku: 

pbjun píše:
Ono ten ve focusu trosku zaspal na startu... Takze to spise bylo ridicem nez autem... Jinak v technicaku jsou tri hmotnosti tak sem nahod vsecky tri co sou za lomitkem... Melo by to byt v poradi pohotovostni/uzitecna/celkova... Ja mam focus 1 combi a mam 1118/517/1635. A precti to z velkeho technicaku, v malem sou vetsinou blbosti...neverim ze by maly fiat byl tezsi nez velky ford....


neboj psal jsem pohotovostní- to znamená váhu auta

Autor:  capri [ 21 lis 2008 09:00 ]
Předmět příspěvku: 

Alven píše:
stara skola muze bejt klidne 1000 let stara ale porad nemuze ani omylem prekonat 100 koni navic :-D


víte co se mi líbí, nikdo v tom autě nejel ale všichni do předu víte jak to vlastně musí bejt
nikdo tady neskousne že starý vydechlí ritmo dostane novýho nablejskanýho a nadupanýho focuse p.s i kdyby zaspal na startu tak ho musí focus dojet, a nebo je to sračka auto

Autor:  capri [ 21 lis 2008 09:09 ]
Předmět příspěvku: 

pár fotek mého stroje

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Autor:  Alven [ 21 lis 2008 09:09 ]
Předmět příspěvku: 

capri píše:
Alven píše:
stara skola muze bejt klidne 1000 let stara ale porad nemuze ani omylem prekonat 100 koni navic :-D


víte co se mi líbí, nikdo v tom autě nejel ale všichni do předu víte jak to vlastně musí bejt
nikdo tady neskousne že starý vydechlí ritmo dostane novýho nablejskanýho a nadupanýho focuse p.s i kdyby zaspal na startu tak ho musí focus dojet, a nebo je to sračka auto


ja netvrdim, ze to je sracka auto, ale paneboze. tyhle cisla mluvi za vsechno. to je asi tak, jako kdybys rikal, ze stara 1.6 CVH ujede novejsimu RS2000. nevim jako, co tam chces delat za magii, jestlize to auto ma tak obrovskej naskok ve vykonu, natoz v kroutaku :D jedinou vyhodu, co by to ritmo mohlo mit, je nahon na zadek, tusim, narozdil od focuse...ale i tak... nic...

Autor:  capri [ 21 lis 2008 09:10 ]
Předmět příspěvku: 

tak fotky nic nejdou nahrát

Autor:  capri [ 21 lis 2008 09:15 ]
Předmět příspěvku: 

Alven píše:
capri píše:
Alven píše:
stara skola muze bejt klidne 1000 let stara ale porad nemuze ani omylem prekonat 100 koni navic :-D


víte co se mi líbí, nikdo v tom autě nejel ale všichni do předu víte jak to vlastně musí bejt
nikdo tady neskousne že starý vydechlí ritmo dostane novýho nablejskanýho a nadupanýho focuse p.s i kdyby zaspal na startu tak ho musí focus dojet, a nebo je to sračka auto


ja netvrdim, ze to je sracka auto, ale paneboze. tyhle cisla mluvi za vsechno. to je asi tak, jako kdybys rikal, ze stara 1.6 CVH ujede novejsimu RS2000. nevim jako, co tam chces delat za magii, jestlize to auto ma tak obrovskej naskok ve vykonu, natoz v kroutaku :D jedinou vyhodu, co by to ritmo mohlo mit, je nahon na zadek, tusim, narozdil od focuse...ale i tak... nic...


ritmo má náhon na předek
jak vidíš čísla jsou na nic
například koukám že ty máš RS2000 150koní nevim jakej rok
já mam RS2000 mk 1150koní značně opotřebovanej a vsadim všechny svoje boty že ti ujedu o pět aut na 400metrech
nechci se vychloubat ale karburace je karburace a je v tom ještě jedna věc ale schválně jestli na to nějaká chytrá hlava tady příjde

Autor:  Wizzy [ 21 lis 2008 11:02 ]
Předmět příspěvku: 

capri píše:
...nechci se vychloubat ale karburace je karburace a je v tom ještě jedna věc ale schválně jestli na to nějaká chytrá hlava tady příjde...


Těžko říct, to může být víc věcí - váha, jiný průběh krouťáku, kratší kvalty, náhon na prdel...a v neposlední řadě ten mezikus mezi kormidlem a pedálama.

Autor:  Jerikkk [ 21 lis 2008 11:35 ]
Předmět příspěvku: 

To je jasný ne???Je lehčí :D

Autor:  pbjun [ 21 lis 2008 12:44 ]
Předmět příspěvku: 

Kód:
http://www.sfconline.org.uk/models/abarth130tc/abarth130tc.asp
Zde se pise, ze 125TC vazilo 980 a 130TC se dvemi webry nebo solexy vazilo 950kg. Na wiki pisou to same a na strankach o ritmu taktez... Z tohoto usuzuji, ze focus je o cca 400kg tezsi takze chvili trva nez se da do pohybu, nicmene fiat ma zrychleni z 0 na 100 dle dokumentaci cca 8 sec a focus to ma pod 7sec... Navic dle dokumentace ma fiat maximalku neco kolem 190 a focus st ma 241 vykony sou jasne ritmo 130koni a kroutak 172Nm focus ma 224koni a 320Nm kroutak => ridic ve focusu by se musel rozjizdet tak na 3. rychlost a neradit :D holt toto neukecas... Proste ritmo neritmo porad vazi min... Ale proste mu vyjde 7,3kg na kone a focusu 5,8kg na kone => focus porazi ritmo ve vsech ohledech. Ridic focusu byl tele... Vic jiz nemam co dodat.

Autor:  petansvatos [ 21 lis 2008 13:42 ]
Předmět příspěvku: 

No ja bych hlavně nikdy nevycházel z takovýchhle videií.... :-)

Autor:  capri [ 21 lis 2008 14:02 ]
Předmět příspěvku: 

Wizzy píše:
capri píše:
...nechci se vychloubat ale karburace je karburace a je v tom ještě jedna věc ale schválně jestli na to nějaká chytrá hlava tady příjde...


Těžko říct, to může být víc věcí - váha, jiný průběh krouťáku, kratší kvalty, náhon na prdel...a v neposlední řadě ten mezikus mezi kormidlem a pedálama.


je to diferenciálem

Autor:  capri [ 21 lis 2008 14:04 ]
Předmět příspěvku: 

pbjun píše:
Kód:
http://www.sfconline.org.uk/models/abarth130tc/abarth130tc.asp
Zde se pise, ze 125TC vazilo 980 a 130TC se dvemi webry nebo solexy vazilo 950kg. Na wiki pisou to same a na strankach o ritmu taktez... Z tohoto usuzuji, ze focus je o cca 400kg tezsi takze chvili trva nez se da do pohybu, nicmene fiat ma zrychleni z 0 na 100 dle dokumentaci cca 8 sec a focus to ma pod 7sec... Navic dle dokumentace ma fiat maximalku neco kolem 190 a focus st ma 241 vykony sou jasne ritmo 130koni a kroutak 172Nm focus ma 224koni a 320Nm kroutak => ridic ve focusu by se musel rozjizdet tak na 3. rychlost a neradit :D holt toto neukecas... Proste ritmo neritmo porad vazi min... Ale proste mu vyjde 7,3kg na kone a focusu 5,8kg na kone => focus porazi ritmo ve vsech ohledech. Ridic focusu byl tele... Vic jiz nemam co dodat.



já myslim že s toho vyplívá že focus je stračka, a slibuju že ritmo poctivě zvážim

Autor:  angličák [ 21 lis 2008 14:06 ]
Předmět příspěvku: 

..kua to pekelne ritmo bych fakt chtel videt v akci....

Autor:  Vena [ 21 lis 2008 15:46 ]
Předmět příspěvku: 

Z tohoto videa nejde jednoznačně určit že focus je sračka (že nepředjede o dvacet let staršího fiata) spíš lze jednoznačně určit, že řidič focusu je sračka ;-) přeci nelze aby atmo dvoulitr romáznul pískající dvaapůllitr :-D Všechno je to o hmotnosti a motoru...
Jednou sem si na srazu zkusil dát 2x sprintík s volvem proti mk4 escu 1,6. Když nad tim běžnej člověk nepřemejšlí tak si řekne: Jé to nemá cenu 193 koní vs 90! Já si k tomu dal poh. hmotnost 1800 vs něco kolem 1000kg a výzva je na světě :D První jízda, můj ležérní start na na konec letiště sem dojel těsně druhej :shock: Podruhý sem nenechal nic náhodě, při startu zvýšené otáčky(4000) tak aby si lehce hrábly kola, připojil se zadek a šup sem v pr* tentokrát sem dojel první asi o 1 nebo 2 auta :wink: Je to o hmotnosti, motoru a schopnostech řidiče...
Ta debata na mě dělá dojem stylu ritmo je nej, focus póvl. A kluci se za každou cenu snaží aby to tak nebylo, že ford má navrh. Tak ať, ale já z těch dvou bych si stejně vybral forda i kdyby ritmo bylo tisíckrát rychlejší, jednak že v srdci forda tepe volvo a jednak, že se mi ritmo dizajnově nelíbí :P

Stránka 7 z 9 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/